khashmohayahoo

میکروبلیدینگ چیست

mi ilkhani | يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

برای بیشتر ما زنان ، ابروها بخشی مهم از هویت ما هستند. به همین دلیل است که ما وقت زیادی (و پول) را صرف چیدن ، اپیلاسیون ، نخ و پر کردن آنها می کنیم. گفته شد ، ما با چیزهای دائمی مخالف نیستیم. تنها مشکل؟ روند ابرو (و ترجیح شخصی) به سستی و سستی می رود. بنابراین ، خال کوبی دائمی یک گزینه ایده آل نیست - به ویژه برای کسانی که نمی خواهند تعهد مادام العمر داشته باشند. به همین دلیل است که میکروبلیدینگ ، با جذابیت کم و نیمه دائمی ، به سرعت تبدیل به یک درمان زیبایی برای خانم هایی می شود که بدون هیچ گونه تلاش و کوششی ابروهای کاملاً شکلی (و پر) دارند. و گرچه در گران قیمت این طیف قرار دارد ، اما با این حال نظرات بسیاری را از متخصصان زیبایی و علاقه مندان دریافت کرده است. برای رفع چین و چروک نیز از بوتاکس پیشانی استفاده کنید.

کنجکاو هستید که بدانید میکروبلیدینگ برای شما مناسب است؟ ما همه آنچه را که باید بدانید قبل از میکروبلید کردن ابروهایتان ، از قبل جمع کردیم.

1. از همان روش خال کوبی سنتی استفاده می کند ، اما آنها یکسان نیستند.
مشابه خال کوبی ، میکروبلیدینگ از سوزن های کوچک برای رسوب رنگدانه ها روی پوست شما استفاده می کند. لیز کری ، متخصص زیبایی و مالک Mascot Aesthetic ، یک بوتیک رفاهی در سانتا کلاریتا ، کالیفرنیا ، می گوید: "Microblading یک تکنیک دستی خال کوبی است که برای ایجاد سکته های طبیعی مانند مو طراحی شده است." وی می افزاید: "ما از یک سری سوزن کوچک استفاده می کنیم که به صورت تیغه ای هستند تا رنگدانه را به درم فوقانی پوست رسانده و آن را به یک روش نیمه دائمی تبدیل کنند."

کری توضیح می دهد: "تفاوت بین خال کوبی میکروبلیدینگ و خال کوبی سنتی ، عمق قرارگرفتن رنگدانه در پوست است." "هنگامی که به درستی انجام شد ، میکروبلیدینگ از رنگدانه هایی [استفاده می کند] که برای شکستن در طول زمان طراحی شده اند و به آنها اجازه می دهد کاملاً محو شوند. خال کوبی سنتی با استفاده از دستگاه انجام می شود [و] به طور کلی برای کار در عمق پوست ، ایجاد ابرویی که با گذشت زمان بیشتر طول بکشد ، طراحی شده است. "

2. این یک فرآیند دو بخشی است.
به گفته کری ، "قرار ملاقات اولیه از ابتدا تا انتها دو تا دو ساعت و نیم طول می کشد. فرآیند میکروبلیدینگ خود حدود 45 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. " جلسات Carey همه با بحث در مورد انتظارات و ظاهر مطلوب ابرو شروع می شود. وی خاطرنشان کرد: از آنجا ، من الگویی بر اساس ساختار صورت و ویژگی های مشتری خود ایجاد می کنم. وی اضافه می کند: "در این مرحله ، من و مشتری من هرگونه تنظیم (و در صورت لزوم) انجام خواهیم داد و آنها شکل را" درست "می کنند."

پس از قرار ملاقات اولیه ، کری از مشتریان خود می خواهد که شش تا هشت هفته بعد برگردند تا ببینند که چگونه پوست بهبود یافته است (همانطور که ​​همه به طور متفاوتی بهبود می یابند). وی توضیح می دهد: "در آن مرحله ، ما می توانیم هرگونه تنظیمات مورد نیاز مانند رنگ و تراکم را انجام دهیم." وی تأیید می کند: "قرار ملاقات [پیگیری] معمولاً یک تا یک ساعت و نیم است." بالای یک جلسه پیگیری ، کری "یک قرار ملاقات سالانه برای حفظ ابرو مورد نظر" را توصیه می کند. مانتو مجلسی بپوشید.

3. انتظار کمی درد داشته باشید.
"به طور کلی ، شما هیچ کم و کسی ناراحتی نخواهید داشت اما ممکن است کمی قرمزی و تورم خفیف داشته باشید. اما به طور کلی به اندازه کافی ملایم است که شما متوجه آن نخواهید شد ، "کری توضیح می دهد. "اکثر هنرمندان قبل از عمل از یک کرم بی حس کننده موضعی استفاده می کنند ، بنابراین شما نباید دردی احساس کنید."

کری از فرمولی 5٪ لیدوکائین استفاده می کند که برای بی حس شدن موقت و تسکین درد استفاده می شود. او اجازه می دهد تا کرم حدود 15-30 دقیقه قبل از شروع به میکروبلید ، سحر و جادو کند. وی توصیه می کند: "اگر تورم ، قرمزی یا ناراحتی بیش از حد دارید ، قطعاً با هنرمند خود تماس بگیرید و به پزشک مراجعه کنید."

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد آقایان ، ملزومات لباس کودک ، انواع کیمونوی ژاپنی

4. میکروبلیدینگ برای همه مناسب نیست.
لازم به ذکر است که همه افراد کاندید مناسبی برای میکروبلیدینگ نیستند. کری می گوید: "زنانی که باردار یا شیرده هستند ، کاندیداهای خوبی نخواهند بود." علاوه بر این ، "کسانی که تحت شیمی درمانی هستند توصیه می شود که درمان را به پایان برسانند زیرا خطر ابتلا به عفونت بسیار بیشتر است." وی هشدار می دهد: "به افرادی که تحت معالجه پزشک هستند یا از داروهایی مانند داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند ، باید با پزشکان صحبت کنند تا مطمئن شوند این روش برای آنها مناسب است." هرگز از چسب کاشی در هنگام ارایش استفاده نکنید.

5. نوع پوست شما می تواند نتایج را تحت تأثیر قرار دهد.
کری توضیح می دهد: "میکروبلیدینگ قطعاً می تواند برای برخی از انواع پوست بهتر از دیگران باشد ، بنابراین مهم است که تحقیق کنید و روش مناسب خود را پیدا کنید." وی افزود: "من دریافتم که انواع پوستهای خشک بهترین نتیجه را دارند [زیرا] تمایل دارند بهترین رنگدانه ها را حفظ کرده و تردترین سکته ها را حفظ کنند. انواع پوست های چرب نیز موثر هستند ، اما تمایل به بهبودی کمی نرمتر و کمتر ترد دارند (احتمالاً به دلیل روغن های موجود در پوست است) ". می توانید از یک گردنبند طلا نیز استفاده کنید.

6. میکروبلیدینگ رشد طبیعی موهای شما را متوقف نخواهد کرد.
یکی از افسانه های مهم در مورد میکروبلیدینگ این است که بر رشد طبیعی مو تأثیر می گذارد - اینطور نیست. کری خاطرنشان می کند: "اگر درست انجام شود ، میکروبلیدینگ هیچ تاثیری در رشد طبیعی موهای شما نخواهد داشت." وی می افزاید: "با این حال ، گاهی اوقات می تواند رشد مو را تحریک کند - که برای بیشتر افراد یک پیروزی است." اگرچه ممکن است تقویت رشد مو به آراستگی بیشتری نیاز داشته باشد ، اما می تواند به ایجاد ظاهری کامل کمک کند.

https://www.dermstore.com/blog/what-is-microblading/

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی