khashmohayahoo

تابستان امسال چه چیزی را باید بپوشید؟

mi ilkhani | دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

تابستان امسال چه چیزی را باید بپوشید؟ این سوالی است که باید با دقت به آن فکر کنید ، زیرا افزایش دما باعث می شود بسیار ازما لباس های کمتری - یا حداقل لاغرتر از حد معمول داشته باشد. گردنبند مناسب برای انواع لباس نیز می توانید انتخاب کنید.
اگر قصد دارید گوشت های بیشتری را با لباس های تابستانی خود چشمک بزنید ، حداقل باید این کار را با روشی متفکرانه انجام دهید. در اینجا ، ما بهترین راهنمایی های خود را در مورد انتخاب لباس برای آن دسته از سفرهای تابستانی برای آقایان و خانم ها گردآوری کرده ایم. لباس خانمها در ایران نیز انواع تابستانه و زمستانه دارد.

مانتو عربی معمولا به دلیل مدل خاصی که دارد در رنگ مشکی دوخته می شود. شاید این تصور شما از مانتو عربی باشد اما دقت داشته باشید که مانتو عربی به معنای چادر و عبا نیست و رنگ ها و طرح های مختلفی نیز دارد. انواع مختلف لباس در هند برای تابستان وجود دارد.

معمولا رنگ های روشن این مانتو برای مجالس خاص مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که گفته شد مانتوی عربی شیک و مجلسی را حتی می توانید در مراسم عقد محضری به تن کنید.

 نکاتی برای انتخاب انواع مختلف لباس


مطمئن شوید که شلوارک شما خیلی کوتاه نباشد

شلوارهایی با طول بسیار کوتاه بعید است که چهره شما را مسخره کنند. لباس های تابستانی شیک نیاز به فکر کردن دارند. بنابراین ، بررسی کنید که شورت انتخابی شما بالای زانوی شما معلق باشد. در غیر این صورت ، می توانید شلوار کاپری را بر تن کنید. انتخاب خوب دیگر ، شلوارهای برش جنگی است که می توانید با یک تیشرت و شلوار جیب شلوار را برای ظاهری جالب توجه جفت کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که ، هرچه شلوارک انتخاب کنید ، هرگز آنها را در مطب نمی پوشید. به ما اعتماد کنید - حتی اگر "متناسب با آن" ، آنها شما را به ظاهر خوبی در محیط کار تبدیل نمی کنند!
خانمها: می خواهید لباس تابستانی بپوشید؟ لباس زیر خود را با دقت انتخاب کنید

بیشتر بخوانید: لباس ها از چه چیزی ساخته می شوند ، ملزومات لباس کودک

اگر زن هستید ، می توانید از فکر پرسه زدن در لباس تابستانی که در طول مسیر ، به زیبایی پشت سر شما جاری می شود ، هیجان زده شوید ، می دانید چگونه می توانید لباس هایی را برای نوع بدنتان انتخاب کنید. با این حال ، چنین لباس شلوغ شما را در معرض خطر VPL مخوف قرار می دهد. بله ، منظور ما Visible Panty Line است!

اگر همچنان تمایل به پوشیدن این نوع لباس ندارید ، روزنامه دیلی میل توصیه می کند بین دو گزینه زیر لباس زیر را انتخاب کنید: یک تی شرت G یا مدل های بزرگتر از معمول. در حالی که رشته G شما را از هر نوع VPL خلاص می کند ، مطمئن شوید که اندازه آن به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند راحت شما را در آن جای دهد. اگر هنوز هم به نظر می رسد خیلی آشکار است ، سعی کنید خلاصه هایی که به سبک کوتاه هستند یا دارای یک صفحه کنترل شکم هستید ، استفاده کنید. همچنین مهم است که در مورد چگونگی انتخاب یک لباس برای رنگ پوست خود فکر کنید ، به خصوص اگر به نظر برسد! برای انتخاب لباس کار در تابستان نیز دقت زیادی لازم است.
لباس زیر که خانمها در نظر دارند باید شامل بندهایی باشد

با ماندن در مورد لباس زیر زنانه ، هر خانم که طرفدار جلیقه است نیز باید بررسی کند که سینه بند خود را با آن هماهنگ می کند. خوشبختانه ، این روزها ، دیگر لازم نیست نگران باشید که اگر کسی تسمه های سینه بند خود را در معرض دید خود قرار دهد چگونه می تواند واکنش نشان دهد. با این حال ، هر سینه بند شما هنگام بیرون آمدن و در مورد آن باید یکی از بهترین و گرانترین شما باشد. تسمه سینه بند قدیمی و خاکستری موظف است حواس خود را پرت کند - و نه به شکلی خوب - از جلوه ای که در غیر این صورت زیبا می تواند یک تاشوی باریک ایجاد کند. لباس سنتی عربی می تواند برای تابستان مناسب باشد.

چکمه نپوشید

کفش تابستانی ممکن است تأثیر بسیار بیشتری نسبت به اندازه بدنی آن بگذارد که ممکن است شما را به اعتقاد شما سوق دهد. در تابستان ، شما می توانید به خصوص مشتاق پوشیدن صندل باشید. خوب است ، اگر چه ما به شما توصیه می کنیم اگر نمی توانید ، هر روز صبح و شب ، از آنها جلوگیری کنید ، روحیه جراحی را روی پوست خود بمالید و یک هفته را صرف عادت به پوشیدن صندل در خانه کنید ، قبل از اینکه با آنها بیرون بروید. در غیر این صورت ، پای شما به راحتی می تواند تاول های ناخوشایند را برداشت کند.

مردان می توانند از پوشیدن چکمه - به خصوص کفشهای لوکس به نام چوکا استفاده کنند - که ژورنال مردان اظهار داشت - "کفش کاملاً کاملی نیستند.

https://www.fluxmagazine.com/top-tips-for-choosing-clothes/

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی