khashmohayahoo

انتخاب لباس کار

mi ilkhani | يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در یک دفتر معمولی کار کنید ، این ترفند این است که از پوشیدن انواع مختلف لباس خود بیش از حد گاه به گاه یا خلاق خودداری کنید. مطابق نظرسنجی Salary.com ، همکاران شما در مورد توانایی شما بر اساس لباس های شما قضاوت های خاصی را انجام می دهند ، که ممکن است در مورد کارفرمایان نیز گسترش یابد. با ورود به محل کار در لباس های گاه به گاه که هنوز هم مرتب و مرتب و فشرده و مناسب برای نوع کار شما می باشد ، می توانید اطمینان حاصل کنید که یک کد لباس مجلسی شما را عقب نگه نمی دارد. گردنبند مناسب برای انواع لباس کار می توانید استفاده نمایید.

مردانه:

    شلوار و شلوار گاه به گاه ، اما هرگز شلوار جین ، مگر اینکه تصریح شده توسط HR باشد. اگر شلوار جین مجاز است ، فقط بشویید تیره ، مستقیم و برش دهید. انتخاب لباس گرم برای فصول سرد سال را در نظر داشته باشید.
    جوراب های پولیو یا ژاکت های خدمه و گردن جمع شده. اکثر رنگ ها و الگوهای تا زمانی که الگوی تازگی نیستند ، مانند یک آرم تیم ورزشی ، اشکالی ندارد.
    لوازم جانبی گاه به گاه ، مانند ساعتهای با رنگ روشن.
    کفش هایی که تمیز هستند. کفشهای کتانی معمولاً مانند قابل قبول است.
    مو و ناخن می تواند گاه به گاه بیشتر باشد. ناخن ها باید کوتاه و تمیز باقی بمانند ، و دفاتر گاه به گاه به طور کلی اجازه می دهد تا مدل های مو و پیون های طولانی تری داشته باشند.

برای خانم ها:

    تاپ ها و بلوزهای زیبایی به تناسب هر چند پیراهن ها هرگز نباید محکم و آشکار باشند. لباس خانمها در ایران برای کار بیشتر مانتو می باشد.
    دامن یا دامن در پارچه های گاه به گاه بیشتر ، مانند پنبه. اگر جین مجاز است ، فقط بشویید تیره. از بریدن جین بیش از حد گاه به گاه ، مانند برش یا شلوار جین شعله ور خودداری کنید.
    دامنها باید تا طول زانو باقی بمانند.
    کفش پاشنه باز مجاز است. از کفش های گاه به گاه مانند کفش ورزشی یا فلیپ فلاپ خودداری کنید.
    لوازم جانبی گاه به گاه ، مانند روسری. انگشترها ، دستبندها ، گوشوارهها و گردنبندهای بزرگتر مناسب هستند و ممکن است از هر کیفیتی برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: لباس اندام گلابی شکل ، لباس مناسب اندام سیبی شکل ، لباس ها از چه چیزی ساخته شده اند ،
    با طول ، استایل و رنگ موی کمتری تزیین می شود. سبک ها و رنگ های پرماجرا بیشتر به طور معمول خوب هستند.
    ناخن ها را می توان با رنگ های روشن تر و یا با هر نوع الگویی رنگ آمیزی کرد. از کاراکترها یا طرح های جدید خودداری کنید ، یا طرح های "بلندتر" را فقط به یک ناخن محدود کنید. لباس سنتی عربی ممکن است برای کار مناسب نباشد.

درباره تاتو چیست؟

خال کوبی و سوراخ کردن در محل کار می تواند بر شما در همه کدهای لباس تأثیر بگذارد. امیدوارم هرگونه سوراخ کردن صورت (علاوه بر گوش خانم ها) برای سایش حرفه ای برداشته شود و خال کوبی ها به راحتی پنهان می شوند.

مگر اینکه در یک دفتر کار گاه به گاه کار کنید ، یا به روش HR گفته نشده باشد ، معمولاً در طول ساعات کاری خال کوبی ها پنهان می شوند. برخی از این ترفندها را امتحان کنید:

    برای پوشاندن خال کوبی پا شلوار بپوشید.
    هنگام پوشیدن دامن ، خانمها برای پوشاندن خال کوبی های پا ، باید شیلنگ مات به رنگ تیره را انتخاب کنند.
    مردان باید پیراهن هایی بپوشند که به اندازه کافی جوهر را بپوشاند. برندهای معروف لباس انواع لباس کار را تولید می کنند.
    از لوازم جانبی برای پنهان کردن استراتژیک خال کوبی مانند روسری برای خال کوبی گردن یا ساعتهای بزرگ برای مخفی کردن خال کوبی های مچ دست استفاده کنید.
    وقتی شک دارید ، با HR مقدم باشید. به شما اطلاع دهید که آیا شما خال کوبی دارید و از سیاست های آنها در مورد خال کوبی و سوراخ کردن پیراهن بپرسید ، بنابراین درمورد آنچه مناسب و مناسب نیست کاملاً روشن است.

تاتو حرفه ای محل کار
کلمه نهایی

نکات اساسی نام بازی برای رمزگشایی کد لباس شرکت ها است ، تنها در این مورد که دفتر شما ممکن است "گاه به گاه کسب و کار" را متفاوت از یک سازمان دیگر تفسیر کند. در کدهای لباس اداری ، همیشه بهتر است که در کنار احتیاط عمل کنید و کمی رسمی تر از لباس لازم لباس بپوشید تا زمانی که درک بهتری از آنچه دارید و در کار قابل قبول نیست ، داشته باشید. اگر مانترا لباس های تجاری شما "تمیز ، متناسب و حرفه ای" است ، اشتباه کردن آن بدون توجه به محیطی که در آن کار می کنید بسیار سخت است.

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی