khashmohayahoo

میکروبلاستیک چیست؟

mi ilkhani | يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴ ق.ظ | ۰ نظر

قلم موهای پر شده ، پر شده و کاملاً شفاف و زیبا امروزه به زیبایی بدیعی از قرن تبدیل شده است. اما دستیابی به این استاندارد زیبایی جدید به معنای نبرد روزانه با موچین ، ژلهای ابرو و مداد نیست. میکروبلاستیک آخرین درمان نیمه دائمی است که هر روز تنها بهترین مرور زندگی شما را فراهم می کند. گاهی حذف موهای زائد لازم است خصوصا برای مردان. در اینجا مزیای حذف موهای اضافی مردان آمده است:

  • کاهش دائمی مو : لیزر موهای زائد آقایان تراکم موها را برای مدت طولانی کاهش می دهد.
  • ایمنی روش : لیزر موهای زائد آقایان به عنوان یک روش ایمن توسط FDA تأیید شده  است.
  • صرفه جویی در هزینه : گرچه هزینه لیزر موهای زائد آقایان در ابتدا بالاست ، اما با در نظر گرفتن هزینه سایر روشها و تجهیزات حذف موهای زائد در دراز مدت ، لیزر موهای زائد آقاین به صرفه تر است.
  • دردسر کمتر:  کاهش دائمی مو  می تواند به معنای صرف وقت کمتر برای حذف موهای زائد باشد.

 

اگر با تکنیک آشنا نباشید ، احتمالاً به زودی خواهید بود. میکروبلاستیک به دلیل توانایی آن در ارائه تعریف و کامل بودن در جایی که مرورگرها به طور طبیعی فاقد آن هستند و ساعاتی را که از کارهای روزمره شما می گذرد ، به سرعت به یکی از محبوب ترین روشهای زیبایی تبدیل شده است. مطمئناً ، از قیمت مداد ابرو بسیار قابل توجه است ، مطمئناً در طولانی مدت ارزش پول خود را به دست خواهید آورد.

بیشتر بخوانید: گردنبند مناسب برای انواع لباس ، ملزومات لباس کودک ، تابستان امسال را چه چیزی بپوشید ، انواع زیوالات هندی

بعلاوه ، شکی نیست که مرورگرهای بیانیه در جهان زیبایی و فراتر از آن مورد توجه و تمرکز قرار می گیرند. صنعت برنج در بهترین بخش از یک دهه به طور پیوسته در حال رشد بوده و اکنون تخمین زده می شود که در شمال انگلیس 20 میلیون پوند ارزش دارد. لیست کننده های A مانند لیلی کالینز و ریحانا ، اثبات زندگی این مرورگرهای بزرگ هستند که سریع و سریع حرکت می کنند.

در حالی که ابزارهای ابرو در سالهای اخیر بطور بی پایان بهبود یافته اند و دقت و رنگدانه ای بهتری دارند ، اما از نظر صرفه جویی در زمان و ظرافت هیچ تفاوتی برای میکروبلاستیک ندارند. بعلاوه ، برای کسانی که روزانه تلاش می کنند در صفحات مطابق با نقشه ها مطابقت داشته باشند - یا در دهه 90 موچین را از بین بردند - رفع نیمه دائمی ممکن است دقیقاً راه حل مورد نیاز باشد.

بنابراین اگر شما در مورد چگونگی عملکرد این تکنیک جذاب هستید ، برای تمام پاسخ ها بخوانید ...

من یک آزمایش پیشگامانه "مه ابرو" را امتحان کردم و این همان چیزی است که من فکر کردم ...
من یک آزمایش پیشگامانه "مه ابرو" را امتحان کردم و این همان چیزی است که من فکر کردم ...

همچنین بخوانید انواع کیمونوی ژاپنی ، راهنمای انتخاب لباس گرم

میکروبلاستیک چیست؟

تکنیک واقعی کاشت رنگدانه به برش های ریز پوست هزاران سال پیش بر می گردد ، اما به دلیل استفاده از ابرو در آسیا ، با روند پر شدن یا گلدوزی ، محبوبیت زیادی پیدا کرد. بعداً به عنوان میکروبلاستیک شناخته می شود ، در اصل خال کوبی می شود ، اما شامل استفاده از ابزار دستی دستی و تخصصی تر است.

بجای اینکه رنگی مانند تاتو کردن سنتی به شما بدهد ، سکته های ریز با دست انجام می شود تا توهم موهای واقعی را ایجاد کند ، به همین دلیل افرادی که در جستجوی کمال ابرو هستند ، آن را ترجیح می دهند. بسیاری از زیبایی شناسان آن را به صورت نیمه دائمی طبقه بندی می کنند ، اما با داشتن لباس های بالا و مراقبت های منظم ، می تواند یک عمر دوام داشته باشد. این عالی است برای کسانی که مبتلا به آلوپسی یا افرادی که شیمی درمانی را پشت سر گذاشته اند ، یا فقط برای جوزفین معمولی که مایل است بازی ابرو را انجام دهد ، عالی است.
ما یک نویسنده به نام Jade Moscrop را فرستادیم تا درمان را امتحان کند و گزارش خود را دوباره گزارش دهد:

اکنون نمی خواهم همه را امتحان کنم و احساس ناراحتی از من بکنم - دلیل اینکه ابروهایم به مدعو نمی شوند ، به دلیل بیماری و شرایط نیستند ، صرفاً به این دلیل است که من آنها را به عنوان یک جوان غرق کردم. درست رشد نکرد.

در دبیرستان ، من به شدت ظلم شده بودم زیرا الف) ابرو نداشتم و ب) وقتی سعی کردم آنها را بکشم ، بدبختانه شکست خوردم زیرا محصولات و ابروهای مناسب ابرو ندارم. بچه ها می توانند افتضاح باشند ، مگر نه؟ توجه بسیار زیادی که به مرورگرهایم کردم ، کمی پیچیدگی درمورد آنها ایجاد کردم ، و من ناراحت شدم ، در حالی که آنها به هیچ وجه رشد نکردند.
بعد بخوان

مردم در حال گرفتن محافل تاریک خود با یک کانسیلر دائمی در زیر چشم در یک روند زیبایی عجیب و غریب جدید هستند
مردم در حال گرفتن محافل تاریک خود با یک کانسیلر دائمی در زیر چشم در یک روند زیبایی عجیب و غریب جدید هستند

پیش از میکروبلاستیک ، با مرورگرهای طبیعی من و پر از ابرو.

پس از سالها رنگ آمیزی ، گالن های روغن کرچک و نمونه برداری از هر "بهترین مداد ابرو" جدید ، می خواهم به عنوان یک میکروبلاستیک به عنوان راهی برای حل همه مشکلاتم جستجو کنم. بنابراین ، هنگامی که به من پیشنهاد شد که نه تنها میکروبهای ابروهایم را داشته باشم ، بلکه این کار را توسط Suman Jalaf از Suman Brows انجام دهم ، که مشتری های آنها شامل Poppy Delevingne و ایمی جکسون هستند ، من از این فرصت پرش کردم.

من به سالن رسیدم و به استقبال سومن رفتم که بلافاصله باعث شد احساس استقبال کنم. او یکی از آن دسته از افرادی است که شما احساس می کنید سالهاست که می شناسید. ما در مورد شکل مورد نظر خود صحبت کردیم و از آنجا که مدت زمان طولانی است که از مرور مناسب برخوردار بوده ام ، اعتراف کردم که نمی دانم ابروهای واقعی من چگونه است. او گفت که مشکلی نیست و از اینکه از دیدن من کامل دیدن می کند هیجان زده است!

سومان با نخ کردن ابروهایم برای از بین بردن موهای زائد شروع به کار کرد و سپس مقداری کرم بی حس کننده استفاده کرد. قبل از شروع روند نقاشی ، این کار حدود 40 دقیقه طول کشید. او با استفاده از ابزار اندازه گیری خاص ، کار کرد که مکان های من باید باشد و همچنین چه شکلی برای چهره من بهتر کار می کند. او همچنین برخی از گزینه های رنگ را به من نشان داد و به من اجازه داد تصمیم بگیرم کدام یک بهتر است. همانطور که مدتهاست که در ابروهایم مداد می شوم ، من عادت داشتم ظاهری کاملاً تیره داشته باشم ، بنابراین رنگ تیره تری را انتخاب کردم که به گفته وی طبیعی است. برای موهای اضافی نیز اطلاعاتی درباره لیزر مو بدست اورید و به زیبایی بیاندیشید.

https://www.glamourmagazine.co.uk/article/microblading-eyebrows

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی