khashmohayahoo

کاربردهای سازنده برای چسبهای ساختمانی

mi ilkhani | دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

چسب ساختمانی به طیف گسترده ای از محصولات مشابه برای اتصال مواد متداول مورد استفاده در ساخت ، بازسازی و اتمام خانه ها گفته می شود. البته ، اگر در فروشگاه های سخت افزاری خرید کرده اید ، می دانید که برخی از شرکت ها چسب هایی دارند که آنها "چسب ساختمانی" نامگذاری کرده اند. همچنین بخوانید: بوتاکس پیشانی

در متن این مقاله ، من در مورد یک کلاس چسب صحبت می کنم که دارای خواص خاصی هستند. مشخصات اساسی این محصولات عبارتند از:

در قوطی ها ، لوله های فشار دادن و لوله های درز گیر موجود است
قوام خمیر غلیظ ؛ با چاقو بتونه یا ماله بریده شده اعمال می شود
مبتنی بر آب یا حلال
می تواند شکاف ها و نقایص موجود در مواد را پر کند
به طیف گسترده ای از مصالح ساختمانی پایبند خواهد بود
تمایل داشته باشید که پس از خشک شدن انعطاف پذیر باقی بماند
ضد آب یا ضد آب است
معمولاً ظرف 24 ساعت خشک می شود
انتخاب صحیح محصول چسب ساختمانی می تواند گیج کننده باشد ، زیرا همپوشانی عملکردی زیادی در بین آنها وجود دارد. خوشبختانه ، تولیدکنندگان در ذکر موارد استفاده از محصولات خود بر روی برچسب ها بسیار خوب عمل می کنند. بعضی از آنها کاملاً خاص ... "فقط برای کاشی و سرامیک" ، به عنوان مثال. برخی دیگر محصولات خود را برای استفاده های گسترده تر استفاده می کنند ... "چسب ساختمانی" عمومی تر و شناخته شده تر ، عمومی که می تواند برای طیف وسیعی از کارهای چسب استفاده شود. مطلب دستبند طلا را از دست ندهید.

چسب‌ کاشی و چسب سرامیک پودری قابلیت استفاده در نصب انواع سرامیک و کاشی ، کف پوش فضاهای خشک و مرطوب در داخل و خارج ساختمان ها ، انواع دیوارهایی که مصالح مختلف سیمان ، آجر و بتن ساخته شده اند، انواع محصولاتی که بر پایه پرسلان هستند ، گرانیت و همچنین برای نصب سنگ‌های آنتیک طبیعی و غیر طبیعی به ویژه در مکان‌هایی مانند سازه‌های استخر  که در برابر نفوذ رطوبت قرار دارند ، را دارا می باشد.

برخی از چسب های ساختمانی که به طرز شگفت انگیزی روی چوب های داخلی کار می کنند ، در برابر تغییرات رطوبت و دما کار خارجی مقاومت نمی کنند. شما فقط یک بار انتخاب می کنید ، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

دو روش استفاده از چسب ساختمانی وجود دارد.


چسب های ساختمانی یا به صورت دانه ای یا با پوشش کامل استفاده می شوند. مهره ها خطوطی از چسب هستند که با استفاده از تفنگ درزگیر روی یک سطح اعمال می شوند. این اقتصادی ترین استفاده از چسب ساختمانی است و به طور معمول برای چسباندن مواد مسطح بزرگ و سطوح بزرگ مسطح استفاده می شود. برخی از موارد معمول استفاده از روش مهره ، نصب محوطه وان پلاستیکی روی دیوارهای خشک یا کاشی و سرامیک ، تخته های چوبی به هر دیواره صاف و اتصال دیوارهای خشک به گل میخ ها است.

پوشش کامل در مواردی که مواد برای چسباندن کوچک است ، مانند کاشی کف یا کاشی و سرامیک ، یا در صورت نیاز به یک سطح کاملاً جامد ، استفاده می شود که شامل تقریباً تمام کاربردهای کفپوش به استثنای روکش های فرش و برخی از انواع کفپوش وینیل است.

تمام کارهای چسب پوششی کامل برای استفاده از چسب نیاز به استفاده از ماله بریدگی دارند. ممکن است وسوسه شوید که فقط چاقو را با چاقو بتونی بچرخانید ... و ممکن است برای یک تعمیر کوچک از این کار خلاص شوید. اما پنج دلیل منطقی برای درست انجام دادن آن وجود دارد ، اگرچه برچسب های محصول به شما نمی گویند که چرا ... آنها فقط می گویند این کار را به روش خود انجام دهید یا در غیر این صورت ...

موجب صرفه جویی در چسب می شود ... با استفاده از ماله بریده شده می توانید تا 50٪ در چسب استفاده شده روی ماله صاف یا چاقوی بتونی پهن صرفه جویی کنید!
ضخامت ثابت چسب ... به یاد داشته باشید که بیشتر چسب های ساختمانی انعطاف پذیر هستند. استفاده از یک برنامه خیلی ضخیم می تواند باعث ایجاد لک در کف و ایجاد حرکت در مواد شود. این ممکن است در مورد کف پوش پارکت بهم پیوسته چندان مهم نباشد اما با کاشی و سرامیک می تواند یک فاجعه باشد!
زمان خشک شدن کوتاه می شود ... وقتی این مواد به چسب فشار داده می شوند ، این شیارهای کوچک صاف می شوند و یک فیلم چسب نازک تر می دهند. پالتوهای نازک تر به معنی زمان خشک شدن کمتری هستند. خشک شدن پوشش چسب بیش از حد ضخیم ممکن است هفته ها طول بکشد.
چسبندگی بهتر ... "قله" های تولید شده توسط ماله زدن ، احتمال چسبیدن ماده به چسب را افزایش می دهد.
انقباض کمتر ... با خشک شدن چسب ، جمع می شود. این مسئله با کت نازک نیست. اما اگر یک لایه ضخیم اعمال شود ، ممکن است موادی که می چسبانید به طور محسوسی جابجا و یا ته نشین شود! به همین دلیل است که شما هرگز نباید در کف یا دیوار تنها با چسب ایجاد کنید ... قبل از تلاش برای چسباندن ، از یک سطح آهسته کف یا دیواری برای صاف کردن سطح استفاده کنید!

بیشتر بخوانید : انگشتر طلا ، لوازم شستشو و نظافت ،
هنگام انتخاب چسب ساختمانی مراقب باشید !!
برخی از کاربردها و مواد به چسب های مخصوص ساخت احتیاج دارند. پلاستیک ها به خصوص به انتخاب های نامناسب چسب حساس هستند! بنابراین هنگام نصب محصولاتی مانند وان وان و پایه وینیل ، حتما از چسب توصیه شده توسط سازنده استفاده کنید. در غیر این صورت ، ممکن است دریابید که حلال چسب در واقع از طریق پلاستیک مهاجرت می کند و باعث ایجاد لک روی سطح می شود! این "خزش" حلال می تواند یک فرایند اب زیر کاه باشد ... مدت زمان طولانی از اتمام کار ممکن است هفته ها طول بکشد. نیازی به گفتن نیست که شما یک کمپ کننده خوشحال نخواهید بود!

به زمان خشک شدن روی بسته بندی توجه کنید! پاکسازی پوست را نیز بخوانید.
چسب های ساختمانی در بسیاری از موارد به مدت یک هفته به مقاومت کامل نمی رسند ، بنابراین اگر می خواهید این کار دوام بیاورد ، قبل از وارد آوردن فشار کامل به مفصل ، زمان خشک شدن کافی را به آنها بدهید.

یکی از محبوب ترین خطوط چسب ساختمانی توسط شرکت PL تولید می شود. خط آنها شامل چسب ساختمانی مورد علاقه قدیمی Pl200 و همچنین فرمولاسیون های ویژه برای پلاستیک و کف و مواد خارجی است. در مورد لیز موهای زائد آقایان چقدر می دانید؟

https://www.naturalhandyman.com/iip/infadh/infadhi.html

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی