khashmohayahoo

نکاتی برای انتحاب تعمیر کار یخچال

mi ilkhani | سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

 

بیمه خانه از خانه شما محافظت می کند، ضمانت نامه خانه از لوازم شما محافظت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارائه دهندگان گارانتی خانه، روی ایالت خود کلیک کنید.

هر تعمیر خوب با یک متخصص عالی شروع می شود. برای پیدا کردن یک متخصص واجد شرایط برای تعمیر لوازم خانگی خود، باید برخی از کارهای پا را انجام دهید. با درخواست از دوستان و همسایگان برای توصیه شروع کنید. آنها می توانند چند متخصص خدمات تعمیر یخچال محلی را به شما ارائه دهند که باید در نظر بگیرید.

در مرحله بعد، می توانید برای یافتن سایر متخصصان در آن منطقه به جستجوی آنلاین بپردازید. سایت‌های مورد اعتماد صدها فهرست دارند که شامل رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌هایی برای متخصصان تعمیرات نزدیک شما می‌شود. صرف زمان در این سایت ها می تواند به شما کمک کند از استخدام یک پیمانکار مشکل دار جلوگیری کنید.

هنگام گشتن در این سایت ها، هنگام انتخاب حرفه ای مناسب برای کار، نکات زیر را در نظر داشته باشید.

هنگامی که به فکر استخدام یک متخصص خدمات تعمیر یخچال هستید، به یاد داشته باشید که یک شرکت معتبر گارانتی تعمیرات آن را ارائه می دهد. این ضمانت ها 30 روز تا 12 ماه را پوشش می دهند. بررسی کنید که آیا گارانتی برای قطعات جدید نصب شده نیز وجود دارد یا خیر.

ارائه ضمانت نامه خدمات به این معنی است که شرکت از کاری که انجام می دهد و محصولاتی که استفاده می کند اطمینان دارد. همچنین به شما آرامش می دهد زیرا متخصص مایل است در قبال هر اشتباهی که ممکن است رخ دهد پاسخگو باشد.

همیشه تأیید کنید که آیا یک شرکت خدمات تعمیر لوازم خانگی گارانتی خدمات ارائه می دهد یا خیر. بررسی کنید چه چیزی پوشش داده شده است و برای چه مدت.

در نهایت، شما می خواهید نظرات را بخوانید. در حالی که ارجاعات دوستان و همسایگان همیشه خوب است، مطالعه مرورهای آنلاین به شما یک ایده کلی از کیفیت و خدمات آنها می دهد.

فقط نظرات را در وب سایت خدمات تعمیر لوازم خانگی بخوانید. سایت های بررسی مانند Google، Better Business Bureau و Yelp را بررسی کنید. سایر سایت های قابل اعتماد می توانند به محدود کردن جستجوی شما کمک کنند. وقتی مرورها را مطالعه می‌کنید، روی نظرات درباره سازمان، خدمات مشتری، زمان‌بندی و قیمت‌گذاری تمرکز کنید. این به شما یک ایده کلی از اینکه چرا شخصی از خدمات خود راضی بوده است، می دهد.

زمانی را صرف خواندن نظرات خوب و بد کنید تا ایده جامع تری داشته باشید. همیشه بررسی کنید که آیا شرکت به هر بررسی پاسخ می دهد یا خیر. به این ترتیب، می‌توانید اعتبار بررسی‌ها را تأیید کنید، زیرا ممکن است برخی از شرکت‌ها از کارمندان خود بخواهند نظرات مثبت خود را بگذارند.

اگر تعداد قابل توجهی از بررسی های مشکل ساز را مشاهده نکنید، می خواهید یک تکنسین خدمات تعمیر یخچال با صلاحیت با رتبه حداقل چهار ستاره پیدا کنید.

اغلب اوقات، متخصصین تعمیرات خدمات در خانه شما کار خواهند کرد. قابل درک است، آنها ممکن است نیاز به سفارش برخی ابزار تعمیرات لوازم خانگی داشته باشند، اما یک تکنسین حرفه ای معمولاً برخی از قطعات یخچال را همراه خود خواهد داشت. از آنجایی که با یک یخچال خراب سروکار دارید، می‌خواهید در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. در غیر این صورت، روزها یا هفته ها بدون آن خواهید ماند.

در مورد خط مشی شرکت در مورد در دسترس بودن و قطعات بپرسید. در مورد اینکه چند وقت یکبار باید قطعات را سفارش دهند، چقدر طول می کشد و اینکه آیا راه حلی برای قطعات موجود در انبار دارند یا خیر، پرس و جو کنید.

از آنجایی که به دنبال استخدام یک تکنسین تعمیر یخچال هستید، سعی کنید قبل از قرار ملاقات خود برای توضیح مشکل و مدل یخچال تماس بگیرید. با این کار شما ج خنک نشدن یخچال: چگونه مشکلات یخچال را برطرف کنیم

یخچال خنک نمی شود؟ در اینجا نحوه تعمیر یخچال و برخی عیب یابی یخچال آورده شده است

یخچال فریزر سرد نیست اما یخ نمی زند

در اینجا نحوه عیب یابی یخچال خراب که احساس یخ زدگی خود را از دست داده است، آورده شده است. این راهنمای گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه مشکل را شناسایی کرده و احتمالاً خودتان آن را برطرف کنید. حتی اگر تعمیر نیاز به یک حرفه ای داشته باشد، می توانید مشکل را به آنها نشان دهید و در نتیجه در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

ابزار مورد نیاز

  • مجموعه سوکت / ضامن دار
  • سیم کش/برش
  • مواد مورد نیاز
  • فن اواپراتور و/یا فن کندانسور
  • مشکل: یخچال خنک نمی شود

زمانی که یخچال شیر شما را سرد یا بستنی شما را یخ زده نگه نمی دارد، دلایل مختلفی وجود دارد. قبل از انجام تعمیرات پیچیده تر، اگر یخچال شما خنک نمی شود و اگر فریزر شما کار نمی کند، این راه حل های ساده را امتحان کنید:

مطمئن شوید که یخچال به برق وصل است و برق می گیرد. وقتی در را باز می کنید باید چراغ روشن شود.

ترموستات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اشتباهاً پایین نیامده است. اگر ترموستات یخچال/فریزر شما کار نمی کند، این ترموستات های نصب آسان را در آمازون تهیه کنید.

مطمئن شوید که دریچه‌های پشت محفظه فریزر توسط جعبه‌های بستنی یا سبزیجات یخ‌زده مسدود نشده‌اند - دریچه‌ها باید برای گردش هوای سرد باز باشند.

کویل های زیر یا پشت یخچال را جاروبرقی بکشید. گرفتگی کویل ها می تواند باعث خنک شدن ضعیف شود.

مطمئن شوید که هیچ چیز در فن کندانسور یخچال گیر نکرده و آزادانه می‌چرخد (مدل‌هایی که کویل پشتی دارند، فن ندارند). برای این کار یخچال را از برق بکشید و بیرون بکشید. پره های فن را تمیز کنید و فن را با دست بچرخانید تا ببینید گیر کرده است یا خیر. یخچال را به برق وصل کنید و مطمئن شوید که فن زمانی که کمپرسور کار می کند کار می کند. اگر فن کار نمی کند، دستورالعمل های زیر را ببینید که نحوه تعویض آن را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیر جاروبرقی ، آموزش مکانیک خودرو

فن اواپراتور یخچال را تعویض کنید

در اینجا چند نکته برای عیب یابی یخچال آورده شده است که به شما کمک می کند اگر متوجه سرد نشدن یخچال خود شدید، مشکل را حل کنید. اگر صدای کارکرد کمپرسور را می شنوید اما یخچال خنک نمی شود، به احتمال زیاد مشکل از گرفتگی کویل های اواپراتور در اثر یخ زدگی یا فن اواپراتور گیر کرده یا خراب است. فن های اواپراتور اغلب وقتی شروع به خراب شدن می کنند جیغ یا جیغ می زنند. اگر با باز کردن درب فریزر صدا بلندتر شود، متوجه خواهید شد که این فن اواپراتور است. کویل های اواپراتور و فن در پشت یک پوشش در محفظه فریزر قرار دارند

 

اگر پوشش داخل فریزر را برداشتید و کلاف ها را کاملا پر از یخ زدید، همه چیز را از فریزر و یخچال خارج کنید، آن را از برق بکشید و اجازه دهید 24 تا 48 ساعت یخ بزند. چند حوله را برای جذب آب که ممکن است روی زمین نشت کند، در دسترس داشته باشید. وقتی همه یخ ها از بین رفت، یخچال را دوباره به برق وصل کنید. اگر کار کرد، ممکن است مشکل از تایمر یخ زدایی، بخاری یخ زدایی یا ترموستات یخ زدایی باشد. تعویض این قطعات سخت نیست، اما تشخیص اینکه کدام یک معیوب است نیاز به عیب یابی دارد که در اینجا به آن نمی پردازیم. اگر مشکوک به مشکل در این قطعات هستید با یک متخصص تماس بگیرید.

معمولاً فن و کمپرسور کندانسور یخچال که در نزدیکی کف در پشت اکثر یخچال‌ها قرار دارند، زمانی روشن می‌شوند که ترموستات نیاز به خنک‌سازی بیشتر کند. اگر بعد از باز ماندن درب برای مدتی صدای کارکردن کمپرسور را نمی شنوید، ممکن است به این معنی باشد که فن کندانسور گیر کرده یا فرسوده شده یا رله یا کمپرسور خراب است. نحوه تعویض فن اواپراتور را در زیر بیاموزید.

بهترین معاملات آنلاین جمعه سیاه در سال 2021

بهترین معاملات آنلاین جمعه سیاه در سال 2021

10 نکته جالب برای نماد یخچال گاراژ یا FreezerPlay

10 نکته جالب برای یخچال یا فریزر گاراژی

برای بازرسی اواپراتور یخچال و دسترسی به فن اواپراتور درپوش را بردارید. پیچ ها ممکن است با شاخه های پلاستیکی پوشیده شده باشند که شما آنها را بیرون می آورید.

فن قدیمی را با یک فن جدید تعویض کنید. براکت نصب را از فن قدیمی جدا کرده و به فن جدید وصل کنید. سیم ها را از برق بکشید و آنها را از فن قدیمی به فن جدید تغییر دهید. فن را مجدداً نصب کرده و درپوش آن را تعویض کنید.

فن کندانسور یخچال را تعویض کنید

یخچال را از دیوار جدا کنید، آن را از برق بکشید و پانل نازک پشتی نزدیک به پایین را بردارید تا به کمپرسور و فن کندانسور دسترسی پیدا کنید. بعد یخچال را به برق بزنید و منتظر بمانید تا کمپرسور روشن شود. فن هم باید بیاد. اگر کمپرسور کار می کند اما فن کار نمی کند، یا اگر فن نویز دارد، به یک فن جدید نیاز دارید. اگر هیچکدام کار نمی کند و کمپرسور داغ است، یخچال را از برق بکشید و یک فن یا سشوار را که روی «بدون گرما» تنظیم شده است به سمت کمپرسور بگیرید. صبر کنید تا کمپرسور خنک شود و دوباره امتحان کنید. اگر کمپرسور کار کند اما فن کار نمی کند، فن خراب است. یخچال را از برق بکشید و فن را تعویض کنید (دستورالعمل های پروژه در زیر). اگر هیچ کدام کار نمی کند، ممکن است به یک رله یا کمپرسور جدید نیاز داشته باشید. با یک تکنسین تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید تا متوجه شوید.

زمان تعویض فن کندانسور

اگر فن کندانسور نویز دارد یا کار نمی کند، آن را تعویض کنید. بسته به تعمیر یخچال خود، ممکن است مجبور شوید ابتدا براکت فن را بردارید و سپس فن را از براکت باز کنید.

نصب فن کندانسور یخچال جدید

سیم ها را نزدیک به فن قدیمی ببرید. سیم ها را بردارید و فن جدید را با اتصالات سیمی وصل کنید. فن جدید را به براکت پیچ کنید و فن و براکت را دوباره در یخچال نصب کنید.

نحوه تمیز کردن موثر یخچال و فریزر بدبو را بررسی کنید.

هر محصول به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شود. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما بخرید، ممکن است یک کمیسیون وابسته دریافت کنیم.

https://www.familyhandyman.com/project/fix-refrigerator-problems/

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی