khashmohayahoo

تعمیرات موبایل و ابزار آن

mi ilkhani | چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۳:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

 

دانشجویان رشته های مهندسی می توانند تعمیر موبایل را در موسسه ما بیاموزند تا الکترونیک و ارتباطات از راه دور را به روشی بهتر درک کنند زیرا تلفن های همراه پیشرفته ترین ابزارهای الکترونیکی امروز هستند.

ما نه تنها تکنسین تعمیرات موبایل آموزش می دهیم ، بلکه پشتیبانی و راهنمایی فنی را برای کلیه کارآموزان جهت ورود به بازار کار ارائه می دهیم.

سالهاست که ما به دنبال بهترین روشها و روشها برای بازگرداندن دستگاهها به زمانی هستیم که هیچ یک از ترفندهای معمول ما کار نمی کند. ما همه چیز را از کیسه های خشک گرفته تا اجاق های توستر امتحان کرده ایم ، ترفندی را انتخاب کرده و حداقل یک بار آن را امتحان کرده ایم. اگرچه موفقیت های متفاوتی برای همه چیز وجود دارد ، اما همه این روش ها در دنیای تعمیر مجاز نیستند. به طور طبیعی ، ما راه خود را نزدیکتر و نزدیکتر انجام داده ایم تا زمانی که مشخص شد که ما باید به سادگی روی تکنیکهای پیچیده تری سرمایه گذاری کنیم تا بتوانیم به تخصص خود ادامه دهیم. لوازم تعمیر را از فروشگاه ابزار تهیه کنید.

از سال 2015 ، ما شروع به سرمایه گذاری روی فناوری و آموزش لازم برای تعمیر م effectivelyثر خطاهای سطح هیئت مدیره کردیم. با تلاش زیاد ، ما به حدی رسیده ایم که می توانیم این مهارت ها و روش ها را نه تنها برای مسائل موجود در داخل ، بلکه به عنوان خدمات مستقل برای سایر تعمیرگاه ها و عموم مردم به کار گیریم.

همچنین بخوانید: آموزش نصب دوربین مدار بسته ، مشاغل تحلیلگر اطلاعات

بیایید با آسیب آب شروع کنیم. در برخی موارد ، به احتمال زیاد تلفن ، رایانه لوحی یا رایانه شما با مایع تماس پیدا می کند. همه ما می دانیم که آب و وسایل الکترونیکی چگونه با هم ضعیف هستند ، اما اکثر مردم به ندرت تمام اقدامات احتیاطی را که باید انجام دهند ، انجام می دهند. صادق باشید - احتمالاً نوعی مایع در فاصله 2 فوتی از آنچه در حال خواندن این مقاله هستید وجود دارد. خوب ، یک لیوان قهوه کامل فقط 2 اینچ در سمت چپ کامپیوتر من وجود دارد که این در حال نوشتن است. بدن انسان تا 75٪ آب است ، بنابراین طبیعی است که وسایل الکترونیکی ما به طور منظم در معرض آن قرار بگیرند.

اکثر دستگاه های مدرن دیگر دارای حافظه قابل جابجایی نیستند ، بنابراین هنگامی که دستگاه شما خیس می شود و خاموش می شود ، دسترسی به داده های ذخیره شده روی آن را تا زمانی که دوباره روشن شود ، از دست می دهید. این بدان معناست که تا زمانی که پشتیبان گیری نشده باشد ، آن 3 سال عکس نوزاد به طور کامل از بین رفته است. گاهی اوقات گذاشتن آن در یک کیسه برنج یک شبه باعث جادویی دوباره تلفن می شود. گاهی اوقات زدن پین در عروسک وودو به شکل تلفن م workثر است. طعنه را احساس می کنید؟ نکته این است که اینها فقط ترفندها هستند. این که آیا آن عکسها را دوباره می بینید یا نه ، کاملاً به شانس بستگی دارد. اغلب اوقات ما اکنون می توانیم مدار خاصی را که مانع از کارکرد دستگاه شما می شود ، دقیق مشخص و تعمیر کنیم. ویولا! - سالها خاطرات نجات یافته اند - حالا آنها را برگردانید!

بازیابی اطلاعات موفق یکی از نتایج مطلوبی است که ما به آن دست یافته ایم. ما راه حل های جدیدی برای هزاران مورد مشترک پیدا کرده ایم. آی فون 6 Touch IC "بیماری" را به خاطر دارید؟ ما هنوز هر روز تلفن هایی را با این علائم تعمیر می کنیم-تلفن هایی که اپل نابغه محلی شما از شما می خواهد تا هزینه تعویض خارج از گارانتی را به جای تعمیر پرداخت کنید.

جهت ورود به بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی نیاز به گذراندن دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی بصورت تخصصی در اموزشگاههای فنی حرفه ای یا طریق تحصیل در رشته الکترونیک لازم است.

یکی دیگر از مشکلات رایج در گوشی های آیفون که تنها با استفاده از میکرواسندر در سطح برد قابل حل است ، مربوط به کابل شارژ است. به سادگی با اتصال یک کابل صاعقه ارزان قیمت می توانید تنظیم کننده ولتاژ داخلی را بسوزانید و توانایی تلفن را برای شارژ باتری برای همیشه غیرفعال کنید - حتی با یک کابل جدید. این اتفاق همیشه رخ می دهد ، اما ما می توانیم آن را سریع و م withثر با یک تراشه جدید برطرف کنیم.

مطمئناً ما فقط به تعمیر تلفن ها و تبلت ها محدود نمی شویم. این رایانه - رایانه ای که قهوه ولرم آن را در فاصله چند اینچی قرار داده است - دور انداخته شد زیرا دیگر شارژ نمی شود یا روشن نمی شود. هنگامی که ما آن را رهگیری کردیم ، در حال حرکت به سمت یک قراضه بود. با برخی از مدارات آموزش دیده ، ما توانستیم خوردگی (آسیب بیشتر آب) را در مدار شارژ پیدا کرده و ترمیم کنیم ، که در MacBook Pro همچنین به بقیه رایانه می گوید که روشن است. در حال حاضر مانند یک جاذبه عمل می کند و حدود 4 پوند E-Waste در محل دفن زباله نگهداری می شود!

به خاطر اختصار ، اکنون از فخرفروشی دست می کشیم. کافی است بگوییم ، برنامه های کاربردی برای تعمیر برد منطقی گسترده و فراوان است. ما نه تنها خوشحالیم که دستگاهی را که هیچ کس نمی تواند آن را تعمیر کند به مشتریان خود بازگردانیم. هنگامی که ما چیزی خوب برای این سیاره داریم ، این احساس گرم فازی نیز وجود دارد.

ما با افتخار خدمات منطقی و خدمات میکروسولدینگ را برای همه پیشنهاد می کنیم:

  • آسیب آب / بازیابی اطلاعات
  • آی سی لمسی آیفون 6 و 6+
  • مشکلات شارژ
  • نور پس زمینه / صفحه تاریک
  • مک بوک ، مک بوک پرو و ​​مک بوک ایر
  • سری گلکسی سامسونگ
  • سری آیپد اپل
  • رایانه شخصی و لپ تاپ

دیگر مطالب مفید سایت:

https://www.phonedocinc.com/iphone-repair-news/2017/4/24/logic-board-repair-microsoldering

 

 

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی