khashmohayahoo

گواهینامه تخصصی سیستم های الکتریکی خودرو

mi ilkhani | دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

به عنوان یک تکنسین سیستم های الکتریکی ، شغل خود را در صنعت خدمات اتومبیل سازی آماده یا پیشرفت دهید. این دوره ها برق خودرو ، باتری ، وسایل نقلیه هیبریدی / برقی و موارد دیگر را شامل می شود.

این برنامه شما را برای شرکت در امتحانات صدور گواهینامه خدمات تعالی خودرو (ASE) برای A-6 (سیستم های الکتریکی / الکترونیکی) و L-3 (متخصص هیبرید سبک / خودروی الکتریکی) آماده می کند.

دوره های گذرانده شده به سمت این گواهینامه همچنین می تواند در زمینه فناوری خودرو AAS اعمال شود.

نتایج برنامه
پس از اتمام این برنامه دانش آموز قادر خواهد بود:

در صنعت خدمات و تعمیرات خودرو (یا صنایع وابسته) اشتغال زایی کسب کنید.
آزمون صدور گواهینامه تکنسین اتومبیل م Instituteسسه ملی تعالی خدمات خودرو (ASE) زیر را با موفقیت کامل کنید: A-6 (سیستم های الکتریکی / الکترونیکی) ، L-3 (متخصص خودروهای هیبریدی / برقی سبک)

مشاوره برنامه
به طور مرتب با مشاور تحصیلی خود ملاقات کنید تا در مورد برنامه های تحصیلی خود صحبت کنید.

راهنمای مشاوره برنامه گواهی تخصصی سیستم های الکتریکی خودرو (PDF ، Get Adobe Acrobat PDF Reader.-پیوند در پنجره جدید باز می شود.)

فرصت هایی در نمایندگی های جدید وسایل نقلیه ، امکانات مستقل تعمیر خودرو ، تعمیر و نگهداری ناوگان وسایل نقلیه و آژانس های دولتی یا فروشگاه های نصب ، نصب و خدمات پس از فروش وجود دارد.

چشم انداز شغلی برای تکنسین ها و مکانیک های خدمات اتومبیل پنجره جدید: اطلاعات از اداره آمار کار.
خدمات شغلی MC: پشتیبانی از دانشجویان و فارغ التحصیلان MC.
پنجره شغلی مربیان جدید: در مشاغل بالقوه و فرصت های شغلی در مریلند و کلانشهر واشنگتن دی سی کاوش کنید.

 

بیشتر بخوانید:  آموزش تعمیرات لپ تاپ ، تعویض باتری موبایل موتورولا ، نحوه تعمیر تلفن های هوشمند ، تشخیص مشکلات خودرو


برنامه تحصیلی
برای دوره های مورد نیاز ، برنامه درسی و اطلاعات بیشتر به کاتالوگ مراجعه کنید.

بسیاری از خریداران اتومبیل بر اساس فناوری نصب شده در سواری جدید خود تصمیم به خرید می گیرند.

در حقیقت ، اگر تولیدکننده دیگری از خودرو فناوری مورد نظر خود را ارائه دهد ، تقریباً 60 درصد هزاره ها و 40 درصد افراد مسن مارک های خود را تغییر می دهند. و یک خریدار متوسط ​​برای داشتن ویژگی های فناوری مورد نظر خود در خودرو بیش از 2200 دلار بیشتر می پردازد. استفاده از این فناوری نیز باید آسان باشد. اگر این فناوری بصری نبود ، بیش از 30 درصد از خریداران گفتند که آنها به یک ماشین کاملا متفاوت نگاه می کنند.

بیایید نگاهی به فناوری ماشین شما بیندازیم - هم آنچه که در حال حاضر موجود است و هم آنچه که احتمالاً در سالهای آینده در خودروهای خود پیدا خواهیم کرد.

ورود بدون کلید از دهه 1990 به طور گسترده در دسترس است ، ویژگی مشترک بسیاری از اتومبیل های امروزی است. اما برخی از به روز رسانی ها انجام شده است.

نسخه های اول از صفحه کلید استفاده می کردند که برای باز کردن قفل وسیله نقلیه به کد نیاز داشت. به زودی ، سیستم های پیچیده تری ساخته شد که کلیدها را به فرستنده های رادیویی تبدیل می کرد که سیگنال رمزگذاری شده را به یک واحد گیرنده در ماشین می فرستاد.

کلیدها حتی بیشتر تکامل یافته اند به طوری که این روزها تعدادی از خودروسازان کلیدهای هوشمند را ارائه می دهند. این کلیدهای هوشمند هندزفری (یا کارتهای صفحه کلید) که همراه با درهای اتومبیل دارای سنسورهای لمسی هستند ، به سیستم باز شدن مبتنی بر مجاورت متکی هستند. به محض قرارگیری کلید در نزدیکی یک وسیله نقلیه ، ماشین به محض قرار گرفتن دست خود بر روی دسته در ، قفل خودرو را باز می کند.

https://www.montgomerycollege.edu/academics/programs/automotive-technology/automotive-electrical-systems-specialist-certificate.html

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی