khashmohayahoo

راهنمای انتخاب لباس گرم

mi ilkhani | سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

کت های زمستانی

انواع مختلف لباس برای هوای سرد وجود دارد. برخی از کت ها متنوع بودن مورد نیاز افرادی را که می خواهند یک ژاکت را تهیه کنند می توانند متناسب با هر صورت باشند. این کاپشن ها دارای ویژگی هایی هستند که برای فعالیت های زمستانی کاربردی هستند اما هنوز هم به اندازه کافی شیک هستند تا به شهر برسند. مدل های ذکر شده در زیر برای روزهای طولانی در کوه با دوز سالم PrimaLoft و عایق کاری پایین طراحی شده اند تا لباس پوشنده را در هر کجا که باشد گرم نگه دارد.

پارک Tres 3 در 1 مانند نام این مدل ، مدلی است که با سه ژاکت در یک طراحی شده است. اگر پوسته و ژاکت پف را در کنار هم می پوشید ، آنها گزینه بسیار محکمی را تشکیل می دهند که می تواند در تپه اسکی پوشیده شود. پوسته به تنهایی می تواند بعنوان بادگیر عمل کند ، در حالی که جلیقه پف دار را می توان بعد از اسکی یا در اطراف شهر پوشید. زیورالات مثلا گردنبند مناسب برای انواع لباس نیز وجود دارد.

هر کس نیاز خود را پیدا می کند هنگام پیدا کردن ژاکت مناسب. برای کسانی که کمی همه کارها را انجام می دهند ، بدون آنکه بخواهند زحمت بسته بندی بیشتر را داشته باشند ، یک ژاکت انجام شده همه چیز در زمستان انتخاب مناسبی است. لباس خانمها در ایران شامل انواع لباس زمستانی و تابستانی می باشد.

انواع مختلف عایق

داون سبک ترین و فشرده سازی عایق در بازار است. گرچه بسیار گرم است ، پایین آمدن برای شرایط مرطوب نیست. هنگام خیس شدن ، پرها جمع می شوند و بسیاری از خواص عایق بندی و انبار را از دست می دهند. اگر زمستان های خود را در آب و هوای خشک و سرد بگذرانید ، یک ژاکت پایین با تمام توان خود عمل می کند و شما را از عناصر محافظت می کند.

اگر تمایل دارید بیشتر وقت خود را در مناطق مرطوب و آب و هوایی سرد بگذرانید ، عایق بندی مصنوعی راه رفتن است. اگرچه عموماً حجیم تر و سنگین تر از پایین است ، اما عایق مصنوعی به همان اندازه گرم است ، به طور کلی دارای قیمت متوسط ​​پایین تری است و می تواند در برابر آب و هوای مرطوب مقاومت کند.

در حالی که هر نوع عایق مزایای خود را دارد ، در پایان روز ، نیازهای شما به شما نشان می دهد که کدام یک با آن کنار بیاید.


آیا به اندازه کافی ضد آب خواهد بود؟

برای عملکرد خوب در برابر شرایط دشوار ، یک ژاکت زمستانی باید دارای پوسته بیرونی ضد آب باشد. پوسته بیرونی ژاکت زمستانی از محافظت شما در برابر عناصر است ، بنابراین داشتن یک ضد آب یا ضد آب (پوشش DWR) برای زنده ماندن از زمستان های بارانی سرد ضروری است.

جلیقه هایی با پوسته بیرونی GORE-TEX ضد آب و هوا هستند و در آب و هوای مرطوب مرطوب بهترین حالت ایستاده اند. اگر زمستانهای مرطوب و با درجه حرارت ملایم تر و باران و برآمدگی زیاد را تجربه می کنید ، یک کت زمستانی با پوسته بیرونی GORE-TEX بهترین گزینه برای شماست.

کاپشن های زمستانی که دارای پوشش DWR هستند هنوز هم در هوای مرطوب به خوبی حفظ می شوند اما به اندازه ژاکت هایی که دارای غشاء GORE-TEX هستند ، از نظر مقاومت در برابر آب نخواهد بود. اگر شما در منطقه ای زندگی می کنید که زمستان ها سرد و برفی است و روزهای مرطوب و پر آب و تاب زیادی نمی بینید ، باید یک ژاکت با پوشش DWR این ترفند را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: لباس مناسب اندام گلابی شکل ، لباس مناسب اندام سیبی شکل ، لباس ها از چه چیزی ساخته می شوند

گرمای بدن خود را درون و سرد نگه دارید

هنگام پوشیدن ژاکت ، گرمای بدن دارای چندین مسیر فرار است. در حالی که تنفس مهم است ، حفظ گرمی در آن ضروری است. یک هود علاوه بر ارائه پوشش اضافی ، برای گرم نگه داشتن شما طراحی شده است. بسته به ژاکت ، هود برای حفظ گرما عایق خواهد بود.

کاپشن های فنی دارای چندین ویژگی قابل تنظیم است که به حفظ گرما کمک می کند. یک هود قابل تنظیم به ضایعات مجهز خواهد شد تا هود را محکم محکم کنید تا در هنگام باد باد گرم شود. اکثر کت های فنی زمستانی دارای کاپوت های قابل جابجایی یا هود سازگار با کلاه ایمنی هستند که برای گرم کردن شما هنگام شرکت در ورزش های زمستانی طراحی شده اند. جزئیات دیگری مانند دامن های برفی ، دکمه های سوراخ دار قابل تنظیم ، و تکه های طوفان برای تنظیم و نگه داشتن گرما و سردی هوا طراحی شده اند.

این که آیا شما به دنبال یک ژاکت معمولی ، پیراهن زمستانی در شهر یا یک ژاکت فنی بیشتر برای ورزش های زمستانی هستید ، جیب های آن ضروری است. داشتن جیب های ایمن و راحت به شما در سازماندهی کمک می کند. جیب های داخلی برای نگهداری وسایل ضروری مانند کیف پول و تلفن نیز عالی هستند. گرم بودن لباس از ملزومات لباس کودک در زمستان می باشد.

ژاکت تکنیکی زمستانی که برای کوهنوردی یا اسکی در پشت کوه طراحی شده است ، همیشه به جیب و عمق جیب توجه ویژه ای خواهد داشت. داشتن جیب های قابل دسترس که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید تمام تجهیزات لازم را در خود نگه دارید می تواند همه تفاوت ها را در یک سفر به وجود آورد.

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی