khashmohayahoo

ابزارهای تعمیرات لوازم خانگی

mi ilkhani | يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۷ ق.ظ | ۰ نظر

اینها برخی از ابزارهای رایج مورد استفاده برای کار بر روی این دستگاه هستند. ممکن است برای هر روشی به هر ابزاری نیاز نداشته باشید.

  • پیچ گوشتی سر صاف 3/32 اینچی یا 2.5 میلی متری
  • پیچ گوشتی فیلیپس #00

لوازم خانگی (که به آنها لوازم خانگی، لوازم خانگی یا لوازم برقی نیز گفته می شود) ماشین های الکتریکی یا مکانیکی هستند که برای انجام یک کار خانگی طراحی شده اند. چنین لوازم خانگی می توانند پخت و پز، نظافت، یا نگهداری مواد غذایی را از جمله کارکردهای دیگر انجام دهند. لوازم خانگی به لوازم خانگی کوچک، لوازم خانگی اصلی و لوازم الکترونیکی مصرفی دسته بندی می شوند.

لوازم اصلی مانند ماشین ظرفشویی، خشک کن لباس، یخچال، تهویه مطبوع و اجاق گاز به عنوان "کالاهای سفید" در نظر گرفته می شوند. در ابتدا، اجناس سفید رنگ سفید یا میناکاری می شدند و بسیاری از آنها هنوز هم هستند.

لوازم الکترونیکی مصرفی مانند تلویزیون، سیستم‌های سرگرمی خانگی و پخش‌کننده‌های دی‌وی‌دی «کالاهای قهوه‌ای» در نظر گرفته می‌شوند. نام اجناس قهوه ای از رنگ جعبه های چوبی است که در ابتدا برای بسته بندی آنها برای حمل و نقل استفاده می شد.

دسته بندی "سفید" در مقابل "قهوه ای" نیز به نگهداری و تعمیر آن نوع محصول دلالت دارد. اجناس قهوه ای معمولاً به مهارت ها و دانش فنی مانند لحیم کاری نیاز دارند. کالاهای سفید معمولاً به مهارت ها و ابزارهای عملی بیشتری نیاز دارند.

اگرچه بسیاری از لوازم خانگی برای صدها سال وجود داشته‌اند، اما لوازم خانگی گازسوز  یا برقی از اختراعات آمریکایی در قرن بیستم محسوب می‌شوند. مورخان ناپدید شدن خدمتکاران تمام وقت خانگی در خانه ها را دلیل توسعه بسیاری از لوازم خانگی می دانند. علاوه بر این، افزایش درآمد اختیاری برای خانواده های آمریکایی منجر به افزایش لوازم مختلف شد.

تعمیر و نگهداری مایکروفر و یخچال

رنگ لعاب معمولاً برای افزایش عمر دستگاه با جلوگیری از ایجاد زنگ زدگی بر روی لوازم خانگی استفاده می شود.

زنگ زدگی به ویژه در اجاق های مایکروویو و یخچال ها رایج است. در اجاق‌های مایکروویو، تجمع زنگ‌زدگی می‌تواند باعث ایجاد قوس الکتریکی شود مانند زمانی که می‌خواهید فلز را در مایکروویو قرار دهید و حتی آتش‌سوزی. در یخچال، زنگ زدگی می تواند منجر به آلودگی مواد غذایی شود. در هر دو مورد، زنگ زدگی ناخوشایند و خطرناک است.

کاربران می توانند به سادگی با استفاده از یک ترکیب زنگ گیر از گسترش و ایجاد زنگ جلوگیری کنند. هنگامی که زنگ زدگی از بین رفت، چند لایه رنگ مینا از زنگ زدگی در آینده جلوگیری می کند. رنگ لعاب ماندگاری بالایی دارد و از ایجاد قوس الکتریکی در اجاق های مایکروویو جلوگیری می کند. رنگ مینا به افزایش عمر دستگاه شما کمک می کند.

تکنسین‌های لوازم خانگی BGE، برق‌کارها و لوله‌کش‌ها به‌طور کامل آموزش دیده و دارای گواهینامه برای کار بر روی هر نوع و هر برندی از لوازم خانگی هستند. وقتی ماشین لباسشویی شما خراب می شود، فنر ماشین ظرفشویی نشتی می کند یا یخچال روشن می شود، می خواهید با فردی که می توانید به او اعتماد کنید تماس بگیرید. ما صدها متخصص با دانش را به صورت 24 ساعته برای تعمیر و سرویس اضطراری آشپزخانه و لوازم خشکشویی در دسترس داریم.

BGE HOME تمام برندهای اصلی لوازم آشپزخانه و لباسشویی را بدون توجه به محل خرید تعمیر می کند.

تیم تکنسین، برق و لوله کش ما در تعمیر پیچیده ترین تجهیزات و لوازم برقی ماهر هستند. تکنسین های آگاه تعمیرات ما به موجودی بزرگ و محلی قطعات دسترسی دارند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که تعمیر لوازم خانگی شما در اولین بار به سرعت و به درستی تکمیل می شود.

قبلاً می‌دانید که BGE HOME برای گرمایش و سرمایش مریلند و سایر نصب و تعمیرات تجهیزات اصلی خانه مورد استفاده شماست. تیم تعمیرکاران لوازم خانگی ما نیز در تعمیر پیچیده ترین لوازم آشپزخانه و لباسشویی ماهر هستند. BGE HOME تجهیزات زیر را تعمیر می کند:

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، هزینه نصب دوربین مدار بسته

تعمیرات لوازم آشپزخانه

  • یخچال و فریزر
  • فریزر
  • تعمیر جاروبرقی
  • محدوده ها
  • اجاق های داخلی / اجاق گاز
  • ماشین ظرفشویی
  • لباسشویی
  • خشک کن لباس
  • آبگرمکن

تجربه تعمیرات لوازم خانگی

مشتریان به تکنسین‌ها، برق‌کارها و لوله‌کش‌های مودب و آگاه تیم ما اعتماد می‌کنند تا کار را در اولین بار به درستی انجام دهند. این به این دلیل است که هر تکنسین، برق و لوله کش BGE HOME در تجارت خود دارای مجوز است و از یک برنامه گواهینامه داخلی پیروی می کند که دانش آنها را تضمین می کند، تعهد آنها را به مشتری تأیید می کند و عالی بودن را در تکمیل هر تعمیر لوازم خانگی با بالاترین سطح تضمین می کند. کیفیت مزیت خدمات BGE HOME را تجربه کنید:

  • خدمات اضطراری 24 ساعته و 7 روزه در دسترس است
  • تعمیرات سریع و مطمئن
  • صدها تکنسین، برق و لوله کش حرفه ای، خبره
  • خدمات در تمام مارک های اصلی، صرف نظر از محل خرید
  • 100% ضمانت رضایت مشتری

ما متعهد به رضایت کامل شما با ارائه خدمات شخصی از طریق فرآیند تعمیر هستیم. کار تعمیر و نگهداری لوازم خانگی برای یک نتیجه خوب

سبک زندگی سریع عصر جدید امروز باعث شده است که مردم عادی به شدت به لوازم خانگی مختلف اعتماد کنند تا زمان را با حداقل تلاش برای کارهای درجه یک کاهش دهند. پس در نهایت انسان لباس را نه با دست، بلکه در ماشین لباسشویی با کمال می‌شوید یا غذا را نه در گاز بلکه در فر می‌پزد و ظرف را نه در لگن، بلکه در ماشین ظرفشویی تمیز می‌کند و به دستانش استراحت می‌دهد.

در حال حاضر، لوازم الکترونیکی با کمی تلاش کار خوبی انجام می دهند، اما همیشه نیاز به دستکاری و برای آن کار برتر دارند و بنابراین مشتریان لوازم خانگی نیز نگران تعمیر و نگهداری آن هستند. خریداران لوازم خانگی در ذهن خود این فکر را دارند که برای رفع مشکل ماشین آلات و غیره نیاز به نوازش و پرداخت پول اضافی دارند و تماس با تکنسین تعمیر و نگهداری بسیار پرهزینه است.

وقتی ماشینی خریداری می شود، چه لوازم خانگی باشد یا هر چیز دیگری، اگر در سطح بالایی نگهداری شود، به کمی تعمیر یا نگهداری سالانه نیز نیاز دارد. خریدار در ازای کاری که یک ماشین ارائه می کند، مانند ماشین لباسشویی، هزینه بسیار کمی می پردازد. برای یک لحظه فکر کنید که بدون این دستگاه در خانه راحت شما چه زندگی می تواند داشته باشد. وقت با ارزش خود را با شستن لباس‌ها با دست تلف کنید و به آن تمیزی بی‌نظیر نیز نرسید. اما این ماشین لباسشویی این کار را با کمترین زمان انجام می‌دهد و نتیجه نهایی لباس‌هایی است که کاملاً تمیز می‌شوند بدون اینکه کف دست گران‌بها شما تاول زده یا قرمز شود. بنابراین، کمی تلاش برای تماس با تکنسین های تعمیر و نگهداری لوازم خانگی قابل توجه است.

تعمیر و نگهداری لوازم خانگی کاری بسیار مورد توجه است که توسط متخصصان ماشین آلات مختلف انجام می شود تا کمی آسایش را در زندگی مشتریان خود افزایش دهند. بنابراین، امروزه خریداران کمتر می‌توانند نگران نحوه تعمیر وسایل خاص یا حفظ همان حالتی باشند که در ابتدا از فروشگاه خریداری می‌شدند. فقط کافی است در حین استخدام شرکت‌های مختلف تعمیر و نگهداری لوازم خانگی برای انجام کامل کار، فهرستی از چک را حفظ کنید. در مورد آموزش تعمیرات موبایل نیز بخوانید.

یکی دیگر از جنبه های مهم بازیابی و تعمیر لوازم خانگی این است که اگر نمی دانید چگونه کار می کند و کار می کند، با آن بازی نکنید. بنابراین، هرگز نگرش آن آماتور را امتحان نکنید تا ببینید آیا شما یا هر یک از دوستان یا خویشاوندانتان می‌توانید دستگاه گران قیمت را بدون تماس با تکنسین و صرفه‌جویی چند دلاری، بازسازی کنید. به یاد داشته باشید تعمیر لوازم خانگی با یک تکنسین آموزش دیده که کار خود را به خوبی بلد است، به دلیل عدم دانش کافی در مورد نحوه تعمیر دستگاه خاص، به اندازه ای که مجبور به خرید مجدد آن شوید، برای شما هزینه ندارد.

مطمئن شوید زمان تماس با تکنسین های تعمیر و نگهداری لوازم خانگی چه زمانی است. بعد از اینکه امید به بازگرداندن دستگاه به حالت کامل به دلیل استراحت یا دلایل دیگر از بین رفت، تماس نگیرید. همچنین قبل از تماس با هر شرکت تعمیراتی خاص، با سایر شرکت‌ها درباره بررسی، مزایا، قراردادها، بسته‌بندی، توانایی‌ها و در نهایت رضایت مشتری مشورت کنید و سپس آنها را استخدام کنید. عجله نکنید وگرنه نیت خوب تعمیر دستگاه از بین می رود.

ثانیاً از قبل با تکنسین های استخدام شده بررسی کنید که آیا آنها برای تعمیر انواع مارک ها آموزش دیده اند یا فقط یک مارک خاص را تعمیر کنند. پس از تماس با تکنسین ناسازگار، پول خود را از دست ندهید و بخوابید، زیرا وقتی آنها آمدند، خواه دستگاه برند خاص آنها نباشد یا نباشد، پول را دریافت می کنند. بنابراین، به جای اینکه اشتباه کوچک اما مهمی را مرتکب شوید، فقط از زمان قبلی روشن باشید.

همچنین گارانتی ارائه شده توسط تکنسین های مذکور را نیز یادداشت کنید. بروشورهای شرکت تعمیر و نگهداری خاص را به دقت بخوانید زیرا هزینه های مناسبی را که تعمیر لوازم خانگی متحمل می شود به شما نشان می دهد. یک بررسی دقیق باعث می‌شود که هزینه‌های پنهان و غیره را مشاهده کنید، اگرچه یک شرکت واقعی هرگز مشتری خود را فریب نمی‌دهد. همچنین رزرو آنلاین تکنسین های مذکور می تواند تخفیف های عمده ای را برای منافع خود به شما ارائه دهد. در نهایت اعتبار ارائه دهنده خدمات مذکور را برای شرکت تعمیرات و نگهداری خود قبل از رفتن به مرحله نهایی بررسی کنید. اکنون شما آماده هستید که تمام عناصر ضروری مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید تا با تکنسین های تعمیر و نگهداری لوازم خانگی تماس بگیرید تا دستگاه ها را بررسی کنند.

https://jestineyong.com/the-home-appliance-repair-work-and-maintenance-for-a-bright-outcome/

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی