khashmohayahoo

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

انتخاب لباس کار

mi ilkhani | يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در یک دفتر معمولی کار کنید ، این ترفند این است که از پوشیدن انواع مختلف لباس خود بیش از حد گاه به گاه یا خلاق خودداری کنید. مطابق نظرسنجی Salary.com ، همکاران شما در مورد توانایی شما بر اساس لباس های شما قضاوت های خاصی را انجام می دهند ، که ممکن است در مورد کارفرمایان نیز گسترش یابد. با ورود به محل کار در لباس های گاه به گاه که هنوز هم مرتب و مرتب و فشرده و مناسب برای نوع کار شما می باشد ، می توانید اطمینان حاصل کنید که یک کد لباس مجلسی شما را عقب نگه نمی دارد. گردنبند مناسب برای انواع لباس کار می توانید استفاده نمایید.

مردانه:

    شلوار و شلوار گاه به گاه ، اما هرگز شلوار جین ، مگر اینکه تصریح شده توسط HR باشد. اگر شلوار جین مجاز است ، فقط بشویید تیره ، مستقیم و برش دهید. انتخاب لباس گرم برای فصول سرد سال را در نظر داشته باشید.
    جوراب های پولیو یا ژاکت های خدمه و گردن جمع شده. اکثر رنگ ها و الگوهای تا زمانی که الگوی تازگی نیستند ، مانند یک آرم تیم ورزشی ، اشکالی ندارد.
    لوازم جانبی گاه به گاه ، مانند ساعتهای با رنگ روشن.
    کفش هایی که تمیز هستند. کفشهای کتانی معمولاً مانند قابل قبول است.
    مو و ناخن می تواند گاه به گاه بیشتر باشد. ناخن ها باید کوتاه و تمیز باقی بمانند ، و دفاتر گاه به گاه به طور کلی اجازه می دهد تا مدل های مو و پیون های طولانی تری داشته باشند.

برای خانم ها:

    تاپ ها و بلوزهای زیبایی به تناسب هر چند پیراهن ها هرگز نباید محکم و آشکار باشند. لباس خانمها در ایران برای کار بیشتر مانتو می باشد.
    دامن یا دامن در پارچه های گاه به گاه بیشتر ، مانند پنبه. اگر جین مجاز است ، فقط بشویید تیره. از بریدن جین بیش از حد گاه به گاه ، مانند برش یا شلوار جین شعله ور خودداری کنید.
    دامنها باید تا طول زانو باقی بمانند.
    کفش پاشنه باز مجاز است. از کفش های گاه به گاه مانند کفش ورزشی یا فلیپ فلاپ خودداری کنید.
    لوازم جانبی گاه به گاه ، مانند روسری. انگشترها ، دستبندها ، گوشوارهها و گردنبندهای بزرگتر مناسب هستند و ممکن است از هر کیفیتی برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: لباس اندام گلابی شکل ، لباس مناسب اندام سیبی شکل ، لباس ها از چه چیزی ساخته شده اند ،
    با طول ، استایل و رنگ موی کمتری تزیین می شود. سبک ها و رنگ های پرماجرا بیشتر به طور معمول خوب هستند.
    ناخن ها را می توان با رنگ های روشن تر و یا با هر نوع الگویی رنگ آمیزی کرد. از کاراکترها یا طرح های جدید خودداری کنید ، یا طرح های "بلندتر" را فقط به یک ناخن محدود کنید. لباس سنتی عربی ممکن است برای کار مناسب نباشد.

درباره تاتو چیست؟

خال کوبی و سوراخ کردن در محل کار می تواند بر شما در همه کدهای لباس تأثیر بگذارد. امیدوارم هرگونه سوراخ کردن صورت (علاوه بر گوش خانم ها) برای سایش حرفه ای برداشته شود و خال کوبی ها به راحتی پنهان می شوند.

مگر اینکه در یک دفتر کار گاه به گاه کار کنید ، یا به روش HR گفته نشده باشد ، معمولاً در طول ساعات کاری خال کوبی ها پنهان می شوند. برخی از این ترفندها را امتحان کنید:

    برای پوشاندن خال کوبی پا شلوار بپوشید.
    هنگام پوشیدن دامن ، خانمها برای پوشاندن خال کوبی های پا ، باید شیلنگ مات به رنگ تیره را انتخاب کنند.
    مردان باید پیراهن هایی بپوشند که به اندازه کافی جوهر را بپوشاند. برندهای معروف لباس انواع لباس کار را تولید می کنند.
    از لوازم جانبی برای پنهان کردن استراتژیک خال کوبی مانند روسری برای خال کوبی گردن یا ساعتهای بزرگ برای مخفی کردن خال کوبی های مچ دست استفاده کنید.
    وقتی شک دارید ، با HR مقدم باشید. به شما اطلاع دهید که آیا شما خال کوبی دارید و از سیاست های آنها در مورد خال کوبی و سوراخ کردن پیراهن بپرسید ، بنابراین درمورد آنچه مناسب و مناسب نیست کاملاً روشن است.

تاتو حرفه ای محل کار
کلمه نهایی

نکات اساسی نام بازی برای رمزگشایی کد لباس شرکت ها است ، تنها در این مورد که دفتر شما ممکن است "گاه به گاه کسب و کار" را متفاوت از یک سازمان دیگر تفسیر کند. در کدهای لباس اداری ، همیشه بهتر است که در کنار احتیاط عمل کنید و کمی رسمی تر از لباس لازم لباس بپوشید تا زمانی که درک بهتری از آنچه دارید و در کار قابل قبول نیست ، داشته باشید. اگر مانترا لباس های تجاری شما "تمیز ، متناسب و حرفه ای" است ، اشتباه کردن آن بدون توجه به محیطی که در آن کار می کنید بسیار سخت است.

  • mi ilkhani

برندهای معروف لباس

mi ilkhani | يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

مانتو پوشش اصلی زنان ایرانی است و به همین دلیل در انتخاب یک مانتوی مناسب بایستی دقت کافی داشت به خصوص در مورد مانتو های مجلسی که قیمت بالایی دارند. مانتو مجلسی نیز همانند لباس های شب مطابق با جدیدترین مد ها روز طراحی و دوخته می شوند. پس همان دقتی که برای انتخاب لباس شب خود دارید بایستی در مورد مانتو مجلسی نیز همان نکات را رعایت کنید.  انتخاب مانتو مجلسی بستگی به قد و اندازه و استایل اندام شما دارد و هنگام خرید مانتو نباید اندام، قد و ظاهرتان را نادیده بگیرید. لباس خانمها در ایران بیشتر مانتو ست.

مطابق بررسی نیمه سالانه پیپر جعفری در مورد عادتهای هزینه نوجوانان ، که در ماه آوریل منتشر شد ، ژنرال ایکس مسئولیت 7٪ از خرده فروشی ها در ایالات متحده است. در سال گذشته هزینه های آنها 2٪ افزایش یافته است. انواع مختلف لباس توسط برندهای مختلف تولید می شود.

این مصرف کنندگان جوان در حال تغییر در خرده فروشی هستند - این گزارش نشان می دهد ، به طور کلی ، نوجوانان بیش از هر چیز برای خرید مواد غذایی هزینه می کنند ، خرید اینترنتی می کنند و رشد و پیشرفت لباس ورزشی را ادامه می دهند. لباس شما هر برندی که باشد استفاده از گردنبند مناسب برای انواع لباس می تواند ان را زیباتر کند.

این نظرسنجی از 6000 نوجوان در سراسر آمریکا و با میانگین سنی 16 سال انجام شده است. 10 برند مشهور پوشاک آنها در اینجا آمده است:


10. Rue21


علی رغم تشکیل پرونده ورشکستگی در سال 2017 و با بدهی انداخته شده ، خرده فروش نوجوان Rue21 همچنان بر قلب خریداران نوجوان پیروز است. در کل برای خریداران زن در رتبه پنجم قرار گرفت. این برند راهنمای انتخاب لباس گرم را برای فصول سرد سال نیز ارائه می دهد.


9. PacSun


PacSun همچنین در سال 2016 به ورشکستگی شکایت کرد ، اما همچنان بین نوجوانان محبوب است. ادامه جذب مشتری های جوان احتمالاً آن را در مسیر ثبات بلند مدت قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف لباس در هند ، لباس سنتی عربی ، لباس اندام گلابی شکل ،


8. H&M
 

H&M اخیراً مورد بررسی قرار گرفته و به دلیل عدم حضور در صدر روندها و از دست دادن رقبا شیک تر مانند Zara و ASOS متهم شده است.

با این حال ، این دومین خرده فروشی بزرگ جهان (بعد از شرکت مادر زارا ایندیتکس) است و نزدیک به 700 فروشگاه در آمریکا دارد ، به این معنی که به یک تن نوجوان رسیده است.


7. رالف لورن


رالف لورن برای اولین بار از بین 10 مارک برتر پوشاک برای نوجوانان پسر از یک خانواده با درآمد بالاتر سقوط کرد (به این معنی که آنها بیش از 100،000 دلار درآمد دارند). در همین حال ، تامی هیلفیگر سهم بازار را بدست آورده است. برخی برندها انواع کیمونوی ژاپنی نیز تولید می کنند.


6. هالیستر

این مارک ارزان قیمت و مناسب ساحل ، در سالهای اخیر برای شرکت مادر خود Abercrombie & Fitch یک مکان برجسته بوده است. از سه ماهه سوم سال مالی 2016 ، فروش همان فروشگاه آن از تخت به مثبت افزایش یافته است.


5-  ویکتوریا سکرت


نام تجاری خواهر ویکتوریا راز پین به یکی از زمینه های رشد خود در سالهای اخیر تبدیل شده است. این برچسب به طور خاص در خریداران زن نوجوان هدف قرار گرفته و ترکیبی از لباس زیر و لباس را به فروش می رساند.


4- آدیداس


به گفته پیپر جعفری ، لباس ورزشی همچنان بر سبک های مد نوجوان حاکم است. آدیداس و بزرگترین رقیب آن ، نایک ، برای کسب عنوان برند کفش مورد علاقه مردانه ، گردن و گردن داشتند.


3. برای همیشه 21


خرده فروش مد روز Forever 21 همچنان جایگاه اصلی خود را در لیست مارک های مورد علاقه نوجوانان نگه داشته است. این فروشگاه به دلیل طراحی های مرسوم ، مد روز و ارزان مشهور است ، که بسیاری از آنها الهام بخش طراحان و باند فرودگاه هستند. در گذشته غالباً متهم به عبور از خط بین الهام گرفتن از یک طراح و کپی کردن آیتم به طور کامل بود. این برند ملزومات لباس کودک را نیز تولید می نماید.


2. عقاب آمریکایی


American Eagle نام تجاری خواهرش Aerie را دارد که از موفقیت اخیرش تشکر می کند. این فروشگاه بازار لباس زیر طوفان را به خود اختصاص داده است و با تبلیغات تبلیغاتی مثبت بدن ، قلب خریداران را بدست آورد.

این گزارش رکورد رشد فروش همان فروشگاه را برای سه ماهه چهارم سال 2017 در مارس ، نشان می دهد که 15 سه ماهه رشد متوالی آن است.


1. نایک


اگرچه محبوبیت آن در بین نوجوانان در چند سال گذشته کاهش یافته است ، اما نایک با حاشیه قابل توجه انتخاب برتر خود باقی مانده است و بیش از دو برابر سهم بازار Eagle رتبه دوم آمریکایی را دارد. گفته می شود ، رشد آدیداس باعث پیشرفت این شرکت شده است.

 

https://www.businessinsider.com/teens-favorite-clothing-brands-2017-10#3-forever-21-8

  • mi ilkhani

لباس سنتی عربی

mi ilkhani | شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

هر زمان که موضوع لباس های سنتی در امارات متحده عربی شکسته شود ، ابهاماتی وجود دارد. غیر از پیروان اسلام ، خیلی ها از سبک عربی لباس های معمولی برای فرهنگ مسلمانان آگاهی ندارند. به استثنای دبی ، امارات باقیمانده در امارات با توجه به سبک لباس پوشیدن ، طرفداری از "فروتنی" محافظه کار هستند و تا حدودی آنچه را که در متون اسلامی آمده است به شدت پذیرفته اند.

دبی بسیاری از گردشگران و مهاجران خارجی را به خود جذب می کند ، از این رو کد لباس ملایم تر است. اگرچه انواع مختلف لباس به سبک غربی مانند تی شرت ، دامن بلند و شلوار مجاز است ، اما از زنان انتظار می رود که پوست خود را پوشانده و ترغیب کنند. به طور خلاصه ، هر چیزی و همه چیز ادامه می یابد تا زمانی که به یاد داشته باشید که در یک امارات مترقی و در عین حال اسلامی قرار دارید. ملزومات لباس کودک در کشورهای عربی تنوع زیادی ندارد.

لباس اسلامی / سنتی مطابق آنچه در طول روز ، شب و به مناسبت های مذهبی پوشیده می شود ، طراحی شده است. این لباس ها برای انطباق با آب و هوای گرم محلی و اعتقادات مذهبی منطقه طراحی شده اند. در زیر لیستی از لباس های سنتی که زنان و مردان در امارات متحده عربی پوشیده اند:

آبایا: آبایا یک لباس بلند زیبا است که توسط زنان در امارات متحده عربی پوشیده شده و لباس ملی آنها است. به طور سنتی به رنگ سیاه ، تمام بدن را به جز صورت ، پا و دست می پوشاند. برخی از خانمها برای پوشاندن صورت و دستها ترجیح می دهند آن را با نیکب و گافاز ترکیب کنند. لباس خانمها در ایران نیز شبیه ابایاست. انواع کیمونوی ژاپنی نیز بلند می باشد.

غروه: روسری معمولی که توسط مردان پوشیده می شود ، غروب نیز در دیگر کشورهای عربی با نام کففیه / کرفیه یا سماق شناخته می شود. به طور معمول از یک پارچه مربع پنبه در الگوهای شطرنجی ساخته می شود ، در سبک های مختلف بر روی سر خسته می شود. این روسری ها در آب و هوای خشک از محافظت در برابر گرد و غبار و اشعه های شدید خورشید محافظت می کنند.

بیشتر بخوانید: لباس اندام گلابی شکل ، لباس مناسب اندام سیبی شکل ، لباسها از چه چیزی ساخته می شوند ،

 

Agal: Agal ، یک اگال ، مثالی یا ایگال نیز نامیده می شود ، نوار سیاه است که محکم در اطراف غوره محکم می شود تا آن را در جای خود نگه دارد. معمولاً به رنگ مشکی ، این روزها مردها در حال از دست دادن برجستگی خود هستند و مردان جوانی که گوترا را به روشهای مختلفی می پوشانند. گردنبند مناسب برای انواع لباس در کشورهای عربی استفاده می شود

Burqa: Burqa یا   burqua یک لباس بیرونی است که برای پوشاندن بدن زن برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض پوست در معرض دید عموم قرار دارد. هنگام بازگشت زن به خانه و یا در تنها شرکت اعضای خانواده وی ، Burqa برداشته می شود. این لباس روزانه پوشیده می شود و در بین نسل های قدیمی زنان عرب رایج است. پیش از سفر به کشورهای عربی راهنمای انتخاب لباس گرم را بخوانید.

کاندورا: همچنین به عنوان آب ماسوره ، توب و یا ظرف شستشو شناخته می شود ، کاندورا یک جامه بلند مچ پا و شل مناسب برای مردان است که معمولاً به رنگ سفید است. در زمستان ، کاندورا در یک چلپ چلوپ از سایه های تیره تر موجود است. طول لباس با وضعیت شخص با ثروتمندان و سلطنتی که در لباسهای بلند دیده می شود ، ارتباط دارد. طول های کوتاه نماد فروتنی است و توسط اعراب عادی پوشیده می شود.

Gishwa: زنان امارات متحده عربی به طور سنتی از Gishwa استفاده می کنند ، که یک حجاب نازک است که صورت را پوشانده و باعث می شود آنها به منظور حفظ تواضع قابل تشخیص نباشند. با این حال ، به اندازه کافی خوب است که پوشنده می تواند از آن دیدن کند.

غفیه: غفیه ظاهری شبیه کلاه دعای مسلمان است که در زیر روسری غوره توسط مردان عرب پوشیده شده است. آنها به طور معمول در معرض دوزی هستند و با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند ، زیرا توسط غوره پوشانده شده است.

 

  • mi ilkhani

راهنمای انتخاب لباس گرم

mi ilkhani | سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

کت های زمستانی

انواع مختلف لباس برای هوای سرد وجود دارد. برخی از کت ها متنوع بودن مورد نیاز افرادی را که می خواهند یک ژاکت را تهیه کنند می توانند متناسب با هر صورت باشند. این کاپشن ها دارای ویژگی هایی هستند که برای فعالیت های زمستانی کاربردی هستند اما هنوز هم به اندازه کافی شیک هستند تا به شهر برسند. مدل های ذکر شده در زیر برای روزهای طولانی در کوه با دوز سالم PrimaLoft و عایق کاری پایین طراحی شده اند تا لباس پوشنده را در هر کجا که باشد گرم نگه دارد.

پارک Tres 3 در 1 مانند نام این مدل ، مدلی است که با سه ژاکت در یک طراحی شده است. اگر پوسته و ژاکت پف را در کنار هم می پوشید ، آنها گزینه بسیار محکمی را تشکیل می دهند که می تواند در تپه اسکی پوشیده شود. پوسته به تنهایی می تواند بعنوان بادگیر عمل کند ، در حالی که جلیقه پف دار را می توان بعد از اسکی یا در اطراف شهر پوشید. زیورالات مثلا گردنبند مناسب برای انواع لباس نیز وجود دارد.

هر کس نیاز خود را پیدا می کند هنگام پیدا کردن ژاکت مناسب. برای کسانی که کمی همه کارها را انجام می دهند ، بدون آنکه بخواهند زحمت بسته بندی بیشتر را داشته باشند ، یک ژاکت انجام شده همه چیز در زمستان انتخاب مناسبی است. لباس خانمها در ایران شامل انواع لباس زمستانی و تابستانی می باشد.

انواع مختلف عایق

داون سبک ترین و فشرده سازی عایق در بازار است. گرچه بسیار گرم است ، پایین آمدن برای شرایط مرطوب نیست. هنگام خیس شدن ، پرها جمع می شوند و بسیاری از خواص عایق بندی و انبار را از دست می دهند. اگر زمستان های خود را در آب و هوای خشک و سرد بگذرانید ، یک ژاکت پایین با تمام توان خود عمل می کند و شما را از عناصر محافظت می کند.

اگر تمایل دارید بیشتر وقت خود را در مناطق مرطوب و آب و هوایی سرد بگذرانید ، عایق بندی مصنوعی راه رفتن است. اگرچه عموماً حجیم تر و سنگین تر از پایین است ، اما عایق مصنوعی به همان اندازه گرم است ، به طور کلی دارای قیمت متوسط ​​پایین تری است و می تواند در برابر آب و هوای مرطوب مقاومت کند.

در حالی که هر نوع عایق مزایای خود را دارد ، در پایان روز ، نیازهای شما به شما نشان می دهد که کدام یک با آن کنار بیاید.


آیا به اندازه کافی ضد آب خواهد بود؟

برای عملکرد خوب در برابر شرایط دشوار ، یک ژاکت زمستانی باید دارای پوسته بیرونی ضد آب باشد. پوسته بیرونی ژاکت زمستانی از محافظت شما در برابر عناصر است ، بنابراین داشتن یک ضد آب یا ضد آب (پوشش DWR) برای زنده ماندن از زمستان های بارانی سرد ضروری است.

جلیقه هایی با پوسته بیرونی GORE-TEX ضد آب و هوا هستند و در آب و هوای مرطوب مرطوب بهترین حالت ایستاده اند. اگر زمستانهای مرطوب و با درجه حرارت ملایم تر و باران و برآمدگی زیاد را تجربه می کنید ، یک کت زمستانی با پوسته بیرونی GORE-TEX بهترین گزینه برای شماست.

کاپشن های زمستانی که دارای پوشش DWR هستند هنوز هم در هوای مرطوب به خوبی حفظ می شوند اما به اندازه ژاکت هایی که دارای غشاء GORE-TEX هستند ، از نظر مقاومت در برابر آب نخواهد بود. اگر شما در منطقه ای زندگی می کنید که زمستان ها سرد و برفی است و روزهای مرطوب و پر آب و تاب زیادی نمی بینید ، باید یک ژاکت با پوشش DWR این ترفند را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: لباس مناسب اندام گلابی شکل ، لباس مناسب اندام سیبی شکل ، لباس ها از چه چیزی ساخته می شوند

گرمای بدن خود را درون و سرد نگه دارید

هنگام پوشیدن ژاکت ، گرمای بدن دارای چندین مسیر فرار است. در حالی که تنفس مهم است ، حفظ گرمی در آن ضروری است. یک هود علاوه بر ارائه پوشش اضافی ، برای گرم نگه داشتن شما طراحی شده است. بسته به ژاکت ، هود برای حفظ گرما عایق خواهد بود.

کاپشن های فنی دارای چندین ویژگی قابل تنظیم است که به حفظ گرما کمک می کند. یک هود قابل تنظیم به ضایعات مجهز خواهد شد تا هود را محکم محکم کنید تا در هنگام باد باد گرم شود. اکثر کت های فنی زمستانی دارای کاپوت های قابل جابجایی یا هود سازگار با کلاه ایمنی هستند که برای گرم کردن شما هنگام شرکت در ورزش های زمستانی طراحی شده اند. جزئیات دیگری مانند دامن های برفی ، دکمه های سوراخ دار قابل تنظیم ، و تکه های طوفان برای تنظیم و نگه داشتن گرما و سردی هوا طراحی شده اند.

این که آیا شما به دنبال یک ژاکت معمولی ، پیراهن زمستانی در شهر یا یک ژاکت فنی بیشتر برای ورزش های زمستانی هستید ، جیب های آن ضروری است. داشتن جیب های ایمن و راحت به شما در سازماندهی کمک می کند. جیب های داخلی برای نگهداری وسایل ضروری مانند کیف پول و تلفن نیز عالی هستند. گرم بودن لباس از ملزومات لباس کودک در زمستان می باشد.

ژاکت تکنیکی زمستانی که برای کوهنوردی یا اسکی در پشت کوه طراحی شده است ، همیشه به جیب و عمق جیب توجه ویژه ای خواهد داشت. داشتن جیب های قابل دسترس که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید تمام تجهیزات لازم را در خود نگه دارید می تواند همه تفاوت ها را در یک سفر به وجود آورد.

  • mi ilkhani

انواع مختلف لباس در هند

mi ilkhani | دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

در ایالات متحده ، معمولاً یک کلمه وجود دارد که تعداد زیادی از افراد غیر هندی برای توصیف بیشتر لباس های هندی از آن استفاده می کنند: ساری. اما این تنها یکی از بسیاری از لباس های سنتی است که در بین زنان جنوب آسیا محبوبیت زیادی دارد. انواع مختلف لباس در هندوستان وجود دارد.

در زیر راهنمای برخی از رایج ترین لباس های هندی آمده است:

ساری

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ساری در جهان بسیار محبوب است. برای یک چیز ، تسلط بر این یک کلمه بسیار ساده تر از "lehenga" یا "salwar kameez" است.

ساریس همچنین مجلل ترین لباس زنانه در هند است. مکتی خیر ، استادیار مدیریت امور بازرگانی در دانشکده بازرگانی هاروارد ، می گوید که آنها لباس مورد علاقه سیاستمداران و دیپلمات ها برای سفر در غرب هستند. خیر در مورد تحول صنعت مد هند نوشت. (افشای کامل — او همچنین با سمیر پاتیل ، بنیانگذار Scroll.in شریک کوارتز هند ازدواج کرده است.) برخی لباس خانمها در ایران کمی شبیه ساری است.

به عنوان مثال ، نخست وزیر زن هند ، ایندیرا گاندی ، ساری را برای بازدید با رئیس جمهور ریچارد نیکسون به کاخ سفید پوشید.
عکس AP / مواد ریاست جمهوری ریچارد نیکسون
ایندیرا گاندی در دیدار سال 1971 کاخ سفید با رئیس جمهور ریچارد نیکسون ساری پوشید.

طراحان غربی مانند والنتینو و اخیراً هرمس نیز دست خود را با الهام از ساری امتحان کرده اند و باعث محبوبیت بیشتر این نام شده اند.
زنان باچان سارای خود را متداول ترین روش می بندند. گردنبند مناسب برای انواع لباس در هند استفاده می شود.

تقریباً هر ایالت هند سبک و سیاق مخصوص خود را در پارچه کردن و تزئین لباس دارد. متداول ترین روش این است که یک انتهای ساری را درون گلدان (لغز دامن) بپیچانید ، آن را دور کمر بپیچانید و انتهای دیگر را به صورت مورب روی یک شانه بکشید.

سالوار کامز

اما در حالی که ساری ها نقش مهمی در هویت هندی ایفا می کنند - هنوز هم توسط بسیاری از خانم ها به صورت روزمره و رسمی انجام می شوند - اما بسیاری از لباس های محلی دیگر که زنان می پوشند ، چه در شرایط گاه به گاه و چه تشریفات.

بیشتر بخوانید: لباس بدن گلابی شکل ، لباس ها از چه چیزی ساخته می شوند ، ملزومات لباس کودک

مانند salwar kameez — salwar نوع شلوار شلوار است و kameez پیراهن آن است:

زنان هندی در شمال شهر چاندیگار ، که بسیاری از آنها در لباس salwar kameez هستند ، در صف آرای خود ایستاده اند.

خیر می گوید ، ساری ها برای پوشیدن روزمره در جنوب کشور رواج دارند ، در حالی که سالار کامهز در شمال بیشتر است.

او می افزاید ، آنقدر سبک های مختلف لباس روزمره وجود دارد که تقریباً غیرممکن است بدانید که چه چیزی مرسوم ، مد روز است. "در اینجا [در آمریکا] می بینید که اکنون شلوار جین لاغر است." در حالی که در هندوستان همیشه سبک های مختلفی وجود دارد ، و به طور سنتی زنان پارچه ای را انتخاب می کردند و یک خیاط خیاطی می پوشند و لباس های خود را می پوشانند و از طرح های مناسب و طراحی های منحصر به فردی استفاده می کردند. همچنین بخوانید: انواع کیمونوی ژاپنی

لئنگا

با این حال ، به طور فزاینده ، زنان هندوستان - به ویژه طبقه متوسط ​​و بالا - طراحان غربی را برای پوشیدن روزمره و دفتر می پوشند. اما ، خیر می گوید: "من فکر می کنم مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد هرگز برای من مناسب نخواهد بود که با یک لباس شانل به عروسی هندی بروم."

لباس عروسی سنتی برای بیشتر طراحان هندی نان و کره است. در حالی که ساری در میان عروس ها (و مهمانان عروسی) در هند محبوب ترین جاودان باقی مانده است ، گزینه های بسیاری دیگر برای انتخاب وجود دارد.

در تاریخچه لباس سنتی هند ، شمال هند تغییر لباس عروسی از ساری ها گرفته تا لنگه ها رخ داده است که دامن ها و دامن های بلند و آراسته به زیبایی با قلاب یا روسری وجود دارد که به روش های مختلفی قابل پارچه کردن است. آنها راحت تر از ساری ها هستند ، زیرا پارچه های شل و پارچه ای کمتری وجود دارد.
AP Photo / Ajit Solanki
هفته ای جواهرات و مد هندوستان ، یک گل لنگه صورتی است.

Lehengas در دهه 1980 توسط طراحان برجسته هندی مانند روهیت بال و تارون تاهلیانی رواج پیدا کرد. خیر می گوید ، طراحان این کار را آسان تر می کردند تا هنگام کار روی لژنها ، علامت بگذارند زیرا آنها می توانند با طراحی آزمایش کنند. اکنون طراحان به حدی رسیده اند که می توانند با ساریس couture و همچنین lehengas آزمایش کنند ، حتی آنها را با عناصر غربی بیشتری مانند چکمه جفت می کنند.
شراره و انارکالی

زنان نیز به مناسبت های رسمی ، تنوع سالار کامز را می پوشند. به عنوان مثال ، یک شلوار شارارا نوعی شبیه به زنگ لباس هندی است ، که به طور چشمگیری بالای زانو شعله می زند.
عکس عکس / رفیق مقبو
به آن سبک شلوار شارارا گفته می شود.

به سبک آنارکالی وجود دارد ، که پیراهنی بلند است که بیرون می آید (عالی برای چرخیدن در اطراف) ، که معمولاً با یک چویدار در زیر پوشیده می شود. چریدر از سالوار سفت تر است ، و دسته های آن در مچ پا قرار دارد.
 

در این فصل ، طراحان واقعاً درگیر پوشیدن لباس های سنتی هندی هستند. — تارون تاهلیانی به عنوان بخشی از مجموعه آثار او ، dhotis را نشان می دهد.

https://qz.com/india/331756/memo-to-the-world-not-every-indian-outfit-is-a-sari/

  • mi ilkhani

تاریخچه لباس سنتی هند

mi ilkhani | يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

تاریخچه لباس سنتی هند


لباس هندی مدتی است در حال تحول است. در حقیقت ، اولین مدرک مربوط به نخ ریسی و در حال خشک شدن پارچه نخی حدود 7000 سال به تمدن باستانی دره ایندوس باز می گردد. با گذشت سالها ، ساکنان این کشور سرنخ هایی از آداب و رسوم هند ، فرهنگ و مد را از طریق سگهای حماسی مانند Mahabharata و مجسمه های سنگی با شکوه از جمله غارهای معروف الورا به جا گذاشتند. در واقع ، لباس به همان اندازه بخشی از تاریخ هند است که غذا و دین (یا حتی کریکت!). انواع مختلف لباس در هند وجود دارد.
از زمان آغاز این کارها ، شبه قاره مجموعه ای از لباس های ریز بافته را تولید کرده است که دارای سبک های مشخصی برای مردان و زنان است. جنس و جغرافیا به کنار ، این کلاس و کاست است که به سخت ترین لباس هندی را تعریف می کند. قسمتهای بالای جامعه همچنان به تزئینات زینتی طلایی و نخهای ریز مانند مونین ادامه می دهند ، در حالی که آنهایی که در پایین هستند مجبور می شوند به طرز چشمگیری اصلاح شوند.
با گذشت زمان ، تأثیرات بیرونی مانند تجارت از طریق جاده ابریشم ، استعمار انگلیس و همگن سازی از غرب از شیوع لباس سنتی در هند کاسته شده است. با این وجود ، سنت های باستانی در سراسر کشور قوی است ، و - حتی امروز - هنوز هم دیده می شود که می تواند بدنهای ساکنان سنتی مفتخر خود را آراسته کند. همچنین بخوانید: لباس ها از چه چیزی ساخته می شوند

لباس زنانه هندی

زنان هندی با لباس متوسط ​​و رنگی لباس می پوشند و بسیار مراقب هستند که هر چقدر هم که آب و هوا مرطوب باشد پوست زیادی در معرض دید خود قرار ندهید.

 

1- ساری (سارای)

پرمخاطب ترین قطعه لباس زنانه هندی یک ساری کلاسیک و رنگارنگ است. در واقع ، تنوع منطقه ای از لباس آرکتیپال در تمام گوشه های شبه قاره یافت می شود. اگرچه ممکن است شبیه لباس باشد ، ساری در حقیقت یک تکه پارچه بلند است - از 13 تا 30 فوت - که به طور زیبایی به دور بدن زن پیچیده شده است. بیشتر افراد از کمر شروع می کنند و در اطراف شانه ها به پایان می رسند تا قسمت میانی را در معرض دید بگذارند ، اگرچه هر منطقه سبک بسته بندی کمی متفاوت دارد. مناسبت های خاص مانند عروسی ها ، سایه روشن تر صورتی یا قرمز ساری را ضمانت می کند. این لباس مناسب اندام سیبی شکل نیز می باشد.

2- Mundum Neriyathum

شکل اصلی باستانی ساری ، Mundum Neriyathum است ، طراحی مشابه که فقط برای پوشاندن پاها در نظر گرفته شده بود. هنوز در حال استفاده است ، Mundum Neriyathum از ایالت گرم و مرطوب کرالا می آید که در آن زنان تا زمان ورود مسلمانان از خاورمیانه زندگی خود را تا سرحد می گذرانند. این روزها ، البته یک توپ سبک وزن در بالا پوشیده شده است. استفاده از گردنبند مناسب برای انواع لباس هندی رایج است. ساری شبیه لباس خانمها در ایران می باشد.

فرهنگ اصیل هند را تجربه کنید ، بسته های مسافرتی هندوستان را هم اکنون برنامه ریزی کنید!

 

3- سالووار کامز

 

مورد مشهور دیگر درخواست بانوان هندی ، سلور کومیز است. اگرچه در نگاه اول ممکن است شبیه به ساری باشد ، اما لباس بسیار متفاوت است. به جای پارچه پیچیده ، یک مجموعه لباس کامل است. لباس شامل شلوارهای شلوار گشاد سالووار است که در اطراف مچ پا سفت تر می شود ، و همچنین kameez ، یک ترنس تزئینی کاملاً پیچیده است. برای پایان دادن به نگاه ، بسیاری از خانمها ترجیح می دهند دوپاتا یا عودانی را اضافه کنند ، یک نوع بی نظیر حجاب که سر و شانه آنها را می پوشاند.

 

Salwaar Kameez در شمال غربی هند ، به ویژه استانهای پنجابی و هیماچال پرادش سرچشمه گرفت. این روزها ، با این حال ، لباس های مد روز تقریبا در هر نقطه از کشور یافت می شود و به طور فزاینده ای با ستارگان فیلم بالیوود رواج پیدا می کند.

لباس مخصوص هندی خود را بگیرید و تورهای گروهی هندوستان را هم اکنون برنامه ریزی کنید!

لباس مردانه هند


لباس های سنتی مردان در هند اغلب متناسب با آب و هوا سازگار است. از دیدن نرها که به نظر می رسد دامن زده ، تعجب نکنید.

1- ذوتی

تعداد کمی از لباس های هندی به اندازه dhoti بسیار رایج است. با توجه به لباس ملی هند ، عملی بودن آن به سرعت باعث شده است تا لباس رسمی غیررسمی روستاهای بیشمار این کشور بدل شود. slickers های شهری گاهی اوقات به لباس سفید پوشیده شده علاقه دارند ، که شامل یک پیراهن آستین بلند در بالا و یک سارونگ بسته به دور کمر است.

مهمتر از همه ، طراحی کارآمد انرژی در مناطق گرمتر مورد تأثیر قرار گرفته است زیرا باعث تسکین قابل توجهی از آفتاب نیمه شب می شود. سایر رنگ ها و ترکیب ها معمولاً در مراسم ها و مناسبت های خاص پوشیده می شوند.

در یک تجربه فراموش نشدنی از هند بازدید کنید و تورهای مجلل هند خود را هم اکنون برنامه ریزی کنید!

بیشتر بخوانید: انواع کیمونوی ژاپنی ، لباس اندام گلابی شکل ، ملزومات لباس کودک

2- ژاکت نهرو

به همان اندازه لباس های هندی که الگوی هندی است ، این سبک های عجیب و غریب به ندرت راه خود را در کمد های خارج از کشور می یابند. یک استثنا ، کت Nehru است ، یک جلیقه باریک و مناسب که تا حدودی شبیه لباس های اجرایی غرب است. پس از تبدیل شدن به جزء لباس رسمی مردان هندی در دهه 40 ، سرانجام شروع به جلب توجه علاقه مندان به خارج از کشور کرد.

پس از بازگشت بیتلز در بازگشت از تعطیلات خلاقانه و مراقبه در ریشیش ، در اوج حرفه خود ، پذیرش بین المللی به اوج تب رسید. نهرو از زمان میمون ها و افراد شرور در جیمز باند بر همه مشاهده شده است.

 

https://www.memphistours.com/blog/how-to-dress-like-indian

  • mi ilkhani

انواع کیمونوی ژاپنی

mi ilkhani | چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

شیروموکو کیمونو (shiromuku kimono)

این سبک معمولی زنان ژاپنی به نام shiromuku است. این لباس سنتی ژاپنی برای مراسم عروسی است. در حال حاضر ، این کیمونو خالص سفید نمادی از مراسم عروسی به سبک سنتی شینتو است. شیروموکو و کل مجموعه عروس با این کیمونو لباس عروس پوشیده است ، از لباس بیرونی او ، اویکایک ، گرفته تا کیمونو پوشیده از جامه ، kakeshita ، که در پارچه های غنی مانند ابریشم یا ساتن ایجاد می شود و اغلب شامل گلدوزی های پیچیده است. کیمونو نمی تواند لباس مناسب اندانم سیبی شکل باشد.

ایروموجی کیمونو

Iromuji (تقریباً "رنگ ساده") یک لباس ژاپنی سنتی با کیمونو تک رنگ و بدون الگوی رنگ شده است ، و یا به طور کلی الگوهای تک رنگ است. از طرف دیگر ، این ممکن است دارای الگوهای بافته شده باشد. درواقع می تواند ساده باشد یا دارای الگوهای شبیه به خاصیت لکه دار (در پارچه ای به نام rinzu) باشد ، اما هیچ نقوش رنگی وجود ندارد. از راه دور ، iromuji همیشه جامد به نظر می رسد. این زنان توسط زنان متاهل و مجرد پوشیده می شوند و به جز سفید یا سیاه می توانند رنگی داشته باشند - از آنجا که کیمونوی ساده سفید یا سیاه دارای مفهوم دیگری است- در این زمینه می توان با تعداد متنوعی از هلالهای خانوادگی (کامون) ، عناصر مهم دیگری را یافت. تشریفات کیمونو بدون قله بسیار غیررسمی است ، در حالی که یک کیمونو با 5 هلال دارای سطح بالاتری از رسمیت است. ایرموجی نمی تواند از هیچ قله تا یک ، سه یا پنج قشر کامل برسد ، اما معمولاً دارای یک تاج (ایده آل برای مراسم چای) یا 3 قشر کاملاً رسمی است. امروزه ژاپنی ها انواع مختلف لباس می پوشند.

بیشتر بخوانید: ملزومات لباس کودک ، لباس ها از چه چیزی ساخته می شوند ،  لباس اندام گلابی شکل

Furisode kimono

Furisode یکی از لباس های سنتی ژاپنی است و برای خانم های جوان کیمونو بسیار شیک است ، که به طور کلی در مهمانی های Coming of Age یا جشنواره های خاصی که دختران برای نمایش از آن استفاده می کنند پوشیده است. تنها دلیل عدم رعایت تشریفات این است که ، هم در ژاپن و هم در ایالات متحده ، دختران می توانند حتی برای مناسبت های نیمه رسمی به لباس شبانه لباس بپوشند و این بسیار زیبا است ، نه این که نادرست باشد برای خانم های مسن تر. . دارای آستین های بلند و جارو و الگوهای پیچیده و پیچیده ای است که بدون شکستگی ، پشت و روی قسمت پشتی آستین ها وجود دارد. در اطراف بدن و در قسمت جلویی و روی جبهه آستین. عموماً در طرح هایشان همه فصلی است ، زیرا تنها پس از چنین سرمایه گذاری در طراحی و مواد معقول است. این قسمت از پارچه ابریشمی بسیار ریز و به رنگ روشن ساخته شده است و معمولاً والدین برای دخترانشان اجاره داده می شوند یا خریداری می کنند تا هنگام جشن روز آمدن سالی که آنها به نوبت خود می پوشند ، بپوشند. مجرد و یک فرد بالغ قانونی ، و در نتیجه در دسترس ازدواج است. به این معنا ، ممکن است یک جبهه فروشی به لباس های رسمی پوشیده شده توسط debutantes در غرب تشبیه شود. گاهی لباس خانمها در ایران به شکل کیمونو دوخته می شود.

هومونگی کیمونو

Houmongi کیمونو بسیار پر لباس است که در مجالس رسمی ، کنسرت های رسمی و غیره پوشیده شده است. پایه ممکن است هر رنگی داشته باشد ، و ممکن است الگوهای بافته شده در همه جا داشته باشد. به دور هر دو طرف یا نیمه سمت چپ سجاف و در قسمت جلوی یک آستین و پشت دیگر طراحی شده است. نکته ی مشخص این است که این الگو بدون شکسته شدن در لایه های لبه دار و شانه حرکت خواهد کرد ، در یک طرح متوالی رنگ آمیزی شده و یا رنگ آمیزی شده است که سپس با لبه های همسان شده دوخته شده است. آستین ها ممکن است طولانی یا کوتاه باشند. پس زمینه می تواند به هر رنگی (از جمله سیاه و سفید) باشد و طرح به گونه ای رنگ شود که هنگام دوختن کیمونو به یکدیگر ، به آرامی از درزها امتداد یابد و طرحی ناگسستنی ایجاد کند. این سنتی به عنوان "بازدید از کیمونو" در نظر گرفته می شود. سطح رسمی بودن آن باعث می شود آن را در مجالس و پذیرایی ها ، رفتن به چای ، شرکت در یک مراسم فارغ التحصیلی ، تئاتر یا کنسرت یا یک نمایشگاه موزه مناسب کند. ممکن است در بعضی موارد برای رفتن به ناهار بسیار رسمی تلقی شود و برای کارهای زیرکانه تر مانند خرید ، مسافرت یا تمرین هنرهای سنتی مانند ikebana و رقص خیلی فانتزی تلقی می شود. گردنبند مناسب برای انواع لباس در ژاپن استفاده می شود.

https://kyotokimono-rental.com/en/column/traditional-japanese-clothing.html

  • mi ilkhani

گردنبند مناسب برای انواع لباس

mi ilkhani | سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

انتخاب گردنبند مناسب برای انواع لباس

 

در این مقاله ، دقیقاً توضیح خواهیم داد که چه گردنبندی را بپوشیم. انتخاب گردنبند لازم نیست دشوار باشد. ما اینجاییم تا کمک کنیم.

چرا گردنبندها مهم هستند

قبل از هر چیز مهم است که بدانیم گردنبند طلا جزو جواهرات  مهمی هستند و با سایر جواهرات و لباس ها دست به دست هم می دهند. برخی گردنبندها به سادگی با لباسهای خاصی بهتر می شوند ، در حالی که برخی دیگر می توانند ظاهر شما را کاملاً از بین ببرند.

بنابراین ، هنگام خرید گردنبند، باید همیشه کمد لباس خود و هر نوع پیراهن و یا لباس خود را به خاطر بسپارید.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید:

  •  پیراهن و رنگ گردنبند
  •  طول گردنبند
  •  آرایش
  • مدل مو

وقت مهمانی است! شما همه لباس خود را انتخاب کرده اید  ، اما این جواهرات است که در واقع ظاهر شما را می سازد یا می شکند. یک شب بزرگ است و شما می خواهید یک جمله بزرگ بیان کنید ، اما بسته به چیزی که می پوشید ، کمربند نگین یا دکمه جسورانه می تواند شرط بهتری نسبت به گردنبند مورد علاقه شما باشد. و چه تصمیم بگیرید که کمی جواهرات بپوشید و چه چیزهای زیادی بپوشید ، می خواهید مطمئن شوید که تأکید را در جای مناسب قرار داده اید. همانگونه که مثلا برای لباس مناسب اندام سیبی شکل توجه می کنید باید به انتخاب جواهرات نیز برای استفاده در انواع مختلف لباس دقت کنید. در اینجا چند نکته برای دسترسی هر لباس وجود دارد:

 

1. گردنبند آویز

 

یک V عمیق قاب مناسب برای یک گردنبند آویز طولانی تر را فراهم می کند. فقط اطمینان حاصل کنید که زنجیره ای آنقدر طولانی نیست که گردنبند در شکاف شما گم شود!  گردنبندهای اویز می تواند برای لباس خانمها در ایران نیز انتخاب مناسبی باشد.

بیشتر بخوانید: لباس ها از چه چیزی ساخته می شوند

 

2. دلبر - گردنبند با بیانیه کوتاه

 

یک گردنبند دلبر یک قاب عالی برای یک گردنبند با بیان جسورانه است. فقط مطمئن شوید که آن را کمی در سمت کوتاه تر قرار داده است تا توجه شما را به سمت صورت شما جلب کند و با شکاف شما همپوشانی نداشته باشد.

 

3. Halter - دستبندهای لایه ای

 

لباس های هالتر در حال حاضر بسیار زیاد است ، بنابراین یک گردنبند بزرگ یا گوشواره های خیلی بزرگ می تواند صورت شما را تاج گذاری کند و ظاهر را شلوغ کند. درعوض ، سعی کنید با انباشت دستبندهای سرگرم کننده ، کمی به بازوهای در معرض خود توجه کنید. انواع زیورالات می تواند به عنوان ملزومات لباس کودک نیز باشد. البته در شکل ساده و راحت ان.

 

4. مخزن - گوش گوش و حلقه های لایه دار

 

یک لباس بسیار خوب و گاه به گاه در مورد لباس مخزن خوب وجود دارد ، اما شما نمی خواهید آن دسته از جواهرات سنگین را قطع کنید. گوش گوش برای جلب توجه به سمت صورت شما بسیار عالی است و برخی از حلقه های لایه لایه خنک به تعادل بخشیدن به ظاهر شما می پردازند بدون اینکه آن را زیاد شلوغ کنید.

پیدا کردن گردنبند مناسب برای مطابقت با لباس و یا به طور مشخص تر گردنبند شما می تواند بسیار دشوار باشد. در واقع ، این در واقع نوعی هنر است ، با ترکیبی دقیق از علم. شما باید در کشف خلاقیت خود احساس راحتی کنید ، با این وجود برخی قوانین خوب باید رعایت شود تا مطمئن شوید گردنبند شما از گردنبند شما تعارف می کند.

همه در شرایطی قرار گرفته اند که شما لباس روزانه خود را بی نقص بدست آورید ، فقط بدانید که هیچ یک از گردنبندهای شما با آنچه می پوشید مطابقت ندارد ... یا حداقل ، شما مطمئن نیستید که کدام یک به نظر می رسد بهتر است.

در این دنیای گزینه های همیشه پر روان ، پیدا کردن لوازم جانبی کامل بسیار آسان است اما می تواند بسیار طاقت فرسا باشد (اگر نمی خواهید هر روز یک انتخاب گسترده برای انتخاب داشته باشید ، پرهزینه نیست.).

با گفتن این حرف ، آن را سرنگون نکنید ، فقط نکاتی را در این مقاله دنبال کنید ، از خلاقیت خود استفاده کنید و هرگز نترسید که خودتان باشید و آنچه دوست دارید را لرزاند.

انواع مختلف گردنبند 

بگذارید انواع مختلف گردنبند را مورد بحث قرار دهیم تا هیچگونه سردرگمی نباشد.

 

در اینجا چند نوع گردنبند و طول و سبک آنها آورده شده است.

 

چوکر

همانطور که از نام آن پیداست ، پوکر گردنبند یا باند پارچه ای است که بسیار نزدیک به گردن می خورد. این گردنبندهایی با طول کوتاه هستند که پیدا خواهید کرد (بدیهی است که ، هر کوتاه تر و دستبندهای آنها هستند). معمولاً طول آنها 14 تا 16 اینچ است (یا باید بگویم ... "کوتاه"). آنها باید بلند باشند ، به سمت وسط گردن ، بدون هیچ گونه آویز. همانطور که احتمالاً متوجه شده اید چوکرها در حال حاضر فوق العاده هستند.


گردنبند پرنسس

 

یک گردنبند پرنسس حدود 18-20 اینچ طول دارد. این یکی از متداول ترین اندازه برای گردنبندها است. گردنبند کمی زیر گردنتان می افتد و به استخوان یقه تان خوش می آید. آنها با آویز طلا و الماس بسیار خوب کار می کنند.

  • mi ilkhani

ملزومات لباس کودک چیست

mi ilkhani | شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

ملزومات لباس کودک چیست؟


شش تا هشت لباس مجلسی شروع خوبی خواهد بود زیرا نوزادان می توانند تعداد زیادی لباس را تحریک کنند - به خصوص با پوشک های نشت.
بسته به دما ، دو تاپ یا کاپشن آستین بلند را برای روزهای سرد و یک جفت جوراب در نظر بگیرید. اندازه 000 برای یک نوزاد متداول است اما ممکن است در چند هفته اول برای نوزادان کوچکتر به 0000 مورد نیاز داشته باشید. انواع مختلف لباس برای کودکان می تواند انتخاب شود.
Velcro ، گل میخ های مطبوعاتی ، جیب های مخصوص لباس شکاف دار و دهانه های گشاده همه به شما کمک می کند تا لباس های شادی شما با کمترین هیاهو لباس ، تغییر و تحریک شود.


چه چیزی را باید در لباس کودک جستجو کرد


الیاف طبیعی

پشم و پنبه نفس می کشد و از عایق های بسیار خوبی برخوردار هستند در حالی که اجازه تبخیر عرق را می دهند. مخلوط های طبیعی و مصنوعی نیز برای بیشتر نوزادان خوب است. برخی از پوست های نوزاد بعد از تماس با پارچه های مصنوعی می توانند قرمز شوند. از الیاف طبیعی برای تولید لباس خانمها در ایران نیز استفاده می شود
همه در این لباس های کوچک همچنین به عنوان لباس های مخصوص لباس یا لباس های کوچک معروف است ، این لباس های کوچک نه تنها بسیار زیبا هستند ، بلکه کودک را گرم نگه می دارند ، از جدا شدن از ناخوشی و مجردی خودداری کنید و دسترسی آسان به آن را فراهم می کنید. تمام لباس های جلو را (و همچنین در صورت وجود پاها در پایین هر دو پا) به دنبال لباس های پرش با گل میخ های مطبوعاتی (همچنین به عنوان چفت و بست های گیر افتاده نیز می شناسید) باشید. اینها ساده تر از دکمه ها یا پستی هستند و نیازی نیست لباس را روی سر کودک خود بکشید.

اگر لباس پرش به پا است ، می توانید با بزرگ کردن کودک انتهای آن را طولانی تر کنید ، اما صبر نکنید تا پای توپی شروع به لکه دار شدن کند.
جمع کننده ها

دستگیره های گردن یا قایق یا گردن پاکت یا پیراهن ها راحت تر از آنهایی است که گردن خدمه آنها کوچکتر است. کاپشن هایی با استوانه های پرس یا دکمه های جلویی گزینه خوب دیگری است. همچنین بخوانید لباس برای اندام گلابی شکل

کلاه
 

حداقل یک کلاه زمستانی برای مسافرت های روزانه با خنک توصیه می شود ، زیرا نوزادان گرمای زیادی را از سر خود از دست می دهند. اگر آنها در حامل هستند ، آفتاب گرفتن ایده خوبی است ، اما اگر از قبل در یک کاردستی سایه خورده باشند ، داغ می شوند.

بیشتر بخوانید: لباس مناسب اندام سیبی شکل

جوراب

اطمینان حاصل کنید که جوراب ها خیلی تنگ نیستند و از جوراب های طرح دار خودداری کنید. انگشتان پا و ناخن های پا را می توان روی نخ های حلقه ای داخل گرفتار کرد. کفش تا زمانی که کودکان شروع به راه رفتن نکنند ، لازم نیستند. جنس لباس نیز از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود

شیب های بزرگتر ، حوله ای بزرگ با بسته شدن Velcro بهترین هستند. رشته ها درهم می شوند. تکه های پلاستیکی با حمایت از لباس های توپی ، لباس های توپی را خشک نگه می دارند ، اما ممکن است به اندازه جاذب نباشند. کتابخوانی هایی که گردن خدمه تنگ دارند ، به آسانی قابل استفاده نیستند اما به جلوگیری از جمع آوری اسلحه در لبه های گردن کمک می کنند (آه ، شادی های والدین!).

  • mi ilkhani