khashmohayahoo

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

انتخاب روتختی مناسب

mi ilkhani | شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

قبل از اینکه بتوانید بهترین رنگ ها را برای تختخواب خود انتخاب کنید ، باید تصمیم بگیرید که کدام سبک از ملافه ها را ترجیح می دهید. اگر خرید تختخواب را به صورت رنگی شروع کنید ، می توانید در آخر با تختخواب هایی روبرو شوید که اصلاً با سبک شما سازگار نیست.

بیشتر سبک های تختخواب و روتختی کودک رنگ بندی منحصر به فردی دارند ، بنابراین اگر تصمیم می گیرید که ملافه های خاکستری زغالی را دوست دارید اما دکوراسیون به سبک باغچه انگلیسی را دوست دارید ، در عوض ممکن است یک سرویس روتختی به سبک معاصر داشته باشید. دانستن سبک شما به این معنی نیست که شما نمی توانید رنگ مورد علاقه خود را در ملافه ها بگنجانید ، می توانید یک رنگ تیز به عنوان یک بالش برجسته ، ملحفه یا حتی پرتاب در انتهای تخت اضافه کنید.

همچنین بخوانید: لیزر موهای زائد آقایان


اگر ایده ایجاد تخته خلق و خوی برای اتاق خواب خود را دوست دارید ، پس انتخاب ملافه مناسب آسان خواهد بود. یک تابلوی خلق و خوی می تواند با نمونه های رنگی مورد علاقه شما که به معنای واقعی کلمه به یک تخته متصل شده اند ایجاد شود ، یا می توانید یک مورد را در رایانه خود ایجاد کنید ، یا حتی از Pinterest استفاده کنید. هنگامی که صفحه خلق و خوی شما کامل شد ، دید واضحی از رنگ ملافه برای خرید خواهید داشت.


اگر بیشتر از نوع دکوراسیون فوری لذت می برید ، هنوز هم می خواهید قبل از خرید برای ملافه ، یک طرح رنگی برای اتاق خواب خود در نظر داشته باشید. در صورت امکان ، نمونه های رنگی به همراه سایر مواردی که با آن مطابقت دارید در دست داشته باشید. این کار شما را از بازگشت یا مبادله ملافه هایی که در مغازه درست به نظر می رسند اما با طرح رنگ اتاق خواب شما سازگار نیست ، نجات می دهد.

ملافه های تک رنگ یا طرح دار؟


ملافه در رنگ های ثابت می تواند زیبا و ساده باشد و می تواند اتاق خواب شما را به سبک هتل مد روز تبدیل کند. رنگ های جامد همچنین می توانند به یک فضای آرامش بخش و مانند ذن کمک کنند ، که برای پیچیدن بعد از یک روز طولانی بسیار مناسب است. راز ایجاد یک اتاق خواب به سبک عقب نشینی با ملافه های تک رنگ این است که ملافه ها را به عنوان یک طرح رنگی تک رنگ در نظر بگیرید. رنگ اصلی خود را انتخاب کنید ، سپس آن را با سایه های روشن و تیره همان رنگ لایه لایه کنید. این باعث می شود که ملافه هایتان کسل کننده به نظر نرسد یا اینکه بخاطر راحتی به راحتی یک لحاف و بالشتک مطابق بالش روی تخت انداختید.

بیشتر بخوانید : کاشت مو ، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، لیزر موهای زائد ،


ملافه های طرح دار دارای مزایایی هستند. اگر می خواهید رنگ های لهجه ای را از اتاق انتخاب کنید ، تختخواب های طرح دار این قابلیت را برای شما ایجاد می کنند که دوزهای کمی از آن رنگ را داشته باشید ، بدون اینکه خیلی زیاد باشد. سبک های سنتی و رمانتیک ملافه ، دارای نقش های گل است که می تواند رنگ های مختلف اتاق را در خود جای دهد.

راز انتخاب ملافه های طرح دار این است که رنگ های جامد را به صورت آزاد به مجموعه ملافه ها اضافه کنید تا جلوه تازه ای داشته باشد. ملافه های طرح دار می توانند زودتر از رنگ های ثابت قدمت پیدا کنند ، بنابراین فقط از یک قطعه طرح دار با یک یا دو لهجه کوچک استفاده کنید ، بنابراین می توانید بدون اینکه کل مجموعه را تعویض کنید ، چیزها را تغییر دهید. همچنین می توانید برای هماهنگی با رنگ دیوار اتاق خواب خود ، هر رنگی را از الگوی تختخواب خود انتخاب کنید. در انتخاب سرویس غذاخوری خود نیز دقت نمایید.مطلب  پاکسازی پوست را نیز بخوانید.

پارچه خود را عاقلانه انتخاب کنید


پارچه روتختی مناسب می تواند سبک اتاق خواب شما را تکمیل کند. هنگامی که در مورد رنگ های طرح دار یا جامد تصمیم گرفتید ، نوع پارچه ای که انتخاب می کنید نیز مهم است. پارچه های براق نسبت به یک پارچه ساده نخی یا پارچه های مات انتخاب رسمی تری دارند. پارچه های براق می توانند اتاق خواب تاریک را روشن کنند و حال و هوای پر زرق و برق بیشتری ایجاد کنند. مخمل یک انتخاب مجلل است ، اما در یک اتاق خواب تاریک ، می تواند نور موجود را جذب کند. از پارچه های بافت دار در یک طرح تک رنگ به عنوان پایه مناسب لوازم جانبی و لهجه های مدرن استفاده کنید.

مطابق - مطابق یا التقاطی؟


انتخاب یک سرویس خواب کامل با تمام عناصر کاملاً منطبق ، روشی زیبا و آسان برای تختخواب کردن است. سرویس خواب ملافه ها به گونه ای طراحی شده اند که ظاهری کاملاً منطبق با برخی از الگوها و بافت ها برای علاقه به آنها می دهد. اگرچه مجموعه ها به عمد مطابقت دارند ، اما اجزای ملافه برای جلوگیری از این ظاهر ترسناک "مطابقت" مطابقت دارند. وسایل شستشو و نظافت مناسب برای اتاق خواب ، آشپزخانه و دیگر فضاهای خانه تهیه نمایید.

اگر یک سرویس خواب قبل از تطابق هنوز برای شما بسیار "مطابق" است. گزینه دیگر ایجاد مجموعه ملافه خودتان است. راز جمع آوری یک سرویس ملافه ملافه ای که خیلی تصادفی به نظر نمی رسد ، استفاده از یک یا دو رنگ یکپارچه در کل ست شما است. دامن تختخواب شما می تواند راه راه باشد ، لحاف شما می تواند گلدار باشد ، اما هر دو باید رنگهای یکسان داشته باشند تا به آنها استایلی بد بو ، اما کاملاً کشیده بدهد.

همچنین بخوانید : چسب سرامیک ، انگشتر طلا ، دستبند طلا ، میکروبلیدینگ چیست ،

به طور کلی قالیچه آشپزخانه در طرح های متفاوتی از جمله دایره، مربع و … ساخته شده و وارد بازار می شوند. به دلیل وجود طرح های متفاوت، برای هر سلیقه و دکوری می توان فرش مناسبی پیدا کرد. پس با آرامش و آسودگی خیال، فرش مورد نظرتان را انتخاب کرده و خرید کنید.  از چسب کاشی مناسب در دکوراسیون اتاق خوابتان استفاده نمایید.
ممکن است هر شب نخواهید یک دسته بالش پرتاب از تخت خود بردارید ، اما با این وجود می توانید لهجه ها و لوازم جانبی را اضافه کنید تا تمام عناصر دکور تختخواب خود را بهم بچسبانید. یک بالش لهجه ای که جدا از سرویس خواب شما انتخاب شده باشد ، یک پرتاب لوکس به رنگ لهجه یا یک کارافه آب رنگارنگ در کنار تخت خواب شما ، می تواند حتی ریزترین رنگ لهجه را از ملافه های شما بگیرد. راز این است که از بین ملافه های خود یک رنگ انتخاب کنید و آن را به روش دیگری ، از طریق الگوی یا سایه ای دیگر برجسته کنید. در مورد بوتاکس پیشانی بیشتر بخوانید.

https://www.thespruce.com/choosing-the-perfect-bedding-color-797822

 

 

  • mi ilkhani

پیوند مو

mi ilkhani | سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

در ریزش مو پیشرفته و شدید ، کاشت مو در واحد فولیکولار می تواند به پیشرفت قابل توجه و دائمی دست یابد. نواحی طاس و نازک شدن و جای زخم پوست سر را می توان دوباره پوشاند. زنان و مردان قابل درمان هستند.

در دنیای پزشکی تکنیکهای مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. در بین این روشها ، کاشت مو به دو روش SFIT  و نیز FUT بخوبی توانسته اند نتایج مطلوبی را ارئه دهند. در ادامه مطلب در مورد  هر دو روش اطلاعاتی ارائه می شود. شما می توانید برای انتخاب بهترین گزینه ممکن، از خدمات ویزیت و مشاوره رایگان کلینیک زیبایی ره یا استفاده کنید. چسب کاشی و بوتاکس پیشانی را نیز بخوانید.

مفهوم پیوند توسط جراح مو دکتر آندریاس فینر توسعه داده شد تا جدیدترین تکنیک ها و ابزار دقیق را با تجربه و مهارت های دستی که طی سالیان متمادی با درمان هزاران بیمار به دست آورد ، ترکیب کند. هچنین بخوانید: انواع زیورالات هندی ،  میکروبلیدینگ چیست

این روش در بی حسی موضعی پوست با حداقل درد و ناراحتی چندین ساعت طول می کشد. این شامل برداشتن واحدهای فولیکولی پیوند اف یو  با 1-4 فولیکول مو (ریشه) از ناحیه دائمی پوست سر است. این پیوندهای ریز مو زنده سپس در مناطق طاس یا نازک آلوپسی قرار می گیرد تا تراکم و پوشش مو را بهبود بخشد. آنها از جمع شدن قابل توجهی رنج نمی برند و بنابراین موهای از دست رفته را جایگزین می کنند.

برای یک کاشت مو موفقیت آمیز ، یک برنامه ریزی جراحی طولانی مدت و مراقبت دقیق از پیوند بسیار مهم است. دکتر فینر و تیم دستیاران مجرب وی بیماران زیادی را معالجه کرده و دانش و مهارت لازم را طی سالهای متمادی کسب کرده اند. دکتر فینر خط مو و توزیع گرافت ها را به روشی جداگانه تعیین می کند تا نتیجه طبیعی و طولانی مدت را بر اساس شرایط شما تضمین کند.

https://learn.g2.com/ppc-vs-cpc

برای برداشت پیوند ، می توان از دو روش ثابت برای تعداد پیوند بیشتر استفاده کرد یا حتی آنها را ترکیب کرد. در هر دو روش ، هر پیوند واحد فولیکولی FU شامل 1-4 فولیکول مو است. 

بیشتر بخوانید: فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، لیزر موهای زائد ، سرویس غذاخوری ، چسب سرامیک

آماده سازی پیوند مو واحد فولیکولی

با تکنیک FUE ، هر واحد فولیکولی جدا از پوست سر اکسیپیتال با یک ریزپوش کوچک در یک دست دستی بریده می شود. ابزار مدرن مانند مشت های ترکیبی ، نوسان ، لرزش و مکش از آسیب به پیازهای مو جلوگیری می کند. اگر حداکثر تعداد پیوند موجود رعایت شود ، می توان از نازک شدن قابل توجه ناحیه اهدا کننده حتی با مدل موی کوتاه جلوگیری کرد.

با تکنیک FUT ، یک نوار خطی از پوست سر به دقت برش داده می شود. یک روش بخیه زدن تریکوفیتیک به حداقل رساندن جای زخم کمک می کند. ناحیه اهدا کننده را می توان بلافاصله شانه زد ، هیچ تراشکاری در مناطق وسیع لازم نیست. پیوندهای FU منفرد در استریو میکروسکوپ در دید مستقیم تجزیه می شوند. این باعث می شود تعداد زیادی از پیوندهای بسیار مقاوم با حداقل برش.

برای اطمینان از بقای آنها ، پیوندها با دقت زیادی انجام می شوند. دکتر فینر مکانهای کوچک گیرنده را در جهت ، توزیع و اندازه طبیعی و مطابق با فرم قبلی و موی سر شما ایجاد می کند. سپس ، پیوندهای FU در این برشهای ریز قرار می گیرند. در عرض چند روز ، آنها رشد خواهند کرد. کاهش زمان همراه با پوسته ، تورم ، بی حسی و مسکن درد 1-2 هفته طول می کشد. تا 9 تا 12 ماه طول می کشد تا موهای جدید به تراکم و ضخامت نهایی خود برسند.

در کلینیک ره یا کاشت مو توسط گروههای حرفه ای، زیر نظر متخصص پوست و مو و با استفاده از جدیدترین تجهیزات انجام می شود و نتایج کار رضایت کامل مراجعین را فراهم م کند.

اولین قدم برای ترمیم موی شما مشاوره و معاینه شخصی با جراح مو دکتر آندریاس فینر است. او وضعیت موهای شما را با استفاده از اندازه گیری های دیجیتالی تجزیه و تحلیل می کند ، اعداد پیوند لازم و موجود را ارزیابی می کند و اهداف و نتیجه واقعی شما را بحث می کند. پیشرفت احتمالی ریزش مو باید بخشی از سناریو و برنامه بلند مدت باشد.

هچنین بخوانید: پاکسازی پوست ، وسایل شستشو و نظافت ، لیزر موهای زائد آقایان ،

داروهای مو می توانند به جلوگیری از لاغری بیشتر کمک کنند. بهترین روش کاشت مو با توجه به ترجیح و شرایط شما انتخاب می شود. شانس و خطرات این روش مورد بحث قرار خواهد گرفت. عکس های قبل و بعد از بیماران معمولی نشان داده خواهد شد. برنامه جراحی شامل تعداد پیوندها و برآورد هزینه / قیمت خواهد بود.

  • mi ilkhani