khashmohayahoo

انواع کاشی

mi ilkhani | شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

کاشی سرامیک

کاشی و سرامیک یکی از متداول ترین انواع کاشی است که در خانه یافت می شود زیرا برای بسیاری از کاربردها مناسب است. تونی کاستلانو ، تاجر ارشد The Home Depot می گوید: "دوام بیشتر باعث می شود کاشی و سرامیک برای هر اتاق در خانه ، مانند آشپزخانه ، حمام یا حتی ورودی ها عالی باشد." "نصب ، تمیز کردن آن آسان است و دارای صدها سبک است که متناسب با هر طرحی است. اگر به دنبال نوسازی بودجه هستید ، سرامیک یک قیمت عالی را ارائه می دهد. "

برای چسباندن انواع کاشی، سرامیک های معمولی و پرسلان، سنگ های طبیعی و مصنوعی، موزائیک های معمولی و شیشه ای در سطوح افقی و عمودی محیط های داخلی و خارجی مناسب چسب کاشی است.

هنگام خرید ، Castellano توصیه می کند تعداد قطعه کاشی و سرامیک را بررسی کنید تا مطمئن شوید که یک نتیجه نهایی تمیز و یکنواخت دارید. "علاوه بر این ، مطمئن شوید که تفاوت بین لعاب و لعاب را درک نکرده اید. در حالی که بدون لعاب جلوه ای هنرمندانه و روستایی می دهد ، کاشی و سرامیک لعاب دار محافظت بیشتری برای کفپوشهای با دوام بیشتر فراهم می کند. "

کاشی چینی

متداول ترین نوع کاشی چینی است که با کاشی و سرامیک متفاوت است. Castellano می گوید: "جذابیت ظروف چینی ناشی از توانایی آن در تقلید از سنگ طبیعی ، آجر یا چوب است - و بدون هیچ گونه نگهداری." "شما بدون هیچ گونه نگهداری یا هوازدگی ، همان پایان زیبا را می گیرید. علاوه بر این ، از آنجا که این یک کاشی همه منظوره است ، در طرح ها ، رنگ ها و سبک های مختلفی ارائه می شود تا در هنگام طراحی یک فضا ، متنوع باشد. از ظروف چینی حتی می توان در فضای باز استفاده کرد ، زیرا یخ نمی زند ، محو یا ترک نمی خورد. " از دیگر کاربردهای کاشی چینی می توان به کاشی حمام یا آشپزخانه ، مناطق پرتردد و پشت پرده های آشپزخانه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس پیشانی ، انواع زیورالات هندی ، مانتو عربی ، لباس خانمها در ایران

بزرگترین عیب کاشی چینی این است که نصب می تواند مشکل باشد. در حالی که می توانید یک نصب را انجام دهید ، Castellano می گوید بسیاری از صاحبان خانه فراموش می کنند که هنگام گذاشتن این نوع کفپوش ها به چسب نیز نیاز دارید.

کاشی شیشه ای

"مقاومت در برابر لکه شیشه آن را به گزینه ای خارق العاده برای سنگ طبیعی تبدیل می کند. شراب قرمز و هر نوع غذای اسیدی مانند لیمو و سرکه بدون هیچ گونه لکه گیری دائمی از بین می روند. " این نوع کاشی همچنین زیبایی زیبایی تمیز و مینیمالیستی را ارائه می دهد.

مورگان می گوید: "یک اشکال احتمالی این است که شیشه ، به راحتی در امتداد لبه ها تراشه می کند." به همین دلیل ، او توصیه می کند که از کاشی شیشه ای در مناطق پر رفت و آمد مانند کف آشپزخانه و حمام استفاده نکنید. درعوض ، وی پیشنهاد می کند از آنها در برنامه های کوچکتر با کشش کمتری ، مانند رومیزی یا میز کار به آرامی استفاده شده ، اطراف شومینه یا به عنوان پشت پرده استفاده کنید.

کاشی سیمانی

کاشی های سیمانی از قرن نوزدهم وجود داشته اند و در حال حاضر در طراحی داخلی مدرن کمی لطف دارند ، می گوید Docia Boylen ، صاحب امتیاز Handyman Connection ، سرویس بازسازی و تعمیرات منزل مستقر در Lakewood ، کلرادو. در مورد لیزر موهای زائد آقایان نیز بخوانید.

بویلن می گوید: "کاشی های سیمانی بسیار متنوع هستند و می توانند الگوها و رنگ های شگفت انگیزی را برای شما فراهم کنند." "از آنجا که کاشی ها بسیار متخلخل هستند ، یک پاتینا می تواند به مرور زمان ایجاد شود تا الگوی آن افزایش یابد. همچنین اگر به مرور زمان تغییر رنگ یافت ، می توان آنها را مانند کف چوب شن و ماسه بندی کرد. " بزرگترین اشکال کاشی های سیمانی این است که آنها یک حیوان هستند که می توان آنها را ریخت. علاوه بر این ، کاشی سیمان باید یک بار در ماه آب بندی شود تا زیبایی آن حفظ شود. سیمان بهتر است در مناطق کم تردد و در مقادیر کم استفاده شود. همچنین مطلب ما را در مورد گردنبند طلا بخوانید.

کاشی مرمر

کاشی های مرمر گرچه پر هزینه هستند ، هر لحظه زیبایی و ظرافت را به هر اتاق می بخشند. Castellano می گوید: "اگر به دنبال زیبایی به هر آشپزخانه یا حمام هستید ، گذاشتن کاشی های مرمر فوراً فضا را ارتقا می دهد." "این همچنین بافت و عمق را ارائه می دهد ، به عنوان طرح یا رگه. شما هرگز همان قطعه را نخواهید داشت. "

سنگ مرمر علاوه بر اینکه کاملاً پرهزینه است ، برای بکر نگاه داشتن آن نیاز به نگهداری زیادی دارد. و مانند هر سنگ ، کاشی مرمر علاوه بر تمیز کردن ، در معرض خراش و لک نیز است. Castellano می گوید: "به دلیل استعداد سنگ مرمر در برابر خراش ، اچ و لکه ، بهتر است در مناطق کم تردد استفاده شود ، مگر اینکه از درزگیر استفاده شود." "بسیاری از صاحبان خانه از استفاده از سنگ مرمر در پیشخوان ها خودداری می کنند و در عوض سنگ مرمر را در ویژگی های تزئینی مانند کف دوش ، ستون ها و پشت پرده ها اضافه می کنند." با استفاده از آن در برنامه های کوچکتر ، به بودجه خود نیز نفس می دهید

https://www.realsimple.com/home-organizing/decorating/types-of-tiles

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی