khashmohayahoo

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

7 ابزار لازم برای شروع تعمیر بدنه خودرو

mi ilkhani | يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

 

هنگامی که کار تعمیر بدنه خودرو را شروع کردید، بیایید با آن روبرو شویم ... شما به ابزارهای بدنه خودرو نیاز دارید.

شما ممکن است یک سرگرمی باشید یا ممکن است بدنه خودرو و رنگ آمیزی را به عنوان یک سرمایه گذاری جدید درآمدزا برای خود جستجو کنید. انتخاب شما هر چه باشد، اگر می‌خواهید ماشینی را رنگ کنید و پروژه‌های خود را شروع کنید، باید ساخت جعبه ابزار خود را شروع کنید و سپس به آموزش نقاشی خودرو بپردازید..

امروز قرار بود در مورد 7 رایج ترین ابزار بدنه و رنگ خودرو صحبت کنیم که اگر تا به حال آنها را نداشته باشید احتمالاً در آینده نزدیک به آنها نیاز خواهید داشت.

آیا از ویدیو لذت بردید؟ دوره VIP LABAP را بررسی کنید که به شما کمک می کند تا از خانه به یک بدنه خودرو و حرفه ای رنگ تبدیل شوید!

آموزش Auto Body VIP

1. کمپرسور هوا

اگر در مورد رنگ آمیزی خودروها و تعمیر بدنه خودرو به عنوان یک سرمایه گذاری پولساز جدی هستید، به یک کمپرسور هوا می خواهید که سال ها و سال های آینده برای شما دوام بیاورد.

سپس من توصیه می کنم یک گالن 240 ولت 60 با تنظیم 5-7 اسب بخار انتخاب کنید.

این برای رنگ آمیزی یک ماشین یا یک ون بزرگ عالی است و تمام ابزارهای هوای شما را به راحتی تامین می کند. این اسب کاری است که به خرید آن افتخار خواهید کرد. وقتی صحبت از کمپرسورها باشد بزرگتر بهتر است.

اگر چیزی کوچک می خواهید و فقط برای رنگ آمیزی تاچ آپ ها و موتورسیکلت ها برنامه ریزی می کنید، یک کمپرسور هوای 25-35 گالن برای شما کار خواهد کرد.

نکته جانبی: شما می توانید و من یک ماشین کامل را با یک مخزن کوچکتر 30 گالن رنگ کرده ایم. فقط باید چشم و گوش خود را روی نوسان فشار نگه دارید و مطابق با آن تنظیم کنید در حالی که نقاشی شما آن را توصیه نمی کنم، اما می توان آن را انجام داد.

همیشه از من می پرسند ... "تونی چه نوع تفنگ اسپری بگیرم؟" من همیشه با این پاسخ می‌گویم: «آنچه را که می‌توانی به دست بیاوری؟» ... اگر می توانید 1000 دلار بپردازید. SATA، سپس آن را دریافت کنید زیرا این یکی از بهترین مارک های موجود در کنار ایواتا است.

این قطعاً در هنگام رنگ‌گذاری تفاوت نشان می‌دهد، یا می‌توانید تفنگ اسپری جدید ATOM X را با کسری از هزینه در مقایسه با SATA تهیه کنید، به علاوه نتایج یکسانی را دریافت خواهید کرد. و من آن را ثابت کردم.

ATOM تفنگ اسپری اصلی است که ما در مقر LABAP از آن استفاده می کنیم. برای یک تفنگ اسپری ATOM از اینجا خرید کنید. این تفنگ ها به سادگی شگفت انگیز هستند و شما اکنون به طور رسمی فناوری MP را دریافت می کنید که به معنای پاشش بیش از حد کمتر، ضایعات رنگ کمتر و پوشش مستقیم بهتر بر روی پانل های خود است.

فقط به یاد داشته باشید که هنگام شروع به بهترین تفنگ نیازی ندارید. وقتی برای اولین بار نقاشی را شروع کردم، با 100 دلار شروع کردم. تفنگ اسپری Astro. من حتی فکر نمی کنم این یک HVLP باشد. اما من حداقل یک یا دو سال با همان تفنگ نقاشی کردم. به یاد داشته باشید که با بهتر شدن، می توانید سرمایه گذاری کنید و تفنگ اسپری بهتری تهیه کنید. متوجه خواهید شد که کارهای رنگ آمیزی شما با یک تفنگ اسپری که به درستی اتمیزه می شود بهتر ظاهر می شود. این یکی از مهمترین عوامل است.

شما یک تفنگ اسپری می خواهید که رنگ شما را به صورت ذرات ریز روی پانل اتمیزه کند، که منجر به رنگ آمیزی حرفه ای براق تر می شود. البته سرعت تفنگ اسپری و جریان مواد شما نیز در این امر نقش دارد. اما یک تفنگ خوب نیز کلیدی برای پایان های برتر است. ATOM X جدید را از اینجا بخرید.

در پایان، آنچه را که می توانید بخرید، بدست آورید. اگر بخواهم یک تفنگ اسپری استارت خوب را توصیه کنم، آن ATOM یا Warwick 904 است. با قیمت 180 تا 250 دلار می توانید یک تفنگ اسپری استارتر/حرفه ای خوب تهیه کنید. یک ویدیوی کامل را ببینید و اسلحه های اسپری خودکار را در اینجا مشاهده کنید.

آیا می خواهید یک تفنگ اسپری درجه یک آلمانی یا ژاپنی مانند ایواتا یا SATA را با کسری از هزینه تهیه کنید؟ خط اتم‌ها و وارویک‌ها را در ZooLaa.com (یک سایت عالی برای تفنگ‌های اسپری با کیفیت بالا و مروارید و پولک‌ها) بررسی کنید.

این تفنگ‌های اسپری تنها تفنگ‌هایی هستند که ما برای تمام پروژه‌های خود استفاده می‌کنیم. آنها FANTASTIC را اسپری می کنند، با مواد با کیفیت بالا و صنایع دستی ساخته شده اند. و شما همه را با حدود 1/3 هزینه در مقایسه با گران‌ترین تفنگ‌های اسپری موجود در بازار دریافت می‌کنید، در حالی که همان ویژگی‌ها و کیفیت‌های حرفه‌ای را دارید.

3. سنباده عمل دوگانه

در حال حاضر، این واقعاً یک چیز ضروری نیست، اما با سنباده زدن اولیه و فرم دادن به پرکننده بدن، در زمان شما صرفه جویی می کند. اگر توانایی مالی دارید یکی بگیرید. آنها از 50 دلار قیمت دارند. 175 دلار (پست کامل در مورد سنباده های دوگانه را اینجا ببینید).

من دقیقاً به شما نشان می دهم که چگونه می توانید از یکی از این موارد برای کاهش زمان عمده کار بدن و زمان سنباده زدن استفاده کنید. نگران نباشید، همه این استراتژی‌ها در دوره VIP ما قرار دارند و می‌توانید در اینجا بیشتر در مورد آن بیاموزید.

4. چکش اسلاید/ جوشکار گل میخ

اگر قصد تعمیر نوعی فرورفتگی و بیرون کشیدن پانل ها را دارید، یکی از این موارد ضروری است. می‌توانید با یک نسخه ارزان‌تر بروید و یک چکش کشویی معمولی بگیرید که از پیچ‌ها و یا آداپتورهای قلاب برای بیرون کشیدن فرورفتگی‌ها استفاده می‌کند. یا گزینه دیگر شما سرمایه گذاری در یک جوشکار گل میخ برقی است.

هنگامی که آنها برای اولین بار منتشر شدند، می بینید که آنها به قیمت 350 دلار فروخته می شوند. - 450 دلار امروزه می توانید آنها را با کمتر از 190 دلار خریداری کنید. بد نیست!

اگر بودجه دارید، جلسات مبادله محلی یا آگهی های آنلاین محلی خود را برای انتخاب ابزارهای مورد استفاده عالی حساب نکنید. من تعداد زیادی از اعضای VIP کمپرسور امتیاز و یک هزاران ابزار رنگ و بدنه خودرو از سایت craigslist.com و سایر آگهی‌های محبوب آنلاین برای کسری از آنچه که اگر آنها را جدید می‌خریدند، پرداخت می‌کردند.

اگر مطمئن نیستید که چگونه از یکی از این موارد استفاده کنید، نگران نباشید زیرا ما ویدیوهای گام به گام در منطقه VIP خود داریم که شما را در کل فرآیند راهنمایی می کند و به شما نشان می دهد که چگونه از همین ابزارها با حداکثر نتایج استفاده کنید. و موفقیت

بله، ما همچنین نکات و ترفندهای زیرکانه «خودی» را به شما نشان می‌دهیم که فقط متخصصان بدنه خودرو واقعاً در مورد آنها می‌دانند :).

5. ست چکش و دالی بدنه خودکار

آیا آماده هستید که پانل ها را به شکل خود بازگردانید؟ برای معامله واقعی با فولاد آماده هستید؟

سپس یک ست چکش و عروسک بدنه خودکار زیبا برای خود تهیه کنید. شما به آنها نیاز خواهید داشت برای هر شغل منحصر به فرد چکش های مختلفی وجود دارد. انتظار می رود این مجموعه از 30 دلار قیمت داشته باشد. و تا 150 دلار. برای نام تجاری مانند ایستوود.

این مجموعه ای است که احتمالاً فقط یک بار در زندگی خود می خرید. من هنوز نسخه های اصلی پدرم را دارم و استفاده می کنم. اگر از نوع دسته چوبی استفاده می کنید، دستگیره ها تنها بخشی هستند که در طول سال ها واقعاً جایگزین آن خواهید شد.

6. بلوک های سنباده زنی خودکار

همه ما به یک بلوک سنباده نیاز داریم. مورد علاقه من بلوک مقدس است (تصویر زیر) آنها واقعاً برای من خوب کار می کنند. مرطوب یا خشک عالی وجود دارد و دارای انعطاف خوبی برای آنها است. Durablock یکی دیگر از برندهای عالی با انواع اشکال است.

بلوک های سنباده هنگام انجام تعمیرات بدنه بسیار مهم هستند. هنگام سنباده زدن رنگی و صاف کردن، برای شکل دادن به فیلر بدن به آنها نیاز دارید و به آنها برای برش نقاط بالا و کمک به پیدا کردن نقاط پایین در بدنه خود نیاز دارید. بلوک های بدنه خودکار یکی از ضروریات جعبه ابزار هستند و بسیار مقرون به صرفه هستند.

7. پرکننده بدن/ پخش کننده و چاقو بتونه Bondo

چاقوهای بتونه ای یا پخش کننده های بوندو برای مخلوط کردن پرکننده بدن یا همان بوندو استفاده می شود. می توانید آنها را در فلز یا پلاستیک تهیه کنید.

من قبلاً فلزی را دوست داشتم زیرا دوام بیشتری دارند. هنگامی که آنها با پرکننده پر می شوند، می توانید آنها را به راحتی با سنباده DA خود یا روی یک چرخ سیمی به راحتی تمیز کنید.

چیزی که من در مورد نوع فلزی دوست ندارم این است که پس از اتمام کار پرکننده، باید فورا آنها را تمیز کنید. اگر این کار را نکنید، تمیز کردن آن کمی سخت تر از پلاستیکی است.

با اپلیکاتورهای پلاستیکی، پس از اینکه پرکننده را به پایان رساندید، اساساً می توانید Bondo را روی آن بگذارید. پس از سفت شدن می توانید به راحتی آن را جدا کنید و برای مخلوط کردن و استفاده بعدی خود آماده هستید.

به همین دلیل ترجیح می دهم از نوع پلاستیکی به صورت ترکیبی استفاده کنم. در زیر هر دو نوع اپلیکاتور را مشاهده خواهید کرد. فلز و پلاستیک.

شما می توانید بدون تعدادی از این ابزارهای بدنه خودرو خودکار مانند دستگاه سنباده DA و ست چکش، کار بدنه را انجام دهید، اما در مواردی که می توانید تعمیر کنید بسیار محدود خواهید بود.

... و با گذشت زمان، احتمالاً در نهایت ابزارهای بیشتری را به غار مرد خود اضافه خواهید کرد، اما در حال حاضر من واقعاً فکر می‌کنم این 7 ابزار بالا اصول اولیه و ضروری برای تکمیل برخی از کارهای عالی تعمیر بدنه خودرو هستند.

لیست ابزار بدنه خودرو برای آینده؟

-میگ ولدر

-کاتر پلاسما

-بالابر ماشین

- سنباده مستقیم پنوماتیک

-جوشکار نقطهای

- چرخ را قطع کن

-خرد کننده

بافر/ پولیش

ماشین قاب کوچک

امیدوارم از این پست لذت برده باشید و امیدوارم که برای شما بسیار مفید بوده باشد و به شما ایده داده باشد که چه چیزی می توانید ایجاد کنید. گاراژ خانه شما عالی است.

من احساس ساختن یکی را می دانم. اجازه دهید مکان شما برای قرار گرفتن و ساخت پروژه های شگفت انگیز باشد.

همچنین اجازه دهید به شما کمک کنیم تا هر آنچه را که در مورد تعمیر و رنگ آمیزی بدنه خودرو نیاز دارید بیاموزید. امروز این پیوند را در اینجا بررسی کنید تا ببینید چرا هزاران عضو VIP از دوره عالی Auto Body VIP ما و پشتیبانی انجمن خصوصی ما عصبانی هستند. آیا زمان آن نرسیده است که نتایج واقعی را از پروژه های خود بدست آورید؟

لطفا نظرات خود را در زیر بنویسید و در مورد ابزارهای مورد علاقه خود و هر نظر دیگری که ممکن است برای ما داشته باشید صحبت کنید. دوست داریم بیشتر از شما بشنویم!

https://www.learnautobodyandpaint.com/7-must-have-auto-body-tools-to-get-started-in-auto-body-repair/

  • mi ilkhani

عیب یابی کولر گازی که خنک نمی کند

mi ilkhani | دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

کارشناسان ما راه حل های آسان DIY را برای رایج ترین تعمیرات تهویه مطبوع مرکزی به شما نشان می دهند. شما زودتر راه اندازی خواهید شد و در هزینه تماس خدمات صرفه جویی خواهید کرد.

ابزار مورد نیاز

  • آچار قابل تنظیم
  • دریل/درایور - بی سیم
  • پیچ گوشتی عایق
  • مولتی متر
  • دم باریک
  • راننده مهره
  • مجموعه سوکت / ضامن دار
  • تستر ولتاژ
  • مواد مورد نیاز
  • خازن
  • هوای فشرده
  • موتور فن کندانسور
  • کنتاکتور
  • فیوزها

تعمیر سرویس تهویه مطبوع DIY

هنگامی که سرویس تهویه مطبوع مرکزی در طول یک دوره گرما از کار می افتد، ممکن است مجبور باشید روزها منتظر بمانید تا یک تکنسین تعمیر کولر گازی یا یک پیمانکار AC حضور پیدا کند و احتمالاً حداقل چند صد برای تعمیر هزینه خواهید کرد. اما اگر با کار کردن در مورد برق راحت هستید و مایلید حدود 50 دلار برای قطعات خرج کنید، احتمالاً می توانید سرویس تهویه مطبوع خود را خودتان در حدود دو ساعت تعمیر کنید و حدود 225 دلار در نشانه گذاری قطعات و کار صرفه جویی کنید.

ما با تکنسین های محلی تعمیرات تهویه مطبوع صحبت کردیم تا بهترین نکات تعمیر و نگهداری فن AC را خودتان انجام دهید. این نکات به شما کمک می کند تا با رایج ترین مشکلات "کم خنک کننده" و "بدون خنک کننده" مواجه شوید. شما به یک مولتی متر ارزان قیمت، یک لامپ ولتاژ، مجموعه ای از پیچ گوشتی های عایق و یک مجموعه سوکت نیاز دارید.

 

اگر این تعمیرات AC کار نمی کند، حداقل شایع ترین خرابی ها را پوشش داده اید، و کارمند شما می تواند روی یافتن مشکل گریزان تر تمرکز کند. به علاوه، با قطعات جدید، احتمالاً سال‌ها تهویه مطبوع بدون خرابی اضافه خواهید کرد. در اینجا نحوه شروع آمده است.

چرا کولر گازی من خانه را خنک نمی کند؟

مطمئن شوید که مشکل از کوره نیست

ترموستات خود را روی حالت AC قرار دهید و تنظیم دما را کاهش دهید. اگر فن کوره وارد شود، مشکل در کوره نیست. اگر فن کار نمی کند، کلید مدار کوره را دوباره تنظیم کنید. اگر هنوز هم فن روشن نمی‌شود، با یک حرفه‌ای تماس بگیرید - راه‌حل‌های نشان‌داده‌شده در اینجا کار نمی‌کنند.

بعد، واحد متراکم بیرونی را بررسی کنید. کمپرسور (که صدایی شبیه یخچال دارد) و فن باید کار کنند. اگر نه، مراحل عیب یابی و تعمیر که در اینجا نشان داده شده است را دنبال کنید.

احتیاط: برق را خاموش کنید

قبل از کشیدن جداکننده بیرونی یا برداشتن پانل دسترسی واحد متراکم، قطع کننده های تهویه مطبوع و کوره را در تابلوی برق اصلی خاموش کنید. سپس از یک تستر ولتاژ روی سیم هایی که به کنتاکتور می آیند استفاده کنید تا مطمئن شوید که برق واقعاً قطع شده است.

AC کار نمی کند؟ خرید قطعات

کنتاکتور AC (رله) و خازن(های) شروع/کار (به شکل زیر مراجعه کنید) اغلب خراب می شوند و ارزان هستند. بنابراین خرید و نصب فورا آن قطعات یک شرط مطمئن است، به خصوص اگر واحد سرویس تهویه مطبوع شما بیش از پنج سال سن داشته باشد. موتور فن کندانسور نیز ممکن است از کار بیفتد، اما حدود 150 دلار کار می کند - از خرید آن خودداری کنید مگر اینکه مطمئن باشید مقصر این است.

برای خرید قطعات جایگزین، پلاک نام را روی واحد کندانسور (نه کوره خود) پیدا کنید. نام، مدل و شماره سریال را یادداشت کنید (یا عکس بگیرید). قطعات را از فروشگاه لوازم خانگی، فروشنده کوره یا آنلاین دریافت کنید.

در سال اول پس از انتقال به نماد HomePlay جدید خود چه کاری باید انجام دهید

آناتومی کولر گازی مرکزی خانه را بیاموزید

سیستم‌های خدمات تهویه مطبوع خانه مرکزی از دو جزء اصلی تشکیل شده‌اند: یک واحد متراکم‌کننده که در خارج از خانه شما قرار دارد، و یک سیم‌پیچ اواپراتور (اغلب به عنوان یک کویل A شناخته می‌شود) که در پلنوم کوره یا هواگیر شما قرار می‌گیرد. مبرد موجود در کویل A گرما را از خانه شما می گیرد و آن را به واحد کندانسور در فضای باز منتقل می کند. فن واحد تغلیظ هوای بیرون را از طریق کویل متراکم می دمد تا گرما را از بین ببرد. واحد کندانس سه قسمت قابل تعویض توسط یک دستگاه DIYer را در خود جای داده است: کنتاکتور AC، خازن(های) شروع/کار و موتور فن کندانسور. واحد کندانسور همچنین کمپرسور را در خود جای می دهد، اما فقط یک متخصص می تواند جایگزین آن شود. کویل A هیچ قطعه ای ندارد که بتواند توسط یک DIYer سرویس شود. همچنین تعمیر جاروبرقی را بخوانید.

برق را قطع کنید

جعبه برق کنار واحد کندانس را باز کنید و بلوک جداکننده را مستقیماً بیرون بکشید.

داخل جعبه را با لامپ ولتاژ بررسی کنید تا مطمئن شوید که برق واقعاً خاموش است.

سرویس تهویه مطبوع برق را قطع کرد

کویل های کندانسور را تمیز کنید

نازل باغچه خود را به سمت بالا به سمت بالای سیم پیچ کندانسور هدایت کنید تا مواد خام زیر درب پاک شود.

دور تا دور سیم پیچ کار کنید. سپس نازل را به سمت پایین نشانه بگیرید و زباله ها را به سمت باله های سیم پیچ بریزید.

نازل را روی جریان ملایم تری تنظیم کنیدو آب را مستقیماً به داخل سیم پیچ ها پرتاب کنید تا زباله های باقی مانده را خارج کنید.

فیوزها را تست کنید

بسیاری از بلوک های جداکننده دارای دو فیوز کارتریج هستند. قبل از ادامه تعمیر، آنها را بررسی کنید. سوختن فیوز نشانه خرابی قطعه در داخل واحد کندانس است. پس فقط آن را جایگزین نکنید و فکر نکنید که مشکل را حل کرده اید. در عوض، قطعات را تعویض کنید، فیوزهای جدید نصب کنید و دستگاه را روشن کنید. اگر دوباره منفجر شد، با یک متخصص تماس بگیریدمشکلات جدی تری دارید.

نحوه بررسی فیوزها در بلوک قطع

مولتی متر خود را روی پایین ترین مقیاس اهم تنظیم کنید و سیم های قرمز و مشکی را به طرف مقابل هر فیوز لمس کنید.

اگر خوانش عددی داشته باشید، فیوز خوب است.

یک نماد صفر، یک علامت منفی یا یک نماد بی نهایت (∞) نشان دهنده فیوز سوخته است.

بیرون کشیدن بلوک فیوز کولر گازی

داخل پنل دسترسی را بررسی کنید

مجرای برق را از خانه دنبال کنید - اینجاست که پانل دسترسی را پیدا خواهید کرد. با خاموش شدن برق، پیچ های نگهدارنده صفحه دسترسی را بردارید و ذخیره کنید و پانل را بردارید. قبل از تعویض هر قطعه، لانه های جوندگان یا شواهد جویدن سیم ها و کانکتورهای برق را بررسی کنید.

 

اگر سیم های شکسته یا عایق جویده شده پیدا کردید و می توانید با خیال راحت تعمیرات برق را انجام دهید، ابتدا خازن را تخلیه کنید. سپس سیم ها را تعمیر کنید و لانه را تمیز کنید. در غیر این صورت با یک حرفه ای تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: نکاتی برای انتخاب تعمیرکار یخچال

خازن را از براکت نگهدارنده جدا کنید.

سپس یک پیچ گوشتی عایق را بین ترمینال HERM (یا "H") و ترمینال COMMON (یا "C") لمس کنید.

همین کار را بین ترمینال FAN (یا "F") و ترمینال "C" انجام دهید.

در خازن های تک حالته، فقط بین دو ترمینال کوتاه کنید.

پانل دسترسی در کولر گازی را بررسی کنید

خازن(های) شروع/اجرا کردن را تعویض کنید

تمامی واحدهای سرویس تهویه مطبوع حداقل یک خازن دارند. خازن الکتریسیته را ذخیره می‌کند و در هنگام راه‌اندازی فن کمپرسور و کندانسور آن را آزاد می‌کند تا به هر دو موتور نیروی بیشتری بدهد. و برای محافظت از موتور فن کمپرسور و کندانسور در برابر آسیب، نوسانات ولتاژ را هموار می کند.

خازن ها می توانند به آرامی تخریب شوند و در طول زمان توان راه اندازی کمتری را ارائه دهند. یا ممکن است در یک لحظه شکست بخورند. خرابی تدریجی خازن می تواند برای مدت طولانی مورد توجه قرار نگیرد و به سیم پیچ های موتور فن کمپرسور و کندانسور فشار وارد کند و در نتیجه باعث خرابی اولیه آنها شود. از آنجایی که خازن ها ارزان هستند، بهتر است هر پنج سال یک بار خازن خود را جایگزین کنید.

نحوه تعویض خازن

قبل از جدا کردن هر چیزی از سیم ها عکس بگیرید (ممکن است بعداً به یک مرجع نیاز داشته باشید).

انرژی ذخیره شده در خازن قدیمی را تخلیه کنید.

از انبردست سوزنی برای جدا کردن یک سیم از خازن قدیمی استفاده کنید و آن را روی زبانه مربوطه خازن جدید بچسبانید. کانکتورهای چین دار ماده باید محکم روی زبانه های خازن بچسبند.

هر کانکتور را تکان دهید تا ببینید آیا محکم است یا خیر. اگر اینطور نیست، رابط را بردارید و لبه‌های گرد آن را خم کنید تا محکم‌تر روی زبانه بچسبد.

وقتی همه سیم ها را عوض کردید، خازن جدید را محکم کنید.

هشدار: خازن را قبل از جدا کردن سیم یا جدا کردن آن از براکت تخلیه کنید.

خازن جدید کولر گازی را نصب کنید

کنتاکتور AC را تعویض کنید

یک کنتاکتور AC یک رله مکانیکی 25 دلاری است که از برق ولتاژ پایین ترموستات برای تغییر جریان 220 ولتی با آمپر بالا به کمپرسور و فن کندانسور استفاده می کند. کنتاکتورهای AC ممکن است فرسوده شوند و در بالای لیست خرابی های رایج خدمات تهویه مطبوع قرار دارند. حتی اگر کنتاکتور AC شما کار می کند، تعویض آن هر پنج سال یا بیشتر هزینه دارد. قبل از جدا کردن سیم ها، کنتاکتور AC قدیمی را باز کنید. سپس سیم ها را به واحد جدید منتقل کنید (عکس 6).

عیب یابی HVAC عکس 6: کنتاکتور AC را تعویض کنید

یک کانکتور را از کنتاکتور قدیمی جدا کنید و آن را به همان محل در قسمت جدید منتقل کنید.

کانکتورها را در صورت نیاز سفت کنید.

کنتاکتور جدید را در واحد کندانسینگ محکم کنید.

کنتاکتور ac را تعویض کنید

چگونه تعمیرات خود را تست کنید

پانل دسترسی را دوباره نصب کنید و بلوک را جدا کنید.

کلید مدار و کلید کوره را روشن کنید، سپس ترموستات را روی دمای کمتری تنظیم کنید و منتظر بمانید تا جریان متناوب روشن شود.

کمپرسور باید کار کند و فن کندانسور باید بچرخد.

اگر کمپرسور روشن شود اما فن روشن نشود، به احتمال زیاد موتور فن شلیک می شود.

برق را قطع کنید و پیچ های اطراف درب کندانسور را بردارید.

درپوش را بلند کنید و تیغه فن و موتور را بردارید.

تیغه را دوباره نصب کنید و پوشش را محکم کنید.

سپس دستگاه را دوباره روشن کنید و ببینید که آیا فن روشن می شود یا خیر.

اگر اینطور نیست، بهترین فرصت را به کار گرفته ایدزمان آن رسیده است که با یک حرفه ای تماس بگیرید.

موتور فن را در کولر گازی تعویض کنید

در راه اندازی صبور باشید

واحدهای AC و ترموستات دارای ویژگی تأخیر داخلی در هنگام خاموش شدن و سپس برق رسانی مجدد هستند. تاخیر می تواند تا 10 دقیقه باشد. و اگر مشترک یک دستگاه صرفه جویی در انرژی از برق محلی خود شده اید، بازنشانی دستگاه حتی بیشتر طول می کشد. اگر قطعات نشان داده شده را نصب کرده اید و بلوک قطع را دوباره نصب کرده اید، کلید قطع کننده مدار را مجدداً روشن کرده اید، سوئیچ را در کوره روشن کرده اید، قسمت دوم را جابجا کرده اید. ارموستات در حالت AC قرار گرفت و دما را کمتر از دمای داخلی پایین آورد و دستگاه بعد از 30 دقیقه روشن نمی شود، وقت آن است که با یک متخصص تماس بگیرید.

https://www.familyhandyman.com/project/diy-air-conditioner-repair/

  • mi ilkhani