khashmohayahoo

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

چگونه می توان اندازه انگشتر را تعیین کرد

mi ilkhani | يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

چگونه می توان اندازه انگشتر خود را تعیین کرد


در مورد نحوه یافتن اندازه انگشتر کنجکاو هستید؟ اکثر مردم نمی دانند اندازه انگشتر محبوبشان چیست تا زمانی که زمان خرید یکی از مهمترین قطعات جواهرات زیبایی که در طول زندگی آنها خریداری می شود برسد.

بعضی انگشترها که طرح‌های ساده دارند  و سنگ و نگین و … ندارند قیمت پایین تری نسبت به انگشترهایی که دارای نگین‌هایی از سنگ‌های قیمتی هستند، دارند. که در این میان باید سلیقه و  میزان هزینه ای که برای انگشتر طلا مناسب می‌دانید را در نظر داشته باشید.

اگر انگشت دستتان بلند و یا لاغر است سعی کنید  انگشتر زنانه طلا با نگین کوچک و گرد بخرید و اگر انگشت  چاق و کوتاه دارید از انگشتر طلا با نگین مستطیلی و لوزی استفاده کنید.

دانستن اندازه انگشتر از بالای سر شما دانش عمومی نیست ، به همین دلیل ممکن است عزیز شما حتی خودش را هم بلد نباشد. اندازه انگشتر یکی از اولین مراحل کلیدی در این است که هنگام خرید حلقه نامزدی باید بدانید و با چند نکته ساده ، در یافتن اندازه درست انگشتر خود متخصص خواهید شد. اگر رفتن به یک طلا و جواهر برای تعیین اندازه انگشتر شما یا عزیزتان دقیق به نظر می رسد ، روش های خانگی را به همان اندازه دقیق امتحان کنید.

سفر برای خرید حلقه های نامزدی یا باند عروسی اغلب با این سوال شروع می شود که "اندازه انگشتر چگونه اندازه گیری می شود؟" هنگامی که چند مورد از اطلاعات اصلی را درک کردید ، می دانید که چگونه به درستی اندازه مناسب خود یا عزیزتان را پیدا کنید و انگشتر مناسب دستکش را پیدا کنید. اکثر این رویکردها را می توان به صورت پنهانی انجام داد ، اما برای دقیق ترین نتیجه بهتر است که آنها را بر روی عروس خود انجام دهید. مهم نیست که شما به تنهایی یا با هم تصمیم می گیرید ، اندازه هنوز هم می تواند کاملاً بیرون بیاید. این هم تعدادی راهکار تا شما شروع کنید.

اندازه یک حلقه نامزدی Diamond Nexus بر روی سنبه حلقه است.


قبل از خرید انگشتر نامزدی یا هر نوع انگشتر دست راست و جواهرات الماس شبیه سازی شده ، چه برای خودتان و چه برای شخص دیگری ، باید اندازه انگشتر درست را تعیین کنید. اندازه انگشت به طور معمول بر حسب میلی متر ثبت می شود تا دقیقاً ممکن باشد. به همین دلیل ، اندازه حلقه ها معمولاً با اندازه انگشت میلی متر مطابق نشان داده می شوند. مطابقت این اندازه گیری ها با نزدیکترین درجه بهترین راه برای تعیین اندازه حلقه شماست. قبل از شروع جستجو ، باید بدانید که چگونه اندازه حلقه را پیدا کنید - نه تنها برای اینکه حلقه متناسب باشد ، بلکه همچنین اطمینان حاصل کنید که در هنگام پوشیدن روزمره از بین نمی رود. اگرچه داشتن یک جواهرساز در اندازه گیری انگشت ممکن است شک و تردید شما را برطرف کند ، اما بهتر است که برای خودتان نیز درک داشته باشید. بعلاوه ، اگر قصد دارید یک پیشنهاد غافلگیرانه داشته باشید ، رفتن به جواهرساز ممکن است یک گزینه نباشد.

زنان و مردان در اندازه های استاندارد انگشتر بسیار متفاوت هستند. اندازه حلقه متوسط ​​زن بین شش تا هشت است ، در حالی که اندازه متوسط ​​مرد بین نه تا یازده است. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما لزوماً در این پارامترها قرار خواهید گرفت. بسیاری از مردم خارج از اندازه حلقه متوسط ​​زندگی می کنند. اگر نمی خواهید حلقه افتاده یا بدتر از آن ، در هنگام خواستگاری روی انگشت او بلغزانید ، باید اندازه گیری دقیق تری داشته باشید.

یک راهنمای اندازه حلقه که دارای عرض های مختلف میلی متر از اندازه های محبوب است.

بیشتر بخوانید: پاکسازی پوست ، مانتو عربی ، وسایل شستشو و نظافت ، میکروبلیدینگ چیست ، چسب کاشی

 

چرا دانستن اندازه حلقه خود مهم است


اگر شما در حال برنامه ریزی پیشنهادی هستید و تصور همه مواردی که ممکن است اشتباه باشد را شروع کرده اید ، تنها نیستید. این کار به یک برنامه ریزی زیاد نیاز دارد و می تواند بسیار اعصاب خردکن باشد ، به خصوص اگر قصد دارید این کار را در مقابل جمعیت انجام دهید. با این حال ، حداقل یک چیز وجود دارد که می توانید آن را کنترل کنید ، و آن این است که اطمینان حاصل کنید که هنگام قرار گرفتن روی یک زانو ، حلقه متناسب می شود.

خواستگاری به دلیل فشار زیاد ممکن است لحظه ای شرم آور باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که انگشتر را روی انگشت راست قرار داده اید ، همه موارد مهمی را که می خواهید بگویید به خاطر بسپارید و اطمینان حاصل کنید که همه عکس های مناسب را به دست می آورید. شما نمی خواهید همه چیز با حلقه ای که روی انگشت او قرار نمی گیرد یا آنقدر گشاد است که روی آن نمی ماند خراب شود. به همین دلیل داشتن اندازه حلقه مناسب برای پیشنهاد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. لازم نیست 100٪ کامل باشد ، زیرا بعداً می توان اندازه بسیاری از انگشترها را تغییر داد ، اما هنگامی که بالاخره سال را مطرح کردید ، خرید اندازه مناسب انگشتر ضروری است. بوتاکس پیشانی نیز انجام دهید.

 

چگونه می توان اندازه حلقه را اندازه گیری کرد


اگر قصد ندارید قبل از خرید حلقه نامزدی و عروسی به یک جواهر مراجعه کنید ، می توانید اندازه انگشتر خود را یا با کمک شخص دیگری پیدا کنید. چند روش مختلف در خانه برای اندازه گیری اندازه انگشتر وجود دارد که دقیقاً دقیقاً همانند استفاده از سایزر انگشتر از یک جواهر سنتی است. تفاوتی که با این روش ها وجود دارد این است که شما قادر خواهید بود در راحتی منزل خود این کار را انجام دهید. این امر همچنین باعث می شود که وی نتواند از بازدید شما از یک جواهر بازدید کند و به شما کمک می کند تا تعجب را تا حادثه بزرگ مخفی نگه دارید. برای گردنبند طلا نیازی به تعیین سایز نیست.

همه این روشهای اندازه گیری حلقه در منزل باید چندین بار و با حداکثر دقت انجام شود تا دقیق ترین نتایج حاصل شود. هنگام استفاده از این نکات اندازه گیری ، اشتباه ممکن است آسان باشد ، که این امر می تواند به اندازه اشتباه حلقه منجر شود. بهتر است شخصی برای نظر دوم با خود داشته باشید ، خواه آن شخص مورد علاقه یا دوست شما باشد. اگر سایزر حلقه ای در خانه ندارید ، نگران نباشید. این راهنمای اندازه انگشتر روش های رایج را برای اطمینان از یافتن اندازه مناسب انگشتر ارائه می دهد. مانتو مجلسی را اینجا ببینید.

 

رشته ای را در اطراف انگشت خود گره بزنید

انواع مختلف گوشواره طلا زنانه و مردانه با سایز و وزن‌های مختلف در بازار وجود دارد که متناسب با سلیقه و سایر ویژگی های صورت خود باید اقدام به خرید گوشواره طلا نمایید.

برای مثال اگر بیش از یک سوراخ در گوش خود ایجاد نموده اید،  استفاده از گل گوش بسیار ظریف و دایره ای شکل راحت‌تر می‌باشد. به این نوع گوشواره اصطلاحا گوشواره میخی گفته می‌شود. چون گوشواره از پشت مانند میخ به گوش وصل می‌شود.


یکی از متداول ترین روش ها برای اندازه گیری اندازه حلقه همسرتان در خانه ، استفاده از وسایل خانه مانند نوار باریک نخ یا رشته است. با گره زدن آن به دور انگشتی که شروع می کنید شروع کنید. لیزر موهای زائد آقایان درست است یا نه؟

https://www.diamondnexus.com/blog/how-to-determine-ring-size/

  • mi ilkhani

روشهای تمیز کردن پوست صورت

mi ilkhani | چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ | ۰ نظر

بهترین روش برای شستن صورت

پاکسازی پوست برداشتن سلول‌های مرده و نیز آلودگی‌هایی است که روی پوست تجمع پیدا کرده است. این کار می‌تواند سبب ایجاد شادابی و طراوت در پوست شود و به سلامت پوست کمک می‌کند.

با این کار سلول‌های لایه‌های سطحی پوست و نیز چربی‌ها و ذراتی که بر اثر آلودگی‌های هوا روی پوست نشسته است، برداشته می‌شود.

وقتی صحبت از پاکسازی صورت می شود ، کمتر بیشتر می شود. متخصصان پوست برای انجام کار بهترین عادت ها و محصولات را ارزیابی می کنند.
زن در حمام صورت خود را می شوید
بهتر است صورت خود را با آب گرم بشویید - گرما می تواند پوست را از روغن های طبیعی آن پاک کند و سرما اجازه نمی دهد که منافذ پوست باز شود تا آلودگی از بین برود.  برای خرید یک گردنبند طلا باید تمام نکات مربوط به انرا در نظر بگیرید

سردبیران ما به طور مستقل این موارد را انتخاب کردند زیرا فکر می کنیم از آنها لذت خواهید برد و ممکن است آنها را با این قیمت دوست داشته باشید. اگر از طریق پیوندهای ما چیزی خریداری کنید ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. قیمت و در دسترس بودن از زمان انتشار دقیق است. درباره فروشگاه امروز بیشتر بدانید.

لحظه دقیق وقوع آن را به خاطر نمی آورم ، اما در مرحله ای از زندگی بزرگسالان ، مرحله ساده و ساده شستن صورت برای مراقبت از پوست ، چندان ساده نبود. سالها فقط روی آن آب می انداختم ، آن را با حوله دستی می کشیدم و به آن فکر نمی کردم.

اکنون ، در اواسط 30 سالگی ، شستن صورت چیزی شبیه یک عمل معنوی است. من در مورد چگونگی نیاز به تمیز کردن چهره ارزشمند من نظرات بسیار جدی دارم (آب مایسل ، تونر و پاک کننده کف کننده صبح ، سپس پاک کننده آرایش ، تونر و یک پاک کننده کرم ضخیم تر با آب سرد شیر شب). به مناسبت اینکه رژیم شستشوی صورت من خنثی می شود ، به شدت ناراحت می شوم. به عنوان مثال ، آخر هفته گذشته فهمیدم که در حالی که در یک سفر یک شبه بودم ، کیف دستشویی محصولات مراقبت از پوست را در خانه فراموش کردم و فهمیدم که باید بشویم تا صورتم را فقط با آب ساده بشویم (وحشت!) یا بدتر از آن ، صابون دستی نوار هتل (چرا که در حالی که در آن هستید فقط منافذ ظریف من را با سنگ پوکه تمیز نمی کنید!). دستبند طلا را چگونه انتخاب می کنید.

من ممکن است در مورد رژیم مراقبت از پوست خود نگهداری بالایی داشته باشم ، اما این به این معنی نیست که به آن اطمینان دارم. نه ، من غالباً لحظات اضطراب آمیز خود را با گشت و گذار در اینستاگرام می گذرانم ، و محتوای مورد حمایت مارک تجاری را درمورد روشهای ادعا شده بهتری برای انجام هر کاری که مربوط به زیبایی است ، اعم از نظافت ابروها ، تعیین استخوان گونه یا بله ، شستن صورتم می بلعم. در این مرحله ، من غرق در پیام های مختلط هستم. یک وبلاگ نویس زیبایی می گوید فقط صورت خود را با آب سرد بشویید. دیگری می گوید هرگز حتی از شیر آب لمس نکنید بلکه فقط از آب میسلار استفاده کنید (هر دو مشخص است اشتباه است!). باید بدانم: آیا صورتم را درست می شستم؟ با س aالات زیادی به متخصصان پوست مراجعه کردم. این چیزی است که آنها به من گفتند:

بیشتر بخوانید: انواع زیورالات هندی ، راهنمای انتخاب لباس گرم ، مانتو عربی ، لیزر موهای زائد آقایان ،


چگونه و از چه چیزهایی برای شستن صورتم استفاده کنم؟
آب در چه دمایی بهتر است؟
چگونه باید از پاک کننده صورت خود استفاده کنم؟
آیا آب مایسل بهتر از آب لوله کشی است؟
آیا به تونر و پاک کننده آرایش نیاز دارم؟
آیا باید با اسکراب صورت یا Clarisonic لایه برداری انجام دهم؟
آیا باید برنامه فعلی خود را تغییر دهم؟ انواع چسب کاشی را اینجا بخوانید.

مراقبت از پوست

چگونه یک پاک کننده مناسب برای نوع پوست خود انتخاب کنیم


چند بار در روز باید صورتم را بشویم؟

دکتر تاد مینارس ، دکتر ، متخصص پوست و استادیار بالینی پوست ، دانشکده پزشکی دانشگاه میامی می گوید: "واقع بینانه ، شما فقط باید یک بار در روز صورت خود را بشویید." خواب از پاک کردن لکه ها یا آرایش روز پاک است ، بنابراین من فکر می کنم که صبح ها نیازی به شستشوی کامل صورت در خارج از روال معمول دوش گرفتن ندارید. اگر مسائل خاصی را تجربه می کنید که نیاز به توجه صبح دارد انجام آن خوب است ، اما من در پایان روز هنگامی که از کار برمی گردید یا به رختخواب می روید مزایای بیشتری می بینم. "

به طور کلی ، شستشوی سوم مشکلی ندارد ، اما فقط اگر "فقط از یک رویداد ورزشی آمده اید که زیاد عرق می کنید ، یا اگر آرایش زیادی داشته باشید [قبل از رفتن به باشگاه] و ترجیح می دهید که در حین تمرین با آن کنار بیایید. "دکتر پترسون پیر ، دکتر متخصص پوست در توآند اوکس ، کالیفرنیا می گوید.

ظاهراً ، شستشوی بیش از حد صورت چیز مهمی است - اما اگر این کار را از طریق شکستگی ، خشکی یا تحریک انجام می دهید ، احتمالاً پوست به شما اطلاع می دهد.

دکتر روبرتا دل کامپو می گوید: "هنگام شستن بیش از حد صورت ، چربی ها و چربی های طبیعی پوست از بین می رود ، که از نظر فنی سلول های پوست را از هم جدا می کند و باعث می شود مواد زائد و باکتری به پوست وارد شود و باعث ایجاد عفونت و التهاب شود." دکتر ، متخصص پوست در فلوریدا. شما برای استفاده ار مانتو مجلسی چه فکری دارید.


چگونه می توان تلفن و سایر فن آوری های خود را به بهترین وجه تمیز کرد
بهترین پاک کننده های صورت برای استفاده در سال 2020
مهمترین کیفیت در یک پاک کننده (اگر نه همه محصولات مراقبت از پوست) به یک کلمه خلاصه می شود: "ملایم". همچنین بخوانید: وسایل شستشو و نظافت

دکتر کاتلین کوک سووززی ، دکتر ، متخصص پوست ، و مدیر پوست زیبایی در ییل پزشکی می گوید: "بسیاری از اوقات بیماران می گویند که پوست حساس دارند ، اما این واقعا به خاطر همه کارهایی است که با آن انجام می دهند." . "شما می خواهید همه چیز را از بین ببرید و به یک رژیم مراقبت از پوست واقعاً ملایم بچسبید. سپس می توانید چیزها را به عقب اضافه کنید ، اما آنها را به آرامی اضافه کنید. هر بار یک چیز اضافه کنید و حداقل دو هفته قبل از افزودن چیز دیگری از محصول استفاده کنید تا از حساسیت پوست جلوگیری کنید. " بوتاکس پیشانی یکی از روشهای جوانسازی پوست است.

وی اضافه می کند که "مرطوب کننده های ملایم و مرطوب کننده را به بیماران بالای 40 سال توصیه می کند.

 

https://www.nbcnews.com/better/lifestyle/best-way-wash-your-face-according-dermatologists-ncna1147956

  • mi ilkhani

اصول تمیزکاری در آشپزخانه

تمیز کردن (ظروف و ظروف)


نکات مهم برای نحوه شستن ظروف و وسایل آشپزی برای مواد مختلف متفاوت است.
در این بخش وسایل شستشو و نظافت هر ماده توضیح داده خواهد شد.
شما نه تنها باید فضای داخلی ظروف را که با غذا تماس می گیرند ، بلکه قسمت بیرونی و ته آن را نیز به خوبی بشویید.


روش صحیح برای شستن تخته های خرد کردن


اگر هنگام آشپزی از تخته خردکن کثیف استفاده می کنید ، آلودگی باکتریایی از تخته خردکن به غذا منتقل می شود.
برای جلوگیری از این نوع آلودگی های ثانویه ، باید تخته های خرد کن را که به طور صحیح به پایان رسانده اید بشویید.

وقتی تخته خرد شده قدیمی است ، به طور حتم با علامت های چاقو آسیب می بیند.
در حقیقت ، آلودگی به لبه های چاقو وارد می شود و باکتریها تمایل به تکثیر پیدا می کنند ، بنابراین از بین بردن آلودگی ها و باکتری ها از داخل علامت های چاقو از اهمیت بالایی برخوردار است.

روند کار به صورت زیر است.


از بین بردن خاک


مواد شوینده را مالیده و با یک برس تمیز کننده تمیز به خوبی مالش دهید تا لکه های روغن و آلودگی های موجود در آثار چاقو پاک و پاک شود.

 

شستشو
مواد شوینده را به خوبی با آب یا آب گرم بشویید. به طور خاص ، اگر از پاک کننده استفاده کرده اید ، آبکشی کنید تا هرگونه لجن از بین برود.
در صورت باقی ماندن هرگونه آلودگی یا مواد شوینده ، عقیم سازی زیر موفقیت آمیز نخواهد بود.

 

عقیم سازی
با آب داغ یا سفید کننده ضد باکتری استریل کنید (هیپوکلریت سدیم: از روشی که روی برچسب نوشته شده دنبال کنید).
اگر کاسه شستشو به اندازه کافی مناسب برای تخته خرد کردن ندارید ، باید بخشی را که با مایع پوشانده نشده با پارچه بپوشانید تا مطمئن شوید سفید کننده به کل تخته رسیده است.
اخیراً نیز به نظر می رسد نوعی سفید کننده وجود دارد که می توان مستقیماً روی آن اسپری کرد.

بیشتر بخوانید: دستبند طلا ، میکروبلیدینگ چیست؟

 

خشک کردن
اجازه دهید خوب خشک شود (با پارچه تمیز پاک کنید تا سریع خشک شود). گذاشتن آن در زیر نور آفتاب کاملاً ایده آل است زیرا بوی سفید کننده از بین می رود و نور ماوراlet بنفش نیز اثر ضدعفونی کننده دارد ، اما مراقبت لازم است زیرا مقادیر زیادی از گرد و غبار ، باران و مدفوع پرندگان نتیجه عکس خواهد داشت.

 

ذخیره سازی
پس از خشک شدن ، تخته های خردکن را در جای خشک نگهداری کنید.

 

کلید شستن ظروف

اگر ظروف کثیف را در ظرفشویی یا ظرف شستشو قرار دهید و آنها را برای مدت طولانی بگذارید ، باکتری ها به سرعت تکثیر می شوند زیرا روی ظروف کثیف است.
به منظور به حداقل رساندن مواد مغذی برای باکتری ها ، قبل از قرار دادن آنها در محلول مواد شوینده ، آلودگی ظروف استفاده شده را به سرعت با آب داغ یا آب پاک کنید بدون اینکه مستقیماً داخل روده بشویید. در هنگام کاشی کاری آشپزخانه خود از چسب کاشی مقاوم در برابر نفوذ آب استفاده کنید.

به هیچ عنوان کثیفی نگذارید
آلودگی ظروف که به درستی شسته نشده اند منبع مواد مغذی باکتری ها است. برای پاک کردن کیک روی خاک نیز اقداماتی انجام دهید.

با دقت بشویید

مواد شوینده به خصوص در زمستان روشن می شوند ، بنابراین باید از آب گرم استفاده کنید.

همچنین در مورد بوتاکس پیشانی ، مانتو مجلسی ، راهنمای انتخاب لباس گرم نیز بخوانید

خشک شدن صحیح
تکثیر باکتری ها در هنگام خشک شدن ظروف دشوار است ، بنابراین اصلی این است که آنها کاملا خشک شوند.
بسیاری از افراد از خشک کن ظرف برای خشک کردن ظروف استفاده می کنند ، اما گاهی اوقات لکه های سیاه (قالب) روی آبکش ظاهر می شود.

وسایل حمام و سرویس بهداشتی به آینه سرویس بهداشتی و حمام خود بسیار اهمیت دهید، وجود آینه در حمام و همچنین در سرویس بهداشتی بسیار ضروری می باشد، که یکی از دلایل آن، منعکس کردن نور و روشن تر کردن فضا می باشد.
آبچکان نیز باید با دقت شسته و تمیز نگه داشته شود.
همچنین باید پارچه های ظرف را غالباً تعویض کنید و از پارچه هایی تمیز و خشک استفاده کنید.
پس از خشک شدن کامل ظروف ، آنها را در کمد درب دار نگهداری کنید تا پوشیده از گرد و غبار نشوند.

https://www.fukushihoken.metro.tokyo.lg.jp/shokuhin/eng/rensai/guide13.html

  • mi ilkhani

انواع مختلف دستبند طلا در بازار

mi ilkhani | دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

داشتن انواع مختلف دستبند بسیار جالب است ، به ویژه هنگامی که می خواهید توجه خود را به مچ دست خود جلب کرده و از ظرافت و سبک استفاده کنید. با این حال ، دستبندها انواع مختلفی دارند و برای دانستن نحوه خرید آنلاین دستبند ، باید کمی درباره هر یک از آنها بدانید. راهنمای دستبندهای زنانه ما را بخوانید تا کمی در مورد انواع دستبندها ، فرم دهی و تمیز کردن آنها اطلاعاتی کسب کنید.

افراد دیگری هستند که رنگ پوستشان گرم است و رنگ پوستشان ته رنگ زرد دارد و گاهی نیز هلویی و طلایی می‌شوند ، این افراد در زیر آفتاب رنگ پوستشان برنزه می‌شود ، این افراد سعی کنند از دستبند طلا و یا آبکاری شده با طلا استفاده کنند چون که سیاهرگ مچ دستشان به رنگ سبز درمی‌آید.

در فروشگاه طلا و جواهر آنلاین آنا لوئیزا انواع بسیار زیادی از النگو ، دستبندهای زنجیره ای و دیگر انواع دستبندهای زیبا را خواهید یافت. به همین دلیل ما یک راهنمای خرید جامع برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید تفاوت بین سبک های مختلف دستبند را درک کنید. برای کشف انواع مختلف دستبندها با توجه به سبک و مواد آنها ، بیشتر بخوانید.

انواع مختلف دستبندها بر اساس سبک

وقتی صحبت از انواع دستبندها می شود ، سبک های زیبایی بسیاری وجود دارد که می توانید در یک دستبند فروشی پیدا کنید. با دانستن تفاوت بین آنها می دانید چه چیزی بخرید و چگونه جعبه جواهرات خود را تکمیل کنید. بنابراین ، بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا سبک های اصلی دستبندهای مرسوم ، مد روز است که باید هنگام خرید آنلاین دستبند به جستجوی آنها بپردازید. نظرتان در مورد بوتاکس پیشانی چیست؟

دستبندهای النگویی

این دستبندهای زیبا دارای شکل دایره ای و ساختاری غیرقابل انعطاف هستند. از طرف دیگر ، النگوهای باز ، بازوبندهایی هستند که از قسمت مچ دست شکاف دارند. معمولاً این نوع دستبندها نازک بوده و می توانند ساده یا آراسته باشند. هنگام خرید دستبند بصورت آنلاین با دقت نگاه کنید تا ببینید آیا شما یک النگو کلاسیک می گیرید یا باز. می توانید آنها را با گردنبند طلا ست کنید.

دستبندهای کاف

یکی از جالبترین انواع دستبندهایی که در یک دستبند فروشی پیدا می کنید ، کاف است. آنها شبیه زنجیرهای باز هستند ، اما معمولاً پهن ترند. آنها همچنین چاق ترند و برخلاف النگوها ، بعضی از دستبندهای کاف قابل تنظیم هستند. هنگام خرید دستبند به صورت آنلاین توجه داشته باشید که آیا کاف قابل تنظیم است یا خیر.

دستبندهای مهره دار

این نوع دستبندها دارای مهره های ساخته شده از سنگ های قیمتی یا مواد دیگر هستند و شما نمی توانید زنجیری را که آنها را بهم چسبیده است ، مشاهده کنید. مهره ها می توانند سنگهای قیمتی یا نیمه قیمتی ، شیشه ، پلاستیک یا فلزات دیگر باشند. هنگام خرید دستبند بصورت آنلاین ، انواع دستبندهای مهره دار را پیدا خواهید کرد ، اما وقت خود را صرف مطالعه مطالب مهره ها کنید.

دستبندهای زنجیری

ممکن است شما آنها را با نام دستبندهای پیوندی بشناسید اما این نوع دستبندها همه کاره ترین آنها هستند. آنها دارای یک زنجیره فلزی با یک بست هستند که به شما کمک می کند تا دستبند را در محل خود محکم کنید. دستبندهای زنجیره ای بسته به نوع زنجیره ای می توانند سبک های مختلفی داشته باشند و به همین دلیل است که بسیاری از سبک ها را در یک دستبند فروشی پیدا خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستبندهای زنجیری ، این راهنمای خرید را مطالعه کنید.

دستبندهای کشویی

شما می خواهید این نوع دستبدها را دوست داشته باشید زیرا قابل تنظیم هستند. با کمک یک درب مخصوص ، دستبندهای کشویی می توانند متناسب با هر اندازه مچ دست باشند ، در حالی که قطعه اضافی زنجیره ای به راحتی ظرافت آویزان می شود. اگر تصمیم به خرید آنلاین دستبند دارید ، مطمئناً اسلایدرهای جالبی را کشف خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب لباس گرم ، مانتو عربی ، لیزر موهای زائد آقایان ، میکروبلیدینگ چیست؟

دستبندهای جذاب

همانطور که از نام آن پیداست ، این نوع دستبندها از جذابیت هایی برخوردار هستند ، یا شخصی یا پیرو یک موضوع خاص. زیبایی دستبند جذابیت این است که شما می توانید یکی از دستبندها را بخرید یا خودتان با استفاده از یک دستبند پیوندی و جذابیت های مختلف یکی از آن ها را بسازید. هنگام خرید دستبند به صورت آنلاین ، می توانید جذابیت هایی را نیز به دست آورید.

دستبند تنیس

دستبندهای تنیس زیبا و با زنجیره ای کاملاً مشخص با سنگهای قیمتی ، درجه یک و شیک هستند. آنها بیشتر مناسب مراسم رسمی هستند و سنگهای قیمتی معمولاً الماس یا بلورهای شفاف هستند.

انواع مختلف دستبند توسط مواد
همانطور که خلق جواهرات تکامل یافته ، انواع مختلفی از دستبندها نیز پیشرفت کرده اند. می توانید دستبندها را به صورت آنلاین تهیه کنید که از مواد زیادی ساخته شده است ، از فلزات گرانبها گرفته تا پلاستیک ، منسوجات و چوب. مواد دستبند هنگام تعیین قیمت آن بسیار مهم است.


از دستبندهای طلا گرفته تا دستبندهای زنجیره ای و کاف ، انواع بسیاری از دستبندهای ساخته شده از طلا وجود دارد. همانطور که می دانید ، طلا یک فلز بسیار نرم است ، بنابراین ، شما معمولاً طلای خالص بلکه یک آلیاژ نخرید. خلوص طلا در آلیاژ از 10k تا 22k و همچنین قیمت نیز متفاوت خواهد بود. اگرچه باید بدانید که هر مقدار یک قطعه طلا و جواهر بیشتر باشد ، شکننده تر است. در انتخاب چسب کاشی نیز دقت کنید.

دستبندهای طلای شما می توانند رنگ های مختلفی نیز داشته باشند. در یک مغازه دستبند طلای زرد ، طلای سفید یا حتی رزگلد را کشف خواهید کرد. انواع دستبندهای رزگلد در حال حاضر بسیار محبوب هستند ، بنابراین داشتن یک دست ایده خوب است. برای اطلاعات بیشتر در مورد النگو طلا ، این مقاله را بخوانید.

وقتی به عنوان مثال یک دستبند برنجی یک لایه نازک از طلا را پوشانده باشد ، به این معنی است که شما یک دستبند روکش طلا دارید. در این گروه دستبندهایی با روکش طلا ، دستبندهای پر از طلا یا دستبندهای ورمیل مشاهده می کنید. تفاوت این نوع دستبندها در این است که دستهای پر از طلا دارای یک لایه ضخیم تر از طلای روکش دار هستند. از طرف دیگر ، ورمیل به این معنی است که فلز زیر لایه طلا نقره ای است. دبلیو

  • mi ilkhani

میکروبلیدینگ چیست

mi ilkhani | يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

برای بیشتر ما زنان ، ابروها بخشی مهم از هویت ما هستند. به همین دلیل است که ما وقت زیادی (و پول) را صرف چیدن ، اپیلاسیون ، نخ و پر کردن آنها می کنیم. گفته شد ، ما با چیزهای دائمی مخالف نیستیم. تنها مشکل؟ روند ابرو (و ترجیح شخصی) به سستی و سستی می رود. بنابراین ، خال کوبی دائمی یک گزینه ایده آل نیست - به ویژه برای کسانی که نمی خواهند تعهد مادام العمر داشته باشند. به همین دلیل است که میکروبلیدینگ ، با جذابیت کم و نیمه دائمی ، به سرعت تبدیل به یک درمان زیبایی برای خانم هایی می شود که بدون هیچ گونه تلاش و کوششی ابروهای کاملاً شکلی (و پر) دارند. و گرچه در گران قیمت این طیف قرار دارد ، اما با این حال نظرات بسیاری را از متخصصان زیبایی و علاقه مندان دریافت کرده است. برای رفع چین و چروک نیز از بوتاکس پیشانی استفاده کنید.

کنجکاو هستید که بدانید میکروبلیدینگ برای شما مناسب است؟ ما همه آنچه را که باید بدانید قبل از میکروبلید کردن ابروهایتان ، از قبل جمع کردیم.

1. از همان روش خال کوبی سنتی استفاده می کند ، اما آنها یکسان نیستند.
مشابه خال کوبی ، میکروبلیدینگ از سوزن های کوچک برای رسوب رنگدانه ها روی پوست شما استفاده می کند. لیز کری ، متخصص زیبایی و مالک Mascot Aesthetic ، یک بوتیک رفاهی در سانتا کلاریتا ، کالیفرنیا ، می گوید: "Microblading یک تکنیک دستی خال کوبی است که برای ایجاد سکته های طبیعی مانند مو طراحی شده است." وی می افزاید: "ما از یک سری سوزن کوچک استفاده می کنیم که به صورت تیغه ای هستند تا رنگدانه را به درم فوقانی پوست رسانده و آن را به یک روش نیمه دائمی تبدیل کنند."

کری توضیح می دهد: "تفاوت بین خال کوبی میکروبلیدینگ و خال کوبی سنتی ، عمق قرارگرفتن رنگدانه در پوست است." "هنگامی که به درستی انجام شد ، میکروبلیدینگ از رنگدانه هایی [استفاده می کند] که برای شکستن در طول زمان طراحی شده اند و به آنها اجازه می دهد کاملاً محو شوند. خال کوبی سنتی با استفاده از دستگاه انجام می شود [و] به طور کلی برای کار در عمق پوست ، ایجاد ابرویی که با گذشت زمان بیشتر طول بکشد ، طراحی شده است. "

2. این یک فرآیند دو بخشی است.
به گفته کری ، "قرار ملاقات اولیه از ابتدا تا انتها دو تا دو ساعت و نیم طول می کشد. فرآیند میکروبلیدینگ خود حدود 45 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. " جلسات Carey همه با بحث در مورد انتظارات و ظاهر مطلوب ابرو شروع می شود. وی خاطرنشان کرد: از آنجا ، من الگویی بر اساس ساختار صورت و ویژگی های مشتری خود ایجاد می کنم. وی اضافه می کند: "در این مرحله ، من و مشتری من هرگونه تنظیم (و در صورت لزوم) انجام خواهیم داد و آنها شکل را" درست "می کنند."

پس از قرار ملاقات اولیه ، کری از مشتریان خود می خواهد که شش تا هشت هفته بعد برگردند تا ببینند که چگونه پوست بهبود یافته است (همانطور که ​​همه به طور متفاوتی بهبود می یابند). وی توضیح می دهد: "در آن مرحله ، ما می توانیم هرگونه تنظیمات مورد نیاز مانند رنگ و تراکم را انجام دهیم." وی تأیید می کند: "قرار ملاقات [پیگیری] معمولاً یک تا یک ساعت و نیم است." بالای یک جلسه پیگیری ، کری "یک قرار ملاقات سالانه برای حفظ ابرو مورد نظر" را توصیه می کند. مانتو مجلسی بپوشید.

3. انتظار کمی درد داشته باشید.
"به طور کلی ، شما هیچ کم و کسی ناراحتی نخواهید داشت اما ممکن است کمی قرمزی و تورم خفیف داشته باشید. اما به طور کلی به اندازه کافی ملایم است که شما متوجه آن نخواهید شد ، "کری توضیح می دهد. "اکثر هنرمندان قبل از عمل از یک کرم بی حس کننده موضعی استفاده می کنند ، بنابراین شما نباید دردی احساس کنید."

کری از فرمولی 5٪ لیدوکائین استفاده می کند که برای بی حس شدن موقت و تسکین درد استفاده می شود. او اجازه می دهد تا کرم حدود 15-30 دقیقه قبل از شروع به میکروبلید ، سحر و جادو کند. وی توصیه می کند: "اگر تورم ، قرمزی یا ناراحتی بیش از حد دارید ، قطعاً با هنرمند خود تماس بگیرید و به پزشک مراجعه کنید."

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد آقایان ، ملزومات لباس کودک ، انواع کیمونوی ژاپنی

4. میکروبلیدینگ برای همه مناسب نیست.
لازم به ذکر است که همه افراد کاندید مناسبی برای میکروبلیدینگ نیستند. کری می گوید: "زنانی که باردار یا شیرده هستند ، کاندیداهای خوبی نخواهند بود." علاوه بر این ، "کسانی که تحت شیمی درمانی هستند توصیه می شود که درمان را به پایان برسانند زیرا خطر ابتلا به عفونت بسیار بیشتر است." وی هشدار می دهد: "به افرادی که تحت معالجه پزشک هستند یا از داروهایی مانند داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند ، باید با پزشکان صحبت کنند تا مطمئن شوند این روش برای آنها مناسب است." هرگز از چسب کاشی در هنگام ارایش استفاده نکنید.

5. نوع پوست شما می تواند نتایج را تحت تأثیر قرار دهد.
کری توضیح می دهد: "میکروبلیدینگ قطعاً می تواند برای برخی از انواع پوست بهتر از دیگران باشد ، بنابراین مهم است که تحقیق کنید و روش مناسب خود را پیدا کنید." وی افزود: "من دریافتم که انواع پوستهای خشک بهترین نتیجه را دارند [زیرا] تمایل دارند بهترین رنگدانه ها را حفظ کرده و تردترین سکته ها را حفظ کنند. انواع پوست های چرب نیز موثر هستند ، اما تمایل به بهبودی کمی نرمتر و کمتر ترد دارند (احتمالاً به دلیل روغن های موجود در پوست است) ". می توانید از یک گردنبند طلا نیز استفاده کنید.

6. میکروبلیدینگ رشد طبیعی موهای شما را متوقف نخواهد کرد.
یکی از افسانه های مهم در مورد میکروبلیدینگ این است که بر رشد طبیعی مو تأثیر می گذارد - اینطور نیست. کری خاطرنشان می کند: "اگر درست انجام شود ، میکروبلیدینگ هیچ تاثیری در رشد طبیعی موهای شما نخواهد داشت." وی می افزاید: "با این حال ، گاهی اوقات می تواند رشد مو را تحریک کند - که برای بیشتر افراد یک پیروزی است." اگرچه ممکن است تقویت رشد مو به آراستگی بیشتری نیاز داشته باشد ، اما می تواند به ایجاد ظاهری کامل کمک کند.

https://www.dermstore.com/blog/what-is-microblading/

  • mi ilkhani

انواع کاشی

mi ilkhani | شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

کاشی سرامیک

کاشی و سرامیک یکی از متداول ترین انواع کاشی است که در خانه یافت می شود زیرا برای بسیاری از کاربردها مناسب است. تونی کاستلانو ، تاجر ارشد The Home Depot می گوید: "دوام بیشتر باعث می شود کاشی و سرامیک برای هر اتاق در خانه ، مانند آشپزخانه ، حمام یا حتی ورودی ها عالی باشد." "نصب ، تمیز کردن آن آسان است و دارای صدها سبک است که متناسب با هر طرحی است. اگر به دنبال نوسازی بودجه هستید ، سرامیک یک قیمت عالی را ارائه می دهد. "

برای چسباندن انواع کاشی، سرامیک های معمولی و پرسلان، سنگ های طبیعی و مصنوعی، موزائیک های معمولی و شیشه ای در سطوح افقی و عمودی محیط های داخلی و خارجی مناسب چسب کاشی است.

هنگام خرید ، Castellano توصیه می کند تعداد قطعه کاشی و سرامیک را بررسی کنید تا مطمئن شوید که یک نتیجه نهایی تمیز و یکنواخت دارید. "علاوه بر این ، مطمئن شوید که تفاوت بین لعاب و لعاب را درک نکرده اید. در حالی که بدون لعاب جلوه ای هنرمندانه و روستایی می دهد ، کاشی و سرامیک لعاب دار محافظت بیشتری برای کفپوشهای با دوام بیشتر فراهم می کند. "

کاشی چینی

متداول ترین نوع کاشی چینی است که با کاشی و سرامیک متفاوت است. Castellano می گوید: "جذابیت ظروف چینی ناشی از توانایی آن در تقلید از سنگ طبیعی ، آجر یا چوب است - و بدون هیچ گونه نگهداری." "شما بدون هیچ گونه نگهداری یا هوازدگی ، همان پایان زیبا را می گیرید. علاوه بر این ، از آنجا که این یک کاشی همه منظوره است ، در طرح ها ، رنگ ها و سبک های مختلفی ارائه می شود تا در هنگام طراحی یک فضا ، متنوع باشد. از ظروف چینی حتی می توان در فضای باز استفاده کرد ، زیرا یخ نمی زند ، محو یا ترک نمی خورد. " از دیگر کاربردهای کاشی چینی می توان به کاشی حمام یا آشپزخانه ، مناطق پرتردد و پشت پرده های آشپزخانه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس پیشانی ، انواع زیورالات هندی ، مانتو عربی ، لباس خانمها در ایران

بزرگترین عیب کاشی چینی این است که نصب می تواند مشکل باشد. در حالی که می توانید یک نصب را انجام دهید ، Castellano می گوید بسیاری از صاحبان خانه فراموش می کنند که هنگام گذاشتن این نوع کفپوش ها به چسب نیز نیاز دارید.

کاشی شیشه ای

"مقاومت در برابر لکه شیشه آن را به گزینه ای خارق العاده برای سنگ طبیعی تبدیل می کند. شراب قرمز و هر نوع غذای اسیدی مانند لیمو و سرکه بدون هیچ گونه لکه گیری دائمی از بین می روند. " این نوع کاشی همچنین زیبایی زیبایی تمیز و مینیمالیستی را ارائه می دهد.

مورگان می گوید: "یک اشکال احتمالی این است که شیشه ، به راحتی در امتداد لبه ها تراشه می کند." به همین دلیل ، او توصیه می کند که از کاشی شیشه ای در مناطق پر رفت و آمد مانند کف آشپزخانه و حمام استفاده نکنید. درعوض ، وی پیشنهاد می کند از آنها در برنامه های کوچکتر با کشش کمتری ، مانند رومیزی یا میز کار به آرامی استفاده شده ، اطراف شومینه یا به عنوان پشت پرده استفاده کنید.

کاشی سیمانی

کاشی های سیمانی از قرن نوزدهم وجود داشته اند و در حال حاضر در طراحی داخلی مدرن کمی لطف دارند ، می گوید Docia Boylen ، صاحب امتیاز Handyman Connection ، سرویس بازسازی و تعمیرات منزل مستقر در Lakewood ، کلرادو. در مورد لیزر موهای زائد آقایان نیز بخوانید.

بویلن می گوید: "کاشی های سیمانی بسیار متنوع هستند و می توانند الگوها و رنگ های شگفت انگیزی را برای شما فراهم کنند." "از آنجا که کاشی ها بسیار متخلخل هستند ، یک پاتینا می تواند به مرور زمان ایجاد شود تا الگوی آن افزایش یابد. همچنین اگر به مرور زمان تغییر رنگ یافت ، می توان آنها را مانند کف چوب شن و ماسه بندی کرد. " بزرگترین اشکال کاشی های سیمانی این است که آنها یک حیوان هستند که می توان آنها را ریخت. علاوه بر این ، کاشی سیمان باید یک بار در ماه آب بندی شود تا زیبایی آن حفظ شود. سیمان بهتر است در مناطق کم تردد و در مقادیر کم استفاده شود. همچنین مطلب ما را در مورد گردنبند طلا بخوانید.

کاشی مرمر

کاشی های مرمر گرچه پر هزینه هستند ، هر لحظه زیبایی و ظرافت را به هر اتاق می بخشند. Castellano می گوید: "اگر به دنبال زیبایی به هر آشپزخانه یا حمام هستید ، گذاشتن کاشی های مرمر فوراً فضا را ارتقا می دهد." "این همچنین بافت و عمق را ارائه می دهد ، به عنوان طرح یا رگه. شما هرگز همان قطعه را نخواهید داشت. "

سنگ مرمر علاوه بر اینکه کاملاً پرهزینه است ، برای بکر نگاه داشتن آن نیاز به نگهداری زیادی دارد. و مانند هر سنگ ، کاشی مرمر علاوه بر تمیز کردن ، در معرض خراش و لک نیز است. Castellano می گوید: "به دلیل استعداد سنگ مرمر در برابر خراش ، اچ و لکه ، بهتر است در مناطق کم تردد استفاده شود ، مگر اینکه از درزگیر استفاده شود." "بسیاری از صاحبان خانه از استفاده از سنگ مرمر در پیشخوان ها خودداری می کنند و در عوض سنگ مرمر را در ویژگی های تزئینی مانند کف دوش ، ستون ها و پشت پرده ها اضافه می کنند." با استفاده از آن در برنامه های کوچکتر ، به بودجه خود نیز نفس می دهید

https://www.realsimple.com/home-organizing/decorating/types-of-tiles

  • mi ilkhani

روشهای جوانسازی پوست

mi ilkhani | چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

جوان سازی پوست چیست؟

برای دریافت نکات مربوط به سبک زندگی مستقیماً به صندوق ورودی خود ، به همراه یک نسخه دیجیتالی رایگان از روش های جراحی زیبایی پلاستیک در یک نگاه ، اینجا را کلیک کنید.

برخی از افراد می خواهند ظاهر خطوط اخم عمودی و چروکهای پیشانی افقی را به حداقل برسانند. بوتاکس پیشانی یک روش درمانی ساده ، ایمن و مؤثر برای کاهش چین و چروکهای پیشانی است. بوتاکس پیشانی  بین چشمان و برای چین و چروک های افقی پیشانی شما تزریق شود.

آفتاب ، اختلالات پوستی ، پیری و حتی وراثت همگی می توانند به بی نظمی های پوستی در صورت و سایر نقاط بدن کمک کنند. این موارد شامل بی نظمی بافتی مانند چین و چروک و زخم های آکنه ، تغییرات رنگدانه ای مانند کک و مک ، لکه های خورشید یا رگ های خونی قابل مشاهده است. علاوه بر این ، ممکن است رنگ پوست کاهش یابد ، احساس سفتی کمتری داشته و درخشش سالمی را که در پوست جوان تر مشهود است از دست دهد.

روش های مختلف درمانی برای درمان جنبه های مختلف آسیب پوست در دسترس است.

سطح دهی مجدد لیزر ، روکش مجدد مکانیکی ، لایه برداری شیمیایی و محصولات تزریقی می توانند باعث بهبود خطوط و چین و چروک های کامل صورت یا چین و چروک هایی که در مناطق خاصی از صورت مانند لب بالایی و اطراف چشم ایجاد می شوند ، شوند. این روش های درمانی همچنین می توانند برای رفع اختلالات رنگدانه ای مانند لکه های آفتاب و پیری مورد استفاده قرار گیرند و می توانند برای بهبود ظاهر زخم های آکنه یا سایر بیماری های پوستی استفاده شوند.

لیزر بیکینی و سایر قسمتهای بدن اگر به طور صحیح انجام شود ، بدون آنکه پوست را تحت تأثیر قرار دهد نتیجه عالی می دهد و بدون عوارض است .

نوع خاصی از درمان که به بهترین وجه نگرانی های شما را برطرف می کند ، پس از مشورت با جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره تعیین می شود. اکثر درمان های پوستی برای دستیابی به نتایج عالی به یک سری درمان ها و یک رویکرد چند روش نیاز دارند. از همه مهمتر ، بیمار باید متعهد به محافظت از پوست خود در جلو باشد تا نتایج بدست آمده دوام بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: گردنبند طلا ، مانتو عربی ، راهنمای انتخاب لباس گرم ، 

در زیر نمونه هایی از روش های جوان سازی پوست و روشهای سطح بندی مجدد وجود دارد:

درمان های لیزر و شدت نبض (IPL) - برای از بین بردن تغییر رنگ و / یا سفت شدن پوست افتاده استفاده می شود
لایه برداری شیمیایی - لایه برداری های مختلف اسیدی که در ترکیبات مختلف برای از بین بردن لایه های آسیب دیده پوست خارجی استفاده می شود
درمان های لیزر ابلاغی (لیزرهای فرکشنال ، CO2) - لایه های خارجی پوست را از بین می برید تا خطوط و چین و چروک ها را صاف کنید
فرسایش مکانیکی (Dermabrasion ، Dermaplaning) - روش های تراش جراحی برای نرم کردن بی نظمی های سطح پوست
درمان های غیر زایشی (میکرودرمابراشن ، میکرونیدلینگ ، لایه برداری از اسید سبک) - روش های سنباده ای با حداقل تهاجم برای درمان اسکارهای سبک و تغییر رنگ
پرکننده های پوستی - ترکیبات تزریقی برای بهبود کانتورینگ پوست
روش های درمانی سم بوتولینوم - مانع از انقباض عصب می شود تا چین و چروک ها را آرام کند
درمان رگ عنکبوتی (اسکلروتراپی) - تزریق برای ریزش وریدهای سطحی ناخوشایند
شرایطی که می تواند با جوان سازی و رویش مجدد پوست درمان شود. هر بیمار منحصر به فرد است و ترکیبی از علائم ژنتیکی و محیطی پیری را که بر روی پوست آنها تأثیر می گذارد ، به نمایش می گذارد. روشهای مختلفی برای درمان بسیاری از این موارد وجود دارد و این روشهای درمانی باید براساس جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره برنامه ریزی و بر اساس شرایط خاص و خواسته های شما مورد بحث و بررسی قرار گیرد. در مورد لیزر موهای زائد آقایان نیز بخوانید

موارد زیر برخی از شرایطی است که رویکردهای مختلف جوان سازی پوست می تواند برطرف کند:

چین و چروک های استاتیک: این چین و چروک ها همیشه قابل مشاهده هستند و با حرکات صورت از نظر ظاهری تغییر نمی کنند
چین و چروک های پویا: اینها خطوط بیان هستند که ممکن است در صورت عدم حرکت پوست به صورت چین خورده ظاهر شوند و با حرکات صورت یا حالات آن عمیق تر شوند.
رنگدانه: کک و مک ، لکه های آفتاب یا سایر لکه های تیره رنگ پوست عمدتا در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب است
جای زخم: در اثر آکنه یا آسیب به پوست ، ممکن است جای زخم در حال غلتیدن باشد (ظاهری موج دار برای پوست دارد) ، سوراخ شود ، تغییر رنگ داده یا مرزهای آن بالا رفته باشد
شرایط عروقی: رگهای خونی که در سطح پوست قابل مشاهده هستند ، ضایعات عروقی که به صورت تاول های ریز خون یا حتی برافروختگی مداوم قرمزی صورت ظاهر می شوند
از بین رفتن رنگ پوست: تضعیف ساختارهای حمایتی پوست (الیاف کلاژن و الاستین) که منجر به از بین رفتن سفتی پوست یا ایجاد سلولیت می شود.
پوست مات: پوستی که در اثر تجمع سلول های مرده پوست و مسدود شدن منافذ پوست ، درخشندگی زنده را از دست داده است

http://emamiclinic.com/

 

  • mi ilkhani