khashmohayahoo

ملزومات لباس کودک چیست

mi ilkhani | شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

ملزومات لباس کودک چیست؟


شش تا هشت لباس مجلسی شروع خوبی خواهد بود زیرا نوزادان می توانند تعداد زیادی لباس را تحریک کنند - به خصوص با پوشک های نشت.
بسته به دما ، دو تاپ یا کاپشن آستین بلند را برای روزهای سرد و یک جفت جوراب در نظر بگیرید. اندازه 000 برای یک نوزاد متداول است اما ممکن است در چند هفته اول برای نوزادان کوچکتر به 0000 مورد نیاز داشته باشید. انواع مختلف لباس برای کودکان می تواند انتخاب شود.
Velcro ، گل میخ های مطبوعاتی ، جیب های مخصوص لباس شکاف دار و دهانه های گشاده همه به شما کمک می کند تا لباس های شادی شما با کمترین هیاهو لباس ، تغییر و تحریک شود.


چه چیزی را باید در لباس کودک جستجو کرد


الیاف طبیعی

پشم و پنبه نفس می کشد و از عایق های بسیار خوبی برخوردار هستند در حالی که اجازه تبخیر عرق را می دهند. مخلوط های طبیعی و مصنوعی نیز برای بیشتر نوزادان خوب است. برخی از پوست های نوزاد بعد از تماس با پارچه های مصنوعی می توانند قرمز شوند. از الیاف طبیعی برای تولید لباس خانمها در ایران نیز استفاده می شود
همه در این لباس های کوچک همچنین به عنوان لباس های مخصوص لباس یا لباس های کوچک معروف است ، این لباس های کوچک نه تنها بسیار زیبا هستند ، بلکه کودک را گرم نگه می دارند ، از جدا شدن از ناخوشی و مجردی خودداری کنید و دسترسی آسان به آن را فراهم می کنید. تمام لباس های جلو را (و همچنین در صورت وجود پاها در پایین هر دو پا) به دنبال لباس های پرش با گل میخ های مطبوعاتی (همچنین به عنوان چفت و بست های گیر افتاده نیز می شناسید) باشید. اینها ساده تر از دکمه ها یا پستی هستند و نیازی نیست لباس را روی سر کودک خود بکشید.

اگر لباس پرش به پا است ، می توانید با بزرگ کردن کودک انتهای آن را طولانی تر کنید ، اما صبر نکنید تا پای توپی شروع به لکه دار شدن کند.
جمع کننده ها

دستگیره های گردن یا قایق یا گردن پاکت یا پیراهن ها راحت تر از آنهایی است که گردن خدمه آنها کوچکتر است. کاپشن هایی با استوانه های پرس یا دکمه های جلویی گزینه خوب دیگری است. همچنین بخوانید لباس برای اندام گلابی شکل

کلاه
 

حداقل یک کلاه زمستانی برای مسافرت های روزانه با خنک توصیه می شود ، زیرا نوزادان گرمای زیادی را از سر خود از دست می دهند. اگر آنها در حامل هستند ، آفتاب گرفتن ایده خوبی است ، اما اگر از قبل در یک کاردستی سایه خورده باشند ، داغ می شوند.

بیشتر بخوانید: لباس مناسب اندام سیبی شکل

جوراب

اطمینان حاصل کنید که جوراب ها خیلی تنگ نیستند و از جوراب های طرح دار خودداری کنید. انگشتان پا و ناخن های پا را می توان روی نخ های حلقه ای داخل گرفتار کرد. کفش تا زمانی که کودکان شروع به راه رفتن نکنند ، لازم نیستند. جنس لباس نیز از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود

شیب های بزرگتر ، حوله ای بزرگ با بسته شدن Velcro بهترین هستند. رشته ها درهم می شوند. تکه های پلاستیکی با حمایت از لباس های توپی ، لباس های توپی را خشک نگه می دارند ، اما ممکن است به اندازه جاذب نباشند. کتابخوانی هایی که گردن خدمه تنگ دارند ، به آسانی قابل استفاده نیستند اما به جلوگیری از جمع آوری اسلحه در لبه های گردن کمک می کنند (آه ، شادی های والدین!).

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی