khashmohayahoo

یک ماشین شامل چه قطعاتی است

mi ilkhani | دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹ ق.ظ | ۰ نظر

یک ماشین تنها دارای 30000 قطعه است که هر قسمت را تا کوچکترین پیچ می شمارد. برخی از این قطعات در تویوتا ساخته می شوند ، اما ما همچنین تأمین کنندگان زیادی داریم که بسیاری از این قطعات را تولید می کنند. حدود 30000 قطعه از مواد اولیه مختلف و فرایندهای مختلف تولید استفاده می کنند. ساخت قطعات خوب نیاز به تحقیق و تحقیق زیادی دارد. داشتن قطعات ساخته شده توسط شرکت هایی که در زمینه های خود تخصص دارند به ما امکان می دهد قطعات با کیفیت بالا بدست آوریم. به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو تویوتا صندلی ، چرخ ، فرمان ، جلوپنجره ، چراغ های جلو و متر را تولید می کنند.

دوره آموزش برق خودرو و باطری سازی یکی از دوره های پرطرفدار در بین جوانان می باشد که به علت بازار کار خوبی که دارد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

با توجه به افزایش تعداد خودروها و پیشرفت تکنولوژی در آنها سیستم الکترونیکی اتومبیل ها دارای امکانات و ویژگی های متنوعی گشته و نیاز است تا در صورت خرابی این سیستم، افرادی که در این حرفه دارای تخصص می باشند به رفع ایرادات آن بپردازند.

خودرو تویوتا از سیستمی استفاده می کند که در آن قطعات لازم به مقدار لازم در زمان مناسب ساخته می شوند. کارتی به نام "کانبان" به هر جعبه قطعات متصل شده و انواع و مقدار قطعات مورد نیاز را شرح می دهد. این کارت همچنین از ساخت قطعات بیش از حد در کارخانه های تولید قطعات جلوگیری می کند و مجبور نیستند فرایند مونتاژ فضایی را برای ذخیره قطعاتی که فوراً مورد نیاز نیستند اختصاص دهند.

همانطور که گفته شد ، برای ساخت ماشین حدود 30000 قطعه مورد نیاز است. از آنجا که تویوتا اتومبیل ها را دقیقاً به همان روشی که مشتریان سفارش می دهند می سازد ، هر خودرویی منحصر به فرد است. این بدان معنی است که قطعات مختلف باید در اتومبیل های مختلف نصب شود. استفاده از قطعات مختلف منجر به قیمت های مختلف برای هر یک از خودروها می شود.

گروه سهند شیمی تولیدکننده انواع مصالح ساختمانی از جمله چسب بتن لاتکس می باشد. چنانچه پیش از خرید به مشاوره بیشتری احتیاج دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تعمیر و نگهداری همیشه شامل تعویض قطعات نیست

از این گذشته ، ماشین ماشینی است که نیاز به نگهداری دارد. بیشتر اوقات ، متوسط ​​هزینه خدمات خودرویی که سازندگان ادعا می کنند فقط شامل سرویس اولیه است ، با فرض اینکه همه قطعات به خوبی کار می کنند. اما ، بعضی اوقات ، بعضی از قطعات ممکن است خراب شوند یا آسیب ببینند و مالک باید هزینه تعویض قطعات را بپردازد.

آیا باید در کیفیت سازش کنید؟

برخی از قطعات بدنه نیازی به اصل بودن ندارند و تاثیری در کارکرد ماشین ندارند ، مانند:

· روکش صندلی ها

· پلک زدن

· برف پاک کن ها

· آینه های دید عقب

· دستگیره درب ، شیشه جلو اتومبیل

· ضربه گیرها

قطعات خودرو را کپی کنید

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد ، سرویس غذاخوری ، چسب سرامیک ،  لیزر موهای زائد آقایان ، انواع زیورآلات هندی

اما اگر بخواهید قطعات اتومبیل ارزان را به تنهایی تهیه کنید و فقط هزینه تعویض قطعات یدکی را پرداخت کنید که هزینه بسیار کمتری خواهد داشت ، چه می کنید؟ چندین شرکت قطعات یدکی تولید می کنند که قطعات ساخت شرکت را تکثیر می کنند و معمولاً خوب هستند زیرا با قطعات اصلی رقابت می کنند. این شرکت ها با سازنده خودرو قرارداد ندارند و این محصولات را با قیمت مقرون به صرفه تولید می کنند.

بیمه اتومبیل چگونه کمک می کند؟

یک طرح جامع بیمه خودرو جایگزینی قطعات یدکی خودرو را تحت شرایط زیر پوشش می دهد:

· وقتی وسیله نقلیه در تصادف آسیب ببیند

· به دلیل یک فاجعه طبیعی

Cover Add-On Assistance Assistance همچنین تعویض قطعات و تعمیر شکایات جزئی را ارائه می دهد که هنگام رانندگی طولانی بسیار مفید است. همچنین از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

· انتخاب گاراژ برای تعمیر وسیله نقلیه خود

· انتخاب جلدهای افزودنی جدید و در عین حال مفید. مقاله پاکسازی پوست را نیز بخوانید.

پوشش اضافی برای بیمه اتومبیل

اگر احساس می کنید که ادعاهای مکرر برای تعویض قطعات یدکی ممکن است مبلغ حق بیمه شما را افزایش دهد ، یک پوشش الحاقی مناسب مانند جلد افزودنی Digit Zero Depreciation را در نظر بگیرید.

به آن پوشش استهلاک قطعات نیز گفته می شود. این روشی است که پوشش الحاقی به داشتن پوشش بیمه ای پتو برای قطعات یدکی خودرو کمک می کند:

· قطعات خاص اتومبیل شما از جمله صفحات فلزی و فایبرگلاس با گذشت سال از نظر ارزش کاهش می یابد

· در صورت خسارت ، استهلاک از مبلغ مطالبات کسر می شود

· با خرید این افزودنی ، ارزش کاملی را که واجد شرایط دریافت تعمیر یا تعویض قطعات یدکی هستید ، دریافت خواهید کرد.

این پوشش برای خودروهایی که کمتر از 5 سال عمر دارند ایده آل است و همه موارد فوق را فراهم می کند ، به جز تعویض لوازم یدکی پراید  که به دلیل رانندگی در اثر مستی یا سهل انگاری بوجود می آیند.

همچنین بخوانید: انگشتر طلا ، وسایل شستشو و نظافت ، انواع دستبند طلا ، میکروبلیدینگ چیست ، انواع چسب کاشی ، بوتاکس پیشانی

دفعه دیگر که اتومبیل شما به قطعات جدیدی احتیاج دارد ، بیمه اتومبیل شما از آن مراقبت خواهد کرد!

https://www.godigit.com/blog/insurance-covers-car-parts

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی