khashmohayahoo

موارد مهم در مورد اتاق خوابتان

mi ilkhani | سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

نکات مهم در مورد اتاق خواب

باورش سخت است ، اما در اتاق خواب اصلی شما حداقل 42 مورد وجود دارد! چگونه من می دانم؟ در سال 2007 ، ما خانه خود را در آتش سوزی از دست دادیم (شما می توانید در مورد آن اینجا بخوانید: به هر طریقی که باد بوزد) و 9 ماه طول کشید تا شب ها و آخر هفته ها کار کنم تا لیست موجودی املاک شخصی را برای شرکت بیمه خود ایجاد کنم. همچنین در مورد پاکسازی پوست بخوانید.

باورش سخت است ، اما حداقل 42 مورد در اتاق خواب اصلی شما وجود دارد! آیا برای یک پروژه به یک چک لیست اتاق خواب اصلی نیاز دارید؟ آیا کسی را می شناسید که تازه شروع کند ، تازه شروع کند ، از اول شروع کند؟ آیا در حال ساخت خانه جدیدی  هستید؟ شاید بازسازی یک اتاق خواب اصلی موجود باشد؟ اگر شما می خواهید در اتاق خوابتان غذا بخورید یک سینی کافیست و از انتقال سرویس غذاخوری به اتاق خوابتان اجتناب کنید.

آیا می خواهید کل موجودی خانه را برای کلاسور موجودی خانگی خود تهیه کنید؟ آیا شما یا شخصی که می شناسید فقط دچار یک خسارت فاجعه بار مانند آتش سوزی یا سیل شده اید و اکنون باید برای لیست بیمه در لیست موجودی خانوار خود کار کنید؟ از این چک لیست اتاق خواب اصلی می توان به چندین روش استفاده کرد. و ، شامل یک نسخه قابل چاپ رایگان است.
به 42 مورد در اتاق خواب اصلی خود - لیست دیگری از کالاهای موجودی خانگی - خوش آمدید. برای کسانی که به وبلاگ من تازه وارد شده اند ، لیست هایی از 42 (عمدتا کالاهای موجودی خانگی) را ایجاد می کنم تا سعی کنم روی موجودی خانگی خودم کار کنم.

خدا را شکر برای اینترنت است! بدون منابع عظیم موجود در دسترس من ، حتی نمی توانم تصور کنم که ایجاد این لیست برای من چقدر طولانی تر (بیش از 9 ماه) طول کشیده است. زیرا حتی اگر فکر می کنیم هرگز مورد خاصی ، چه خریداری شده ، هدیه یا موروثی ارزشمند را فراموش نخواهیم کرد ، اما خاطرات ما نقص دارد و فراموش می کنیم.

بیشتر بخوانید: چسب سرامیک ، انگشتر طلا ، وسایل شستشو و نظافت ، میکروبلیدینگ چیست ، دستبند طلا


خانه مسنجی خود را مانند یک رئیس کل تمیز کنید

تا به حال فکر کرده اید که بهترین و سریعترین راه برای نظافت یک خانه نامرتب چیست؟

این نکات ساده و در عین حال عملی ، کارهای روزمره شما را اصلاح می کند و وقت بیشتری برای شما می گذارد!

امروز ثبت نام کنید و چک لیست رایگان خود را بارگیری کنید - چگونه یک خانه آشفته را مثل یک رئیس سریع تمیز کنیم.


ما سالهاست که در خانه جدید خود زندگی می کنیم و چند سال پیش به ذهنم رسید که من موجودی وسایل جدید خود را انجام نداده ام. و همچنین از وسایلمان برای ثبت موجودی یک عکس واحد نگرفته ام. بنابراین ، به جای واکنش پذیری (در صورت بروز ضرر دیگری) ، تصمیم گرفتم فعال باشم و کار روی این پروژه را شروع کردم.

در صورتی که می خواهید پروژه موجودی خود را دنبال کنید یا اگر کسی را می شناسید که متحمل خسارت فاجعه بار شده است و می تواند از این لیست ها استفاده کند ، تصمیم گرفتم این لیست ها را با خوانندگان در میان بگذارم.

در هر صورت ، من باور نمی کنم که چندین سال است که این لیست ها را تهیه کرده ام! وای بیش از 50 نفر در این وبلاگ دارم و فکر نمی کنم حتی در نیمه راه باشم!

در اینجا عکسی از یکی از 42 مورد اتاق خواب اصلی ما آورده شده است:


این کوکو ، گربه محبوب ، گرامی و ارزشمند Snowshoe Siamese ما است. او یک پسر ، یک گربه پسر به نام کوکو است (یک داستان در پشت نام او وجود دارد ؛ برای خواندن آن روی پیوند کلیک کنید به علاوه می توانید اینجا با کوکو ملاقات کنید!). به هر حال ، او به ندرت در اتاق خواب اصلی ما روی این صندلی می نشیند ، اگرچه کوکو خودش یکی از وسایل اتاق خواب ماست (اما من او را در لیست قرار ندادم).

همچنین بخوانید: لیزر موهای زائد آقایان ، انواع زیورالات هندی

این صندلی زیبا از کالاهای خانگی تهیه شده است. بله ، این یک طرح اصلی نیست (خوب ، شاید این بود و در Home Goods به پایان رسید). چندین سال پیش ، هنگام تهیه خانه جدید خود ، سفری کردم تا ببینم چه گنجینه های تخفیفی پیدا می کنم. این صندلی عالی بود و من آن را درجا بلند کردم. از این گذشته ، اتاق خواب های استادانه ای که به زیبایی تزئین شده اند ، پناهگاه هستند و من مصمم شدم که اتاق خوابمان را به یک پناهگاه تبدیل کنم.

اما بیایید نگاهی دقیق به آنچه در این گوشه اتاق خواب ما قرار دارد ، بیندازیم (این پست برای راحتی شما حاوی پیوندهای وابسته است. برای مطالعه سیاست افشای کامل من اینجا کلیک کنید.):
اگر کمی پشتیبان بگیرم ، این همان چیزی است که در عکس بالا منهای کوکو ، از چپ به راست می بینید:

پرده
میز گاه به گاه
گیاه
گلدان گیاه
عثمانی (smidgen)
صندلی
بالش
پرت کردن
سایه های پنجره
چراغ پایه دار
آرمور
و لیست فوق شامل آنچه در داخل زره پوش یا بالای زره پوش یا بالای سایه های پنجره قرار ندارد (یک والان) نیست! تصور کنید که - بیش از 11 چیز در آن گوشه کوچک اتاق ... در مورد بوتاکس پیشانی بیشتر بدانید.

باورش سخت است ، اما حداقل 42 مورد در اتاق خواب اصلی شما وجود دارد! آیا برای یک پروژه به یک چک لیست اتاق خواب اصلی نیاز دارید؟ آیا کسی را می شناسید که تازه شروع کند ، تازه شروع کند ، از اول شروع کند؟ آیا در حال ساخت خانه جدیدی هستید؟ ممکن است بخواهید در اتاق خوابتان ظروف پذیرایی کوچکی را روی میز بگذارید. برای خرید ملزومات جوشکاری به سایت فیدساکو مراجعه کنید.

شاید بازسازی یک اتاق خواب اصلی موجود باشد؟ آیا می خواهید کل موجودی خانه را برای کلاسور موجودی خانگی خود تهیه کنید؟ آیا شما یا شخصی که می شناسید فقط دچار یک خسارت فاجعه بار مانند آتش سوزی یا سیل شده اید و اکنون باید برای لیست بیمه در لیست موجودی خانوار خود کار کنید؟ از این چک لیست اتاق خواب اصلی می توان به چندین روش استفاده کرد.  ، 
 

https://tootsweet4two.com/42-things-in-your-master-bedroom/

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی