khashmohayahoo

چگونه می توان اندازه انگشتر را تعیین کرد

mi ilkhani | يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

چگونه می توان اندازه انگشتر خود را تعیین کرد


در مورد نحوه یافتن اندازه انگشتر کنجکاو هستید؟ اکثر مردم نمی دانند اندازه انگشتر محبوبشان چیست تا زمانی که زمان خرید یکی از مهمترین قطعات جواهرات زیبایی که در طول زندگی آنها خریداری می شود برسد.

بعضی انگشترها که طرح‌های ساده دارند  و سنگ و نگین و … ندارند قیمت پایین تری نسبت به انگشترهایی که دارای نگین‌هایی از سنگ‌های قیمتی هستند، دارند. که در این میان باید سلیقه و  میزان هزینه ای که برای انگشتر طلا مناسب می‌دانید را در نظر داشته باشید.

اگر انگشت دستتان بلند و یا لاغر است سعی کنید  انگشتر زنانه طلا با نگین کوچک و گرد بخرید و اگر انگشت  چاق و کوتاه دارید از انگشتر طلا با نگین مستطیلی و لوزی استفاده کنید.

دانستن اندازه انگشتر از بالای سر شما دانش عمومی نیست ، به همین دلیل ممکن است عزیز شما حتی خودش را هم بلد نباشد. اندازه انگشتر یکی از اولین مراحل کلیدی در این است که هنگام خرید حلقه نامزدی باید بدانید و با چند نکته ساده ، در یافتن اندازه درست انگشتر خود متخصص خواهید شد. اگر رفتن به یک طلا و جواهر برای تعیین اندازه انگشتر شما یا عزیزتان دقیق به نظر می رسد ، روش های خانگی را به همان اندازه دقیق امتحان کنید.

سفر برای خرید حلقه های نامزدی یا باند عروسی اغلب با این سوال شروع می شود که "اندازه انگشتر چگونه اندازه گیری می شود؟" هنگامی که چند مورد از اطلاعات اصلی را درک کردید ، می دانید که چگونه به درستی اندازه مناسب خود یا عزیزتان را پیدا کنید و انگشتر مناسب دستکش را پیدا کنید. اکثر این رویکردها را می توان به صورت پنهانی انجام داد ، اما برای دقیق ترین نتیجه بهتر است که آنها را بر روی عروس خود انجام دهید. مهم نیست که شما به تنهایی یا با هم تصمیم می گیرید ، اندازه هنوز هم می تواند کاملاً بیرون بیاید. این هم تعدادی راهکار تا شما شروع کنید.

اندازه یک حلقه نامزدی Diamond Nexus بر روی سنبه حلقه است.


قبل از خرید انگشتر نامزدی یا هر نوع انگشتر دست راست و جواهرات الماس شبیه سازی شده ، چه برای خودتان و چه برای شخص دیگری ، باید اندازه انگشتر درست را تعیین کنید. اندازه انگشت به طور معمول بر حسب میلی متر ثبت می شود تا دقیقاً ممکن باشد. به همین دلیل ، اندازه حلقه ها معمولاً با اندازه انگشت میلی متر مطابق نشان داده می شوند. مطابقت این اندازه گیری ها با نزدیکترین درجه بهترین راه برای تعیین اندازه حلقه شماست. قبل از شروع جستجو ، باید بدانید که چگونه اندازه حلقه را پیدا کنید - نه تنها برای اینکه حلقه متناسب باشد ، بلکه همچنین اطمینان حاصل کنید که در هنگام پوشیدن روزمره از بین نمی رود. اگرچه داشتن یک جواهرساز در اندازه گیری انگشت ممکن است شک و تردید شما را برطرف کند ، اما بهتر است که برای خودتان نیز درک داشته باشید. بعلاوه ، اگر قصد دارید یک پیشنهاد غافلگیرانه داشته باشید ، رفتن به جواهرساز ممکن است یک گزینه نباشد.

زنان و مردان در اندازه های استاندارد انگشتر بسیار متفاوت هستند. اندازه حلقه متوسط ​​زن بین شش تا هشت است ، در حالی که اندازه متوسط ​​مرد بین نه تا یازده است. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما لزوماً در این پارامترها قرار خواهید گرفت. بسیاری از مردم خارج از اندازه حلقه متوسط ​​زندگی می کنند. اگر نمی خواهید حلقه افتاده یا بدتر از آن ، در هنگام خواستگاری روی انگشت او بلغزانید ، باید اندازه گیری دقیق تری داشته باشید.

یک راهنمای اندازه حلقه که دارای عرض های مختلف میلی متر از اندازه های محبوب است.

بیشتر بخوانید: پاکسازی پوست ، مانتو عربی ، وسایل شستشو و نظافت ، میکروبلیدینگ چیست ، چسب کاشی

 

چرا دانستن اندازه حلقه خود مهم است


اگر شما در حال برنامه ریزی پیشنهادی هستید و تصور همه مواردی که ممکن است اشتباه باشد را شروع کرده اید ، تنها نیستید. این کار به یک برنامه ریزی زیاد نیاز دارد و می تواند بسیار اعصاب خردکن باشد ، به خصوص اگر قصد دارید این کار را در مقابل جمعیت انجام دهید. با این حال ، حداقل یک چیز وجود دارد که می توانید آن را کنترل کنید ، و آن این است که اطمینان حاصل کنید که هنگام قرار گرفتن روی یک زانو ، حلقه متناسب می شود.

خواستگاری به دلیل فشار زیاد ممکن است لحظه ای شرم آور باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که انگشتر را روی انگشت راست قرار داده اید ، همه موارد مهمی را که می خواهید بگویید به خاطر بسپارید و اطمینان حاصل کنید که همه عکس های مناسب را به دست می آورید. شما نمی خواهید همه چیز با حلقه ای که روی انگشت او قرار نمی گیرد یا آنقدر گشاد است که روی آن نمی ماند خراب شود. به همین دلیل داشتن اندازه حلقه مناسب برای پیشنهاد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. لازم نیست 100٪ کامل باشد ، زیرا بعداً می توان اندازه بسیاری از انگشترها را تغییر داد ، اما هنگامی که بالاخره سال را مطرح کردید ، خرید اندازه مناسب انگشتر ضروری است. بوتاکس پیشانی نیز انجام دهید.

 

چگونه می توان اندازه حلقه را اندازه گیری کرد


اگر قصد ندارید قبل از خرید حلقه نامزدی و عروسی به یک جواهر مراجعه کنید ، می توانید اندازه انگشتر خود را یا با کمک شخص دیگری پیدا کنید. چند روش مختلف در خانه برای اندازه گیری اندازه انگشتر وجود دارد که دقیقاً دقیقاً همانند استفاده از سایزر انگشتر از یک جواهر سنتی است. تفاوتی که با این روش ها وجود دارد این است که شما قادر خواهید بود در راحتی منزل خود این کار را انجام دهید. این امر همچنین باعث می شود که وی نتواند از بازدید شما از یک جواهر بازدید کند و به شما کمک می کند تا تعجب را تا حادثه بزرگ مخفی نگه دارید. برای گردنبند طلا نیازی به تعیین سایز نیست.

همه این روشهای اندازه گیری حلقه در منزل باید چندین بار و با حداکثر دقت انجام شود تا دقیق ترین نتایج حاصل شود. هنگام استفاده از این نکات اندازه گیری ، اشتباه ممکن است آسان باشد ، که این امر می تواند به اندازه اشتباه حلقه منجر شود. بهتر است شخصی برای نظر دوم با خود داشته باشید ، خواه آن شخص مورد علاقه یا دوست شما باشد. اگر سایزر حلقه ای در خانه ندارید ، نگران نباشید. این راهنمای اندازه انگشتر روش های رایج را برای اطمینان از یافتن اندازه مناسب انگشتر ارائه می دهد. مانتو مجلسی را اینجا ببینید.

 

رشته ای را در اطراف انگشت خود گره بزنید

انواع مختلف گوشواره طلا زنانه و مردانه با سایز و وزن‌های مختلف در بازار وجود دارد که متناسب با سلیقه و سایر ویژگی های صورت خود باید اقدام به خرید گوشواره طلا نمایید.

برای مثال اگر بیش از یک سوراخ در گوش خود ایجاد نموده اید،  استفاده از گل گوش بسیار ظریف و دایره ای شکل راحت‌تر می‌باشد. به این نوع گوشواره اصطلاحا گوشواره میخی گفته می‌شود. چون گوشواره از پشت مانند میخ به گوش وصل می‌شود.


یکی از متداول ترین روش ها برای اندازه گیری اندازه حلقه همسرتان در خانه ، استفاده از وسایل خانه مانند نوار باریک نخ یا رشته است. با گره زدن آن به دور انگشتی که شروع می کنید شروع کنید. لیزر موهای زائد آقایان درست است یا نه؟

https://www.diamondnexus.com/blog/how-to-determine-ring-size/

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی