khashmohayahoo

انواع روشهای درمان مشکلات پوستی

mi ilkhani | شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

در ابتدا باید به این نکته توجه کرد که درست است همگی ما پیر می‌شویم و دچار چین و چروک‌های پوستی می‌شویم اما بهتر است که بتوانیم کاری کنیم که این مشکل دیرتر رخ دهد. برخی از افراد به فکر سلامتی پوست خود هستند و از سنین جوانی مراقبت‌های پوست را شروع می‌کنند اما افرادی که سنی از آنها گذشته حال باید به فکر جوانسازی پوست خود باشند.

مراجعه این دسته از افراد به کلینیک زیبایی می‌تواند مشکل چین و چروک‌های آنها را به سادگی حل کرده و در مدت زمان کمی شادابی و طراوت پوست را به آنها برگرداند. کلینیک زیبایی گلدن رویال با بهره‌گیری از آخرین دستگاه‌ها در خصوص جوانسازی و شادابی هر چه بیشتر پوست عمل کرده تا به خوبی خطوط ریز و درشت پوست و نیز باز پوست را از بین ببرد.

انواع درمان های پوستی


با پوست خود خوب باشید!


مانند قلب ، معده و مغز ، پوست شما نیز یک عضو است. در واقع ، این بزرگترین اندام در بدن شما است ، اما هنوز هم گرفتن پوست برای آن آسان است. تا مشکلی پیش نیاید ، ممکن است خیلی به پوست خود فکر نکنید. اما پوست وظیفه مهمی دارد.

پوست شما دائما از شما محافظت می کند. پوست شما عفونت ها را از بدن شما دور می کند و شما را از بیمار شدن باز می دارد. هنگامی که از پوست خود مراقبت می کنید ، به پوست خود کمک می کنید تا وظیفه خود را انجام دهد. و مراقبت از پوست امروز به شما در جلوگیری از مشکلات آینده مانند چین و چروک و حتی سرطان پوست کمک می کند. مراقبت خوب از پوست همچنین دارای مزایای فوق العاده اجتماعی و ذهنی است. با داشتن ظاهری خوب ، در مصاحبه ، قرار ملاقات یا حتی فقط یافتن دوستان جدید اولین تأثیر را بر دیگران می گذارد. مزایای ذهنی حتی ممکن است بیشتر باشد - باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. هیچ چیز بیش از دانستن ظاهر زیبا به شما اعتماد به نفس و گزاف گویی اضافی در مرحله شما نمی دهد. مراقبت مناسب از پوست ، این که پوست قابل توجه ترین قسمت بدن فرد است ، روش شماره 1 برای ایجاد این احساس است.

انواع مختلفی از مشکلات پوستی وجود دارد - لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع مختلفی از راه حل ها. ما بر روی مشکلات پوستی / درمان ها برای اهداف زیبایی تمرکز خواهیم کرد. برخی از موضوعات رایج تر ، جای زخم آکنه ، لکه های پیری ، چین و چروک و افتادگی پوست است. برخی از رایج ترین درمان های پوستی عبارتند از: لیزر درمانی برای جوان سازی لیزر و رویش لیزر ، میکرودرم ابریژن ، بوتاکس (سموم بوتولینوم) ، پرکننده های پوستی ، لایه بردارهای شیمیایی.

میکرودرم ابریژن


میکرودرم ابریژن برای از بین بردن لکه های پیری و جای زخم های آکنه سبک تر عمل می کند. این روش یکی از درمان های مورد علاقه چین و چروک است زیرا به سرعت در مطب زیبایی صورت انجام می شود. پزشک از یک وسیله دستی برای پاشیدن بلورهای کوچک بر روی سطح پوست استفاده می کند. بلورها لایه برداری از پوست را انجام می دهند ، در حالی که از مکش به طور همزمان برای از بین بردن بلورها و سلول های مرده پوست استفاده می شود. برای از بین بردن چین و چروک و سایر درمان های پوستی که ممکن است به بیش از یک روش درمان با میکرودرم نیاز باشد.

بیشتر بخوانید: کاشت مو ، پاکسازی پوست ، بوتاکس پیشانی ،

لایه برداری شیمیایی


لایه برداری شیمیایی ، که به آن شیمی درمانی یا درمان لایه برداری پوستی نیز گفته می شود ، درمان های زیبایی است که در صورت انجام می شود و معمولاً به عنوان محلول ضد پیری برای جوان سازی پوست استفاده می شود. از لایه بردارهای شیمیایی برای اصلاح بی نظمی های بافت ، مانند خطوط ریز و رنگ ، مانند لکه های ناشی از آسیب خورشید استفاده می شود. این لایه بردارها دارای مقاومت های متفاوتی هستند که با انواع مختلفی از اسیدها در محلول شیمیایی استفاده شده مشخص می شود. محلول های پوستی شیمیایی از سه ماده اصلی اسید برای رسیدن به سطوح مختلف شدت استفاده می کنند: اسید آلفاهیدروکسی (AHA) ، اسید تری کلرواستیک (TCA) و فنل.

سطح لیزر


ظاهر شدن مجدد پوست با لیزر لایه های خارجی پوست را که آسیب دیده است از بین می برد. فرآیند رویش مجدد با لیزر باعث تولید کلاژن و سلولهای جدید پوستی در لایه های زیرین پوست می شود. اکنون از بین بردن سطح لیزر برای از بین بردن یا کاهش چین و چروک و خطوط ظریف صورت و گردن استفاده می شود.

جوان سازی پوست با لیزر
لیزر درمانی پوستی یک روش پیشرفته رفع چین و چروک است که با استفاده از نور مادون قرمز پوست را بدون جراحی سفت می کند. نور لیزر گرما را به لایه های زیر سطح پوست می رساند ، تولید کلاژن را تحریک می کند و پوست را سفت تر نشان می دهد. بسیاری از بیماران این روش را جایگزین مناسبی برای لیفت صورت سنتی می دانند ، زیرا نیازی به بیهوشی ، جراحی چاقوی جراحی و بدون خرابی نیست

درمان نور آبی آکنه


نور درمانی آبی آکنه با هدف قرار دادن باکتری های ایجاد کننده آکنه عمل می کند. آکنه های متوسطی که به سایر درمان های مراقبت از پوست صورت پاسخ نداده اند ، می توانند با این روش درمانی مبتنی بر نور ، که در طی چند هفته تجویز می شود ، درمان شوند. نور درمانی آکنه آبی به ندرت باعث عوارض جانبی می شود و به پوست آسیب نمی رساند.

نور شدید پالس (IPL ™) یک روش جوان سازی صورت است که می تواند برای رفع اثرات آسیب خورشید ، وراثت و پیری روی پوست صورت استفاده شود. نقص های پوستی مانند چین و چروک ها ، رنگدانه های ناهموار ، کک و مک ، روزاسه ، رگ های صورت ، لکه های قهوه ای و بزرگ شدن منافذ پوست را می توان از بین برد یا با درمان های Photofacial IP IPL بهبود بخشید. پس از انجام این کار هیچ "خرابی" وجود ندارد - شما می توانید بلافاصله پس از درمان Photofacial IPL به فعالیت های عادی روزمره خود برگردید.

ترماژ


Thermage یک روش جوان سازی صورت بدون لایه برداری است که برای سفت کردن و بهبود خطوط صورت و گردن طراحی شده است. این پیشرفت های زیبایی شناختی با دستگاه فرکانس رادیویی که از روی صورت عبور می کند و نوک آن در تماس با سطح پوست است ، حاصل می شود. امواج رادیویی کنترل شده از دستگاه ، لایه های عمیق پوست را گرم می کند و توسعه کلاژن جدید را تحریک می کند. نتیجه آن پوست سفت و اغلب صاف است. برخلاف روش های درمانی لیزر ، Thermage می تواند انواع پوست را درمان کند و نیازی به خرابی ندارد. فواید این روش اغلب بلافاصله آشکار و طولانی مدت است.

https://www.facialesthetics.org/patient-info/facial-esthetics/cosmetics/skin-treatments/

  • mi ilkhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی