khashmohayahoo

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

یک ماشین شامل چه قطعاتی است

mi ilkhani | دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹ ق.ظ | ۰ نظر

یک ماشین تنها دارای 30000 قطعه است که هر قسمت را تا کوچکترین پیچ می شمارد. برخی از این قطعات در تویوتا ساخته می شوند ، اما ما همچنین تأمین کنندگان زیادی داریم که بسیاری از این قطعات را تولید می کنند. حدود 30000 قطعه از مواد اولیه مختلف و فرایندهای مختلف تولید استفاده می کنند. ساخت قطعات خوب نیاز به تحقیق و تحقیق زیادی دارد. داشتن قطعات ساخته شده توسط شرکت هایی که در زمینه های خود تخصص دارند به ما امکان می دهد قطعات با کیفیت بالا بدست آوریم. به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو تویوتا صندلی ، چرخ ، فرمان ، جلوپنجره ، چراغ های جلو و متر را تولید می کنند.

دوره آموزش برق خودرو و باطری سازی یکی از دوره های پرطرفدار در بین جوانان می باشد که به علت بازار کار خوبی که دارد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

با توجه به افزایش تعداد خودروها و پیشرفت تکنولوژی در آنها سیستم الکترونیکی اتومبیل ها دارای امکانات و ویژگی های متنوعی گشته و نیاز است تا در صورت خرابی این سیستم، افرادی که در این حرفه دارای تخصص می باشند به رفع ایرادات آن بپردازند.

خودرو تویوتا از سیستمی استفاده می کند که در آن قطعات لازم به مقدار لازم در زمان مناسب ساخته می شوند. کارتی به نام "کانبان" به هر جعبه قطعات متصل شده و انواع و مقدار قطعات مورد نیاز را شرح می دهد. این کارت همچنین از ساخت قطعات بیش از حد در کارخانه های تولید قطعات جلوگیری می کند و مجبور نیستند فرایند مونتاژ فضایی را برای ذخیره قطعاتی که فوراً مورد نیاز نیستند اختصاص دهند.

همانطور که گفته شد ، برای ساخت ماشین حدود 30000 قطعه مورد نیاز است. از آنجا که تویوتا اتومبیل ها را دقیقاً به همان روشی که مشتریان سفارش می دهند می سازد ، هر خودرویی منحصر به فرد است. این بدان معنی است که قطعات مختلف باید در اتومبیل های مختلف نصب شود. استفاده از قطعات مختلف منجر به قیمت های مختلف برای هر یک از خودروها می شود.

گروه سهند شیمی تولیدکننده انواع مصالح ساختمانی از جمله چسب بتن لاتکس می باشد. چنانچه پیش از خرید به مشاوره بیشتری احتیاج دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تعمیر و نگهداری همیشه شامل تعویض قطعات نیست

از این گذشته ، ماشین ماشینی است که نیاز به نگهداری دارد. بیشتر اوقات ، متوسط ​​هزینه خدمات خودرویی که سازندگان ادعا می کنند فقط شامل سرویس اولیه است ، با فرض اینکه همه قطعات به خوبی کار می کنند. اما ، بعضی اوقات ، بعضی از قطعات ممکن است خراب شوند یا آسیب ببینند و مالک باید هزینه تعویض قطعات را بپردازد.

آیا باید در کیفیت سازش کنید؟

برخی از قطعات بدنه نیازی به اصل بودن ندارند و تاثیری در کارکرد ماشین ندارند ، مانند:

· روکش صندلی ها

· پلک زدن

· برف پاک کن ها

· آینه های دید عقب

· دستگیره درب ، شیشه جلو اتومبیل

· ضربه گیرها

قطعات خودرو را کپی کنید

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد ، سرویس غذاخوری ، چسب سرامیک ،  لیزر موهای زائد آقایان ، انواع زیورآلات هندی

اما اگر بخواهید قطعات اتومبیل ارزان را به تنهایی تهیه کنید و فقط هزینه تعویض قطعات یدکی را پرداخت کنید که هزینه بسیار کمتری خواهد داشت ، چه می کنید؟ چندین شرکت قطعات یدکی تولید می کنند که قطعات ساخت شرکت را تکثیر می کنند و معمولاً خوب هستند زیرا با قطعات اصلی رقابت می کنند. این شرکت ها با سازنده خودرو قرارداد ندارند و این محصولات را با قیمت مقرون به صرفه تولید می کنند.

بیمه اتومبیل چگونه کمک می کند؟

یک طرح جامع بیمه خودرو جایگزینی قطعات یدکی خودرو را تحت شرایط زیر پوشش می دهد:

· وقتی وسیله نقلیه در تصادف آسیب ببیند

· به دلیل یک فاجعه طبیعی

Cover Add-On Assistance Assistance همچنین تعویض قطعات و تعمیر شکایات جزئی را ارائه می دهد که هنگام رانندگی طولانی بسیار مفید است. همچنین از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

· انتخاب گاراژ برای تعمیر وسیله نقلیه خود

· انتخاب جلدهای افزودنی جدید و در عین حال مفید. مقاله پاکسازی پوست را نیز بخوانید.

پوشش اضافی برای بیمه اتومبیل

اگر احساس می کنید که ادعاهای مکرر برای تعویض قطعات یدکی ممکن است مبلغ حق بیمه شما را افزایش دهد ، یک پوشش الحاقی مناسب مانند جلد افزودنی Digit Zero Depreciation را در نظر بگیرید.

به آن پوشش استهلاک قطعات نیز گفته می شود. این روشی است که پوشش الحاقی به داشتن پوشش بیمه ای پتو برای قطعات یدکی خودرو کمک می کند:

· قطعات خاص اتومبیل شما از جمله صفحات فلزی و فایبرگلاس با گذشت سال از نظر ارزش کاهش می یابد

· در صورت خسارت ، استهلاک از مبلغ مطالبات کسر می شود

· با خرید این افزودنی ، ارزش کاملی را که واجد شرایط دریافت تعمیر یا تعویض قطعات یدکی هستید ، دریافت خواهید کرد.

این پوشش برای خودروهایی که کمتر از 5 سال عمر دارند ایده آل است و همه موارد فوق را فراهم می کند ، به جز تعویض لوازم یدکی پراید  که به دلیل رانندگی در اثر مستی یا سهل انگاری بوجود می آیند.

همچنین بخوانید: انگشتر طلا ، وسایل شستشو و نظافت ، انواع دستبند طلا ، میکروبلیدینگ چیست ، انواع چسب کاشی ، بوتاکس پیشانی

دفعه دیگر که اتومبیل شما به قطعات جدیدی احتیاج دارد ، بیمه اتومبیل شما از آن مراقبت خواهد کرد!

https://www.godigit.com/blog/insurance-covers-car-parts

  • mi ilkhani

برداشتن موی ابرو با لیزر

mi ilkhani | شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷ ق.ظ | ۰ نظر

به دنبال درمان موهای زائد با لیزر در نزدیکی خود هستید؟ همه ما می دانیم که اپیلاسیون ابرو های شما می تواند درد بزرگی در باسن داشته باشد و نخ و برداشتن به همان اندازه درد می کند اما به مدت زمان طولانی تری نیاز دارد. ابروهای شما هر دو احساس حساسیت می کنند و نفخ و قرمز به نظر می رسند ممکن است ساعتها یا حتی چند روز طول بکشد تا به حالت عادی برگردید.

اگر به دنبال این هستید که موهای تک شاخ خود را به طور دائمی از بین ببرید و از کندن موهای دور خود جلوگیری کنید ، لیزر برای ابرو راه حل مناسب شماست.

دستگاه لیزر موهای زائد ، برای هدف قرار دادن پوست طول موج نور را ساطع می کند ، انرژی ای که از این طول موج نور حاصل می شود به پوست و ملانین رنگدانه مو انتقال می یابد.

برای حذف موهای زائد بدون آسیب رسانی به پوست، نور لیزر سلولهای بنیادی پوست را که به فولیکول مو معروف هستند مورد هدف قرار دهد. فولیکول مو در قسمت برامدگی مو قرار دارد.

از بین بردن موهای لیزر ابرو

 
لیزر موهای زائد برای ابرو بهترین راه حل برای از بین بردن موهای زائد برای هر کسی است که می خواهد از شر تک شاخ خود خلاص شود یا بیشتر به عنوان مونوبرو معروف است.

لطفا توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد ابرو مانند فرم دادن ابرو نیست. ما عمدتا موهای زائد یکدانه و موهای زائد دیگر را در نزدیکی ابروهای شما ارائه می دهیم. برای شکل دادن یا مجسمه سازی ابروها ، ممکن است بخواهید میکرو تیغه ابرو را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: سرویس غذاخوری ، میکروبلیدینگ چیست ، چسب کاشی ،  تفاوت هیدرولیک و پنوماتیک ، مانتو مجلسی ، انواع زیورالات هندی

علت ایجاد تک شاخک چیست؟


یک ابرو یک ابرو است که وقتی هر دو ابرو در وسط پل این بینی قرار می گیرند ایجاد می شود. Unibrows در افراد (به طور خاص مردان) با ژن PAX3 لقب یافته است. موهای روی پل بینی غالباً از رنگ و عمق یکسان ابروها برخوردار است و باعث می شود موهای یکدیگر جمع شوند و به شکل یک میدان بدون وقفه از مو در بیایند. همچنین بخوانید: چسب سرامیک

ابروهای لیزری چگونه کار می کنند؟


لیزر موهای زائد ملبورن CBD از یک نور لیزر غلیظ استفاده می کند ، که در یک طول موج قرار می گیرد که ملانین تیره مو را هدف قرار می دهد ، اما پوست نیست. این لیزر غلیظ ریشه مو را از بین می برد و از رشد مو در آینده جلوگیری می کند.

در کلینیک لیزر ملبورن ما از فناوری لیزر Fotona استفاده می کنیم که شامل فناوری کنترل نبض انقلابی همراه با یک روش درمانی اختصاصی سه بعدی برای ریزش موی ایمن و کارآمد است. برخلاف سایر طول موج ها ، طول موج های لیزر Fotona برای انواع پوست بی خطر است.

در عرض چند دقیقه از استفاده از لیزر روی موهای مزاحم و ابروهای اضافی صورت ممکن است منحنی تر به نظر برسد ، به همراه کل کانتور صورت متفاوت و تقویت شده به نظر برسد! در مورد انگشتر طلا نیز بخوانید.

قبل از درمان


ناحیه درمان را ظرف 12 ساعت از زمان قرار ملاقات خود اصلاح کنید. از استفاده از مرطوب کننده یا محصولات جایگزین در ناحیه درمان خودداری کنید.

دو هفته قبل از درمان ، از محصولات مراقبت از پوست شلوغ که شامل رتینول کیهانی (ویتامین A موضعی) یا هیدروکینون (لوسیون های سفیدکننده) هستند ، دور شوید. لیزر ابرو را همزمان با بوتاکس پیشانی انجام ندهید.

علاوه بر این ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، آفتابگردان و برنزه سازی جعلی 3 روز قبل خودداری کنید.

بعد از درمان


بلافاصله پس از درمان ، ناحیه تحت درمان را با آب خنک ، بسته های یخ آرام کرده و بسته به راهنمایی فناوری خود ، از محصول پیشنهادی استفاده کنید.

هر چهار ساعت یکبار از ضد آفتاب SPF 50+ استفاده کنید. از تعریق بیش از حد ، دوش آب گرم ، سونا ، ورزش ، آبگرم و استخر ، اپیلاسیون ، اصلاح ، کندن و لایه برداری خودداری کنید.

استفاده از ضد آفتاب را برای چند هفته ادامه دهید و اگر واقعا آفتاب است از کلاه استفاده کنید. همچنین بخوانید: وسایل شستشو و نظافت

س Lasالات متداول حذف موهای زائد با لیزر
آیا این امن است؟ آیا چشم من محافظت می شود؟
متخصص کلینیک متخصص ما هنگام مدیریت لیزر درمانی از تمام اقدامات اساسی ایمنی استفاده می کند. به طور معمول ، با استفاده از لیزر روی سطح ، چشم ها با پشتیبانی از محافظ های چشم فولاد ضد زنگ محافظت می شوند.
این به بیمار بستگی دارد ، با این حال ، اکثر بیماران می گویند که این به هیچ وجه صدمه ای نمی زند. روند کار بسیار سریع است و فقط 2 دقیقه طول می کشد.

هزینه لیزر ابرو چقدر است؟


هزینه لیزر ابروها فقط 20 دلار است. و اگر می خواهید 6 جلسه پیش پرداخت کنید ، هزینه آن فقط 18 دلار معادل هزینه یک دستبند طلا کوچک است.

چند جلسه لیزر لازم است؟


بسته به بیمار ، با این وجود حدود 6+ جلسه لیزر برای نتایج دائمی لازم است.

چرا لیزر موهای زائد بهتر از موچین است؟


موخوره زمان زیادی را می کشد و ممکن است اپیلاسیون ابرو ناتوان کننده باشد و باعث شود پوست تا ساعت ها پس از درمان قرمز براق شود. با استفاده از لیزر موهای زائد ابرو ، دیگر نیازی نیست که در مورد پیوند دادن ابرو نگران باشید. از بین بردن موهای زائد با لیزر ابرو نیز یک روش خارق العاده برای از بین بردن موهایی است که از روی ابرو خارج می شوند. لطفاً توجه داشته باشید که برداشتن مو با لیزر برای ساختن ابرو و ایجاد آن امکان پذیر نیست

اغلب مراجعه کنندگان هیدرودرم ابریژن را مانند احساس “مسواک خنک که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند” توصیف می کنند. پوست ممکن است پس از درمان کمی قرمز به نظر برسد ، اما به سرعت فروکش می کند. شما می توانید آرایش کنید و بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود برگردید زیرا زمان بهبودی در این روش وجود ندارد. 

https://www.collinslaseraesthetics.com.au/laser-eyebrows-hair-removal/

  • mi ilkhani

موارد مهم در مورد اتاق خوابتان

mi ilkhani | سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

نکات مهم در مورد اتاق خواب

باورش سخت است ، اما در اتاق خواب اصلی شما حداقل 42 مورد وجود دارد! چگونه من می دانم؟ در سال 2007 ، ما خانه خود را در آتش سوزی از دست دادیم (شما می توانید در مورد آن اینجا بخوانید: به هر طریقی که باد بوزد) و 9 ماه طول کشید تا شب ها و آخر هفته ها کار کنم تا لیست موجودی املاک شخصی را برای شرکت بیمه خود ایجاد کنم. همچنین در مورد پاکسازی پوست بخوانید.

باورش سخت است ، اما حداقل 42 مورد در اتاق خواب اصلی شما وجود دارد! آیا برای یک پروژه به یک چک لیست اتاق خواب اصلی نیاز دارید؟ آیا کسی را می شناسید که تازه شروع کند ، تازه شروع کند ، از اول شروع کند؟ آیا در حال ساخت خانه جدیدی  هستید؟ شاید بازسازی یک اتاق خواب اصلی موجود باشد؟ اگر شما می خواهید در اتاق خوابتان غذا بخورید یک سینی کافیست و از انتقال سرویس غذاخوری به اتاق خوابتان اجتناب کنید.

آیا می خواهید کل موجودی خانه را برای کلاسور موجودی خانگی خود تهیه کنید؟ آیا شما یا شخصی که می شناسید فقط دچار یک خسارت فاجعه بار مانند آتش سوزی یا سیل شده اید و اکنون باید برای لیست بیمه در لیست موجودی خانوار خود کار کنید؟ از این چک لیست اتاق خواب اصلی می توان به چندین روش استفاده کرد. و ، شامل یک نسخه قابل چاپ رایگان است.
به 42 مورد در اتاق خواب اصلی خود - لیست دیگری از کالاهای موجودی خانگی - خوش آمدید. برای کسانی که به وبلاگ من تازه وارد شده اند ، لیست هایی از 42 (عمدتا کالاهای موجودی خانگی) را ایجاد می کنم تا سعی کنم روی موجودی خانگی خودم کار کنم.

خدا را شکر برای اینترنت است! بدون منابع عظیم موجود در دسترس من ، حتی نمی توانم تصور کنم که ایجاد این لیست برای من چقدر طولانی تر (بیش از 9 ماه) طول کشیده است. زیرا حتی اگر فکر می کنیم هرگز مورد خاصی ، چه خریداری شده ، هدیه یا موروثی ارزشمند را فراموش نخواهیم کرد ، اما خاطرات ما نقص دارد و فراموش می کنیم.

بیشتر بخوانید: چسب سرامیک ، انگشتر طلا ، وسایل شستشو و نظافت ، میکروبلیدینگ چیست ، دستبند طلا


خانه مسنجی خود را مانند یک رئیس کل تمیز کنید

تا به حال فکر کرده اید که بهترین و سریعترین راه برای نظافت یک خانه نامرتب چیست؟

این نکات ساده و در عین حال عملی ، کارهای روزمره شما را اصلاح می کند و وقت بیشتری برای شما می گذارد!

امروز ثبت نام کنید و چک لیست رایگان خود را بارگیری کنید - چگونه یک خانه آشفته را مثل یک رئیس سریع تمیز کنیم.


ما سالهاست که در خانه جدید خود زندگی می کنیم و چند سال پیش به ذهنم رسید که من موجودی وسایل جدید خود را انجام نداده ام. و همچنین از وسایلمان برای ثبت موجودی یک عکس واحد نگرفته ام. بنابراین ، به جای واکنش پذیری (در صورت بروز ضرر دیگری) ، تصمیم گرفتم فعال باشم و کار روی این پروژه را شروع کردم.

در صورتی که می خواهید پروژه موجودی خود را دنبال کنید یا اگر کسی را می شناسید که متحمل خسارت فاجعه بار شده است و می تواند از این لیست ها استفاده کند ، تصمیم گرفتم این لیست ها را با خوانندگان در میان بگذارم.

در هر صورت ، من باور نمی کنم که چندین سال است که این لیست ها را تهیه کرده ام! وای بیش از 50 نفر در این وبلاگ دارم و فکر نمی کنم حتی در نیمه راه باشم!

در اینجا عکسی از یکی از 42 مورد اتاق خواب اصلی ما آورده شده است:


این کوکو ، گربه محبوب ، گرامی و ارزشمند Snowshoe Siamese ما است. او یک پسر ، یک گربه پسر به نام کوکو است (یک داستان در پشت نام او وجود دارد ؛ برای خواندن آن روی پیوند کلیک کنید به علاوه می توانید اینجا با کوکو ملاقات کنید!). به هر حال ، او به ندرت در اتاق خواب اصلی ما روی این صندلی می نشیند ، اگرچه کوکو خودش یکی از وسایل اتاق خواب ماست (اما من او را در لیست قرار ندادم).

همچنین بخوانید: لیزر موهای زائد آقایان ، انواع زیورالات هندی

این صندلی زیبا از کالاهای خانگی تهیه شده است. بله ، این یک طرح اصلی نیست (خوب ، شاید این بود و در Home Goods به پایان رسید). چندین سال پیش ، هنگام تهیه خانه جدید خود ، سفری کردم تا ببینم چه گنجینه های تخفیفی پیدا می کنم. این صندلی عالی بود و من آن را درجا بلند کردم. از این گذشته ، اتاق خواب های استادانه ای که به زیبایی تزئین شده اند ، پناهگاه هستند و من مصمم شدم که اتاق خوابمان را به یک پناهگاه تبدیل کنم.

اما بیایید نگاهی دقیق به آنچه در این گوشه اتاق خواب ما قرار دارد ، بیندازیم (این پست برای راحتی شما حاوی پیوندهای وابسته است. برای مطالعه سیاست افشای کامل من اینجا کلیک کنید.):
اگر کمی پشتیبان بگیرم ، این همان چیزی است که در عکس بالا منهای کوکو ، از چپ به راست می بینید:

پرده
میز گاه به گاه
گیاه
گلدان گیاه
عثمانی (smidgen)
صندلی
بالش
پرت کردن
سایه های پنجره
چراغ پایه دار
آرمور
و لیست فوق شامل آنچه در داخل زره پوش یا بالای زره پوش یا بالای سایه های پنجره قرار ندارد (یک والان) نیست! تصور کنید که - بیش از 11 چیز در آن گوشه کوچک اتاق ... در مورد بوتاکس پیشانی بیشتر بدانید.

باورش سخت است ، اما حداقل 42 مورد در اتاق خواب اصلی شما وجود دارد! آیا برای یک پروژه به یک چک لیست اتاق خواب اصلی نیاز دارید؟ آیا کسی را می شناسید که تازه شروع کند ، تازه شروع کند ، از اول شروع کند؟ آیا در حال ساخت خانه جدیدی هستید؟ ممکن است بخواهید در اتاق خوابتان ظروف پذیرایی کوچکی را روی میز بگذارید. برای خرید ملزومات جوشکاری به سایت فیدساکو مراجعه کنید.

شاید بازسازی یک اتاق خواب اصلی موجود باشد؟ آیا می خواهید کل موجودی خانه را برای کلاسور موجودی خانگی خود تهیه کنید؟ آیا شما یا شخصی که می شناسید فقط دچار یک خسارت فاجعه بار مانند آتش سوزی یا سیل شده اید و اکنون باید برای لیست بیمه در لیست موجودی خانوار خود کار کنید؟ از این چک لیست اتاق خواب اصلی می توان به چندین روش استفاده کرد.  ، 
 

https://tootsweet4two.com/42-things-in-your-master-bedroom/

  • mi ilkhani

کاربردهای سازنده برای چسبهای ساختمانی

mi ilkhani | دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

چسب ساختمانی به طیف گسترده ای از محصولات مشابه برای اتصال مواد متداول مورد استفاده در ساخت ، بازسازی و اتمام خانه ها گفته می شود. البته ، اگر در فروشگاه های سخت افزاری خرید کرده اید ، می دانید که برخی از شرکت ها چسب هایی دارند که آنها "چسب ساختمانی" نامگذاری کرده اند. همچنین بخوانید: بوتاکس پیشانی

در متن این مقاله ، من در مورد یک کلاس چسب صحبت می کنم که دارای خواص خاصی هستند. مشخصات اساسی این محصولات عبارتند از:

در قوطی ها ، لوله های فشار دادن و لوله های درز گیر موجود است
قوام خمیر غلیظ ؛ با چاقو بتونه یا ماله بریده شده اعمال می شود
مبتنی بر آب یا حلال
می تواند شکاف ها و نقایص موجود در مواد را پر کند
به طیف گسترده ای از مصالح ساختمانی پایبند خواهد بود
تمایل داشته باشید که پس از خشک شدن انعطاف پذیر باقی بماند
ضد آب یا ضد آب است
معمولاً ظرف 24 ساعت خشک می شود
انتخاب صحیح محصول چسب ساختمانی می تواند گیج کننده باشد ، زیرا همپوشانی عملکردی زیادی در بین آنها وجود دارد. خوشبختانه ، تولیدکنندگان در ذکر موارد استفاده از محصولات خود بر روی برچسب ها بسیار خوب عمل می کنند. بعضی از آنها کاملاً خاص ... "فقط برای کاشی و سرامیک" ، به عنوان مثال. برخی دیگر محصولات خود را برای استفاده های گسترده تر استفاده می کنند ... "چسب ساختمانی" عمومی تر و شناخته شده تر ، عمومی که می تواند برای طیف وسیعی از کارهای چسب استفاده شود. مطلب دستبند طلا را از دست ندهید.

چسب‌ کاشی و چسب سرامیک پودری قابلیت استفاده در نصب انواع سرامیک و کاشی ، کف پوش فضاهای خشک و مرطوب در داخل و خارج ساختمان ها ، انواع دیوارهایی که مصالح مختلف سیمان ، آجر و بتن ساخته شده اند، انواع محصولاتی که بر پایه پرسلان هستند ، گرانیت و همچنین برای نصب سنگ‌های آنتیک طبیعی و غیر طبیعی به ویژه در مکان‌هایی مانند سازه‌های استخر  که در برابر نفوذ رطوبت قرار دارند ، را دارا می باشد.

برخی از چسب های ساختمانی که به طرز شگفت انگیزی روی چوب های داخلی کار می کنند ، در برابر تغییرات رطوبت و دما کار خارجی مقاومت نمی کنند. شما فقط یک بار انتخاب می کنید ، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

دو روش استفاده از چسب ساختمانی وجود دارد.


چسب های ساختمانی یا به صورت دانه ای یا با پوشش کامل استفاده می شوند. مهره ها خطوطی از چسب هستند که با استفاده از تفنگ درزگیر روی یک سطح اعمال می شوند. این اقتصادی ترین استفاده از چسب ساختمانی است و به طور معمول برای چسباندن مواد مسطح بزرگ و سطوح بزرگ مسطح استفاده می شود. برخی از موارد معمول استفاده از روش مهره ، نصب محوطه وان پلاستیکی روی دیوارهای خشک یا کاشی و سرامیک ، تخته های چوبی به هر دیواره صاف و اتصال دیوارهای خشک به گل میخ ها است.

پوشش کامل در مواردی که مواد برای چسباندن کوچک است ، مانند کاشی کف یا کاشی و سرامیک ، یا در صورت نیاز به یک سطح کاملاً جامد ، استفاده می شود که شامل تقریباً تمام کاربردهای کفپوش به استثنای روکش های فرش و برخی از انواع کفپوش وینیل است.

تمام کارهای چسب پوششی کامل برای استفاده از چسب نیاز به استفاده از ماله بریدگی دارند. ممکن است وسوسه شوید که فقط چاقو را با چاقو بتونی بچرخانید ... و ممکن است برای یک تعمیر کوچک از این کار خلاص شوید. اما پنج دلیل منطقی برای درست انجام دادن آن وجود دارد ، اگرچه برچسب های محصول به شما نمی گویند که چرا ... آنها فقط می گویند این کار را به روش خود انجام دهید یا در غیر این صورت ...

موجب صرفه جویی در چسب می شود ... با استفاده از ماله بریده شده می توانید تا 50٪ در چسب استفاده شده روی ماله صاف یا چاقوی بتونی پهن صرفه جویی کنید!
ضخامت ثابت چسب ... به یاد داشته باشید که بیشتر چسب های ساختمانی انعطاف پذیر هستند. استفاده از یک برنامه خیلی ضخیم می تواند باعث ایجاد لک در کف و ایجاد حرکت در مواد شود. این ممکن است در مورد کف پوش پارکت بهم پیوسته چندان مهم نباشد اما با کاشی و سرامیک می تواند یک فاجعه باشد!
زمان خشک شدن کوتاه می شود ... وقتی این مواد به چسب فشار داده می شوند ، این شیارهای کوچک صاف می شوند و یک فیلم چسب نازک تر می دهند. پالتوهای نازک تر به معنی زمان خشک شدن کمتری هستند. خشک شدن پوشش چسب بیش از حد ضخیم ممکن است هفته ها طول بکشد.
چسبندگی بهتر ... "قله" های تولید شده توسط ماله زدن ، احتمال چسبیدن ماده به چسب را افزایش می دهد.
انقباض کمتر ... با خشک شدن چسب ، جمع می شود. این مسئله با کت نازک نیست. اما اگر یک لایه ضخیم اعمال شود ، ممکن است موادی که می چسبانید به طور محسوسی جابجا و یا ته نشین شود! به همین دلیل است که شما هرگز نباید در کف یا دیوار تنها با چسب ایجاد کنید ... قبل از تلاش برای چسباندن ، از یک سطح آهسته کف یا دیواری برای صاف کردن سطح استفاده کنید!

بیشتر بخوانید : انگشتر طلا ، لوازم شستشو و نظافت ،
هنگام انتخاب چسب ساختمانی مراقب باشید !!
برخی از کاربردها و مواد به چسب های مخصوص ساخت احتیاج دارند. پلاستیک ها به خصوص به انتخاب های نامناسب چسب حساس هستند! بنابراین هنگام نصب محصولاتی مانند وان وان و پایه وینیل ، حتما از چسب توصیه شده توسط سازنده استفاده کنید. در غیر این صورت ، ممکن است دریابید که حلال چسب در واقع از طریق پلاستیک مهاجرت می کند و باعث ایجاد لک روی سطح می شود! این "خزش" حلال می تواند یک فرایند اب زیر کاه باشد ... مدت زمان طولانی از اتمام کار ممکن است هفته ها طول بکشد. نیازی به گفتن نیست که شما یک کمپ کننده خوشحال نخواهید بود!

به زمان خشک شدن روی بسته بندی توجه کنید! پاکسازی پوست را نیز بخوانید.
چسب های ساختمانی در بسیاری از موارد به مدت یک هفته به مقاومت کامل نمی رسند ، بنابراین اگر می خواهید این کار دوام بیاورد ، قبل از وارد آوردن فشار کامل به مفصل ، زمان خشک شدن کافی را به آنها بدهید.

یکی از محبوب ترین خطوط چسب ساختمانی توسط شرکت PL تولید می شود. خط آنها شامل چسب ساختمانی مورد علاقه قدیمی Pl200 و همچنین فرمولاسیون های ویژه برای پلاستیک و کف و مواد خارجی است. در مورد لیز موهای زائد آقایان چقدر می دانید؟

https://www.naturalhandyman.com/iip/infadh/infadhi.html

  • mi ilkhani