khashmohayahoo

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

تفاوت هیدورلیک و پنوماتیک

mi ilkhani | دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

هیدرولیک چیست؟

هیدرولیک از کلمه یونانی "هیدرو" گرفته شده است که به معنی جریان حرکات سیال است.

در قرنهای گذشته هیدرولیک فقط به معنای آب بوده اما بعدها هیدرولیک اهمیت بیشتری پیدا کرد و معنی و مفهوم آن کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از آب ، چرخ های آب و مهندسی آب بود.

مفهوم هیدرولیک در قرن حاضر دیگر محدود به آب نیست بلکه دامنه وسیعی پیدا کرده است و شامل پایه های مایع و کاربردهای دیگر ، به ویژه "روغن " است ، زیرا آب به دلیل خاصیت خورندگی و زنگ زدگی نمی تواند به عنوان انرژی انتقال حرکت در صنعت مورد استفاده قرار گیرد. از این روامروزه روغن در صنعت و در سیستم های هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت سیستم هیدرولیک و پنوماتیک

اگر بخواهیم به طور خلاصه به تفاوت سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک بپردازیم باید اینگونه بگوییم که عامل اصلی عملکرد سیستم پنوماتیک هوا است اما در سیستم هیدرولیک عامل اصلی حرکت انرژی و فشار وارد شده از روغن و تبدیل آن به حرکت میباشد.

اما این تنها فقط تفاوت در عملکرد این دو سیستم است. تفاوتهای دیگر سیستم های پنوماتیک و هیدرولیک در مزایا و معایب این دو سیستم حرکتی است.

هر سیستم پنوماتیک از سه بخش اصلی تشکیل شده است:


تولید هوای فشرده


این کار معمولاً با استفاده از کمپرسور انجام می شود ، اما در موارد خاص می توان از سیستم های دیگر استفاده کرد. مانند انتقال هوای فشرده به یک ظرف


توزیع هوا فشرده سازی


توزیع هوای فشرده شده در سیستم پنوماتیک یکی از مهمترین بخش ها در طراحی و اجرای سیستم پنوماتیک است. انتخاب قطر مناسب لوله ، انتخاب اندازه مناسب برای شیرها و تنظیم کننده ها و موارد دیگر در طراحی سیستم پنوماتیک بسیار مهم است. تصویر زیر یک مدار پنوماتیک ساده را نشان می دهد.
دستگاه ها و عملیات را کنترل کنید
هر سیستم پنوماتیک از دو دستگاه اصلی برای کنترل سرعت یا استحکام ظهورها استفاده می کند. طبق فرمول های زیر ، با پایین آمدن یا افزایش فشار هوا می توان قدرت اجرای آن را افزایش یا کاهش داد. یک تنظیم کننده فشار معمولاً برای این منظور استفاده می شود. البته کارکرد اضافی تنظیم کننده ها ثابت نگه داشتن فشار هوا سیستم است. به عنوان مثال ، اگر هوای فشرده شده توسط کمپرسور 6 تا 8 بار در سیستم شما ایجاد شود. یعنی کمپرسور 6 بار روشن شده و 8 بار خاموش شده است (به صورت خودکار) و سیستم اختلاف دو بار (کیلوگرم بر سانتیمتر) را تجربه می کند که این امر باعث ایجاد قدرت و سرعت حرکت در نمایش ها می شود.

یک سیستم آنتن معمولاً از یک تنظیم کننده اصلی و احتمالاً تعدادی تنظیم کننده فرعی استفاده می کند. استفاده از تنظیم کننده اصلی با واحد درمانی ضروری است. واحد تصفیه رطوبت هوای فشرده را گرفته و با مخلوط کردن هوا آن را تصفیه می کند. با کمک روغن باعث ماندگاری سیستم می شود. کنترل کننده های دیگر شامل کنترل جریان یا اگزوز هستند. متداول ترین کاربرد در بین بهره برداران صنعت استفاده از پریزهای پنوماتیک است. قفسه ها در مدل های مختلف و بسیار متنوعی تولید می شوند که می توان آنها را با سوکت قلم ، بدون میله (بدون شافت) ، با فشار و غیره مشخص کرد. نمایشگاه های دیگر شامل چکش ، موتور پنوماتیک و غیره است.

نیاز صنعت به سیستم هیدرولیک و پنوماتیک این روزها بسیار مشهود است و از سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک همچون جک هیدرولیک ، پمپ هیدرولیک پیستونی و دنده ای ، جک پنوماتیک ، پمپ پنوماتیک و... که با سرعت بیشتر و عملکرد بهتری کار می کنند ، بجای سیستم های قدیمی مکانیکی استفاده شود.

تبدیل انرژی به حرکت مکانیکی را میتوان به عنوان اصلی ترین وظیفه سیستم های هیدرولیکی و پنوماتیکی تلقی کرد اما کنترل فشار توسط شیر برقی پنوماتیک و شیر های کنترل فشار پنوماتیک و هیدرولیک نیز از دیگر کاربردهای این سیستم ها میباشد.

اما برای دانستن تفاوت سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک همراه ما باشید تا در ادامه به مزایا و معایب این 2 سیستم بپردازیم.

بیشتر بخوانید: میکروبلاستیک چیست؟ برای جشن تولد چی بپوشم ، لباس سنتی عربی

پنوماتیک چیست؟

پنوماتیک یکی از انواع انرژی است که هم اکنون در صنایع مختلف مورد استفاده گسترده قرار می گیرد و می توان گفت امروزه تعداد کمی از کارخانه ها یا مراکز صنعتی وجود دارد که از پنوماتیک استفاده نمی کنند و در قرن حاضر یکی از انواع اثبات شده انرژی است و انسان با اعتماد به آن راه صنعت را تا به امروز طی کرده است.

پنیوما در لغت یونانی به معنای تنفس باد و پنوماتیک علمی است که در مورد حرکات و وقایع هوایی صحبت می کند ، امروزه پنوماتیک در بین صنعتگران به عنوان یک انرژی بسیار تمیز ، با ریسک پایین و ارزان شناخته می شود و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در مقابل پنوماتیک سیستم هیدرولیک وجود دارد که میتوان گفت وظیفه یکسانی نسبت به پنوماتیک دارد اما نحوه عملکرد آن متفاوت تر از سیستم پنوماتیک است که در ادامه توضیح داده ایم.

مزایا و معایب پنوماتیک و هیدرولیک

قطعاً هر نوع سیستم صنعتی که برای کمک به صنعتگران طراحی و ساخته میشود دارای مزایا و معایب کوچک و بزرگی است که نیاز استفاده از آنها برای صنایع و کارخانجات مختلف را به وجود میآورد. سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک نیز از این قضیه مستثنی نیستند.

مزایای سیستم پنوماتیک

1- عامل اصلی عملکرد سیستم پنوماتیک هوا است و هوا در همه جای کره زمین وجود دارد.

2- خلوص و پاکی پنوماتیک در مقایسه با هیدرولیک به دلیل استفاده از گاز و هوا در پنوماتیک بیشتر است. (در صنایعی مانند داروسازی و محصولات غذایی که نیاز به پاکیزگی و تمیزی فراوانی دارند ، از پنوماتیک بیشتر استفاده می شود)

3- حساسیت کم به تغییرات دما

4- راحتی در کنترل سرعت نیرو و تغییر جهت که به کمک شیر برقی پنوماتیک انجام میشود (این مولفه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است)

5- امنیت بالای سیستم پنوماتیک به دلیل غیر قابل اشتعال بودن این سیستم و نبود جرقه

6- سرعت در حال اجرا بالاتر از سیستم هیدرولیک

7- ارزان بودن قطعات و اتصالات پنوماتیک

معایب سیستم پنوماتیک

1- فشار تولید از 10 بار بیشتر نمیشود ظرفیت این سیستم به این شکل است. (در صورت نیاز به فشار بیشتر باید از سیستم هیدرولیک یا ترکیبی از این دو استفاده می کنیم)

2- ستفاده از حجم زیادی از تجهیزات برای فشار قوی (این سیستم از آنجا که با فشار کم کار می کند بنابراین قدرت کمتری تولید می کند ، به عنوان مثال وقتی فشار بیشتری برای پرس لازم است تجهیزات پنوماتیک باید حجم زیادی داشته باشند و کار را غیرممکن و سخت می کنند. در اینجا باید از سیستم هیدرولیکی بجای پنوماتیکی استفاده کنیم.)

3- آماده سازی هوا ، کنترل و مراقبت از هوا

4- کشش اتمسفر: ایجاد عدم دقت در حرکت و عدم کنترل مناسب برای سرعت و فشار بسیار دقیق

همچنین مطالب ما را در مورد گردنبند مناسب برای انواع لباس و لباس خانمها در ایران بخوانید.

  • mi ilkhani

برای جشن تولد چی بپوشیم؟

mi ilkhani | يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴ ق.ظ | ۰ نظر

همه ما تا حدودی مهمانی ها را دوست داریم. اما اگر صحبت از یک جشن تولد باشد ، جالب تر می شود. با این حال ، مهم نیست که چقدر دوست داریم به مهمانی بپردازیم ، همه ما وقتی نوبت انتخاب لباس مناسب می شود گیر می کنیم. وجود انواع مختلف لباس انتخاب را سخت تر می کند.

امروزه ، هیچ کس فقط به یک جشن تولد ساده رضایت ندارد و این باعث می شود جشن های قبل و بعد از تولد ایجاد شود. این به معنی سردرگمی بیشتر در مورد انتخاب یک لباس است انتخاب لباس برای پسران و آقایان خیلی دردسرساز نیست ، اما ممکن است انتخاب لباس خانمها ساعت ها طول بکشند.

در اینجا تمام اطلاعات اصلی لازم برای آماده شدن برای جشن تولد را پیدا خواهید کرد.

همیشه مطابق با مکان و زمان مهمانی لباس بپوشید

اگر یک مهمانی شبانه روز در یک کافه ، رستوران یا پارک باشد ، زنان می توانند با استفاده از یک جفت لباس ساده و یا الگوی تنگ ، یک جفت کوریتی معمولی را انتخاب کنند ، در حالی که مردان می توانند لباس های روزانه  مانند پیراهن یقه دار با شلوار جین را انتخاب کنند. یک شلوار جین و یک تیشرت برای زنان و مردان عالی است.

 

اگر مهمانی شبانه در یک سالن یا رستوران است ، باید کمی  به سمت لباس های رسمی تر بروید. زنان ممکن است لباس شب نیمه رسمی ، یک جوراب خیالی یا کت و شلوار با هر کفش نیمه رسمی مانند پاشنه را بپوشند. مردان ممکن است لباس مجلسی تجاری را انتخاب کنند. پیراهنی که با یک جلیقه شلوار پوشیده شده است ، همراه با یک جفت شلوار جین هرگز برای آقایان اشتباه نیست.

بیشتر بخوانید: میکروبالستیک چیست؟ زیورالات هندی ، انواع کیمونوی ژاپنی

سبک لباس پوشیدن شخصی خود را داشته باشید

اگر شما یک  خانمی هستید که حجاب دارد ، آن را با روشی دوستانه انجام دهید. اگر یک مهمانی تولد دوستانه است ، احساس راحتی کنید و از سبک حجاب معمولی خود ااستفاده کنید ، فقط به روشی که به راحتی برسید. اما اگر مهمانی شبانه زینتی است ، یک حجاب فانتزی انجام دهید که لباس شما را متعارف کند

اغلب خانم ها از مانتو مجلسی بلند در مهمانی ها و مجالس مختلف به عنوان لباس مجلسی استفاده می کنند. مدل مانتو مجلسی بلند زیبایی خاصی دارند و باعث شیک پوش به نظر رسیدن شما می شوند.

اما برای این کار بهتر است یک سری نکات و ایده هایی را برای شیک پوش بودن رعایت کنید
مانتو مجلسی در واقع جایگزین لباس مجلسی و لباس های شب در مهمانی ها و مراسم هایی است که امکان پوشیدن لباس شب وجود ندارد. لباس خانمها در ایران بیشتر شامل مانتو است.

زمانیکه صحبت از مانتو مجلسی می شود، ممکن است تعداد زیادی از افراد به یاد مانتو‌های پرزرق و برق و منجوق کاری شده و یا گیپور دار بیفتند درصورتی‌که تعریف مانتو مجلسی الزاما به این صورت نمی باشد. انواع مختلف مهمانی و مراسم ها مانند مهمانی عروسی ، مراسم های عزاداری ، مهمانی در باغ و … به سبک های مختلف لباس احتیاج دارند.

لوازم جانبی مناسب برای لباستان را انتخاب کنید

وقتی صحبت از جشن های تولد است ، بهتر است لوازم جانبی خود را به حداقل برسانید. این که آیا این یک رویداد یک روزه یا یک مهمانی شبانه است ، یک جفت گوشواره میخی ، یک آویز ظریف ، یک دستبند ساده یا ساعت مچی همیشه برای دختران مناسب است و این ترکیب در واقع با هر لباس می تواند عالی به نظر برسد. فقط مطمئن شوید که لوازم جانبی خود را با لباس خود سازگار نگه دارید. این لوازم جانبی را می توانید با لباسهای پوشیده مانند لباس سنتی عربی نیز بکار ببرید.

مدل لباس و یقه آن نیز در انتخاب گوشواره طلا یا هر جنس دیگری تاثیر دارد و در این مورد باید وسواس به‌خرج داد. برای حضور در مهمانی‌های مختلف با هر نوع پوشش، استفاده از گوشواره مهم است. در مراسم ازدواج بسیاری از عروس خانم‌ها فقط به گوشواره بسیار ظریف و ریز و چسبان بسنده کرده اما برخی دیگر نیز با انتخاب گوشواره آویز و بلند با وزن سنگین و تزیین شده با نگین و سنگ‌های قیمتی سعی در زیباتر شدن خود می‌نمایند.

بوی خوبی بدهید

با توجه به زمان مهمانی یک عطر زیبا انتخاب کنید. رایحه های نرم گل و مرکبات برای خانم ها در طول روز بهترند در حالی که رایحه های میوه ای و اقیانوسی برای مهمانی های شبانه مناسب هستند.

مردان برای مهمانی های روز باید چیزی خفیف و در عین حال چوبی یا سبز انتخاب کنند ، در حالی که برای مهمانی های شبانه ، هیچ چیز نمی تواند عطرهای شرقی و مشکی را جلو بزند

شما چه لباسی را برای جشن تولد ترجیح می دهید؟ کامنت کنید لطفا

https://www.oyeyeah.com/lifestyle/not-sure-wear-birthday-party-heres-may-help/

 

  • mi ilkhani

میکروبلاستیک چیست؟

mi ilkhani | يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴ ق.ظ | ۰ نظر

قلم موهای پر شده ، پر شده و کاملاً شفاف و زیبا امروزه به زیبایی بدیعی از قرن تبدیل شده است. اما دستیابی به این استاندارد زیبایی جدید به معنای نبرد روزانه با موچین ، ژلهای ابرو و مداد نیست. میکروبلاستیک آخرین درمان نیمه دائمی است که هر روز تنها بهترین مرور زندگی شما را فراهم می کند. گاهی حذف موهای زائد لازم است خصوصا برای مردان. در اینجا مزیای حذف موهای اضافی مردان آمده است:

  • کاهش دائمی مو : لیزر موهای زائد آقایان تراکم موها را برای مدت طولانی کاهش می دهد.
  • ایمنی روش : لیزر موهای زائد آقایان به عنوان یک روش ایمن توسط FDA تأیید شده  است.
  • صرفه جویی در هزینه : گرچه هزینه لیزر موهای زائد آقایان در ابتدا بالاست ، اما با در نظر گرفتن هزینه سایر روشها و تجهیزات حذف موهای زائد در دراز مدت ، لیزر موهای زائد آقاین به صرفه تر است.
  • دردسر کمتر:  کاهش دائمی مو  می تواند به معنای صرف وقت کمتر برای حذف موهای زائد باشد.

 

اگر با تکنیک آشنا نباشید ، احتمالاً به زودی خواهید بود. میکروبلاستیک به دلیل توانایی آن در ارائه تعریف و کامل بودن در جایی که مرورگرها به طور طبیعی فاقد آن هستند و ساعاتی را که از کارهای روزمره شما می گذرد ، به سرعت به یکی از محبوب ترین روشهای زیبایی تبدیل شده است. مطمئناً ، از قیمت مداد ابرو بسیار قابل توجه است ، مطمئناً در طولانی مدت ارزش پول خود را به دست خواهید آورد.

بیشتر بخوانید: گردنبند مناسب برای انواع لباس ، ملزومات لباس کودک ، تابستان امسال را چه چیزی بپوشید ، انواع زیوالات هندی

بعلاوه ، شکی نیست که مرورگرهای بیانیه در جهان زیبایی و فراتر از آن مورد توجه و تمرکز قرار می گیرند. صنعت برنج در بهترین بخش از یک دهه به طور پیوسته در حال رشد بوده و اکنون تخمین زده می شود که در شمال انگلیس 20 میلیون پوند ارزش دارد. لیست کننده های A مانند لیلی کالینز و ریحانا ، اثبات زندگی این مرورگرهای بزرگ هستند که سریع و سریع حرکت می کنند.

در حالی که ابزارهای ابرو در سالهای اخیر بطور بی پایان بهبود یافته اند و دقت و رنگدانه ای بهتری دارند ، اما از نظر صرفه جویی در زمان و ظرافت هیچ تفاوتی برای میکروبلاستیک ندارند. بعلاوه ، برای کسانی که روزانه تلاش می کنند در صفحات مطابق با نقشه ها مطابقت داشته باشند - یا در دهه 90 موچین را از بین بردند - رفع نیمه دائمی ممکن است دقیقاً راه حل مورد نیاز باشد.

بنابراین اگر شما در مورد چگونگی عملکرد این تکنیک جذاب هستید ، برای تمام پاسخ ها بخوانید ...

من یک آزمایش پیشگامانه "مه ابرو" را امتحان کردم و این همان چیزی است که من فکر کردم ...
من یک آزمایش پیشگامانه "مه ابرو" را امتحان کردم و این همان چیزی است که من فکر کردم ...

همچنین بخوانید انواع کیمونوی ژاپنی ، راهنمای انتخاب لباس گرم

میکروبلاستیک چیست؟

تکنیک واقعی کاشت رنگدانه به برش های ریز پوست هزاران سال پیش بر می گردد ، اما به دلیل استفاده از ابرو در آسیا ، با روند پر شدن یا گلدوزی ، محبوبیت زیادی پیدا کرد. بعداً به عنوان میکروبلاستیک شناخته می شود ، در اصل خال کوبی می شود ، اما شامل استفاده از ابزار دستی دستی و تخصصی تر است.

بجای اینکه رنگی مانند تاتو کردن سنتی به شما بدهد ، سکته های ریز با دست انجام می شود تا توهم موهای واقعی را ایجاد کند ، به همین دلیل افرادی که در جستجوی کمال ابرو هستند ، آن را ترجیح می دهند. بسیاری از زیبایی شناسان آن را به صورت نیمه دائمی طبقه بندی می کنند ، اما با داشتن لباس های بالا و مراقبت های منظم ، می تواند یک عمر دوام داشته باشد. این عالی است برای کسانی که مبتلا به آلوپسی یا افرادی که شیمی درمانی را پشت سر گذاشته اند ، یا فقط برای جوزفین معمولی که مایل است بازی ابرو را انجام دهد ، عالی است.
ما یک نویسنده به نام Jade Moscrop را فرستادیم تا درمان را امتحان کند و گزارش خود را دوباره گزارش دهد:

اکنون نمی خواهم همه را امتحان کنم و احساس ناراحتی از من بکنم - دلیل اینکه ابروهایم به مدعو نمی شوند ، به دلیل بیماری و شرایط نیستند ، صرفاً به این دلیل است که من آنها را به عنوان یک جوان غرق کردم. درست رشد نکرد.

در دبیرستان ، من به شدت ظلم شده بودم زیرا الف) ابرو نداشتم و ب) وقتی سعی کردم آنها را بکشم ، بدبختانه شکست خوردم زیرا محصولات و ابروهای مناسب ابرو ندارم. بچه ها می توانند افتضاح باشند ، مگر نه؟ توجه بسیار زیادی که به مرورگرهایم کردم ، کمی پیچیدگی درمورد آنها ایجاد کردم ، و من ناراحت شدم ، در حالی که آنها به هیچ وجه رشد نکردند.
بعد بخوان

مردم در حال گرفتن محافل تاریک خود با یک کانسیلر دائمی در زیر چشم در یک روند زیبایی عجیب و غریب جدید هستند
مردم در حال گرفتن محافل تاریک خود با یک کانسیلر دائمی در زیر چشم در یک روند زیبایی عجیب و غریب جدید هستند

پیش از میکروبلاستیک ، با مرورگرهای طبیعی من و پر از ابرو.

پس از سالها رنگ آمیزی ، گالن های روغن کرچک و نمونه برداری از هر "بهترین مداد ابرو" جدید ، می خواهم به عنوان یک میکروبلاستیک به عنوان راهی برای حل همه مشکلاتم جستجو کنم. بنابراین ، هنگامی که به من پیشنهاد شد که نه تنها میکروبهای ابروهایم را داشته باشم ، بلکه این کار را توسط Suman Jalaf از Suman Brows انجام دهم ، که مشتری های آنها شامل Poppy Delevingne و ایمی جکسون هستند ، من از این فرصت پرش کردم.

من به سالن رسیدم و به استقبال سومن رفتم که بلافاصله باعث شد احساس استقبال کنم. او یکی از آن دسته از افرادی است که شما احساس می کنید سالهاست که می شناسید. ما در مورد شکل مورد نظر خود صحبت کردیم و از آنجا که مدت زمان طولانی است که از مرور مناسب برخوردار بوده ام ، اعتراف کردم که نمی دانم ابروهای واقعی من چگونه است. او گفت که مشکلی نیست و از اینکه از دیدن من کامل دیدن می کند هیجان زده است!

سومان با نخ کردن ابروهایم برای از بین بردن موهای زائد شروع به کار کرد و سپس مقداری کرم بی حس کننده استفاده کرد. قبل از شروع روند نقاشی ، این کار حدود 40 دقیقه طول کشید. او با استفاده از ابزار اندازه گیری خاص ، کار کرد که مکان های من باید باشد و همچنین چه شکلی برای چهره من بهتر کار می کند. او همچنین برخی از گزینه های رنگ را به من نشان داد و به من اجازه داد تصمیم بگیرم کدام یک بهتر است. همانطور که مدتهاست که در ابروهایم مداد می شوم ، من عادت داشتم ظاهری کاملاً تیره داشته باشم ، بنابراین رنگ تیره تری را انتخاب کردم که به گفته وی طبیعی است. برای موهای اضافی نیز اطلاعاتی درباره لیزر مو بدست اورید و به زیبایی بیاندیشید.

https://www.glamourmagazine.co.uk/article/microblading-eyebrows

  • mi ilkhani

تابستان امسال چه چیزی را باید بپوشید؟

mi ilkhani | دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

تابستان امسال چه چیزی را باید بپوشید؟ این سوالی است که باید با دقت به آن فکر کنید ، زیرا افزایش دما باعث می شود بسیار ازما لباس های کمتری - یا حداقل لاغرتر از حد معمول داشته باشد. گردنبند مناسب برای انواع لباس نیز می توانید انتخاب کنید.
اگر قصد دارید گوشت های بیشتری را با لباس های تابستانی خود چشمک بزنید ، حداقل باید این کار را با روشی متفکرانه انجام دهید. در اینجا ، ما بهترین راهنمایی های خود را در مورد انتخاب لباس برای آن دسته از سفرهای تابستانی برای آقایان و خانم ها گردآوری کرده ایم. لباس خانمها در ایران نیز انواع تابستانه و زمستانه دارد.

مانتو عربی معمولا به دلیل مدل خاصی که دارد در رنگ مشکی دوخته می شود. شاید این تصور شما از مانتو عربی باشد اما دقت داشته باشید که مانتو عربی به معنای چادر و عبا نیست و رنگ ها و طرح های مختلفی نیز دارد. انواع مختلف لباس در هند برای تابستان وجود دارد.

معمولا رنگ های روشن این مانتو برای مجالس خاص مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که گفته شد مانتوی عربی شیک و مجلسی را حتی می توانید در مراسم عقد محضری به تن کنید.

 نکاتی برای انتخاب انواع مختلف لباس


مطمئن شوید که شلوارک شما خیلی کوتاه نباشد

شلوارهایی با طول بسیار کوتاه بعید است که چهره شما را مسخره کنند. لباس های تابستانی شیک نیاز به فکر کردن دارند. بنابراین ، بررسی کنید که شورت انتخابی شما بالای زانوی شما معلق باشد. در غیر این صورت ، می توانید شلوار کاپری را بر تن کنید. انتخاب خوب دیگر ، شلوارهای برش جنگی است که می توانید با یک تیشرت و شلوار جیب شلوار را برای ظاهری جالب توجه جفت کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که ، هرچه شلوارک انتخاب کنید ، هرگز آنها را در مطب نمی پوشید. به ما اعتماد کنید - حتی اگر "متناسب با آن" ، آنها شما را به ظاهر خوبی در محیط کار تبدیل نمی کنند!
خانمها: می خواهید لباس تابستانی بپوشید؟ لباس زیر خود را با دقت انتخاب کنید

بیشتر بخوانید: لباس ها از چه چیزی ساخته می شوند ، ملزومات لباس کودک

اگر زن هستید ، می توانید از فکر پرسه زدن در لباس تابستانی که در طول مسیر ، به زیبایی پشت سر شما جاری می شود ، هیجان زده شوید ، می دانید چگونه می توانید لباس هایی را برای نوع بدنتان انتخاب کنید. با این حال ، چنین لباس شلوغ شما را در معرض خطر VPL مخوف قرار می دهد. بله ، منظور ما Visible Panty Line است!

اگر همچنان تمایل به پوشیدن این نوع لباس ندارید ، روزنامه دیلی میل توصیه می کند بین دو گزینه زیر لباس زیر را انتخاب کنید: یک تی شرت G یا مدل های بزرگتر از معمول. در حالی که رشته G شما را از هر نوع VPL خلاص می کند ، مطمئن شوید که اندازه آن به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند راحت شما را در آن جای دهد. اگر هنوز هم به نظر می رسد خیلی آشکار است ، سعی کنید خلاصه هایی که به سبک کوتاه هستند یا دارای یک صفحه کنترل شکم هستید ، استفاده کنید. همچنین مهم است که در مورد چگونگی انتخاب یک لباس برای رنگ پوست خود فکر کنید ، به خصوص اگر به نظر برسد! برای انتخاب لباس کار در تابستان نیز دقت زیادی لازم است.
لباس زیر که خانمها در نظر دارند باید شامل بندهایی باشد

با ماندن در مورد لباس زیر زنانه ، هر خانم که طرفدار جلیقه است نیز باید بررسی کند که سینه بند خود را با آن هماهنگ می کند. خوشبختانه ، این روزها ، دیگر لازم نیست نگران باشید که اگر کسی تسمه های سینه بند خود را در معرض دید خود قرار دهد چگونه می تواند واکنش نشان دهد. با این حال ، هر سینه بند شما هنگام بیرون آمدن و در مورد آن باید یکی از بهترین و گرانترین شما باشد. تسمه سینه بند قدیمی و خاکستری موظف است حواس خود را پرت کند - و نه به شکلی خوب - از جلوه ای که در غیر این صورت زیبا می تواند یک تاشوی باریک ایجاد کند. لباس سنتی عربی می تواند برای تابستان مناسب باشد.

چکمه نپوشید

کفش تابستانی ممکن است تأثیر بسیار بیشتری نسبت به اندازه بدنی آن بگذارد که ممکن است شما را به اعتقاد شما سوق دهد. در تابستان ، شما می توانید به خصوص مشتاق پوشیدن صندل باشید. خوب است ، اگر چه ما به شما توصیه می کنیم اگر نمی توانید ، هر روز صبح و شب ، از آنها جلوگیری کنید ، روحیه جراحی را روی پوست خود بمالید و یک هفته را صرف عادت به پوشیدن صندل در خانه کنید ، قبل از اینکه با آنها بیرون بروید. در غیر این صورت ، پای شما به راحتی می تواند تاول های ناخوشایند را برداشت کند.

مردان می توانند از پوشیدن چکمه - به خصوص کفشهای لوکس به نام چوکا استفاده کنند - که ژورنال مردان اظهار داشت - "کفش کاملاً کاملی نیستند.

https://www.fluxmagazine.com/top-tips-for-choosing-clothes/

  • mi ilkhani