khashmohayahoo

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

چگونه می توان جاروبرقی شکسته یا شکسته را برطرف کرد

mi ilkhani | يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۲ ق.ظ | ۱ نظر

 

جاروبرقی بهشتی است که برای صاحبان خانه ارسال می شود اما همچنین یکی از وسایل مورد استفاده و مورد سوء استفاده در خانه است.

استفاده بدون توقف از جاروبرقی در ساعت های طولانی ممکن است باعث داغ شدن موتور آن شده و منجر به خاموش شدن دستگاه گردد. خاموش شدن خود به خود اتفاق نگران کننده ای نمی باشد و به علت فعالیت درست سنسورهای حرارت موتور می باشند که اجازه داغ شدن بیش از حد را به دستگاه نداده و از سوختن آن جلوگیری می کنند. برای جلوگیری از ایجاد مشکل جدی ، تعمیر جاروبرقی خود را به یک متخصص بسپارید.

به عنوان مثال ، شلنگ های آنها اغلب به کف کشیده می شوند و حتی تا حد خود کشیده می شوند.

این اغلب منجر به خرابی و نشتی شیلنگ ها می شود ، که معمولاً به یک جاروبرقی که دیگر قدرت مکش قوی ندارد ختم می شود.

آیا آماده تعمیر شلنگ جاروبرقی شکسته یا شکسته خود هستید؟ در اینجا یک راهنمای گام به گام آسان برای انجام این کار وجود دارد:

نحوه تعمیر جاروبرقی شکسته

خوشبختانه ، در این صورت نیازی به دور انداختن شلنگ یا حتی تعویض کل جاروبرقی ندارید. در واقع ، تعمیر آن بسیار آسان است ، بنابراین نیازی نیست که توسط یک متخصص خدمات دهی کنید.

شلنگ جاروبرقی

مرحله 1: نشت را پیدا کنید

قبل از انجام هر کاری ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آسیب شیلنگ جاروبرقی خود را ارزیابی کنید.

تشخیص وجود نشت بسیار آسان است زیرا بر کارایی دستگاه شما از نظر قدرت مکش تأثیر می گذارد. دانستن اینکه نشت دقیق کجاست به تعیین مراحل بعدی شما کمک می کند.

مرحله 2: در صورت قطع ، قطع کنید

اگر شکاف یا نشت بسیار نزدیک به یک سر لوله باشد ، تعمیر آن بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اتصال پلاستیکی متصل به لوله جاوربرقی را جدا کرده و سپس لوله را دقیقاً در بالای نشت با استفاده از یک چاقوی مفید قطع کنید. به سادگی کانکتور پلاستیکی را دوباره داخل لوله قرار دهید و سپس آن را به جاروبرقی وصل کنید.

متأسفانه مدلهای جاروبرقی خاصی وجود دارد که اتصالات پلاستیکی آنها برای نصب روی ماشین ها طراحی شده است. هنگامی که این اتصالات را نمی توان حذف کرد ، انجام تعمیر با استفاده از این روش غیرممکن است.

مرحله 3: مواد لازم را جمع آوری کنید

در حال حاضر ، اگر نشت جایی در وسط لوله اتفاق بیفتد ، روند تعمیر که باید دنبال کنید کمی طولانی تر و پیچیده تر خواهد بود.

در ابتدا ، شما باید مواد لازم را برای انجام تعمیر جمع آوری کنید.

از جمله مواردی که به احتمال زیاد به آن احتیاج خواهید داشت شامل یک آویز کت سیمی یا جارو با دسته بلند است که در لوله قرار می گیرد.

همچنین مطمئن شوید که یک چاقوی کاربردی ، نوار چسب و مقداری پودر تالک در دست دارید.

این فرایند کمی آشفته تر خواهد بود زیرا به احتمال زیاد شیلنگ و جاروبرقی هنوز دارای گرد و غبار و زباله در داخل خود هستند. در صورت حساسیت ، دستکش ، ماسک و لباس کار را بپوشید. همچنین مطمئن شوید که از کف خود محافظت می کنید!

مشتریان می توانند با خیالی آسوده تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید را به شرکت تکنیک سرویس پارس بسپارند.

می توان گفت یخچال فریزر یکی از پرکاربرد ترین لوازم منزل می باشد به گونه ای که اگر یه روز یخچال فریزر دچار مشکل شود زندگی مختل می شود. اما به دلیل اینکه در طول شبانه روز یخچال کار می کند، همین وسیله پرکاربرد مانند هر وسیله دیگری ممکن است دچار مشکل و خرابی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد، که در سریع ترین زمان ممکن باید اقدام به تعمیر آن کرد.

مرحله 4: منطقه آسیب دیده را آماده کنید

قبل از قرار دادن وصله ، محل نشتی را با صابون مایع تمیز کنید تا هرگونه چربی یا گرد و غبار از بین برود. مگر اینکه روی جاروبرقی مرطوب/خشک کار می کنید از وارد کردن هرگونه مایعات به دستگاه خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات لپ تاپ ، هزینه نصب دوربین مدار بسته ، سیستم های الکتریکی خودرو

مرحله 5: محل را مهر و موم کنید

هنگامی که ناحیه آسیب دیده تمیز شد و در حال حاضر خشک شده است ، در نهایت می توانید به رفع مشکل بپردازید. ابتدا باید گچ یا پودر تالک را با استفاده از دسته جارو در ناحیه آسیب دیده قرار دهید.

دسته را داخل لوله بکشید تا بتوانید پودر تالک را از طریق ترک ببینید.

در مرحله بعد ، می توانید نشت را با یک نوار چسب بپوشانید ، مطمئن شوید که کل منطقه به خوبی پوشانده شده است. این فرآیند هنوز به طور کامل انجام نشده است زیرا یک قسمت چسبنده از نوار در داخل لوله باقی مانده است.

باقی ماندن آن در حالت فعلی فقط به تجمع آوار و گرد و غبار منجر می شود و در آینده باعث انسداد می شود.

برای رفع این مشکل ، کافی است گچ یا پودر تالک را روی زمین پهن کرده و اجازه دهید جارو برقی آن را بمکد. این آخرین فرایند همچنین به شما کمک می کند که اگر نشت به درستی آب بندی شده است را دوباره بررسی کنید.

وصله نشت در شلنگ جاروبرقی فقط به عنوان یک راه حل موقتی در نظر گرفته می شود زیرا به احتمال زیاد به دلیل قدرت دستگاه ، وصله جدا می شود.

احتمالاً زمان زیادی طول نمی کشد تا رفع مشکل شود و شما مجبور خواهید بود این روند را دوباره انجام دهید. با این حال ، مطمئناً باید پول جمع آوری کنید.

اما ، در صورت غیرقابل جبران شدن نشت ، بهترین راه حل همیشه تهیه یک شلنگ جاروبرقی جدید است که تمیز کردن را بسیار آسان تر می کند.

https://www.smartvacuums.co.uk/how-to-fix-a-broken-or-split-vacuum-cleaner/

دیگر مطالب مفید:

  • mi ilkhani

 

پاسخ طولانی: بسیاری از اجزای روی برد مهر و موم شده اند ، بنابراین برای شستشوی سریع مناسب است. اما برخی از اجزاء نسبت به رطوبت بسیار حساس هستند و شستن آنها می تواند منجر به خرابی فاجعه بار شود.

همچنین در دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی تکنیک ها و پروسه تعمیرات برد الکترونیکی هر دستگاهی در بازار ، از پیشرفته ترین برد های الکترونیک گرفته تا ساده ترین این لوازم را ، به روش صحیح یاد می گیرید.

مانند رله ، سوئیچ یا ترانسفورماتور ؛ اینها به طور کلی مهر و موم نشده اند یا ضعیف مهر و موم شده اند. آب موجود در آنها می تواند فاجعه ایجاد کند - نه تنها برای آن جزء ، بلکه برای کل هیئت مدیره. این قطعات معمولاً ولتاژهای بالاتری را شامل می شوند و آب در آنها به این معنی است که ولتاژ بالا به جایی می رسد که نباید.

درست است ، آب برای شستشوی تابلوهای مدار در حین تولید ، حتی "پر" با اجزای روی آنها استفاده می شود. اما این آب خالص ، دیونیزه و مواد شوینده مخصوص است. و مونتاژگران می دانند که چه می کنند - آنها اجزای حساس را نمی شستند. آنها حتی ممکن است آنها را تا آخرین مرحله کنار بگذارند. سپس تخته ها را بعد از خشک شدن (با حرارت ملایم به مدت چند ساعت) می پزند تا هرگونه رطوبت از بین برود.

در وسایل الکترونیکی مدرن امروزی ، قطعات هنوز در حال کوچک شدن هستند. با کوچکتر شدن قطعات ، مقاومت آنها در برابر رطوبت کاهش می یابد. حتی اگر تخته فاقد اجزای حساس به رطوبت باشد ، قطعات کوچکتر می توانند رطوبت را جذب کرده و برای ایمن بودن نیاز به پخت داشته باشند. اگر این کار انجام نشود و یک جزء بیش از 212 درجه فارنهایت/100 درجه سانتیگراد گرم شود ، رطوبت داخل آن به بخار تبدیل شده و فشار ایجاد می کند که می تواند باعث شکستن اجزا شود.

بسیاری از صفحه کلیدها ، اگر جدا شوند ، چیزی بیشتر از یک سوئیچ (با ولتاژ پایین) و شاید یک مدار مجتمع (تراشه) نیستند. این را می توان در ماشین ظرفشویی شست. خشک؛ شاید یک یا دو هفته پس از شستشو باید آن را در آب دیونیزه شستشو دهید تا تمام آب لوله کشی حذف شود ، در غیر این صورت ممکن است رسوبات معدنی باقی مانده باشد ، که می تواند عملکرد سوئیچ را در طول زمان مختل کند.

از این بین، Simatic s5 از همه plc های دیگر قدیمی تر است و در حال حاضر از چرخه تولید اتوماسیون صنعتی زیمنس خارج شده است. برای برنامه نویسی هریک از دسته بندی های بالا، از نرم افزارهای خاصی مانند Step7، TIA Potal، LOGO! Soft Comfortو … استفاده می شود. در دوره آموزش PLC ، به صورت کامل با این خانواده بزرگ در کنترلرهای صنعتی، آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: سیستم های الکتریکی خودرو

چسب تعمیر برد مدار دمای لحیم کاری را تحمل می کند؟

بحث در "تعمیرات الکترونیکی" توسط Larry moe 'n curly ، 30 ژانویه آغاز شد ،

آیا نوعی چسب وجود دارد که بتواند مس را به پشم شیشه بچسباند و

حرارت آهن لحیم کاری را تحمل می کند؟ باید مقداری مس بچسبانم

به یک تخته می چسبد و نمی تواند آثار جدیدی را با یک قلم جوهر نقره ای ترسیم کند

(واقعاً نمی توانم ، بنابراین آن را پیشنهاد نکنید یا دلیل آن را نپرسید). آهسته امتحان کردم و

اپوکسی های سریع درمان ، چسب فوق العاده و JB Weld ، اما همه آنها تقریبا ذوب می شوند

بلافاصله وقتی نوک لحیم کاری را به آنها لمس می کنم. JB Weld دوام دارد

کمی طولانی تر ، بنابراین باید نوعی اپوکسی وجود داشته باشد که کار کند.

شرکتهایی که این کار را انجام می دهند دقیقاً چسب (نام تجاری و شماره. خوب است) را انجام می دهند

تعمیرات برد فانتزی استفاده می کنید؟ منظور من تعمیراتی مانند بازسازی مناطق است

که به طور کامل خاموش شده اند. همچنین دوره آموزش مکانیک خودرو را بخوانید.

https://act-repair.com/can-i-wash-an-unplugged-circuit-board-in-soap-and-water-to-clean-it/

 

  • mi ilkhani