khashmohayahoo

برندهای معروف لباس

mi ilkhani | يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

مانتو پوشش اصلی زنان ایرانی است و به همین دلیل در انتخاب یک مانتوی مناسب بایستی دقت کافی داشت به خصوص در مورد مانتو های مجلسی که قیمت بالایی دارند. مانتو مجلسی نیز همانند لباس های شب مطابق با جدیدترین مد ها روز طراحی و دوخته می شوند. پس همان دقتی که برای انتخاب لباس شب خود دارید بایستی در مورد مانتو مجلسی نیز همان نکات را رعایت کنید.  انتخاب مانتو مجلسی بستگی به قد و اندازه و استایل اندام شما دارد و هنگام خرید مانتو نباید اندام، قد و ظاهرتان را نادیده بگیرید. لباس خانمها در ایران بیشتر مانتو ست.

مطابق بررسی نیمه سالانه پیپر جعفری در مورد عادتهای هزینه نوجوانان ، که در ماه آوریل منتشر شد ، ژنرال ایکس مسئولیت 7٪ از خرده فروشی ها در ایالات متحده است. در سال گذشته هزینه های آنها 2٪ افزایش یافته است. انواع مختلف لباس توسط برندهای مختلف تولید می شود.

این مصرف کنندگان جوان در حال تغییر در خرده فروشی هستند - این گزارش نشان می دهد ، به طور کلی ، نوجوانان بیش از هر چیز برای خرید مواد غذایی هزینه می کنند ، خرید اینترنتی می کنند و رشد و پیشرفت لباس ورزشی را ادامه می دهند. لباس شما هر برندی که باشد استفاده از گردنبند مناسب برای انواع لباس می تواند ان را زیباتر کند.

این نظرسنجی از 6000 نوجوان در سراسر آمریکا و با میانگین سنی 16 سال انجام شده است. 10 برند مشهور پوشاک آنها در اینجا آمده است:


10. Rue21


علی رغم تشکیل پرونده ورشکستگی در سال 2017 و با بدهی انداخته شده ، خرده فروش نوجوان Rue21 همچنان بر قلب خریداران نوجوان پیروز است. در کل برای خریداران زن در رتبه پنجم قرار گرفت. این برند راهنمای انتخاب لباس گرم را برای فصول سرد سال نیز ارائه می دهد.


9. PacSun


PacSun همچنین در سال 2016 به ورشکستگی شکایت کرد ، اما همچنان بین نوجوانان محبوب است. ادامه جذب مشتری های جوان احتمالاً آن را در مسیر ثبات بلند مدت قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف لباس در هند ، لباس سنتی عربی ، لباس اندام گلابی شکل ،


8. H&M
 

H&M اخیراً مورد بررسی قرار گرفته و به دلیل عدم حضور در صدر روندها و از دست دادن رقبا شیک تر مانند Zara و ASOS متهم شده است.

با این حال ، این دومین خرده فروشی بزرگ جهان (بعد از شرکت مادر زارا ایندیتکس) است و نزدیک به 700 فروشگاه در آمریکا دارد ، به این معنی که به یک تن نوجوان رسیده است.


7. رالف لورن


رالف لورن برای اولین بار از بین 10 مارک برتر پوشاک برای نوجوانان پسر از یک خانواده با درآمد بالاتر سقوط کرد (به این معنی که آنها بیش از 100،000 دلار درآمد دارند). در همین حال ، تامی هیلفیگر سهم بازار را بدست آورده است. برخی برندها انواع کیمونوی ژاپنی نیز تولید می کنند.


6. هالیستر

این مارک ارزان قیمت و مناسب ساحل ، در سالهای اخیر برای شرکت مادر خود Abercrombie & Fitch یک مکان برجسته بوده است. از سه ماهه سوم سال مالی 2016 ، فروش همان فروشگاه آن از تخت به مثبت افزایش یافته است.


5-  ویکتوریا سکرت


نام تجاری خواهر ویکتوریا راز پین به یکی از زمینه های رشد خود در سالهای اخیر تبدیل شده است. این برچسب به طور خاص در خریداران زن نوجوان هدف قرار گرفته و ترکیبی از لباس زیر و لباس را به فروش می رساند.


4- آدیداس


به گفته پیپر جعفری ، لباس ورزشی همچنان بر سبک های مد نوجوان حاکم است. آدیداس و بزرگترین رقیب آن ، نایک ، برای کسب عنوان برند کفش مورد علاقه مردانه ، گردن و گردن داشتند.


3. برای همیشه 21


خرده فروش مد روز Forever 21 همچنان جایگاه اصلی خود را در لیست مارک های مورد علاقه نوجوانان نگه داشته است. این فروشگاه به دلیل طراحی های مرسوم ، مد روز و ارزان مشهور است ، که بسیاری از آنها الهام بخش طراحان و باند فرودگاه هستند. در گذشته غالباً متهم به عبور از خط بین الهام گرفتن از یک طراح و کپی کردن آیتم به طور کامل بود. این برند ملزومات لباس کودک را نیز تولید می نماید.


2. عقاب آمریکایی


American Eagle نام تجاری خواهرش Aerie را دارد که از موفقیت اخیرش تشکر می کند. این فروشگاه بازار لباس زیر طوفان را به خود اختصاص داده است و با تبلیغات تبلیغاتی مثبت بدن ، قلب خریداران را بدست آورد.

این گزارش رکورد رشد فروش همان فروشگاه را برای سه ماهه چهارم سال 2017 در مارس ، نشان می دهد که 15 سه ماهه رشد متوالی آن است.


1. نایک


اگرچه محبوبیت آن در بین نوجوانان در چند سال گذشته کاهش یافته است ، اما نایک با حاشیه قابل توجه انتخاب برتر خود باقی مانده است و بیش از دو برابر سهم بازار Eagle رتبه دوم آمریکایی را دارد. گفته می شود ، رشد آدیداس باعث پیشرفت این شرکت شده است.

 

https://www.businessinsider.com/teens-favorite-clothing-brands-2017-10#3-forever-21-8

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی