khashmohayahoo

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پنجره uPVC

mi ilkhani | دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

دوام اجزای پلی پلاستیک نشده (وینیل کلراید) (uPVC) که در صنعت ساختمان استفاده می شود تابعی از تعامل عوامل مختلف است. انواع و مقادیر مواد افزودنی اضافه شده به رزین PVC و تعریف فرمولاسیون ترکیب PVC مورد استفاده در تولید این اجزا از مهمترین این عوامل هستند.

پروفیل های پنجره uPVC سفید با فرمولاسیون های مختلف تحت شرایط آب و هوایی برزیل در معرض پنج سال هوای طبیعی قرار گرفته اند.

 از نتایج آزمایش ضربه Charpy برای ارزیابی تأثیر سه عامل بر دوام پروفیل استفاده شد: سطوح افزودنی دی اکسید تیتانیوم ، ماهیت اصلاح کننده ضربه و ماهیت تثبیت کننده حرارتی. تجزیه و تحلیل آماری نتایج ، امکان رتبه بندی این عوامل را با توجه به تأثیر آنها در ماندگاری مولفه ها فراهم کرد.

تأثیر ترکیب uPVC بر خواص مکانیکی پروفیل های پنجره با استفاده از مطالعه مدول الاستیسیته نشان داده شده است. نتایج ارائه شده در این مقاله نیاز به چندین آزمایش اضافی برای بررسی تغییرات در توده مولکولی و رنگ را نشان می دهد.

مقایسه همه این داده ها با نتایج حاصل از پروفایل هایی که تحت هوازدگی تسریع شده قرار دارند ، منجر به معیارهای سرراستی برای پیش بینی رفتار بالقوه uPVC می شود که در مقاله آینده شرح داده خواهد شد.

اجزای درب / پنجره

موارد زیر در ساخت یک درب و پنجره UPVC خوب استفاده شده است

نمایه پنجره  uPVC :  پروفایل های ویندوز uPVC که توسط ما استفاده می شود برای آب و هوای هند با گرمای شدید و ضریب اشعه ماورا UV بنفش بالا ساخته شده است.

سخت افزار: سخت افزار نقش مهمی در عملکرد صحیح پنجره ها و درها دارد. بنابراین استفاده از سخت افزار با کیفیت خوب نقش مهمی در یک پنجره خوب دارد. تمام سخت افزارهای استفاده شده توسط ما برای اطمینان از یک پنجره صاف و بدون مشکل برای سالهای طولانی طراحی شده اند

تقویت کننده ها: این موارد برای تقویت پنجره ها به کار می روند و اطمینان حاصل می کنند که پنجره ها حتی در فشارهای زیاد از باد نیز ایمن نیستند. تقویت کننده های استفاده شده توسط ما بر اساس پروفیل های پنجره طراحی می شوند به گونه ای که متناسب با مشخصات uPVC محکم باشد

واشرهای  EPDM : این واشرهایی هستند که از لاستیک اتیلن پروپیلن Diene Monomer ساخته شده اند تا اطمینان حاصل شود که پنجره ها از نظر هوا و آب محکم هستند. ما برای اطمینان از اینکه حتی بعد از سالها لاستیک EPDM آسیب نبیند و شکل اولیه خود را حفظ کند ، از یک EPDM با کیفیت بسیار بالا استفاده می کنیم. ما از Microwave Cured EPDM استفاده می کنیم.

شیشه: عینک های مختلفی موجود است. برای دستیابی به کاهش گرما ، کاهش صدا و ایمنی زیر می توان تمام عینک های مختلف را انتخاب کرد. پنجره های ما می توانند از ضخامت 4 میلی متر تا ضخامت 30 میلی متر عینک را تهیه کنند.

  • mi ilkhani

اهمیت نصب سیستم های امنیتی

mi ilkhani | چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱ ق.ظ | ۰ نظر

واقعیت کشور و جامعه ما این است که مسائل ایمنی در حال افزایش است. این مسائل ، که باعث رشد ترس می شوند ، می توانند از جهان خارج (یعنی از کشورهای دیگر) یا از داخل ناشی شوند و دلایل زیادی وجود دارد که ما در معرض خطر هستیم.

آموزش نصب دوربین مدار بسته یک دوره تخصصی و کاربردی است که هنرجویان علاقه مند نصب تجهیزات ایمنی را آماده ورود به بازار کار می کند. در این مقاله سعی داریم که شما را با مراحل نصب تجهیزات دوربین های مدار بسته آشنا کنیم و به طور مختصر و مفید به نکات و  جزئیات نصب  اشاره نماییم . نصب دوربین های مدار بسته به تجهیزات عمومی نظیر نردبان، پیچ گوشتی، فازمتر، ولت سنج و سایر تجهیزات برق کشی ساختمان نیاز دارد.

بنابراین یک نصاب دوربین های مدار بسته باید با کلیه امکانات برق کشی ساختمان پا به میدان نصب تجهیزات مدار بسته بگذارد و با رعایت اصول ایمنی مراحل نصب را پی بگیرد.

 با این وجود ، راه حل هایی وجود دارد که می تواند این خطرات را کاهش داده و شهروندان را آرامتر کند. یکی از آنها نصب نظارت تصویری است. از آنجا که این یک کار پیچیده است ، افراد زیادی در آن مهارت ندارند. تقاضا برای افراد برای کار در این موقعیت ها وجود دارد. به همین دلیل آکادمیا آکسفورد این دوره را در برنامه های مدرسه گنجانده است.

در طی یک دوره تمرین سه ماهه ، دانش آموزان با اصول تجارت ، مدل های دوربین و نصب و بسیاری دیگر از اجزای اضافی که هنگام نصب نظارت تصویری استفاده می شوند ، آشنا می شوند.

قسمت نظری که در محوطه مدرسه ما تحقق یافته شامل یادگیری در این زمینه از مقررات کار ، بلکه همچنین ویژگی های دستگاه های مورد استفاده است. دانش آموزان پس از اتمام دوره ، در امتحان نهایی که گواهینامه معتبر برای دفترچه سوابق استخدام دریافت می کنند ، شرکت می کنند.

نصب کننده سیستم های امنیتی چه کاری انجام می دهد؟

نصب کنندگان سیستم های امنیتی برای شناسایی متجاوزان و کنترل دسترسی به ساختمان ها یا سایت ها ، سیستم های الکترونیکی را نصب و سرویس می کنند. آنها همچنین در خانه ها و محل های تجاری آلارم نصب می کنند.

نصب کننده های سیستم های امنیتی:

برنامه های امنیتی را با مشتری در میان بگذارید

بررسی سایت را برای تعیین محل قرار دادن دستگاه های امنیتی انجام دهید

سیستم های امنیتی نصب کنید و آنها را به پنل های کنترل توسط WiFi ، کابل های فیبر نوری و سایر اتصالات متصل کنید

سیستم های آزمایشی و نحوه عملکرد آنها را برای مشتریان توضیح دهید

سیستم های موجود را بررسی و سرویس کنید

برای ترمیم سیستم های معیوب به تماس ها پاسخ دهید

کار شامل سیستم های اتصالات ، مانند تلویزیون مدار بسته (دوربین مدار بسته) ، کنترل دسترسی ساختمان ، هشدارهای آتش سوزی و مزاحمان و سایر تجهیزات نظارت الکترونیکی است.

همچنین بخوانید: آموزش تعمیرات موبایل ، سیستم های الکتریکی خودرو ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ،

برای تبدیل شدن به یک نصب کننده سیستم های امنیتی چه کاری باید انجام دهم؟

برای شروع کار کارآموزی نیازی به مدارک خاصی ندارید ، اگرچه ممکن است کارفرمایان انتظار داشته باشند GCSE (A-C) یا مدارک مشابه در انگلیسی ، ریاضیات و علوم یا یک موضوع فنی داشته باشید. تجربه قبلی در کار برق یا الکترونیک می تواند هنگام جستجوی کار مفید باشد.

همچنین می توانید با گذراندن دوره کارآموزی سیستم های امنیتی وارد این حرفه شوید.

گزینه دیگر گذراندن دوره مربوط به کالج سطح 2 است که به شما برخی از مهارت ها و دانش لازم برای کار در این زمینه را می دهد.

شما همچنین نیاز به دید طبیعی و ترخیص امنیتی از نظر رنگ دارید (چک پلیس).

مهارت های مرتبط

  • توانایی درک برنامه های فنی
  • توجه به جزئیات
  • ارتباطات
  • حل مسئله
  • کار گروهی
  • مسیر شغلی

کارآموزی در سیستم های امنیتی

گواهینامه سطح 2 در دانش سیستم های امنیت الکترونیکی و اضطراری

سطح 2 دیپلم در سیستم های برق و الکترونیک و فناوری مهندسی دستگاه ها

صلاحیت های مطلوب

GCSE (A-C) ، یا مدارک تحصیلی مشابه ، به زبان انگلیسی ، ریاضیات و علوم ، یا یک موضوع فنی

از کجا بیشتر بدانید

مهارت های امنیتی

هیئت بازرسی سیستم های امنیتی و دزدگیرها (SSAIB)

بازرسی امنیت ملی

کجا می توانم کار کنم؟

شما هم در خانه و هم در فضای باز در ساختمانهای مختلفی کار می کنید. شغل شما احتمالاً شامل تجهیزات بلند کردن و کار در ارتفاع است.

شما می توانید بین مشاغل سفر کنید ، بنابراین اگر به تنهایی کار کنید مجوز رانندگی لازم است.

شامل اطلاعات بخش عمومی دارای مجوز تحت مجوز Open Government v3.0 است

مشاغل مرتبط

تکنسین برق

برق کاران سیستم های الکتریکی را نصب و نگهداری می کنند.

تکنسین سیستم های ماهواره ای

تکنسین های سیستم های ماهواره ای دیش های ماهواره ای ، آنتن ها و کابل های شبکه را نصب و تعمیر می کنند.

خانواده های شغلی

تعمیر و نگهداری ، سرویس و تعمیر

هوشمند سازی ساختمان ، کلید مدیریت یک آسمان خراش متشکل از تعداد طبقات زیاد (بیش از 150 طبقه) ، تعداد آسانسور و پله برقی بالا ، سیستم های خنک کننده (با کنترل آب و هوا) ، سیستم های نظارتی متعدد ، سیستم های امنیتی ، چراغ های روشنایی است که با توجه به زمان و موقیعیت ، هشدارهای آتش نشانی ، سیستم های اطفا حریق خودکار و موارد دیگر تغییر کند.

 در واقع مهم نیست که زیرساخت ها چقدر بزرگ یا کوچک باشند ، یک ساختمان متشکل از سیستم ها و فناوری های فراوانی است که از طریق هوشمند سازی نظارت ، سرویس ، تعمیر و نگهداری و مدیریت آنها بدون دردسر در کنار هم قرار گرفته اند. بله ، می توانید متخصص انجام چنین سیستمی باشد و  روش آن هم آموزش هوشمند سازی ساختمان است.

اگر به روش کار و نحوه تعمیر آنها علاقه دارید ، ممکن است حرفه تعمیر و نگهداری ، سرویس و تعمیرات برای شما مناسب باشد. مشاغل عموماً مبتنی بر کار بوده و از مهندس برق تا تعمیرکار کفش را شامل می شود.

https://www.courses.ie/course/cctv-installation/

  • mi ilkhani