khashmohayahoo

پیوند مو

mi ilkhani | سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

در ریزش مو پیشرفته و شدید ، کاشت مو در واحد فولیکولار می تواند به پیشرفت قابل توجه و دائمی دست یابد. نواحی طاس و نازک شدن و جای زخم پوست سر را می توان دوباره پوشاند. زنان و مردان قابل درمان هستند.

در دنیای پزشکی تکنیکهای مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. در بین این روشها ، کاشت مو به دو روش SFIT  و نیز FUT بخوبی توانسته اند نتایج مطلوبی را ارئه دهند. در ادامه مطلب در مورد  هر دو روش اطلاعاتی ارائه می شود. شما می توانید برای انتخاب بهترین گزینه ممکن، از خدمات ویزیت و مشاوره رایگان کلینیک زیبایی ره یا استفاده کنید. چسب کاشی و بوتاکس پیشانی را نیز بخوانید.

مفهوم پیوند توسط جراح مو دکتر آندریاس فینر توسعه داده شد تا جدیدترین تکنیک ها و ابزار دقیق را با تجربه و مهارت های دستی که طی سالیان متمادی با درمان هزاران بیمار به دست آورد ، ترکیب کند. هچنین بخوانید: انواع زیورالات هندی ،  میکروبلیدینگ چیست

این روش در بی حسی موضعی پوست با حداقل درد و ناراحتی چندین ساعت طول می کشد. این شامل برداشتن واحدهای فولیکولی پیوند اف یو  با 1-4 فولیکول مو (ریشه) از ناحیه دائمی پوست سر است. این پیوندهای ریز مو زنده سپس در مناطق طاس یا نازک آلوپسی قرار می گیرد تا تراکم و پوشش مو را بهبود بخشد. آنها از جمع شدن قابل توجهی رنج نمی برند و بنابراین موهای از دست رفته را جایگزین می کنند.

برای یک کاشت مو موفقیت آمیز ، یک برنامه ریزی جراحی طولانی مدت و مراقبت دقیق از پیوند بسیار مهم است. دکتر فینر و تیم دستیاران مجرب وی بیماران زیادی را معالجه کرده و دانش و مهارت لازم را طی سالهای متمادی کسب کرده اند. دکتر فینر خط مو و توزیع گرافت ها را به روشی جداگانه تعیین می کند تا نتیجه طبیعی و طولانی مدت را بر اساس شرایط شما تضمین کند.

https://learn.g2.com/ppc-vs-cpc

برای برداشت پیوند ، می توان از دو روش ثابت برای تعداد پیوند بیشتر استفاده کرد یا حتی آنها را ترکیب کرد. در هر دو روش ، هر پیوند واحد فولیکولی FU شامل 1-4 فولیکول مو است. 

بیشتر بخوانید: فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ، لیزر موهای زائد ، سرویس غذاخوری ، چسب سرامیک

آماده سازی پیوند مو واحد فولیکولی

با تکنیک FUE ، هر واحد فولیکولی جدا از پوست سر اکسیپیتال با یک ریزپوش کوچک در یک دست دستی بریده می شود. ابزار مدرن مانند مشت های ترکیبی ، نوسان ، لرزش و مکش از آسیب به پیازهای مو جلوگیری می کند. اگر حداکثر تعداد پیوند موجود رعایت شود ، می توان از نازک شدن قابل توجه ناحیه اهدا کننده حتی با مدل موی کوتاه جلوگیری کرد.

با تکنیک FUT ، یک نوار خطی از پوست سر به دقت برش داده می شود. یک روش بخیه زدن تریکوفیتیک به حداقل رساندن جای زخم کمک می کند. ناحیه اهدا کننده را می توان بلافاصله شانه زد ، هیچ تراشکاری در مناطق وسیع لازم نیست. پیوندهای FU منفرد در استریو میکروسکوپ در دید مستقیم تجزیه می شوند. این باعث می شود تعداد زیادی از پیوندهای بسیار مقاوم با حداقل برش.

برای اطمینان از بقای آنها ، پیوندها با دقت زیادی انجام می شوند. دکتر فینر مکانهای کوچک گیرنده را در جهت ، توزیع و اندازه طبیعی و مطابق با فرم قبلی و موی سر شما ایجاد می کند. سپس ، پیوندهای FU در این برشهای ریز قرار می گیرند. در عرض چند روز ، آنها رشد خواهند کرد. کاهش زمان همراه با پوسته ، تورم ، بی حسی و مسکن درد 1-2 هفته طول می کشد. تا 9 تا 12 ماه طول می کشد تا موهای جدید به تراکم و ضخامت نهایی خود برسند.

در کلینیک ره یا کاشت مو توسط گروههای حرفه ای، زیر نظر متخصص پوست و مو و با استفاده از جدیدترین تجهیزات انجام می شود و نتایج کار رضایت کامل مراجعین را فراهم م کند.

اولین قدم برای ترمیم موی شما مشاوره و معاینه شخصی با جراح مو دکتر آندریاس فینر است. او وضعیت موهای شما را با استفاده از اندازه گیری های دیجیتالی تجزیه و تحلیل می کند ، اعداد پیوند لازم و موجود را ارزیابی می کند و اهداف و نتیجه واقعی شما را بحث می کند. پیشرفت احتمالی ریزش مو باید بخشی از سناریو و برنامه بلند مدت باشد.

هچنین بخوانید: پاکسازی پوست ، وسایل شستشو و نظافت ، لیزر موهای زائد آقایان ،

داروهای مو می توانند به جلوگیری از لاغری بیشتر کمک کنند. بهترین روش کاشت مو با توجه به ترجیح و شرایط شما انتخاب می شود. شانس و خطرات این روش مورد بحث قرار خواهد گرفت. عکس های قبل و بعد از بیماران معمولی نشان داده خواهد شد. برنامه جراحی شامل تعداد پیوندها و برآورد هزینه / قیمت خواهد بود.

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی