khashmohayahoo

پنجره uPVC

mi ilkhani | دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

دوام اجزای پلی پلاستیک نشده (وینیل کلراید) (uPVC) که در صنعت ساختمان استفاده می شود تابعی از تعامل عوامل مختلف است. انواع و مقادیر مواد افزودنی اضافه شده به رزین PVC و تعریف فرمولاسیون ترکیب PVC مورد استفاده در تولید این اجزا از مهمترین این عوامل هستند.

پروفیل های پنجره uPVC سفید با فرمولاسیون های مختلف تحت شرایط آب و هوایی برزیل در معرض پنج سال هوای طبیعی قرار گرفته اند.

 از نتایج آزمایش ضربه Charpy برای ارزیابی تأثیر سه عامل بر دوام پروفیل استفاده شد: سطوح افزودنی دی اکسید تیتانیوم ، ماهیت اصلاح کننده ضربه و ماهیت تثبیت کننده حرارتی. تجزیه و تحلیل آماری نتایج ، امکان رتبه بندی این عوامل را با توجه به تأثیر آنها در ماندگاری مولفه ها فراهم کرد.

تأثیر ترکیب uPVC بر خواص مکانیکی پروفیل های پنجره با استفاده از مطالعه مدول الاستیسیته نشان داده شده است. نتایج ارائه شده در این مقاله نیاز به چندین آزمایش اضافی برای بررسی تغییرات در توده مولکولی و رنگ را نشان می دهد.

مقایسه همه این داده ها با نتایج حاصل از پروفایل هایی که تحت هوازدگی تسریع شده قرار دارند ، منجر به معیارهای سرراستی برای پیش بینی رفتار بالقوه uPVC می شود که در مقاله آینده شرح داده خواهد شد.

اجزای درب / پنجره

موارد زیر در ساخت یک درب و پنجره UPVC خوب استفاده شده است

نمایه پنجره  uPVC :  پروفایل های ویندوز uPVC که توسط ما استفاده می شود برای آب و هوای هند با گرمای شدید و ضریب اشعه ماورا UV بنفش بالا ساخته شده است.

سخت افزار: سخت افزار نقش مهمی در عملکرد صحیح پنجره ها و درها دارد. بنابراین استفاده از سخت افزار با کیفیت خوب نقش مهمی در یک پنجره خوب دارد. تمام سخت افزارهای استفاده شده توسط ما برای اطمینان از یک پنجره صاف و بدون مشکل برای سالهای طولانی طراحی شده اند

تقویت کننده ها: این موارد برای تقویت پنجره ها به کار می روند و اطمینان حاصل می کنند که پنجره ها حتی در فشارهای زیاد از باد نیز ایمن نیستند. تقویت کننده های استفاده شده توسط ما بر اساس پروفیل های پنجره طراحی می شوند به گونه ای که متناسب با مشخصات uPVC محکم باشد

واشرهای  EPDM : این واشرهایی هستند که از لاستیک اتیلن پروپیلن Diene Monomer ساخته شده اند تا اطمینان حاصل شود که پنجره ها از نظر هوا و آب محکم هستند. ما برای اطمینان از اینکه حتی بعد از سالها لاستیک EPDM آسیب نبیند و شکل اولیه خود را حفظ کند ، از یک EPDM با کیفیت بسیار بالا استفاده می کنیم. ما از Microwave Cured EPDM استفاده می کنیم.

شیشه: عینک های مختلفی موجود است. برای دستیابی به کاهش گرما ، کاهش صدا و ایمنی زیر می توان تمام عینک های مختلف را انتخاب کرد. پنجره های ما می توانند از ضخامت 4 میلی متر تا ضخامت 30 میلی متر عینک را تهیه کنند.

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی