khashmohayahoo

برای جشن تولد چی بپوشیم؟

mi ilkhani | يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴ ق.ظ | ۰ نظر

همه ما تا حدودی مهمانی ها را دوست داریم. اما اگر صحبت از یک جشن تولد باشد ، جالب تر می شود. با این حال ، مهم نیست که چقدر دوست داریم به مهمانی بپردازیم ، همه ما وقتی نوبت انتخاب لباس مناسب می شود گیر می کنیم. وجود انواع مختلف لباس انتخاب را سخت تر می کند.

امروزه ، هیچ کس فقط به یک جشن تولد ساده رضایت ندارد و این باعث می شود جشن های قبل و بعد از تولد ایجاد شود. این به معنی سردرگمی بیشتر در مورد انتخاب یک لباس است انتخاب لباس برای پسران و آقایان خیلی دردسرساز نیست ، اما ممکن است انتخاب لباس خانمها ساعت ها طول بکشند.

در اینجا تمام اطلاعات اصلی لازم برای آماده شدن برای جشن تولد را پیدا خواهید کرد.

همیشه مطابق با مکان و زمان مهمانی لباس بپوشید

اگر یک مهمانی شبانه روز در یک کافه ، رستوران یا پارک باشد ، زنان می توانند با استفاده از یک جفت لباس ساده و یا الگوی تنگ ، یک جفت کوریتی معمولی را انتخاب کنند ، در حالی که مردان می توانند لباس های روزانه  مانند پیراهن یقه دار با شلوار جین را انتخاب کنند. یک شلوار جین و یک تیشرت برای زنان و مردان عالی است.

 

اگر مهمانی شبانه در یک سالن یا رستوران است ، باید کمی  به سمت لباس های رسمی تر بروید. زنان ممکن است لباس شب نیمه رسمی ، یک جوراب خیالی یا کت و شلوار با هر کفش نیمه رسمی مانند پاشنه را بپوشند. مردان ممکن است لباس مجلسی تجاری را انتخاب کنند. پیراهنی که با یک جلیقه شلوار پوشیده شده است ، همراه با یک جفت شلوار جین هرگز برای آقایان اشتباه نیست.

بیشتر بخوانید: میکروبالستیک چیست؟ زیورالات هندی ، انواع کیمونوی ژاپنی

سبک لباس پوشیدن شخصی خود را داشته باشید

اگر شما یک  خانمی هستید که حجاب دارد ، آن را با روشی دوستانه انجام دهید. اگر یک مهمانی تولد دوستانه است ، احساس راحتی کنید و از سبک حجاب معمولی خود ااستفاده کنید ، فقط به روشی که به راحتی برسید. اما اگر مهمانی شبانه زینتی است ، یک حجاب فانتزی انجام دهید که لباس شما را متعارف کند

اغلب خانم ها از مانتو مجلسی بلند در مهمانی ها و مجالس مختلف به عنوان لباس مجلسی استفاده می کنند. مدل مانتو مجلسی بلند زیبایی خاصی دارند و باعث شیک پوش به نظر رسیدن شما می شوند.

اما برای این کار بهتر است یک سری نکات و ایده هایی را برای شیک پوش بودن رعایت کنید
مانتو مجلسی در واقع جایگزین لباس مجلسی و لباس های شب در مهمانی ها و مراسم هایی است که امکان پوشیدن لباس شب وجود ندارد. لباس خانمها در ایران بیشتر شامل مانتو است.

زمانیکه صحبت از مانتو مجلسی می شود، ممکن است تعداد زیادی از افراد به یاد مانتو‌های پرزرق و برق و منجوق کاری شده و یا گیپور دار بیفتند درصورتی‌که تعریف مانتو مجلسی الزاما به این صورت نمی باشد. انواع مختلف مهمانی و مراسم ها مانند مهمانی عروسی ، مراسم های عزاداری ، مهمانی در باغ و … به سبک های مختلف لباس احتیاج دارند.

لوازم جانبی مناسب برای لباستان را انتخاب کنید

وقتی صحبت از جشن های تولد است ، بهتر است لوازم جانبی خود را به حداقل برسانید. این که آیا این یک رویداد یک روزه یا یک مهمانی شبانه است ، یک جفت گوشواره میخی ، یک آویز ظریف ، یک دستبند ساده یا ساعت مچی همیشه برای دختران مناسب است و این ترکیب در واقع با هر لباس می تواند عالی به نظر برسد. فقط مطمئن شوید که لوازم جانبی خود را با لباس خود سازگار نگه دارید. این لوازم جانبی را می توانید با لباسهای پوشیده مانند لباس سنتی عربی نیز بکار ببرید.

مدل لباس و یقه آن نیز در انتخاب گوشواره طلا یا هر جنس دیگری تاثیر دارد و در این مورد باید وسواس به‌خرج داد. برای حضور در مهمانی‌های مختلف با هر نوع پوشش، استفاده از گوشواره مهم است. در مراسم ازدواج بسیاری از عروس خانم‌ها فقط به گوشواره بسیار ظریف و ریز و چسبان بسنده کرده اما برخی دیگر نیز با انتخاب گوشواره آویز و بلند با وزن سنگین و تزیین شده با نگین و سنگ‌های قیمتی سعی در زیباتر شدن خود می‌نمایند.

بوی خوبی بدهید

با توجه به زمان مهمانی یک عطر زیبا انتخاب کنید. رایحه های نرم گل و مرکبات برای خانم ها در طول روز بهترند در حالی که رایحه های میوه ای و اقیانوسی برای مهمانی های شبانه مناسب هستند.

مردان برای مهمانی های روز باید چیزی خفیف و در عین حال چوبی یا سبز انتخاب کنند ، در حالی که برای مهمانی های شبانه ، هیچ چیز نمی تواند عطرهای شرقی و مشکی را جلو بزند

شما چه لباسی را برای جشن تولد ترجیح می دهید؟ کامنت کنید لطفا

https://www.oyeyeah.com/lifestyle/not-sure-wear-birthday-party-heres-may-help/

 

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی