khashmohayahoo

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

انواع زیوآلات هندی

mi ilkhani | دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

زنان هندی به روشی منحصر به فرد و سنتی که در آن خود را توضیح می دهند شناخته شده اند. طرز تهیه لباس و لوازم جانبی خود ، منعکس کننده ارزش او با خانواده و جامعه است. به عنوان مثال گردنبند مناسب انواع لباس را بکار می برند. این لوازم جانبی لطف و لطف و زیبایی یک زن را به خود اختصاص داده اند. در زیر زیوآلات نمادین را که توسط یک زن متاهل هندی استفاده می شود آورده شده است:


1. بیندی

Bindi یکی از اساسی ترین ملزومات "شرنگار" یک زن متاهل است. این مظهر زیبایی و سنت هندی است. این زیبایی به چهره زن می بخشد. این نشانگر عشق و سعادت واقعی است. این نقطه قرمز دایره ای در مرکز پیشانی اهدا شده است.


2. مانانگ-تیکا

یکی از زیباترین قطعات جواهرات که قومیت را به سنت و فرهنگ هندی می افزاید. قرار است بر روی پارتیشن مرکزی مو قرار گیرد که آویز آن روی پیشانی افتاده است. از این قطعه می توان روی لباس خانمها در ایران نیز استفاده نمود.


3. Nath - حلقه بینی

حلقه بینی جدا از ایجاد ظاهر سنتی ، زیبایی و جذابیت را به چهره زن می بخشد. این را می توان با انواع مختلف لباس در هند - Saree ، Lehenga و حتی با شلوار جین پوشید. این سمبل زن متاهل است.

 

بیشتر بخوانید: لباس مناسب اندام سیبی شکل ، ملزومات لباس کودک ، راهنمای انتخاب لباس گرم ، لباس سنتی عربی


4. مانگسالسرا

نخ مقدس عشق و حسن نیت که توسط یک زن متاهل پوشیده شده است. این مرد توسط یک عشق به بانوی خود با قولی برای خوشبختی او در زندگی اهدا می شود. مهره های سیاه موجود در مانتال ساترا نشانه محافظت از قدرت شر است و اعتقاد بر این است که زندگی زناشویی شاد و زوج را تضمین می کند.


5. النگو

صدای النگو منحصر به فرد است و هیچ صدای دیگری جایگزین آن نمی شود. آنها به عنوان یک سبک نهایی امضاء هندی ، سنت را به هر نوع نگاه مدرن می افزایند. در کنار صدای نازک و سوزن سوزن ، از سلامتی خانمها نیز سود می برد.


6. پرداخت

این لوازم جانبی سبک وزن قرن ها توسط خانم هندی پوشیده می شود. می توانید آن را با ساریس و لباس بپوشید. برای یک ظاهر مدرن ، آن را فقط بر روی یک مچ پا بپوشید. و اعتقاد بر این است که با پوشیدن پولی ، انرژی مجدداً به بدن خود ارتعاش داده می شود و بدین ترتیب آن را با خصوصیات مثبت فلز تازه می کند.


7. انگشت پا

حلقه های انگشت پا بهترین لوازم جانبی انگشتان پا است. آنها سبکی را به شخصیت شما اضافه می کنند و انگشتان پا را آراسته می کنند. این را می توان توسط هر زنی با لطف کامل پوشید.

این لوازم جانبی علاوه بر افزایش زیبایی ، مزایای بسیاری دارند که در واقع یک بستنی روی کیک هستند. بنابراین خانمها ، دفعه دیگر اگر شوهرتان بخاطر آماده شدن بیش از حد طولانی به شما چرت زد ، این ارزش ها را به او بگویید.

 

https://www.wedabout.com/blog/indian-married-accessories/

  • mi ilkhani

لباس کوکتل

mi ilkhani | چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

زیبا ، براق و مناسب برای مناسبت های نیمه رسمی و رسمی - به عبارت ساده ، یک لباس کوکتل معمولاً یک لباس مجلسی به طول زانو است که در یک مهمانی کوکتل می پوشید. البته سبک های مختلف زیادی وجود دارد و در اینجا سعی می کنیم برخی از سبک های محبوب تر را به نمایش بگذاریم. اما اول ، بیایید هنگام پوشیدن انواع مختلف لباس مهمانی به کوکتل نگاهی بیندازیم و به آنها توجه نکنیم. گردنبند مناسب برای انواع لباس را نیز می توانید استفاده نمایید.
 

از کفش پاشنه بلند استفاده کنید. از کفش های صاف خودداری کنید مگر اینکه کاملاً غیرقابل اجتناب باشد.
خط لباس مناسب را انتخاب کنید. برای یک رویداد کراوات سیاه (رسمی) ، طول زانو یا کمی پایین تر برای یک رویداد نیمه اتفاقی ، و یک زانو به طول یا بالاتر برای یک رویداد گاه به گاه به دنبال یک لباس کامل باشید.
شلوار بپوشید. سیاه و سفید و رنگی برهنه برای این مناسبت کافی است.
هر دو کفش پا و بسته ، برای یک رویداد رسمی یا غیر رسمی قابل قبول است. اگر کفش های انگشت پا باز است ، به دنبال شلنگ بدون درز بروید. لباس خانمها در ایران نیز شکلهای مختلف رسمی و غیر رسمی دارد.
از پوشیدن دامن یا کت و شلوار خودداری کنید (مگر اینکه دعوت شما موارد اتفاقی یا نیمه اتفاقی را بیان کند). برندهای مختلف لباس انواع لباس مجلسی و غیر مجلسی را به بازار عرضه می کنند.

سوالات رایج

طول آستین خوبی برای لباس کوکتل چیست؟

هیچ قاعده کلی برای طول آستین مناسب وجود ندارد ، بنابراین هر آنچه را که راحت تر هستید بپوشید. برای انتخاب انواع آستین مناسب اینجا را کلیک کنید.

آیا یک پالتو آورده ام یا روپوش دارد؟

برای یک مهمانی کوکتل اواخر ، یک کت محتاطانه خواهد بود ، اما آوردن چیزی به سادگی با یک بسته بندی یا ژاکت رسمی روشن ، خیلی خوب است - اگر از درجه حرارت نمی لرزید ، بیشتر از مهمانی لذت خواهید برد.

با گردنبند لباس من چه گردنبندی به بهترین وجه می رود؟

برای لباس های V- خط - گردنبند طولانی تر با یک قطره ساده برای چاپلوسی بپوشید که جلوی ظاهری را نمی گیرد. برای لباس های گرد گرد یک زنجیره 15 اینچ یا کمتر با آویز تزئینی یا جذابیت خوبی دارد.

کدام آستین مناسب شماست؟

اگر بازوهای جذاب دارید ، ممکن است بخواهید از طریق استفاده از آستین درپوش که پوست شما را نشان می دهد ، یا آستین های مناسب ، آنها را نشان دهید و بر آنها تأکید کنید ، شکل بازو را نشان می دهد. اگر بازوهای شما کمی لنج تر از آنچه دوست دارید باشد ، می توانید با استفاده از آستین اسقف ، دالمان یا گیبسون به آنها تخم مرغ بیشتری بدهید.

وزن کمی بیش از آنچه دوست دارید روی بازوهای خود داشته باشید؟ آستین های ژولیت یا بل ممکن است گزینه های بهتر شما باشند. آستین های ژولیت اجازه خواهند داد که شاخک در شانه چشم را از بقیه بازوی شما بکشد که شاید نتوانید آنها را ببینید. به همین ترتیب ، زنگ در قسمت پایین آستین های زنگ باعث می شود که بقیه بازوی شما از نظر کوچکتر به نظر برسد.
 

بیشتر بخوانید: لباسها از چه چیزی ساخته می شوند ؟ ملزومات لباس کودک ، لباس کار ، لباس سنتی عربی ،

لباس های کوکتل برای شکل اندام شما

براق ، پیشرفته و سکسی است. "اما چگونه به من نگاه خواهد کرد؟" تو پرسیدی. سؤال خوبی بود. قبل از خرید آن لباس کوکتل ایده آل که همیشه می خواستید ، مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید. بنابراین همه ما نمی توانیم آن بدن "مدل عالی" را داشته باشیم که به نظر می رسد این روزها بیشتر صفحات مجلات را جلب می کند ، اما آیا این دلیل وجود دارد که به نظر شما بهترین نرسد؟ البته که نه! با چند راهنمایی و ترفند دستکاری شده می توانید بر مثبت ها تأکید کنید و منفی ها را پایین بیاورید.

شکل بدن خود را مشخص کنید

مهمترین عامل انتخاب مناسب لباس کوکتل برای شکل شماست. در حالی که بیشتر افراد می توانند ویژگی هایی را که در بیش از 1 گروه قرار می گیرند ، شناسایی کنند ، دسته ای را انتخاب می کنند که به طور کلی شما را توصیف می کند.

ویژگی های گلابیnچیست؟ قسمت بالایی باریک / کشیده - نیم تنه کوچک - باسن و ران بزرگتر از قسمت بالای بدن.
    دنبال چه چیزی میگردی:

یک لباس کمر امپراتوری یا دامن A-Line پیدا کنید. این کمک می کند تا نیمه تحتانی شما را تحت تأثیر قرار دهد ، و باعث می شود بدن متناسب تر به نظر برسد.
لباس های دو تنی با رنگ های روشن در قسمت بالا و تیره تر در قسمت پایین تر باعث تحریک پیچ و تاب شما خواهد شد.
شانه های خالی بال و پایین را متعادل می کند. مطلب راهنمای انتخاب لباس گرم را نیز بخوانید.

اندام گلابی شکل چیست؟

مشخصات: قفسه سینه و پایین ریزه اندام - چند منحنی قابل مشاهده - پاهای باریک
    دنبال چه چیزی میگردی:

  • لباس اندام گلابی شکل بهتر است تعداد زیادی لایه را جمع می کند
  •  بندهای اضافی یا بسته بندی کمر را با دامن جاری می کند
  •         کت و شلوار کوکتل با ژاکت پپلو

اندام سیبی شکل  چیست؟

مشخصات: کمر خمیده به بیرون - پاهای ضخیم یا نازک - ظاهر گسترده تری
    دنبال چه چیزی میگردی:

اندام مثلث وارونه  چیست؟

مشخصات: شانه های پهن - خط باریک باریک - باسن ریزه اندام
    دنبال چه چیزی میگردی:

  • نیمکره های نامتقارن
  • دامن شل و تاب با یک رنگ خنثی و بی طرف
  • کت و شلوار کوکتل پا

اندام ساعت شنی چیست؟

مشخصات: کمر ریز - قفسه سینه بزرگ و باسن - ساختار استخوان کوچک
    دنبال چه چیزی میگردی:

  • رنگ های یکنواخت
  • لباس های مناسب و گشاد کننده
  • لوازم جانبی چشمک زن برای منحرف کردن توجه از منحنی ها

به یاد داشته باشید که زیبایی نه تنها از سبک بلکه از اعتماد به نفس نیز ناشی می شود. وقتی احساس خوبی نسبت به نحوه نگاه شما نشان می دهد ، این نشان می دهد. برای برنامه ریزی و خرید کمی وقت خود را صرف کنید تا آن لباس کوکتل مناسب را پیدا کنید و به هیچ وجه در مسیر چرخاندن سر خود قرار نخواهید داشت.

لباس غیر رسمی

اگر شما به یک مهمانی کوکتل "گاه به گاه" می روید ، اما نمی خواهید برای این رویداد تحت فشار قرار گیرید یا دچار فشار زیاد نشوید - چگونه می دانید مناسب و همچنین به چه سبک مناسب است؟ در اینجا چند گزینه وجود دارد:

لباس های کوکتل: اگر چیز جدیدی نیست از قبل آن را امتحان کنید. هیچ چیز بدتر از مکالمه پریشانی نیست که بخاطر کسی که لباس خود را می پوشد
دامن و بلوز: دامن فصلی به طول زانو و یک بند بسته بندی قطعاً این ترفند را انجام می دهد
پیراهن: یک لباس نخی به طول زانو زیبا و سرگرم کننده است

جلوگیری از پوشیدن از

شلوار تنگ : مهم نیست چه نوع شلواری را با شلوار محکم جمع کنید ، این احساس را به شما می دهد که لباس روزمره دارید.
لباس های بلند - لباس های بلند معمولاً با رویدادهای رسمی در ارتباط هستند. اگر این یک اتفاق معمولی با هم جمع شده باشید ، مانند انگشتان پا درد می کنید.
تی شرت و تی شرت مخزن: چرا؟ این یک مهمانی کوکتل است. حتی اگر دعوتگر گفته می شود "گاه به گاه" ، یک تی شرت یا یک تی شرت بسیار مناسب برای پوشیدن نیست.

لباس های اندازه بزرگ

اگر برای آن رویداد خاص به لباس احتیاج دارید ، اما می ترسید که نمی خواهید لباس بدن خود را پیدا کنید که فرم بدن شما را تعارف کند ، تنها نیستید. زنان زیادی وجود دارند که وقتی نوبت به خرید لباس می آیند ، استرس را تجربه می کنند ، به دلیل کمی وزن اضافی که آنها را تحمل می کنند. اما این نوع خرید لازم نیست استرس زا باشد. خود را با دانش مورد نیاز خود مسلح کنید تا بتوانید با اطمینان خرید کنید.

در مرحله اول ، شما باید ظاهر مورد نظر خود را بدانید. لباس های شیک در همه ابعاد ساخته می شوند. فقط به این دلیل که کمی بزرگتر هستید ، فکر نکنید که نمی توانید قطعات شیک پیدا کنید. از طریق مجلات فعلی به روندهای مد نگاه کنید.
 آیا به لباس نیاز دارید؟ بعضی از خانم ها دوست دارند از لباس های زیر استفاده کنند که برخی از پشتیبانی و کمک به رفع این شکم در هنگام پوشیدن آن را دارند ، اگر قصد استفاده از این وسایل را دارید ، هنگام خرید می توانید آنها را انجام دهید.
وقتی وسایل لباس را پیدا کنید که فکر می کنید ممکن است کار کند ، آنها را امتحان کنید. بسیاری از مردم دوست دارند حدس بزنند که چیزی مناسب خواهد بود. هیچ راهی برای اطمینان وجود ندارد به جز قرار دادن آن روی بدن. پس از گذشت مدتی زمان لازم است تا واقعاً خود را در آینه نگاه کنید. به طور خاص به نواحی روی بدن خود نگاه کنید که می دانید نقاط دردسر هستند و ببینید آیا لباس تمیز است یا خیر.

نکته! یکی از بهترین لباس هایی که می توانید بگیرید ، ضرب المثل 'لباس سیاه' است. مشکی یک رنگ دلپذیر برای زنان به همراه اندازه است و کمی لباس کوکتل به اندازه سایز سیاه تقریباً در هر چیزی پوشیده شده است. فقط آن را با برخی از جواهرات لباس کنید و آماده رفتن هستید.
لباس های کوکتل برای عروسی

یک لباس کوکتل یک لباس بسیار متنوع است که می تواند برای چندمین مورد مناسب باشد ، بنابراین جای تعجب نیست که عروسی در آن لیست از مناسبت ها بسیار زیاد است. وقتی صحبت از عروسی می شود ، چند قاعده وجود دارد که باید هنگام انتخاب لباس ، به خاطر بسپارید. اگر لباس شما سفید است ، آن را فراموش کنید. فقط عروس می شود سفید بپوشد. این روز اوست و هیچ کس به جز او رنگی نمی خورد. لباس های کوکتل سیاه در مراسم عروسی نیز حضور دارند. مشکی کمی رنگی است برای یک عروسی.

اکنون که می دانید چه رنگ هایی را نباید پوشید ، می توانید روی آنچه می توانید بپوشید تمرکز کنید. اگر عروسی نیمه رسمی یا یک رویداد غیر رسمی عصرانه باشد ، یک لباس کوکتل معمولی دقیقاً خوب خواهد بود. اگر یک رویداد رسمی عصرانه است ، هنوز هم می توانید یک لباس کوکتل بپوشید ، اما لازم است بسیار لباس پوشیده باشد (فکر کنید که با جواهرات بسته بندی شده و خیره کننده به لهجه یا به شدت برجسته شده است.

 

منبع:

 

https://www.drinkfox.com/information/cocktail-dresses

  • mi ilkhani