khashmohayahoo

انواع مختلف دستبند طلا در بازار

mi ilkhani | دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

داشتن انواع مختلف دستبند بسیار جالب است ، به ویژه هنگامی که می خواهید توجه خود را به مچ دست خود جلب کرده و از ظرافت و سبک استفاده کنید. با این حال ، دستبندها انواع مختلفی دارند و برای دانستن نحوه خرید آنلاین دستبند ، باید کمی درباره هر یک از آنها بدانید. راهنمای دستبندهای زنانه ما را بخوانید تا کمی در مورد انواع دستبندها ، فرم دهی و تمیز کردن آنها اطلاعاتی کسب کنید.

افراد دیگری هستند که رنگ پوستشان گرم است و رنگ پوستشان ته رنگ زرد دارد و گاهی نیز هلویی و طلایی می‌شوند ، این افراد در زیر آفتاب رنگ پوستشان برنزه می‌شود ، این افراد سعی کنند از دستبند طلا و یا آبکاری شده با طلا استفاده کنند چون که سیاهرگ مچ دستشان به رنگ سبز درمی‌آید.

در فروشگاه طلا و جواهر آنلاین آنا لوئیزا انواع بسیار زیادی از النگو ، دستبندهای زنجیره ای و دیگر انواع دستبندهای زیبا را خواهید یافت. به همین دلیل ما یک راهنمای خرید جامع برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید تفاوت بین سبک های مختلف دستبند را درک کنید. برای کشف انواع مختلف دستبندها با توجه به سبک و مواد آنها ، بیشتر بخوانید.

انواع مختلف دستبندها بر اساس سبک

وقتی صحبت از انواع دستبندها می شود ، سبک های زیبایی بسیاری وجود دارد که می توانید در یک دستبند فروشی پیدا کنید. با دانستن تفاوت بین آنها می دانید چه چیزی بخرید و چگونه جعبه جواهرات خود را تکمیل کنید. بنابراین ، بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا سبک های اصلی دستبندهای مرسوم ، مد روز است که باید هنگام خرید آنلاین دستبند به جستجوی آنها بپردازید. نظرتان در مورد بوتاکس پیشانی چیست؟

دستبندهای النگویی

این دستبندهای زیبا دارای شکل دایره ای و ساختاری غیرقابل انعطاف هستند. از طرف دیگر ، النگوهای باز ، بازوبندهایی هستند که از قسمت مچ دست شکاف دارند. معمولاً این نوع دستبندها نازک بوده و می توانند ساده یا آراسته باشند. هنگام خرید دستبند بصورت آنلاین با دقت نگاه کنید تا ببینید آیا شما یک النگو کلاسیک می گیرید یا باز. می توانید آنها را با گردنبند طلا ست کنید.

دستبندهای کاف

یکی از جالبترین انواع دستبندهایی که در یک دستبند فروشی پیدا می کنید ، کاف است. آنها شبیه زنجیرهای باز هستند ، اما معمولاً پهن ترند. آنها همچنین چاق ترند و برخلاف النگوها ، بعضی از دستبندهای کاف قابل تنظیم هستند. هنگام خرید دستبند به صورت آنلاین توجه داشته باشید که آیا کاف قابل تنظیم است یا خیر.

دستبندهای مهره دار

این نوع دستبندها دارای مهره های ساخته شده از سنگ های قیمتی یا مواد دیگر هستند و شما نمی توانید زنجیری را که آنها را بهم چسبیده است ، مشاهده کنید. مهره ها می توانند سنگهای قیمتی یا نیمه قیمتی ، شیشه ، پلاستیک یا فلزات دیگر باشند. هنگام خرید دستبند بصورت آنلاین ، انواع دستبندهای مهره دار را پیدا خواهید کرد ، اما وقت خود را صرف مطالعه مطالب مهره ها کنید.

دستبندهای زنجیری

ممکن است شما آنها را با نام دستبندهای پیوندی بشناسید اما این نوع دستبندها همه کاره ترین آنها هستند. آنها دارای یک زنجیره فلزی با یک بست هستند که به شما کمک می کند تا دستبند را در محل خود محکم کنید. دستبندهای زنجیره ای بسته به نوع زنجیره ای می توانند سبک های مختلفی داشته باشند و به همین دلیل است که بسیاری از سبک ها را در یک دستبند فروشی پیدا خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستبندهای زنجیری ، این راهنمای خرید را مطالعه کنید.

دستبندهای کشویی

شما می خواهید این نوع دستبدها را دوست داشته باشید زیرا قابل تنظیم هستند. با کمک یک درب مخصوص ، دستبندهای کشویی می توانند متناسب با هر اندازه مچ دست باشند ، در حالی که قطعه اضافی زنجیره ای به راحتی ظرافت آویزان می شود. اگر تصمیم به خرید آنلاین دستبند دارید ، مطمئناً اسلایدرهای جالبی را کشف خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب لباس گرم ، مانتو عربی ، لیزر موهای زائد آقایان ، میکروبلیدینگ چیست؟

دستبندهای جذاب

همانطور که از نام آن پیداست ، این نوع دستبندها از جذابیت هایی برخوردار هستند ، یا شخصی یا پیرو یک موضوع خاص. زیبایی دستبند جذابیت این است که شما می توانید یکی از دستبندها را بخرید یا خودتان با استفاده از یک دستبند پیوندی و جذابیت های مختلف یکی از آن ها را بسازید. هنگام خرید دستبند به صورت آنلاین ، می توانید جذابیت هایی را نیز به دست آورید.

دستبند تنیس

دستبندهای تنیس زیبا و با زنجیره ای کاملاً مشخص با سنگهای قیمتی ، درجه یک و شیک هستند. آنها بیشتر مناسب مراسم رسمی هستند و سنگهای قیمتی معمولاً الماس یا بلورهای شفاف هستند.

انواع مختلف دستبند توسط مواد
همانطور که خلق جواهرات تکامل یافته ، انواع مختلفی از دستبندها نیز پیشرفت کرده اند. می توانید دستبندها را به صورت آنلاین تهیه کنید که از مواد زیادی ساخته شده است ، از فلزات گرانبها گرفته تا پلاستیک ، منسوجات و چوب. مواد دستبند هنگام تعیین قیمت آن بسیار مهم است.


از دستبندهای طلا گرفته تا دستبندهای زنجیره ای و کاف ، انواع بسیاری از دستبندهای ساخته شده از طلا وجود دارد. همانطور که می دانید ، طلا یک فلز بسیار نرم است ، بنابراین ، شما معمولاً طلای خالص بلکه یک آلیاژ نخرید. خلوص طلا در آلیاژ از 10k تا 22k و همچنین قیمت نیز متفاوت خواهد بود. اگرچه باید بدانید که هر مقدار یک قطعه طلا و جواهر بیشتر باشد ، شکننده تر است. در انتخاب چسب کاشی نیز دقت کنید.

دستبندهای طلای شما می توانند رنگ های مختلفی نیز داشته باشند. در یک مغازه دستبند طلای زرد ، طلای سفید یا حتی رزگلد را کشف خواهید کرد. انواع دستبندهای رزگلد در حال حاضر بسیار محبوب هستند ، بنابراین داشتن یک دست ایده خوب است. برای اطلاعات بیشتر در مورد النگو طلا ، این مقاله را بخوانید.

وقتی به عنوان مثال یک دستبند برنجی یک لایه نازک از طلا را پوشانده باشد ، به این معنی است که شما یک دستبند روکش طلا دارید. در این گروه دستبندهایی با روکش طلا ، دستبندهای پر از طلا یا دستبندهای ورمیل مشاهده می کنید. تفاوت این نوع دستبندها در این است که دستهای پر از طلا دارای یک لایه ضخیم تر از طلای روکش دار هستند. از طرف دیگر ، ورمیل به این معنی است که فلز زیر لایه طلا نقره ای است. دبلیو

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی