khashmohayahoo

گردنبند مناسب برای انواع لباس

mi ilkhani | سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

انتخاب گردنبند مناسب برای انواع لباس

 

در این مقاله ، دقیقاً توضیح خواهیم داد که چه گردنبندی را بپوشیم. انتخاب گردنبند لازم نیست دشوار باشد. ما اینجاییم تا کمک کنیم.

چرا گردنبندها مهم هستند

قبل از هر چیز مهم است که بدانیم گردنبند طلا جزو جواهرات  مهمی هستند و با سایر جواهرات و لباس ها دست به دست هم می دهند. برخی گردنبندها به سادگی با لباسهای خاصی بهتر می شوند ، در حالی که برخی دیگر می توانند ظاهر شما را کاملاً از بین ببرند.

بنابراین ، هنگام خرید گردنبند، باید همیشه کمد لباس خود و هر نوع پیراهن و یا لباس خود را به خاطر بسپارید.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید:

  •  پیراهن و رنگ گردنبند
  •  طول گردنبند
  •  آرایش
  • مدل مو

وقت مهمانی است! شما همه لباس خود را انتخاب کرده اید  ، اما این جواهرات است که در واقع ظاهر شما را می سازد یا می شکند. یک شب بزرگ است و شما می خواهید یک جمله بزرگ بیان کنید ، اما بسته به چیزی که می پوشید ، کمربند نگین یا دکمه جسورانه می تواند شرط بهتری نسبت به گردنبند مورد علاقه شما باشد. و چه تصمیم بگیرید که کمی جواهرات بپوشید و چه چیزهای زیادی بپوشید ، می خواهید مطمئن شوید که تأکید را در جای مناسب قرار داده اید. همانگونه که مثلا برای لباس مناسب اندام سیبی شکل توجه می کنید باید به انتخاب جواهرات نیز برای استفاده در انواع مختلف لباس دقت کنید. در اینجا چند نکته برای دسترسی هر لباس وجود دارد:

 

1. گردنبند آویز

 

یک V عمیق قاب مناسب برای یک گردنبند آویز طولانی تر را فراهم می کند. فقط اطمینان حاصل کنید که زنجیره ای آنقدر طولانی نیست که گردنبند در شکاف شما گم شود!  گردنبندهای اویز می تواند برای لباس خانمها در ایران نیز انتخاب مناسبی باشد.

بیشتر بخوانید: لباس ها از چه چیزی ساخته می شوند

 

2. دلبر - گردنبند با بیانیه کوتاه

 

یک گردنبند دلبر یک قاب عالی برای یک گردنبند با بیان جسورانه است. فقط مطمئن شوید که آن را کمی در سمت کوتاه تر قرار داده است تا توجه شما را به سمت صورت شما جلب کند و با شکاف شما همپوشانی نداشته باشد.

 

3. Halter - دستبندهای لایه ای

 

لباس های هالتر در حال حاضر بسیار زیاد است ، بنابراین یک گردنبند بزرگ یا گوشواره های خیلی بزرگ می تواند صورت شما را تاج گذاری کند و ظاهر را شلوغ کند. درعوض ، سعی کنید با انباشت دستبندهای سرگرم کننده ، کمی به بازوهای در معرض خود توجه کنید. انواع زیورالات می تواند به عنوان ملزومات لباس کودک نیز باشد. البته در شکل ساده و راحت ان.

 

4. مخزن - گوش گوش و حلقه های لایه دار

 

یک لباس بسیار خوب و گاه به گاه در مورد لباس مخزن خوب وجود دارد ، اما شما نمی خواهید آن دسته از جواهرات سنگین را قطع کنید. گوش گوش برای جلب توجه به سمت صورت شما بسیار عالی است و برخی از حلقه های لایه لایه خنک به تعادل بخشیدن به ظاهر شما می پردازند بدون اینکه آن را زیاد شلوغ کنید.

پیدا کردن گردنبند مناسب برای مطابقت با لباس و یا به طور مشخص تر گردنبند شما می تواند بسیار دشوار باشد. در واقع ، این در واقع نوعی هنر است ، با ترکیبی دقیق از علم. شما باید در کشف خلاقیت خود احساس راحتی کنید ، با این وجود برخی قوانین خوب باید رعایت شود تا مطمئن شوید گردنبند شما از گردنبند شما تعارف می کند.

همه در شرایطی قرار گرفته اند که شما لباس روزانه خود را بی نقص بدست آورید ، فقط بدانید که هیچ یک از گردنبندهای شما با آنچه می پوشید مطابقت ندارد ... یا حداقل ، شما مطمئن نیستید که کدام یک به نظر می رسد بهتر است.

در این دنیای گزینه های همیشه پر روان ، پیدا کردن لوازم جانبی کامل بسیار آسان است اما می تواند بسیار طاقت فرسا باشد (اگر نمی خواهید هر روز یک انتخاب گسترده برای انتخاب داشته باشید ، پرهزینه نیست.).

با گفتن این حرف ، آن را سرنگون نکنید ، فقط نکاتی را در این مقاله دنبال کنید ، از خلاقیت خود استفاده کنید و هرگز نترسید که خودتان باشید و آنچه دوست دارید را لرزاند.

انواع مختلف گردنبند 

بگذارید انواع مختلف گردنبند را مورد بحث قرار دهیم تا هیچگونه سردرگمی نباشد.

 

در اینجا چند نوع گردنبند و طول و سبک آنها آورده شده است.

 

چوکر

همانطور که از نام آن پیداست ، پوکر گردنبند یا باند پارچه ای است که بسیار نزدیک به گردن می خورد. این گردنبندهایی با طول کوتاه هستند که پیدا خواهید کرد (بدیهی است که ، هر کوتاه تر و دستبندهای آنها هستند). معمولاً طول آنها 14 تا 16 اینچ است (یا باید بگویم ... "کوتاه"). آنها باید بلند باشند ، به سمت وسط گردن ، بدون هیچ گونه آویز. همانطور که احتمالاً متوجه شده اید چوکرها در حال حاضر فوق العاده هستند.


گردنبند پرنسس

 

یک گردنبند پرنسس حدود 18-20 اینچ طول دارد. این یکی از متداول ترین اندازه برای گردنبندها است. گردنبند کمی زیر گردنتان می افتد و به استخوان یقه تان خوش می آید. آنها با آویز طلا و الماس بسیار خوب کار می کنند.

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی