khashmohayahoo

برداشتن موی ابرو با لیزر

mi ilkhani | شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷ ق.ظ | ۰ نظر

به دنبال درمان موهای زائد با لیزر در نزدیکی خود هستید؟ همه ما می دانیم که اپیلاسیون ابرو های شما می تواند درد بزرگی در باسن داشته باشد و نخ و برداشتن به همان اندازه درد می کند اما به مدت زمان طولانی تری نیاز دارد. ابروهای شما هر دو احساس حساسیت می کنند و نفخ و قرمز به نظر می رسند ممکن است ساعتها یا حتی چند روز طول بکشد تا به حالت عادی برگردید.

اگر به دنبال این هستید که موهای تک شاخ خود را به طور دائمی از بین ببرید و از کندن موهای دور خود جلوگیری کنید ، لیزر برای ابرو راه حل مناسب شماست.

دستگاه لیزر موهای زائد ، برای هدف قرار دادن پوست طول موج نور را ساطع می کند ، انرژی ای که از این طول موج نور حاصل می شود به پوست و ملانین رنگدانه مو انتقال می یابد.

برای حذف موهای زائد بدون آسیب رسانی به پوست، نور لیزر سلولهای بنیادی پوست را که به فولیکول مو معروف هستند مورد هدف قرار دهد. فولیکول مو در قسمت برامدگی مو قرار دارد.

از بین بردن موهای لیزر ابرو

 
لیزر موهای زائد برای ابرو بهترین راه حل برای از بین بردن موهای زائد برای هر کسی است که می خواهد از شر تک شاخ خود خلاص شود یا بیشتر به عنوان مونوبرو معروف است.

لطفا توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد ابرو مانند فرم دادن ابرو نیست. ما عمدتا موهای زائد یکدانه و موهای زائد دیگر را در نزدیکی ابروهای شما ارائه می دهیم. برای شکل دادن یا مجسمه سازی ابروها ، ممکن است بخواهید میکرو تیغه ابرو را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: سرویس غذاخوری ، میکروبلیدینگ چیست ، چسب کاشی ،  تفاوت هیدرولیک و پنوماتیک ، مانتو مجلسی ، انواع زیورالات هندی

علت ایجاد تک شاخک چیست؟


یک ابرو یک ابرو است که وقتی هر دو ابرو در وسط پل این بینی قرار می گیرند ایجاد می شود. Unibrows در افراد (به طور خاص مردان) با ژن PAX3 لقب یافته است. موهای روی پل بینی غالباً از رنگ و عمق یکسان ابروها برخوردار است و باعث می شود موهای یکدیگر جمع شوند و به شکل یک میدان بدون وقفه از مو در بیایند. همچنین بخوانید: چسب سرامیک

ابروهای لیزری چگونه کار می کنند؟


لیزر موهای زائد ملبورن CBD از یک نور لیزر غلیظ استفاده می کند ، که در یک طول موج قرار می گیرد که ملانین تیره مو را هدف قرار می دهد ، اما پوست نیست. این لیزر غلیظ ریشه مو را از بین می برد و از رشد مو در آینده جلوگیری می کند.

در کلینیک لیزر ملبورن ما از فناوری لیزر Fotona استفاده می کنیم که شامل فناوری کنترل نبض انقلابی همراه با یک روش درمانی اختصاصی سه بعدی برای ریزش موی ایمن و کارآمد است. برخلاف سایر طول موج ها ، طول موج های لیزر Fotona برای انواع پوست بی خطر است.

در عرض چند دقیقه از استفاده از لیزر روی موهای مزاحم و ابروهای اضافی صورت ممکن است منحنی تر به نظر برسد ، به همراه کل کانتور صورت متفاوت و تقویت شده به نظر برسد! در مورد انگشتر طلا نیز بخوانید.

قبل از درمان


ناحیه درمان را ظرف 12 ساعت از زمان قرار ملاقات خود اصلاح کنید. از استفاده از مرطوب کننده یا محصولات جایگزین در ناحیه درمان خودداری کنید.

دو هفته قبل از درمان ، از محصولات مراقبت از پوست شلوغ که شامل رتینول کیهانی (ویتامین A موضعی) یا هیدروکینون (لوسیون های سفیدکننده) هستند ، دور شوید. لیزر ابرو را همزمان با بوتاکس پیشانی انجام ندهید.

علاوه بر این ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، آفتابگردان و برنزه سازی جعلی 3 روز قبل خودداری کنید.

بعد از درمان


بلافاصله پس از درمان ، ناحیه تحت درمان را با آب خنک ، بسته های یخ آرام کرده و بسته به راهنمایی فناوری خود ، از محصول پیشنهادی استفاده کنید.

هر چهار ساعت یکبار از ضد آفتاب SPF 50+ استفاده کنید. از تعریق بیش از حد ، دوش آب گرم ، سونا ، ورزش ، آبگرم و استخر ، اپیلاسیون ، اصلاح ، کندن و لایه برداری خودداری کنید.

استفاده از ضد آفتاب را برای چند هفته ادامه دهید و اگر واقعا آفتاب است از کلاه استفاده کنید. همچنین بخوانید: وسایل شستشو و نظافت

س Lasالات متداول حذف موهای زائد با لیزر
آیا این امن است؟ آیا چشم من محافظت می شود؟
متخصص کلینیک متخصص ما هنگام مدیریت لیزر درمانی از تمام اقدامات اساسی ایمنی استفاده می کند. به طور معمول ، با استفاده از لیزر روی سطح ، چشم ها با پشتیبانی از محافظ های چشم فولاد ضد زنگ محافظت می شوند.
این به بیمار بستگی دارد ، با این حال ، اکثر بیماران می گویند که این به هیچ وجه صدمه ای نمی زند. روند کار بسیار سریع است و فقط 2 دقیقه طول می کشد.

هزینه لیزر ابرو چقدر است؟


هزینه لیزر ابروها فقط 20 دلار است. و اگر می خواهید 6 جلسه پیش پرداخت کنید ، هزینه آن فقط 18 دلار معادل هزینه یک دستبند طلا کوچک است.

چند جلسه لیزر لازم است؟


بسته به بیمار ، با این وجود حدود 6+ جلسه لیزر برای نتایج دائمی لازم است.

چرا لیزر موهای زائد بهتر از موچین است؟


موخوره زمان زیادی را می کشد و ممکن است اپیلاسیون ابرو ناتوان کننده باشد و باعث شود پوست تا ساعت ها پس از درمان قرمز براق شود. با استفاده از لیزر موهای زائد ابرو ، دیگر نیازی نیست که در مورد پیوند دادن ابرو نگران باشید. از بین بردن موهای زائد با لیزر ابرو نیز یک روش خارق العاده برای از بین بردن موهایی است که از روی ابرو خارج می شوند. لطفاً توجه داشته باشید که برداشتن مو با لیزر برای ساختن ابرو و ایجاد آن امکان پذیر نیست

اغلب مراجعه کنندگان هیدرودرم ابریژن را مانند احساس “مسواک خنک که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند” توصیف می کنند. پوست ممکن است پس از درمان کمی قرمز به نظر برسد ، اما به سرعت فروکش می کند. شما می توانید آرایش کنید و بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود برگردید زیرا زمان بهبودی در این روش وجود ندارد. 

https://www.collinslaseraesthetics.com.au/laser-eyebrows-hair-removal/

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی