khashmohayahoo

سه نکته برای پوشیدن لباس اندام گلابی شکل

mi ilkhani | دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

بدن به شکل گلابی چیست؟

یک شکل بدن گلابی- یا همانطور که می خواهیم آنرا بنامیم ، یک قاب مثلثی با اندازه گیری های شما مشخص می شود. در اینجا برخی از خصوصیاتی که غالباً کاربرد دارند وجود دارد:

• باسن و ران شما از شانه ها و شلوار شما گسترده تر است.

• کمر مشخصی دارید که در مقایسه با باسن تنگ است.

• شکل بدن شما شبیه به جنیفر لوپز ، ریحانا یا آمریکا فررا است.

هنوز تصمیم دارید که آیا نوع بدن گلابی دارید؟ ویدئو های اندازه گیری بدن ما را تماشا کنید و سپس آن را با نوار اندازه گیری حل کنید. اگر اندازه گیری باسن شما بیش از پنج درصد از شانه یا نیم تنه شما گسترده تر است ، به راحتی می توان گفت که شما در این دسته کلی قرار دارید. ما همچنین نکاتی درباره سبک برای انواع قد بلند بدن ، به علاوه اندازه و چهره های ریز و درشت داریم.

بیشتر بخوانید: لباس خانمها در ایران


3 نکته برای لباس برای نوع بدن خود

قبل از اینکه به ویژگی های نحوه پوشیدن انواع مختلف لباس به بدن گلابی شکل بپردازیم ، چند نکته جهانی که می خواهیم آنها را به اشتراک بگذاریم وجود دارد. این مهم است که بدون توجه به چه شکل و اندازه ای به خاطر بسپارید ، زیرا آنها به گونه ای طراحی شده اند که به هر کس کمک می کند یک قاب متناسب ایجاد کند
در صورت داشتن بدن گلابی به چه چیزی بپوشید

اکنون که ما یک پایه را ایجاد کرده ایم ، بیایید مشخص شویم. در اینجا بهترین تاپ ها ، کاپشن  ها ، شلوار ها ، لباس و لوازم جانبی برای تکمیل قاب گلابی به شما ارائه می شود.


بهترین تاپ ها برای بدن های گلابی شکل

برای برقراری تعادل در شباهت کلی خود ، می خواهید تاپ هایی که نیمه اول شما و همچنین کمر مشخص شده شما را برجسته می کنند. در هر یک از سبک های تاپ  به دنبال رنگ های روشن ، رنگ روشن و چاپ باشید.

بهترین پیراهن برای بدن به شکل گلابی

مورد علاقه به دلیل توانایی آنها در برجسته کردن ویژگی هایی است که ما نسبت به آنها اطمینان بیشتری داریم. در اینجا برخی از siluetet های مورد علاقه ما هستند که دقیقاً همین کار را انجام می دهند.

بهترین شلوار جین برای شکل گلابی

روش های زیادی برای صاف کردن curveriest قسمت siluetette شما وجود دارد - راهنمای جین ما به زیبایی آن را تجزیه می کند. اما به طور خلاصه ، همه چیز در جستجوی سبک های مناسب مانند برش های کمی اتاق و رنگ های تیره تر است.

لینک منبع

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی