khashmohayahoo

 

پاسخ طولانی: بسیاری از اجزای روی برد مهر و موم شده اند ، بنابراین برای شستشوی سریع مناسب است. اما برخی از اجزاء نسبت به رطوبت بسیار حساس هستند و شستن آنها می تواند منجر به خرابی فاجعه بار شود.

همچنین در دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی تکنیک ها و پروسه تعمیرات برد الکترونیکی هر دستگاهی در بازار ، از پیشرفته ترین برد های الکترونیک گرفته تا ساده ترین این لوازم را ، به روش صحیح یاد می گیرید.

مانند رله ، سوئیچ یا ترانسفورماتور ؛ اینها به طور کلی مهر و موم نشده اند یا ضعیف مهر و موم شده اند. آب موجود در آنها می تواند فاجعه ایجاد کند - نه تنها برای آن جزء ، بلکه برای کل هیئت مدیره. این قطعات معمولاً ولتاژهای بالاتری را شامل می شوند و آب در آنها به این معنی است که ولتاژ بالا به جایی می رسد که نباید.

درست است ، آب برای شستشوی تابلوهای مدار در حین تولید ، حتی "پر" با اجزای روی آنها استفاده می شود. اما این آب خالص ، دیونیزه و مواد شوینده مخصوص است. و مونتاژگران می دانند که چه می کنند - آنها اجزای حساس را نمی شستند. آنها حتی ممکن است آنها را تا آخرین مرحله کنار بگذارند. سپس تخته ها را بعد از خشک شدن (با حرارت ملایم به مدت چند ساعت) می پزند تا هرگونه رطوبت از بین برود.

در وسایل الکترونیکی مدرن امروزی ، قطعات هنوز در حال کوچک شدن هستند. با کوچکتر شدن قطعات ، مقاومت آنها در برابر رطوبت کاهش می یابد. حتی اگر تخته فاقد اجزای حساس به رطوبت باشد ، قطعات کوچکتر می توانند رطوبت را جذب کرده و برای ایمن بودن نیاز به پخت داشته باشند. اگر این کار انجام نشود و یک جزء بیش از 212 درجه فارنهایت/100 درجه سانتیگراد گرم شود ، رطوبت داخل آن به بخار تبدیل شده و فشار ایجاد می کند که می تواند باعث شکستن اجزا شود.

بسیاری از صفحه کلیدها ، اگر جدا شوند ، چیزی بیشتر از یک سوئیچ (با ولتاژ پایین) و شاید یک مدار مجتمع (تراشه) نیستند. این را می توان در ماشین ظرفشویی شست. خشک؛ شاید یک یا دو هفته پس از شستشو باید آن را در آب دیونیزه شستشو دهید تا تمام آب لوله کشی حذف شود ، در غیر این صورت ممکن است رسوبات معدنی باقی مانده باشد ، که می تواند عملکرد سوئیچ را در طول زمان مختل کند.

از این بین، Simatic s5 از همه plc های دیگر قدیمی تر است و در حال حاضر از چرخه تولید اتوماسیون صنعتی زیمنس خارج شده است. برای برنامه نویسی هریک از دسته بندی های بالا، از نرم افزارهای خاصی مانند Step7، TIA Potal، LOGO! Soft Comfortو … استفاده می شود. در دوره آموزش PLC ، به صورت کامل با این خانواده بزرگ در کنترلرهای صنعتی، آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: سیستم های الکتریکی خودرو

چسب تعمیر برد مدار دمای لحیم کاری را تحمل می کند؟

بحث در "تعمیرات الکترونیکی" توسط Larry moe 'n curly ، 30 ژانویه آغاز شد ،

آیا نوعی چسب وجود دارد که بتواند مس را به پشم شیشه بچسباند و

حرارت آهن لحیم کاری را تحمل می کند؟ باید مقداری مس بچسبانم

به یک تخته می چسبد و نمی تواند آثار جدیدی را با یک قلم جوهر نقره ای ترسیم کند

(واقعاً نمی توانم ، بنابراین آن را پیشنهاد نکنید یا دلیل آن را نپرسید). آهسته امتحان کردم و

اپوکسی های سریع درمان ، چسب فوق العاده و JB Weld ، اما همه آنها تقریبا ذوب می شوند

بلافاصله وقتی نوک لحیم کاری را به آنها لمس می کنم. JB Weld دوام دارد

کمی طولانی تر ، بنابراین باید نوعی اپوکسی وجود داشته باشد که کار کند.

شرکتهایی که این کار را انجام می دهند دقیقاً چسب (نام تجاری و شماره. خوب است) را انجام می دهند

تعمیرات برد فانتزی استفاده می کنید؟ منظور من تعمیراتی مانند بازسازی مناطق است

که به طور کامل خاموش شده اند. همچنین دوره آموزش مکانیک خودرو را بخوانید.

https://act-repair.com/can-i-wash-an-unplugged-circuit-board-in-soap-and-water-to-clean-it/

 

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی