khashmohayahoo

انواع مختلف لباس

mi ilkhani | شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ق.ظ | ۰ نظر

انواع مختلف پوشاک

 
انواع مختلفی از پوشاک برای انتخاب بین آنها وجود دارد ، و گزینه ها فقط در طول تاریخ متنوع تر شده اند. انتخاب لباس برای هر مناسبت و ترجیح سبک ، و همچنین گزینه هایی که به فرهنگ گره خورده است. در مورد انواع و سبک های مختلف لباس از جمله انواع تاریخی و انتخاب های مدرن اطلاعاتی کسب کنید. بسیاری از گزینه های مد
سبک های لباس به اندازه افراد و اهداف متنوع است.
    لباس حرفه ای: پیش زمینه گزینه های پوشاک در محل کار ، از جمله لباس های شغلی و لباس های تجاری گاه به گاه را کشف کنید.     مناسبت های رسمی: از تکامل لباس رسمی ، از لباس های زنانه و زنانه های زیبا و لباس های توپ تا لباس های توله سگ مردان مطلع شوید.     سبک های مرسوم ، مد روز: اطلاعات مربوط به روند مد ، از سبک خیابان گرفته تا پانک به نظر می رسد ، و همچنین سایر مدل های محبوب نوجوان.     
لباس برای مسافرت: در مورد انتخاب لباس مناسب برای سفر ، مانند پیراهن هاوایی برای پوشیدن ساحل و لباس اسکی برای دامنه ها اطلاعات کسب کنید.     
لباس زیر: اطلاعات در مورد انواع مختلف لباس زیر ، از جمله لباس زیر را کشف کنید.    
لباس ورزش: درباره انواع مختلفی از لباس ورزش ، از لباس خواب و دامن گرفته تا کفش ورزشی و کفش ورزشی مطلع شوید.     ورزش: پوشاک را کشف کنید که برای فعالیت های ورزشی خاص ، مانند لباس دوچرخه و پوشیدن گلف طراحی شده است.     پوشاک ایمنی: در مورد انواع و موارد استفاده از لباس های محافظ در مواقع مختلف از امنیت محیط کار گرفته تا ایمنی ورزشی اطلاعات کسب کنید.
 

تاثیرات لباس


آنچه مردم برای پوشیدن انتخاب می کنند می تواند تحت تأثیر عوامل بسیاری باشد ، از تأثیر موسیقی بر مد هیپ هاپ ، ظاهر گرنج و لباس هیپی گرفته تا وضعیت لباس دانشگاهی در آموزش عالی. تأثیرات دیگر شامل مشاهدات مذهبی است ، همانطور که در برقع و هویت فرهنگی مشهود است ، همانطور که در لباس سنتی آفریقایی آمریکایی ها و شیوه های Afrocentric مشاهده می شود.
تکامل لباس

هنگامی که شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد تاریخ جذاب گزینه های مختلف لباس و چگونگی پیشرفت انتخاب های مد با گذشت زمان هستید ، هیچ منبع بهتری از تاریخچه LoveToKnow Fashion وجود ندارد.
منبع
https://en.wikipedia.org/wiki/Folk_costume
  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی