khashmohayahoo

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

لباس ها از چه چیزی ساخته می شوند

mi ilkhani | چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

لباس های ما از چه ساخته شده است؟

امروزه لباس ها از طیف گسترده ای از مواد مختلف ساخته می شوند. مواد سنتی مانند پنبه ، کتان و چرم هنوز از گیاهان و حیوانات گرفته می شوند. اما بیشتر لباس ها به احتمال زیاد از مواد و مواد شیمیایی حاصل از نفت خام مبتنی بر سوخت فسیلی ساخته می شوند. انواع مختلف لباس وجود دارد.

نه نوع اصلی از مواد اولیه که امروزه در لباس استفاده می شود وجود دارد.

بیشتر بخوانید: لباس اندام گلابی


مواد مصنوعی

منبع الیاف و پارچه های مصنوعی نفت خام سوخت فسیلی است. تخمین زده می شود که 65٪ از کل الیاف بکار رفته در صنعت مد از یک ماده مصنوعی ساخته شده - عمدتا پلی استر ، بلکه نایلون ، اکریلیک ، پلی پروپیلن و الاستان 1. پیش بینی می شود تقریباً 98٪ از رشد فیبرهای بعدی در الیاف مصنوعی باشد که 95٪ آن انتظار می رود پلی استر 2 باشند. لباس خانمها در ایران نیز از مواد متنوعی ساخته می شود.

پنبه

یکی از قدیمی ترین الیاف استفاده شده و مهمترین محصول غیر غذایی در دنیا پنبه است. در حال حاضر ، پنبه حدود 21٪ از کل استفاده از فیبر در سطح جهان - حدود 21 میلیون تن 3 - اما سهم آن از بازار به دلیل رقابت با گزینه های مصنوعی در حال کاهش است. تولید پنبه به ویژه برای کشاورزان در کشورهای کم درآمد ، جایی که تقریباً 350 میلیون نفر در کشت و فرآوری آن دخیل هستند ، بسیار مهم است. همچنین مطلب لباس مناسب اندام سیبی شکل را بخوانید.

الیاف سلولزی / ویسکوز

این مواد با استخراج سلولز از یک منبع طبیعی (مانند بامبو یا درختان) آغاز می شوند که سپس با استفاده از یک فرآیند مشابه با ساخت پلی استر ، به فیبر تبدیل می شوند. رایج ترین پارچه سلولزی ویسکوز است که به دلیل خصوصیات ابریشمی خود دارای امتیاز است (ریون ، اولین نوع پارچه ویسکوز اختراع شده ، برای تقلید ابریشم ایجاد شده است). هر ساله حدود 6 میلیون تن فیبر سلولزی برای بازار نساجی تولید می شود و ارزش آن در حدود 9.1 میلیارد دلار است. پیش بینی می شود این سهم حدود 8٪ در سال تا سال 2025 رشد یابد. مراکز عمده پردازش سلولز شامل چین ، ژاپن ، کره جنوبی ، پاکستان ، تایوان و اندونزی 5 هستند.

https://www.commonobjective.co/article/what-are-our-clothes-made-from

  • mi ilkhani

لباس مناسب اندام سیبی شکل

mi ilkhani | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰ ق.ظ | ۰ نظر

آیا شما یک شکل سیب هستید و نمی دانید چگونه لباس بدن سیب خود را بپوشید؟

 

در این مقاله به روز شده اقتباسی برای بهار و تابستان ، می خواهیم بدن سیب و نحوه لباس پوشیدن آن را بررسی کنیم.
به عنوان یک یادآوری سریع ، شما یک شکل بدن سیب دارید:

شما کمر مشخصی ندارید
وزن بر روی معده شکل می گیرد
اندازه شلوار متوسط ​​و بزرگ دارید

این یک شکل از بدن است که اغلب بعد از 40 سالگی وقتی شروع به تجربه علائم یائسگی (پری) می کنید ، ایجاد می شود و ممکن است در اطراف کمر وزنی ایجاد کند.


تمیز برای بدن به شکل سیب چیست؟

صادقانه بگوییم این ساده ترین شکل بدن برای لباس نیست زیرا بسیاری از زنان با این شکل به خوبی از آن آگاه هستند. لباس خانمها در ایران نیز متناسب با اندام های مختلف تولید می شود.

برخی از خانم ها تمایل دارند که آن را با پوشاک گشاد بپوشانند ، که در بیشتر موارد ، کار درستی نیست زیرا این کار به سادگی می تواند شما را از آنچه واقعاً بزرگتر است به نظر برساند.

به علاوه ، پاییز و زمستان بهترین فصل ها برای پوشیدن شکل سیب است زیرا می توانید با لایه هایی بازی کنید تا خطوط طولانی و لاغر و لاغر روی شکم خود ایجاد کنید. برای لباس اندام گلابی شکل نیز می توان از این روش استفاده کرد.

با این حال ، به عنوان بسیاری از شما در حال رفتن به ماه های گرمتر ، شما هنوز هم می توانید لایه های زیبا را در بهار و تابستان نیز اضافه کنید. در این مقاله خواهید فهمید که چگونه.
هدف شما هنگام پانسمان کردن شکل بدن سیب است

کاری که شما می خواهید انجام دهید این است که زیبا ترین siluetette ممکن را ایجاد کنید.

برای بسیاری از سیب ها می توانید با ایجاد توهم کمر ، برجسته کردن شکاف و ایجاد خطوط عمودی زیبا این کار را انجام دهید.

من همچنین از نگاه یک سیلت مستقیم می خواهم ، اما با استفاده از بسیاری از خطوط عمودی برای یک شبح بلند و لاغر.

همچنین ممکن است مقاله جولیا در مورد بهترین فروشگاه ها برای شکل بدن سیب را دوست داشته باشید.

احتمالاً فرض می کنید که بیشتر افراد مشهور شکل سیب نیستند ، زیرا این می تواند یک شکل خاص به سبک باشد.

واقعیت این است که بسیاری از افراد مشهور زن با همان شکل بدن مانند شما وجود دارند.

آنها به تازگی ترفندهایی را آموخته اند - یا سبک آنها به آنها آموخته است - در مورد چگونگی انتخاب انواع مختلف لباس برای صاف کردن شکل خود.

این خانم ها تمایل دارند وزن خود را در وسط خود تحمل کنند اما دارای پاهای بسیار خوبی هستند ، بنابراین شما اغلب آنها را در انتخاب لباس هایی که پاهای خود را برای وقایع فرش قرمز نشان می دهد ، می بینید.

برای الهام بخشیدن ، می توانید به افراد مشهور از جمله درو بریمور ، کاترین زتا جونز ، کیت وینسلت و ایمی شومر نگاه کنید.
دستورالعمل های مربوط به شکل سیب
طرز تهیه لباس سیب - لباس زرد چاپلوسی

در زیر چند دستورالعمل نادر درباره آنچه که برای بسیاری از زنان سیب بالای 40 سال وجود خواهد داشت یا نخواهد بود ، مفید است.


1. آیا شما قطعاً یک شکل سیب هستید؟

اول از همه ، بررسی کنید که آیا واقعاً بدن سیب دارید.

بسیاری از خانم ها به هر علتی ، اطراف ناحیه شکم را هرچه سن خود قرار می دهند ، وزن کم می کنند.

اما ، می توانید کمی در اطراف شکم خود وزن داشته باشید و هنوز هم به عنوان مثال یک شکل گلابی یا یک ساعت شنی باشید.

اگر مطمئن نیستید ، می توانید ماشین حساب شکل بدن را بررسی کنید.

 

2. توجه خود را از شکم خود جلب کنید

همانطور که با پانسمان برای هر شکل بدن ، ایده ایجاد تعادل است ، بنابراین می خواهید توجه خود را از وسیع ترین قسمت شکم خود جلب کنید.

شما می توانید این کار را از دو طریق انجام دهید. در هر صورت می توانید از ناحیه شکم خود به طور کامل لاغر شوید.

یا می توانید قسمت میانی خود را دوباره تعریف کنید. لازم نیست کمربند خود را در وسیع ترین نقطه خود ببندید. شما فقط می توانید کمی کمربند بالاتر از جایی که لاغرتر هستید ، کمربند کنید.

ژرژت (در بالا) لباسی را پوشیده است که می تواند برای شکل سیب تملق خاطر داشته باشد ، زیرا احساس تمایل می بخشد و در پنهان کردن شکم کار بسیار خوبی انجام می دهد. .


3. بر شکاف خود تأکید کنید

اشکالی ندارد ، اگر نمی خواهید بر روی شکاف خود تأکید کنید. اما نکته کلی من این است که شما باید در جایی دیگر به غیر از شکم خود توجه کنید.

اگر از شکاف و دکوراسیون خود راضی هستید ، می توانید به سمت بالا جلب توجه کنید. بالای یک گردن v بسیار جذاب و دلپذیر بر شما خواهد بود.


4- یا روی پاهای خود تأکید کنید

اگر پاهای خود را ترجیح می دهید - و تعداد زیادی از زنان به شکل سیب دارای پاهای عالی هستند - به جای آن می توانید توجه را به سمت پایین جلب کنید.

این لزوماً به معنای پوشیدن دامن کوچک نیست ، بلکه می توانید از بالای زانو با طول سجاف خود بلند شوید.

یا می توانید یک شلوار ساده و بلند تر بپوشید ، اما شلوار جین یا شلوار طرح دار را انتخاب کنید.


5- مواد مناسب را انتخاب کنید

از مواد چسبنده ای استفاده نکنید که فقط توجه به هرگونه توده و برآمدگی را جلب کنند.

درعوض ، مواد پارچه ای را انتخاب کنید.
اکنون بیشتر به جزئیات می پردازیم - کدام لباس برای شکل بدن سیب مناسب است؟

من قبلاً چند دستورالعمل ساده را برای شما تعریف کرده ام ، اما اکنون می خواهیم جزئیات بیشتری راجع به آنچه در صورت سیب به نظر می رسد خوب است.

در زیر ، کمد مخصوص کپسول را پیدا خواهید کرد که برای فصل بهار و تابستان برای نوع بدن سیب کار می کند.

من از برخی از روندهای رنگ مد بهار و تابستان از جمله بلوزهای زیبایی که در راهروها دیده می شود الهام گرفته ام.

  • mi ilkhani

سه نکته برای پوشیدن لباس اندام گلابی شکل

mi ilkhani | دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

بدن به شکل گلابی چیست؟

یک شکل بدن گلابی- یا همانطور که می خواهیم آنرا بنامیم ، یک قاب مثلثی با اندازه گیری های شما مشخص می شود. در اینجا برخی از خصوصیاتی که غالباً کاربرد دارند وجود دارد:

• باسن و ران شما از شانه ها و شلوار شما گسترده تر است.

• کمر مشخصی دارید که در مقایسه با باسن تنگ است.

• شکل بدن شما شبیه به جنیفر لوپز ، ریحانا یا آمریکا فررا است.

هنوز تصمیم دارید که آیا نوع بدن گلابی دارید؟ ویدئو های اندازه گیری بدن ما را تماشا کنید و سپس آن را با نوار اندازه گیری حل کنید. اگر اندازه گیری باسن شما بیش از پنج درصد از شانه یا نیم تنه شما گسترده تر است ، به راحتی می توان گفت که شما در این دسته کلی قرار دارید. ما همچنین نکاتی درباره سبک برای انواع قد بلند بدن ، به علاوه اندازه و چهره های ریز و درشت داریم.

بیشتر بخوانید: لباس خانمها در ایران


3 نکته برای لباس برای نوع بدن خود

قبل از اینکه به ویژگی های نحوه پوشیدن انواع مختلف لباس به بدن گلابی شکل بپردازیم ، چند نکته جهانی که می خواهیم آنها را به اشتراک بگذاریم وجود دارد. این مهم است که بدون توجه به چه شکل و اندازه ای به خاطر بسپارید ، زیرا آنها به گونه ای طراحی شده اند که به هر کس کمک می کند یک قاب متناسب ایجاد کند
در صورت داشتن بدن گلابی به چه چیزی بپوشید

اکنون که ما یک پایه را ایجاد کرده ایم ، بیایید مشخص شویم. در اینجا بهترین تاپ ها ، کاپشن  ها ، شلوار ها ، لباس و لوازم جانبی برای تکمیل قاب گلابی به شما ارائه می شود.


بهترین تاپ ها برای بدن های گلابی شکل

برای برقراری تعادل در شباهت کلی خود ، می خواهید تاپ هایی که نیمه اول شما و همچنین کمر مشخص شده شما را برجسته می کنند. در هر یک از سبک های تاپ  به دنبال رنگ های روشن ، رنگ روشن و چاپ باشید.

بهترین پیراهن برای بدن به شکل گلابی

مورد علاقه به دلیل توانایی آنها در برجسته کردن ویژگی هایی است که ما نسبت به آنها اطمینان بیشتری داریم. در اینجا برخی از siluetet های مورد علاقه ما هستند که دقیقاً همین کار را انجام می دهند.

بهترین شلوار جین برای شکل گلابی

روش های زیادی برای صاف کردن curveriest قسمت siluetette شما وجود دارد - راهنمای جین ما به زیبایی آن را تجزیه می کند. اما به طور خلاصه ، همه چیز در جستجوی سبک های مناسب مانند برش های کمی اتاق و رنگ های تیره تر است.

لینک منبع

  • mi ilkhani

لباس خانمها در ایران

mi ilkhani | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

لباس زنان در ایران

نگرش ایرانیان به لباس پوشیدن اتفاقی تر از آنچه تصور می کنید است. بیشتر گردشگران از دیدن طرز لباس زنانه در ایران شوکه می شوند ، زیرا معمولاً فقط در کانال های بین المللی اخبار چادر تاریک را مشاهده کرده اند.

از آنجا که تعداد زیادی از زنان ایرانی شیک هستند و از نحوه نگاه کردن بسیار مراقبت می کنند ، ممکن است معادل ایران را در هیچ کجای خاورمیانه مشاهده نکنید.

توریست زن باید در ایران چه بپوشد؟

اولین قدم برای بازدید کنندگان غربی روسری است! روسری در رنگهای مختلف موجود است و ظاهراً جزئی از انواع مختلف لباس زنانه ایرانی است. اشکالی ندارد اگر موهای شما از روسری شما خارج شود زیرا اکثر دختران جوان فقط بالای سر خود را می پوشند ، اما آنها را برای بانداژ اشتباه نکنید ، روسری ها باید گردن و همچنین سر شما را بپوشانند.

هنگام بازدید از زیارتگاه ها و مساجد ، این یک داستان متفاوت است. برای ورود به برخی از مساجد ، باید تمام موهای خود را با استفاده از چادر بپوشانید. چادر پارچه بزرگی است که بیشتر مورد استفاده زنان مسلمان است ، این است که در اطراف سر و بدن پیچیده می شود و فقط صورت را در معرض دید قرار می دهد.

از اینکه چادری بیاورید نگران نباشید ، در اکثر اماکن مذهبی وام گرفته می شوند.

آیا گردشگران باید حجاب در ایران بپوشند؟

تا زمانی که در یک مکان در فضای باز و عمومی قرار دارید ، این یک بله بزرگ است!

این شامل لابی هتل ، کافه ها ، مراکز خرید و غیره می باشد.

شما هنوز هم می توانید روسری خود را در مکان های خصوصی یا فقط زنان جدا کنید.
 

کد لباس در ایران - گردشگرانی که حجاب در ایران دارند
در مورد پاها و بدن چطور؟

بر اساس کد لباس در ایران برای گردشگران ، قرار است شکل بدن خود را پنهان کنید. دامن های بلند یا شلوار جین و شلوار پنبه ای را متناسب با فصول باید بپوشید.

تا زمانی که گوساله های شما را بپوشانید ، می توانید شلوار جین لاغر یا هر شلوار تنگ دیگری بپوشید ، اما از آنجا که کاپریس خیلی کوتاه است ، باید از آنها اجتناب کنید.

قسمت بالایی شما باید نسبتاً شل بوده و تقریباً در قسمت میانی ران باشد. گزینه دیگر یک لباس تابستانی بیش از شلوار جین و یک تی شرت است. ساعد کف پا در ایران خوب است اما شما باید شانه های خود را بپوشانید.

 
مانتو

مانتوها نوعی تونیک است که معمولاً تا پایین ران می رسد. بیشتر زنان در ایران ترجیح می دهند مانتو پوشیده باشند که می تواند بلند ، کوتاه ، محکم یا گشاد و با رنگ های مختلف باشد.

شما می توانید با قیمت 10-25 دلار مانتو مرسوم ، مد روز دریافت کنید و از آن به عنوان روکش سبک استفاده کنید که لباس شما را پوشانده است.

کدهای لباس در ایران - مانتو یک پالتو بلند یا شلوار بلند یا پیراهن است که توسط زنان مسلمان پوشیده شده است.
کفش

صندل و انگشتان پا برای آقایان و خانمها خوب است. فلیپ فلاپ ها معمولاً در ملا عام پوشیده نمی شوند ، به استثنای زمانی که در ساحل یا بیابان هستید.

افسانه ای وجود دارد که میخ های نقاشی شده در ایران به خوبی دیده نمی شود.

در همین حال ، بسیاری از زنان در سراسر این کشور دارای ناخن های اکریلیک و طرح های رنگارنگ ناخن هستند. بنابراین ، استفاده از ناخن های ناخن یا ناخن هایتان کاملاً مناسب است.

 
آرایش

آرایش بخش مهمی از سبک زنان ایرانی به ویژه در شهرهای بزرگ است. آنها معمولاً مرورگرهای خود را انجام می دهند و آرایش چشم سنگین از جمله خط چشم ، ریمل و سایه های رنگارنگ را می پوشند.

اما اگر طرفدار زیبایی لوازم آرایشی نیستید ، این عالی است

زنان ایرانی هفتمین کاربر بزرگ آرایشی و بهداشتی در جهان هستند
در مورد رنگ ها چطور؟

از آنجا که پوشیدن لباس های رنگارنگ در طی یک دهه گذشته بسیار رایج شده است ، می توانید در پالت رنگ مورد علاقه خود لباس بپوشید.

 
تغییرات منطقه ای

ایران کشوری بزرگ است که دارای اقوام مختلف است. با حرکت به سراسر کشور ، با فرهنگ ها و کدهای لباس متنوع آشنا خواهید شد.

در مناطق مذهبی مانند قم ، مشهد ، همدان ، کرمان ، کاشان و یزد مردم با محافظه کاری تر لباس می پوشند.

اما مناطق شمالی مانند گیلان و مازندران برعکس است.

 

https://www.mahcard.com/blog/2019/08/22/dress-codes-in-iran/

  • mi ilkhani

انواع مختلف لباس

mi ilkhani | شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ق.ظ | ۰ نظر

انواع مختلف پوشاک

 
انواع مختلفی از پوشاک برای انتخاب بین آنها وجود دارد ، و گزینه ها فقط در طول تاریخ متنوع تر شده اند. انتخاب لباس برای هر مناسبت و ترجیح سبک ، و همچنین گزینه هایی که به فرهنگ گره خورده است. در مورد انواع و سبک های مختلف لباس از جمله انواع تاریخی و انتخاب های مدرن اطلاعاتی کسب کنید. بسیاری از گزینه های مد
سبک های لباس به اندازه افراد و اهداف متنوع است.
    لباس حرفه ای: پیش زمینه گزینه های پوشاک در محل کار ، از جمله لباس های شغلی و لباس های تجاری گاه به گاه را کشف کنید.     مناسبت های رسمی: از تکامل لباس رسمی ، از لباس های زنانه و زنانه های زیبا و لباس های توپ تا لباس های توله سگ مردان مطلع شوید.     سبک های مرسوم ، مد روز: اطلاعات مربوط به روند مد ، از سبک خیابان گرفته تا پانک به نظر می رسد ، و همچنین سایر مدل های محبوب نوجوان.     
لباس برای مسافرت: در مورد انتخاب لباس مناسب برای سفر ، مانند پیراهن هاوایی برای پوشیدن ساحل و لباس اسکی برای دامنه ها اطلاعات کسب کنید.     
لباس زیر: اطلاعات در مورد انواع مختلف لباس زیر ، از جمله لباس زیر را کشف کنید.    
لباس ورزش: درباره انواع مختلفی از لباس ورزش ، از لباس خواب و دامن گرفته تا کفش ورزشی و کفش ورزشی مطلع شوید.     ورزش: پوشاک را کشف کنید که برای فعالیت های ورزشی خاص ، مانند لباس دوچرخه و پوشیدن گلف طراحی شده است.     پوشاک ایمنی: در مورد انواع و موارد استفاده از لباس های محافظ در مواقع مختلف از امنیت محیط کار گرفته تا ایمنی ورزشی اطلاعات کسب کنید.
 

تاثیرات لباس


آنچه مردم برای پوشیدن انتخاب می کنند می تواند تحت تأثیر عوامل بسیاری باشد ، از تأثیر موسیقی بر مد هیپ هاپ ، ظاهر گرنج و لباس هیپی گرفته تا وضعیت لباس دانشگاهی در آموزش عالی. تأثیرات دیگر شامل مشاهدات مذهبی است ، همانطور که در برقع و هویت فرهنگی مشهود است ، همانطور که در لباس سنتی آفریقایی آمریکایی ها و شیوه های Afrocentric مشاهده می شود.
تکامل لباس

هنگامی که شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد تاریخ جذاب گزینه های مختلف لباس و چگونگی پیشرفت انتخاب های مد با گذشت زمان هستید ، هیچ منبع بهتری از تاریخچه LoveToKnow Fashion وجود ندارد.
منبع
https://en.wikipedia.org/wiki/Folk_costume
  • mi ilkhani

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

mi ilkhani | چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • mi ilkhani

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

mi ilkhani | چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • mi ilkhani