khashmohayahoo

انواع زیوآلات هندی

mi ilkhani | دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

زنان هندی به روشی منحصر به فرد و سنتی که در آن خود را توضیح می دهند شناخته شده اند. طرز تهیه لباس و لوازم جانبی خود ، منعکس کننده ارزش او با خانواده و جامعه است. به عنوان مثال گردنبند مناسب انواع لباس را بکار می برند. این لوازم جانبی لطف و لطف و زیبایی یک زن را به خود اختصاص داده اند. در زیر زیوآلات نمادین را که توسط یک زن متاهل هندی استفاده می شود آورده شده است:


1. بیندی

Bindi یکی از اساسی ترین ملزومات "شرنگار" یک زن متاهل است. این مظهر زیبایی و سنت هندی است. این زیبایی به چهره زن می بخشد. این نشانگر عشق و سعادت واقعی است. این نقطه قرمز دایره ای در مرکز پیشانی اهدا شده است.


2. مانانگ-تیکا

یکی از زیباترین قطعات جواهرات که قومیت را به سنت و فرهنگ هندی می افزاید. قرار است بر روی پارتیشن مرکزی مو قرار گیرد که آویز آن روی پیشانی افتاده است. از این قطعه می توان روی لباس خانمها در ایران نیز استفاده نمود.


3. Nath - حلقه بینی

حلقه بینی جدا از ایجاد ظاهر سنتی ، زیبایی و جذابیت را به چهره زن می بخشد. این را می توان با انواع مختلف لباس در هند - Saree ، Lehenga و حتی با شلوار جین پوشید. این سمبل زن متاهل است.

 

بیشتر بخوانید: لباس مناسب اندام سیبی شکل ، ملزومات لباس کودک ، راهنمای انتخاب لباس گرم ، لباس سنتی عربی


4. مانگسالسرا

نخ مقدس عشق و حسن نیت که توسط یک زن متاهل پوشیده شده است. این مرد توسط یک عشق به بانوی خود با قولی برای خوشبختی او در زندگی اهدا می شود. مهره های سیاه موجود در مانتال ساترا نشانه محافظت از قدرت شر است و اعتقاد بر این است که زندگی زناشویی شاد و زوج را تضمین می کند.


5. النگو

صدای النگو منحصر به فرد است و هیچ صدای دیگری جایگزین آن نمی شود. آنها به عنوان یک سبک نهایی امضاء هندی ، سنت را به هر نوع نگاه مدرن می افزایند. در کنار صدای نازک و سوزن سوزن ، از سلامتی خانمها نیز سود می برد.


6. پرداخت

این لوازم جانبی سبک وزن قرن ها توسط خانم هندی پوشیده می شود. می توانید آن را با ساریس و لباس بپوشید. برای یک ظاهر مدرن ، آن را فقط بر روی یک مچ پا بپوشید. و اعتقاد بر این است که با پوشیدن پولی ، انرژی مجدداً به بدن خود ارتعاش داده می شود و بدین ترتیب آن را با خصوصیات مثبت فلز تازه می کند.


7. انگشت پا

حلقه های انگشت پا بهترین لوازم جانبی انگشتان پا است. آنها سبکی را به شخصیت شما اضافه می کنند و انگشتان پا را آراسته می کنند. این را می توان توسط هر زنی با لطف کامل پوشید.

این لوازم جانبی علاوه بر افزایش زیبایی ، مزایای بسیاری دارند که در واقع یک بستنی روی کیک هستند. بنابراین خانمها ، دفعه دیگر اگر شوهرتان بخاطر آماده شدن بیش از حد طولانی به شما چرت زد ، این ارزش ها را به او بگویید.

 

https://www.wedabout.com/blog/indian-married-accessories/

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی